Білім беру ұйымының
атауы
|
|
Бөлім
|
Екі таңбалы сандарды қосу
және азайту. Жүздіктер.
Есептер.
|
Педагог
|
|
Күні
|
|
Сынып:
2
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
37-САБАҚ Екі
таңбалы сандарды
разрядтан
аттамай жазбаша
қосу
және
азайту
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары:
|
2.1.2.8. 34
+ 23, 57 –
23, 45 ± 19,
47 + 33, 80
– 47, 100 – 35 жағдайларында екі
таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Разрядтан аттамай
екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін есептеулерде
қолдану.
34 + 23, 57 – 23 жағдайында
екі таңбалы сандарды қосу, азайту алгоритмін өз сөзімен
түсіндіру.
|
Бағалау
критерийі
|
- разрядтан аттамай
екі таңбалы сандарды қосу алгоритмін есептеулерде
қолданады;
- разрядтан аттамай
екі таңбалы сандарды азайту алгоритмін есептеулерде
қолданады;
-34 + 23 жағдайында
екі таңбалы сандарды қосу алгоритмін өз сөзімен
түсіндіреді;
-57 – 23 жағдайында екі
таңбалы сандарды азайту алгоритмін өз сөзімен
түсіндіреді;
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Ұйымдастыру
2
минут
|
Психологиялық
дайындық.
Оқимыз, үйренеміз,
жалықпаймыз,
Білімнің шыңына біз
шарықтаймыз!»
«Қалпақ» ойыны арқылы
оқушылардың белсенді болуын
қалыптастырамыз.
|
Оқушылар дөңгелене тұрып
айнала жүреді, мұғалім кез келген оқушының басына қалпақ кигізіп,
қосу мен азайтуға есептеулер
айтады.
|
ҚБ
Өзара
бағалау
|
«Қалпақ» ойыны
ресурстары
|
Өзін-өзі
тексеру
1
минут
|
Үй тапсырмасы тексеріледі.
«Plickers» әдісімен жұмыстар
тексеріледі.
|
Қарындаштың ұзындығы 15 см
тең.
|
ҚБ
Мұғалімнің түсініктеме бере
отырып бағалауы
|
Гаджет
Дәптерлеріне мөр
белгісі қойылады.
|
Өткен білімді еске
түсіру
5
минут
|
«Өрмекшінің өрмегі»
әдісін қолданып, шамалар туралы білімдерін
қайталайды.
1 дм = ?
см
10 дм = ?
см
10 дм = ?
м
100 см = ?
м
1 ц = ?
кг
3 дм = ?
см
40
дм = ?
см
20
дм = ?
м
200
см = ?
м
5
ц = ?
кг
|
Оқушылар саусақтарына өрмек
жіпті орай тұрып, шамаларды түрлендіріп сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ «Бірін-бірі
бағалау»
|
Өрмек
жіп
|
Жаңа
білім
25
минут
Жаңа тақырыпқа
берілген тапсырмалар
|
Жаңа сабақтың
тақырыбы мен оқу мақсаты хабарланады:
Екі таңбалы сандарды
разрядтан аттамай қосуды және азайтуды
үйренеміз.
Белсенді
оқытудың Түсіндіру және сипаттау
тәсілі: Бұрынғы жұмысқа немесе әдіске
негіздеп нақты, жақсы құрылымдалған түсініктеме
беру;
Мұғалім екі таңбалы сандарды
қосу мен азайтудың әртүрлі ауызша тәсілдерін салыстыруға сүйеніп,
амалдарды разрядтар бойынша орындау тиімді деген қорытынды жасауға
оқушыларды бағыттайды.
|
Оқушылар екі таңбалы сандарды
қосу мен азайту алгоритмдерінің ұқсастығы мен айырмашылығын
тағайындауға және есептеу дағдыларына
машықтанады.
|
ҚБ
Салыстырмалы түрде мұғалімнің
бағалауы
|
Оқулық
74-бет
1-тапсырма
|
Мұғалім 10 - кесте
арқылы сандарды баған түрінде қосу мен азайтуды түсіндіре
отырып,
2 - тапсырманы орындауды
ұсынады.
|
Ереже: Бірліктерді бірліктерге
қосады, ондықтарды ондықтарға
қосады.
Ереже: Бірліктерден бірліктерді
азайтады, ондықтардан ондықтарды
азайтады.
|
Дескриптор:
-екі таңбалы
сандарды қосу алгоритмін орындайды; 1
б
-екі таңбалы
сандарды азайту алгоритмін орындайды; 1
б
- ұқсастығы мен
айырмашылы
ғын анықтайды; 1
б
- сұрақтарға жауап
беріп, қорытынды жасайды; 1
б
(4
б)
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
10 –
кесте
Оқулық
74-бет
2-тапсырма
75-бет
4 -
тапсырма
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Сергіту сәті. Мұғалім
нейрожаттығуларды, саусақ жаттығуларын орындауды
ұсынады.
|
Саусақ жаттығуларын
жасайды
|
|
|
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
Мұғалім
3-тапсырманы баған түрінде
ұсынып, қосу мен азайту алгоритмін тұжырымдауды
ұсынады.
|
Жаңа білімдерін
қолдана отырып, келесі өрнектердің мәнін
есептейді.
52 + 16, 34 +
65,
25 см + 43
см
|
ҚБ «Термометр»
Дескриптор:
- 52 + 16 өрнегінің
мәнін есептейді; 1 б
- 34 + 65 өрнегінің
мәнін есептейді; 1 б
- 25 см + 43 см
өрнегінің мәнін есептейді; 1
б
(3
б)
|
Оқулық
74-бет
3-тапсырма
Сортер ToySib
|
ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
Мұғалім
5-тапсырманы орындау барысында
жаңа білімді баған түрінде орындауды қолдануды
ұсынады.
|
5-тапсырмада жаңа білімін
пайдалана отырып, мысалдарды баған түрінде
есептейді.
|
ҚБ «Термометр»
Дескриптор:
-56 – 24 өрнегінің
мәнін есептейді; 1 б
- 85 - 32 өрнегінің
мәнін есептейді; 1 б
- 69 дм – 27 дм
өрнегінің мәнін есептейді; 1
б
(3
б)
|
Оқулық
75-бет
5-тапсырма
Сортер ToySib
|
Бекіту
10
мин
|
Саралау
тапсырмасының «Қорытынды» тәсілімен жұмыстар ұсынады.
Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері
әртүрлі болады.
Мұғалім барлық
оқушыларға бағытталған нұсқау
береді.
6-тапсырма.
Қосындыны табуға берілген есептің шешу білігін
жетілдіреді.
8-тапсырмада 1, 9, 6
және 3 цифрларын бір рет қана пайдаланып, ең үлкен (96) және ең
кіші (13) екі таңбалы сандарын жазуды, осы екі санның айырмасын
баған түрінде жазуды
ұсынады.
96 –
13
|
6-тапсырмада
қосындыны табуға берілген есепті
шығарады.
32+11=43
(оқушы)
Оқушылар өздерінің
мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. Оқушылар өздерінің
әрқайсысынан не күтілетінін
түсінеді.
8-тапсырмада
1, 9, 6 және 3
сандарын пайдаланып, ең үлкен және ең кіші екі таңбалы сандар
жазады. Осы екі санның айырмасының мәнін баған түрінде жазып
есептейді.
96-13=83
|
ҚБ «Сканер»
|
Тақта мен бор,
оқулық пен дәптер
75-бет
6-тапсырма
1,9,6,3 санды
карточкалар
|
Кері
байланыс
1
минут
|
Мұғалім сыныптағы 4
бұрыштың қалағанына баруды ұсынады. Бұрыштарда 25% 50% 75% 100% деп
жазылып қойылған. Бұл пайыздар оқушының өзін қанша пайызға
бағалайтынын білдіреді.
Үй жұмысына 75-бет 7-тапсырма
баған түрінде жазып есептеу түсіндіріліп
беріледі.
|
Өзін-өзі
бағалайды.
|
ҚБ «Бұрыш»
Мұғалімнің
оқушылармен кері байланысы.
«Мадақтама».
Тапсырмаларды белсенді
орындаған, орындауда талпынған, өз ойларын жеткізген балалар еңбегі
және ұтымды жауаптарымен, ойлау дағдыларымен ерекшеленген балалар
еңбегі мадақталады.
|
А4
парақтар
25% 50% 75%
100%
|
Рефлексия
|
-Оқу мақсатына жете
алдық па?
-Қай әдіс тиімді
болды?
-Қай тапсырма оқушы
қызығушылығын арттырды? т/б
|
|
|
|