|
Математика |
Уақыты:27.01.2020 |
Кабинет: |
Мұғалім:Бейсенбаева.М |
|
|
Сабақтың атауы |
|
|
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|
||
|
Сабақтың жабдығы |
Суреттер, деңгейлік тапсырма ,компьютер |
|
||
|
Жалпымақсаттар |
1.Тақырып жөнінде түсінік беру. 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрісін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
|
||
|
Оқыту нәтижесі |
|
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Күлімде,күн,күлімде Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ |
|
|||
|
Сабақтың барысы Қызығушылықты ояту |
Д\м. «Өз орнын тап»
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақтарға жауап бергізу а\ Кеше екеуіміз қандай тақырып өттік ? ә\ Бүгін қандай сабақ? б\ Ертең қай күн ? в\ Сейсенбі деген не? г\ Апта деген не?
|
|
||
|
Сергіту сәті Бағалау |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
|
||
|
Математика |
Уақыты:24.02.2020 |
Кабинет: |
|
|
|
Сабақтың атауы |
Өзіңді тексер |
|
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|
||
|
Сабақтың жабдығы |
Суреттер, деңгейлік тапсырма ,компьютер |
|
||
|
Жалпымақсаттар |
1.Өткен тақырыптар бойынша алған білімін тексеру,толықтыру 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрісін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
|
||
|
Оқыту нәтижесі |
|
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Күлімде,күн,күлімде Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ |
|
|||
|
Сабақтың барысы Қызығушылықты ояту |
Д\м. «Еске сақтау» А ш о ұ ы |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
\Артындағы сұрақтарға жауап беру
«Сен білесің бе?» \Заттардың суретке қарап талдау
Өткен тақырыптар бойынша алған білімін тексеру,толықтыру |
|
||
|
Сергіту сәті Сабақты қорыту |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Бағалау |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика 2 сынып Өзіңді тексер
Математика 2 сынып Өзіңді тексер
|
Математика |
Уақыты:27.01.2020 |
Кабинет: |
Мұғалім:Бейсенбаева.М |
|
|
Сабақтың атауы |
|
|
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|
||
|
Сабақтың жабдығы |
Суреттер, деңгейлік тапсырма ,компьютер |
|
||
|
Жалпымақсаттар |
1.Тақырып жөнінде түсінік беру. 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрісін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
|
||
|
Оқыту нәтижесі |
|
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Күлімде,күн,күлімде Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ |
|
|||
|
Сабақтың барысы Қызығушылықты ояту |
Д\м. «Өз орнын тап»
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақтарға жауап бергізу а\ Кеше екеуіміз қандай тақырып өттік ? ә\ Бүгін қандай сабақ? б\ Ертең қай күн ? в\ Сейсенбі деген не? г\ Апта деген не?
|
|
||
|
Сергіту сәті Бағалау |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
|
||
|
Математика |
Уақыты:24.02.2020 |
Кабинет: |
|
|
|
Сабақтың атауы |
Өзіңді тексер |
|
||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|
||
|
Сабақтың жабдығы |
Суреттер, деңгейлік тапсырма ,компьютер |
|
||
|
Жалпымақсаттар |
1.Өткен тақырыптар бойынша алған білімін тексеру,толықтыру 2.Дамытушылық-есептеу және есте сақтау, логикалық ой-өрісін дамыту. 3.Тәрбиелік-жылдам, өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге қызығушылығын арттыру. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
|
||
|
Оқыту нәтижесі |
|
|||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Күлімде,күн,күлімде Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ |
|
|||
|
Сабақтың барысы Қызығушылықты ояту |
Д\м. «Еске сақтау» А ш о ұ ы |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
\Артындағы сұрақтарға жауап беру
«Сен білесің бе?» \Заттардың суретке қарап талдау
Өткен тақырыптар бойынша алған білімін тексеру,толықтыру |
|
||
|
Сергіту сәті Сабақты қорыту |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Бағалау |
|
||
шағым қалдыра аласыз













