|
Пән: математика Бөлім: Уақыт Күні: Сынып: 3 « Б » |
Мектеп: №4ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Санның квадраты мен кубы. 49-сабақ. Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсінеді Көптеген оқушылар: санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептейді Кейбір оқушылар: Санның квадраты мен кубының құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табады |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Бірдей көбейткіштердің көбейтінділері, санның квадраты, көбейту компоненттері Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланыс |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды оқулық |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Оқушылар санның квадратын табады.Оны сабақта қолдана алады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-2 |
(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айтады. |
Көңілді əуен қосып қою |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 3-7
8-19
20-24
25-29
30-34
35-37 |
Өзектендіру. Оқулықтағы №1 тапсырма. Мына заттардың қандай материалдан жасалғанын білу үшін есептерді шығар. Тапсырма санның квадрат мен кубы туралы түсінікті өзектендіруге көмектеседі. Саралау Өткен сабақты қорыта отырып, бүгінгі сабаққа деген байланыстың бар екені туралы түсінік қалыптасады. (Б) Бір-бірлерін «отшашу» әдісі арқылы қолдайды . Өзіндік жұмыс Оқулық бойынша №2 тапсырманы орындау керек. Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға жүргізіледі. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.Жұпта бір-бірімен ой бөліседі. (Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады. Қиындықтарды түзету Мұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді. – Кімде қиындық туындады? – Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз? – егер өзіндік жұмыста ешқандай туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз. (қосымша тапсырма орындау). – Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты? (Қателерді түзеу). – қателерді түзеу алгоритмін қолданамыз. – әркім өзінің оқыту есебін айтады.: Қателерін түзету үшін №4 тапсырманы алуға болады. Әлсіз балалар оны түсінік бере отырып орындайды, ал жақсы меңгерген балалар өздерінің тиімді нұсақаларын ұсынады және кеңесшінінің рөлін атқарып, тапсырманы тексеруге көмектеседі. Ары қарай мұғалім бағалау критерийлері бар дәптердегі тапсырманы орындауды ұсынады: көбейтіндіні көбейткішітің квадраты мен кубына алмастыр. Есепте. Мысалы: Мен:
Ары қарай қима қағаздан санның квадраты мен кубын тауып, әріптік жазба құрастыруға болады:
Саралау тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.Барлық оқушылар өз деңгейінде орындайды. (Б) Өзіндік бағалау Ой сергек! Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу Өзіндік жұмыс. Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір. Екінші тоқсанға қарай балалар жаңа тақырып бойынша сұрақтар құрастыруды меңгерді. Балаларға дұрыс тұжырым жасауға дағдыландырыңыздар. Дұрыс сұрақ құруға көмектесіңіздер. Сұрақтардың кейбірі үй жұмысы тапсырмасы болуы мүмкін. Мысалы, өз сыныптастарына арналған санның квадраты мен кубын құрайтын өрнектер ойластыр. Мәліметтерді кестеге толтыр. Сол бойынша өрнек құрастыр. Кестенің мынадай түры болады:
Сабақ тақырыбы бойынша сұрақ құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұқрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі Саралау Тапсырманың мазмұнына қарай уақыт белгіленеді,Тұжырымдары тыңдалады. (Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады. |
Оқулық Оқулық, №1 дəптермен жұмыс
№1 дəптермен жұмыс
Флипчарттар Маркерлер
Қажет болған жағдайда А3 форматты қағаздар
№2 дəптермен жұмыс
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 38-40
|
– Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Өз жұмысын жетістік жолымен бағалауды ұсынады. Дәптерде жетістік жолы қолданады. Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір |
Әр түсті жұлдызшалардың суреті. |
||||||||||||||||
|
Саралау Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет. |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||
|
Саралау Сөздердің синонимдерін таба отырып,балалар сипаттау сөздерін жасау туралы түсінік қалыптасады. Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға жүргізіледі. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.Жұпта бір-бірімен ой бөліседі. Саралау тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.Барлық оқушылар өз деңгейінде орындайды. Саралау Тапсырманың мазмұнына қарай уақыт белгіленеді,Тұжырымдары тыңдалады. |
(Б) Бір-бірлерін «отшашу» әдісі арқылы бағаланады .
(Б)«Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады. (Б) Өзіндік бағалау
(Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады.
|
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.
|
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту турм алы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\ елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
математика 3сынып "Санның квадраты мен кубы"
математика 3сынып "Санның квадраты мен кубы"
|
Пән: математика Бөлім: Уақыт Күні: Сынып: 3 « Б » |
Мектеп: №4ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Санның квадраты мен кубы. 49-сабақ. Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсінеді Көптеген оқушылар: санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептейді Кейбір оқушылар: Санның квадраты мен кубының құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табады |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Бірдей көбейткіштердің көбейтінділері, санның квадраты, көбейту компоненттері Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланыс |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды оқулық |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Оқушылар санның квадратын табады.Оны сабақта қолдана алады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-2 |
(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айтады. |
Көңілді əуен қосып қою |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 3-7
8-19
20-24
25-29
30-34
35-37 |
Өзектендіру. Оқулықтағы №1 тапсырма. Мына заттардың қандай материалдан жасалғанын білу үшін есептерді шығар. Тапсырма санның квадрат мен кубы туралы түсінікті өзектендіруге көмектеседі. Саралау Өткен сабақты қорыта отырып, бүгінгі сабаққа деген байланыстың бар екені туралы түсінік қалыптасады. (Б) Бір-бірлерін «отшашу» әдісі арқылы қолдайды . Өзіндік жұмыс Оқулық бойынша №2 тапсырманы орындау керек. Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға жүргізіледі. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.Жұпта бір-бірімен ой бөліседі. (Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады. Қиындықтарды түзету Мұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді. – Кімде қиындық туындады? – Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз? – егер өзіндік жұмыста ешқандай туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз. (қосымша тапсырма орындау). – Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты? (Қателерді түзеу). – қателерді түзеу алгоритмін қолданамыз. – әркім өзінің оқыту есебін айтады.: Қателерін түзету үшін №4 тапсырманы алуға болады. Әлсіз балалар оны түсінік бере отырып орындайды, ал жақсы меңгерген балалар өздерінің тиімді нұсақаларын ұсынады және кеңесшінінің рөлін атқарып, тапсырманы тексеруге көмектеседі. Ары қарай мұғалім бағалау критерийлері бар дәптердегі тапсырманы орындауды ұсынады: көбейтіндіні көбейткішітің квадраты мен кубына алмастыр. Есепте. Мысалы: Мен:
Ары қарай қима қағаздан санның квадраты мен кубын тауып, әріптік жазба құрастыруға болады:
Саралау тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.Барлық оқушылар өз деңгейінде орындайды. (Б) Өзіндік бағалау Ой сергек! Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу Өзіндік жұмыс. Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір. Екінші тоқсанға қарай балалар жаңа тақырып бойынша сұрақтар құрастыруды меңгерді. Балаларға дұрыс тұжырым жасауға дағдыландырыңыздар. Дұрыс сұрақ құруға көмектесіңіздер. Сұрақтардың кейбірі үй жұмысы тапсырмасы болуы мүмкін. Мысалы, өз сыныптастарына арналған санның квадраты мен кубын құрайтын өрнектер ойластыр. Мәліметтерді кестеге толтыр. Сол бойынша өрнек құрастыр. Кестенің мынадай түры болады:
Сабақ тақырыбы бойынша сұрақ құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұқрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі Саралау Тапсырманың мазмұнына қарай уақыт белгіленеді,Тұжырымдары тыңдалады. (Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады. |
Оқулық Оқулық, №1 дəптермен жұмыс
№1 дəптермен жұмыс
Флипчарттар Маркерлер
Қажет болған жағдайда А3 форматты қағаздар
№2 дəптермен жұмыс
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 38-40
|
– Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Өз жұмысын жетістік жолымен бағалауды ұсынады. Дәптерде жетістік жолы қолданады. Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір |
Әр түсті жұлдызшалардың суреті. |
||||||||||||||||
|
Саралау Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет. |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||
|
Саралау Сөздердің синонимдерін таба отырып,балалар сипаттау сөздерін жасау туралы түсінік қалыптасады. Саралау.Тапсырма барлық оқушыларға жүргізіледі. Бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.Жұпта бір-бірімен ой бөліседі. Саралау тапсырма бойынша саралау жүргізіледі.Барлық оқушылар өз деңгейінде орындайды. Саралау Тапсырманың мазмұнына қарай уақыт белгіленеді,Тұжырымдары тыңдалады. |
(Б) Бір-бірлерін «отшашу» әдісі арқылы бағаланады .
(Б)«Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады. (Б) Өзіндік бағалау
(Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағаланады.
|
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.
|
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту турм алы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\ елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













