Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Тақырып: Қос теңсіздіктер

    /Астрономия

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    4-сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    4.2.2.1 қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу;

    Күтілетін нәтижелер

    Барлық оқушылар:

    қос теңсіздіктер жөнінде мағлұмат алады.

    Бірқатар оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

    Кейбір оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алады.





    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

    Пәндік лексика және терминология:

    қос теңсіздік; қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

    Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле. Астрономия дегеніміз не?

    Есептеу тәсілін түсіндір.

    Жазу:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

    Тірек білім, білік, дағдылар

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алу.

    Жоспар

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ынталандыру. Шаттық шеңбері.

    Балалар, бір-біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

    Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы, Жылуым мол бойымда.

    - Аспан әлемі туралы не білесіңдер?

    – Астрономия дегеніміз не?

    Астрономия ғылымына қатысты слайд көрсету.

    Өзектендіру.

    Мұғалім оқулықтағы №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

    Өрнектерді есептеп, жауаптарын кестеде көрсетілген тәртіппен орналастыр. Ғарыш кеңістігі мен ондағы нысандарды және жұлдыздар мен галактикаларда болатын өзгерістерді зерттейтін ғылым қалай аталатынын тап.


    630 : (270 : 90 ) = 210 А (128 + 472) ∙ 3 =1 800


    Р 7700 : (560:80) =1100 И (4 200 + 80 + 200): 20 = 224


    С (90∙50) ∙20 = 90 000 М 40 ∙ (90 + 8 + 2) = 4 000


    Т 25· (4· 87) = 8 700 Н (14 200 + 3 600) :100 =178


    Я 57·(98∙8·0) = 0 О (250 + 50 + 300) :5 =120



    1800 90000 8700 1100 120 178 210 4000 224 0


    а с т р о н о м и я


    Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

    Оқулықтағы №2 тапсырманы орындауға береді.

    Дәптеріңе теңсіздіктердің шешімдер жиынын жазып және оны сан сәулесінде белгілеуді ұсынады.

    а)


    Жауабы: {0,1,2 } ә)


    {4, 5, 6, 7, 8, 9, …. }

    Балалардан қос теңсіздіктің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілеуді сұрайды.

    2< х <5

    Осыдан мәселелі жағдаят туындайды. Бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.


    Шаттық шеңбері.

    Презентация.


    Оқулық, дәптер.


    Жаңаны ашу.

    Оқулықтағы 3-тапсырманы жұптасып орындауды ұсынады. Балалар жердің моделін шар түрінде жасайды. Бұл модельді өлшеген кезде, шар 3 килограмдық кіртастан ауыр, бірақ дәл осындай екі кіртастан жеңіл болып шықты. Шардың массасын х кг деп белгілеп, былай теңсіздіктер жаз.

    х >3 х< 6

    Шардың салмағы 3кг мен 6кг аралығында болады. 3 < х және х < 6 теңсіздіктерінің орнына бір қос теңсіздікті

    3 < х < 6 жазуға болады.

    Оны былай оқиды: «х белгісізі 3-тен артық және 6-дан кем».

    Қос теңсіздік бір жолға жазылған екі теңсіздіктен тұрады. Сен бұл теңсіздіктің шешімдер жиынын сан

    сәулесінен көре аласың.

    а) 3 < х <6

    Оның шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {4, 5}.

    ә) 5 < x < 15

    Олардың шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14}.

    Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

    Оқушылар оқулықтағы келесі 4-тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. «Миға шабуыл» стратегиясы. Қос теңсіздіктерді жазады.

    а) 4< t <9

    ә)5 <к< 18 б) 10<m<25 в) 6<n<15

    Жаңаны қолдану.

    5-тапсырманы орындайды.

    Теңсіздіктерді оқиды. Қос теңсіздікті жеке екі теңсіздікке ауыстырады.

    7 < a < 12, a>7 және a < 12 15 < b < 96, b>15 және b < 96 18 < c < 75, c>18 және c < 75 21 < d < 49, d>21және d < 49

    130 < m < 182, m>130 және m < 182

    274 < d < 280, d>274 және d < 280

    6А тапсырманы орындайды.

    Оқушылар сан сәулесінде белгіленген сандар жиынымен шешімдер жиыны сәйкес келетін қос теңсіздікті жазады.

    Алдымен қандай сандар белгіленгенін анықтайды (2, 3, 4,5. 5). Бұл сандар анықтау қажет қос теңсіздіктің шешімдер жиыны: {2, 3, 4, 5}. Олар 1-ден артық және 6-дан кем, яғни х>1 және х<6. Бұл теңсіздіктерді бір қос теңсіздік түрінде жазады.

    1< х <6

    6Ә тапсырманы оқушылар өз бетімен орындауына болады.

    «Буклет» әдісі. Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады. Буклетке жауаптарын жазады. Өткенмен жұмыс.

    Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №7-10 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

    8-тапсырма. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға берілген.




    Рефлексиялық эссе

    Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

    Алдымен біз былай деп ойладық ... .

    Одан кейін біз мына мәселеге тап болдық ... .

    Мәселені шешу үшін жасадық.

    Бұдан біз көрдік.

    Демек, бұл мынаны білдіреді ... .

    Сонымен біз деген шешімге келдік

    Оқулықтағы үйде орындауға ұсынылған №11 тапсырма жаңа тақырыпты пысықтау үшін міндетті болып табылады.




































    1. сабақ.


    Тақырып: Қос теңсіздіктерді шешу

    /Астрономия

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    4-сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    4.4.1.3** теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік

    қасиеттерін қолдану;

    Күтілетін нәтижелер

    Барлық оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

    Бірқатар оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей


    алады.

    Кейбір оқушылар:

    жиындардың бірігу және қиылысу қасиеттерін қолдануды үйренеді.





    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

    Пәндік лексика және терминология:

    қос теңсіздік;қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

    Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле. Астрономия дегеніміз не?

    Есептеу тәсілін түсіндір.

    Жазу:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

    Тірек білім, білік, дағдылар

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алу.


    Жоспар

    Жоспарлан-

    ған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Қызығушы- лықты ояту

    Ынталандыру. Аққу болып ұшамыз, Көлге келiп қонамыз.

    Көлдiң бетiн құшамыз, Қайта самғап ұшамыз.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Астрономия ғылымының даму тарихы туралы өздері іздеп тауып келген ақпараттарымен бөліседі, талқылайды.

    Өзектендіру.

    Топқа бөлініп, оқулықтағы №1 тапсырманы орындайды.

    «Кластер» әдісі. Ойлар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.

    а)

    А = { а, с, т, р, о, н,

    о, м, и, я }

    ат, ас, тас, ит, орман.

    ә) {0, 1, 2, 3}, {0, 1, 2}, {1, 2, 3}, {3, 4, 5 ...}, {4, 5, 6, 7

    ...} қайсысы х < 3 теңсіздігінің шешімдер жиыны бола алады?

    Жауабы: {0, 1, 2}

    б) Бірінші теңсіздікті шешкен кезде мынадай жауап алдық:

    {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}. Екінші теңсіздіктің жауабы {5, 6, 7 ...} болады. Қандай теңсіздіктерді шештік?

    х<7, жауабы: {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}

    x>4, жауабы: {5, 6, 7 ...}

    Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

    Мұғалім жетекші сұрақтар қояды.

    – Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың бірігу

    Презентация, тақта.

    Оқулық, дәптер.

    «Кластер» әдісі.

    Shape3


    қасиеттерін қалай қолдануға болады?

    – Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың қиылысу қасиеттерін қалай қолдануға болады?

    Бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.



    Мағынаны тану

    Жаңаны ашу.

    Қос теңсіздіктерді шешу кезінде қалай пайымдауға болады?

    х ысалы арқылы қарастырайық.

    x>8 және x<11 теңсіздіктерінің шешімдер жиынын табайық. x белгісізі 8-ден артық, яғни 8-ден үлкен сандар: 9, 10, 11, 12,13 және т.б.

    x белгісізі 11-ден кем, яғни 11-ден кіші сандар: { 10, 9, 8, 7,

    6, 5, 4, 3, 2, 1 }.

    Енді осы жиындардың қиылысуын, яғни екі жиынға да ортақ болып табылатын сандарды табамыз: {9,10} сандары жиындардың қиылысуы болады.

    Презентация. Оқулық, дәптер, маркерлер, қағаз.

    «INSERT»

    әдісі






    Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

    Оқулықтағы №2-тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. Қос теңсіздіктерді шешеді. Шешімдер жиынын сан сәулесінде көрсетеді.

    а) 4<x<11 ә) 7<x>11

    Жаңаны қолдану.

    Оқушылар оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды.



    Shape4



    а) 3 <x<8






    Жауабы:{4, 5, 6, 7}. ә) 4<x<10






    Жауабы:{5, 6, 7, 8, 9 }. б) 2<x<9





    Жауабы:{3, 4, 5, 6, 7, 8}.

    Өткенмен жұмыс

    Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №4-8 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

    Оқулықтағы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға

    берілген 5-тапсырманы топпен «INSERT» әдісі арқылы орындайды.



    Shape5


    Shape6 Shape7


    Shape8



    Арман ойланып, мынадай шешімін ұсынды:

    42 + 30 + 28 – 5 – 10 – 8 + 3 = 80

    100 – 80 = 20.

    Оның қалай шешкенін анықта.

    Әлия есепті Эйлер дөңгелегінің көмегімен шығарып,

    былайша пайымдады:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    15 Сәуір 2024
    731
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика 4-сынып 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика 4-сынып 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математика ҚМЖ 4-сынып 4-тоқсан ҚМЖ 130 бұйрық бойынша жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Тақырып: Қос теңсіздіктер

    /Астрономия

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    4-сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    4.2.2.1 қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу;

    Күтілетін нәтижелер

    Барлық оқушылар:

    қос теңсіздіктер жөнінде мағлұмат алады.

    Бірқатар оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

    Кейбір оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алады.





    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

    Пәндік лексика және терминология:

    қос теңсіздік; қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

    Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле. Астрономия дегеніміз не?

    Есептеу тәсілін түсіндір.

    Жазу:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

    Тірек білім, білік, дағдылар

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алу.

    Жоспар

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ынталандыру. Шаттық шеңбері.

    Балалар, бір-біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

    Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы, Жылуым мол бойымда.

    - Аспан әлемі туралы не білесіңдер?

    – Астрономия дегеніміз не?

    Астрономия ғылымына қатысты слайд көрсету.

    Өзектендіру.

    Мұғалім оқулықтағы №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

    Өрнектерді есептеп, жауаптарын кестеде көрсетілген тәртіппен орналастыр. Ғарыш кеңістігі мен ондағы нысандарды және жұлдыздар мен галактикаларда болатын өзгерістерді зерттейтін ғылым қалай аталатынын тап.


    630 : (270 : 90 ) = 210 А (128 + 472) ∙ 3 =1 800


    Р 7700 : (560:80) =1100 И (4 200 + 80 + 200): 20 = 224


    С (90∙50) ∙20 = 90 000 М 40 ∙ (90 + 8 + 2) = 4 000


    Т 25· (4· 87) = 8 700 Н (14 200 + 3 600) :100 =178


    Я 57·(98∙8·0) = 0 О (250 + 50 + 300) :5 =120



    1800 90000 8700 1100 120 178 210 4000 224 0


    а с т р о н о м и я


    Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

    Оқулықтағы №2 тапсырманы орындауға береді.

    Дәптеріңе теңсіздіктердің шешімдер жиынын жазып және оны сан сәулесінде белгілеуді ұсынады.

    а)


    Жауабы: {0,1,2 } ә)


    {4, 5, 6, 7, 8, 9, …. }

    Балалардан қос теңсіздіктің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілеуді сұрайды.

    2< х <5

    Осыдан мәселелі жағдаят туындайды. Бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.


    Шаттық шеңбері.

    Презентация.


    Оқулық, дәптер.


    Жаңаны ашу.

    Оқулықтағы 3-тапсырманы жұптасып орындауды ұсынады. Балалар жердің моделін шар түрінде жасайды. Бұл модельді өлшеген кезде, шар 3 килограмдық кіртастан ауыр, бірақ дәл осындай екі кіртастан жеңіл болып шықты. Шардың массасын х кг деп белгілеп, былай теңсіздіктер жаз.

    х >3 х< 6

    Шардың салмағы 3кг мен 6кг аралығында болады. 3 < х және х < 6 теңсіздіктерінің орнына бір қос теңсіздікті

    3 < х < 6 жазуға болады.

    Оны былай оқиды: «х белгісізі 3-тен артық және 6-дан кем».

    Қос теңсіздік бір жолға жазылған екі теңсіздіктен тұрады. Сен бұл теңсіздіктің шешімдер жиынын сан

    сәулесінен көре аласың.

    а) 3 < х <6

    Оның шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {4, 5}.

    ә) 5 < x < 15

    Олардың шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14}.

    Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

    Оқушылар оқулықтағы келесі 4-тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. «Миға шабуыл» стратегиясы. Қос теңсіздіктерді жазады.

    а) 4< t <9

    ә)5 <к< 18 б) 10<m<25 в) 6<n<15

    Жаңаны қолдану.

    5-тапсырманы орындайды.

    Теңсіздіктерді оқиды. Қос теңсіздікті жеке екі теңсіздікке ауыстырады.

    7 < a < 12, a>7 және a < 12 15 < b < 96, b>15 және b < 96 18 < c < 75, c>18 және c < 75 21 < d < 49, d>21және d < 49

    130 < m < 182, m>130 және m < 182

    274 < d < 280, d>274 және d < 280

    6А тапсырманы орындайды.

    Оқушылар сан сәулесінде белгіленген сандар жиынымен шешімдер жиыны сәйкес келетін қос теңсіздікті жазады.

    Алдымен қандай сандар белгіленгенін анықтайды (2, 3, 4,5. 5). Бұл сандар анықтау қажет қос теңсіздіктің шешімдер жиыны: {2, 3, 4, 5}. Олар 1-ден артық және 6-дан кем, яғни х>1 және х<6. Бұл теңсіздіктерді бір қос теңсіздік түрінде жазады.

    1< х <6

    6Ә тапсырманы оқушылар өз бетімен орындауына болады.

    «Буклет» әдісі. Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады. Буклетке жауаптарын жазады. Өткенмен жұмыс.

    Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №7-10 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

    8-тапсырма. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға берілген.




    Рефлексиялық эссе

    Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

    Алдымен біз былай деп ойладық ... .

    Одан кейін біз мына мәселеге тап болдық ... .

    Мәселені шешу үшін жасадық.

    Бұдан біз көрдік.

    Демек, бұл мынаны білдіреді ... .

    Сонымен біз деген шешімге келдік

    Оқулықтағы үйде орындауға ұсынылған №11 тапсырма жаңа тақырыпты пысықтау үшін міндетті болып табылады.




































    1. сабақ.


    Тақырып: Қос теңсіздіктерді шешу

    /Астрономия

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    4-сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    4.4.1.3** теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік

    қасиеттерін қолдану;

    Күтілетін нәтижелер

    Барлық оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

    Бірқатар оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей


    алады.

    Кейбір оқушылар:

    жиындардың бірігу және қиылысу қасиеттерін қолдануды үйренеді.





    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

    Пәндік лексика және терминология:

    қос теңсіздік;қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

    Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    Талқылау:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле. Астрономия дегеніміз не?

    Есептеу тәсілін түсіндір.

    Жазу:

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

    Тірек білім, білік, дағдылар

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

    Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алу.


    Жоспар

    Жоспарлан-

    ған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Қызығушы- лықты ояту

    Ынталандыру. Аққу болып ұшамыз, Көлге келiп қонамыз.

    Көлдiң бетiн құшамыз, Қайта самғап ұшамыз.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Астрономия ғылымының даму тарихы туралы өздері іздеп тауып келген ақпараттарымен бөліседі, талқылайды.

    Өзектендіру.

    Топқа бөлініп, оқулықтағы №1 тапсырманы орындайды.

    «Кластер» әдісі. Ойлар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.

    а)

    А = { а, с, т, р, о, н,

    о, м, и, я }

    ат, ас, тас, ит, орман.

    ә) {0, 1, 2, 3}, {0, 1, 2}, {1, 2, 3}, {3, 4, 5 ...}, {4, 5, 6, 7

    ...} қайсысы х < 3 теңсіздігінің шешімдер жиыны бола алады?

    Жауабы: {0, 1, 2}

    б) Бірінші теңсіздікті шешкен кезде мынадай жауап алдық:

    {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}. Екінші теңсіздіктің жауабы {5, 6, 7 ...} болады. Қандай теңсіздіктерді шештік?

    х<7, жауабы: {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}

    x>4, жауабы: {5, 6, 7 ...}

    Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

    Мұғалім жетекші сұрақтар қояды.

    – Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың бірігу

    Презентация, тақта.

    Оқулық, дәптер.

    «Кластер» әдісі.

    Shape3


    қасиеттерін қалай қолдануға болады?

    – Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың қиылысу қасиеттерін қалай қолдануға болады?

    Бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.



    Мағынаны тану

    Жаңаны ашу.

    Қос теңсіздіктерді шешу кезінде қалай пайымдауға болады?

    х ысалы арқылы қарастырайық.

    x>8 және x<11 теңсіздіктерінің шешімдер жиынын табайық. x белгісізі 8-ден артық, яғни 8-ден үлкен сандар: 9, 10, 11, 12,13 және т.б.

    x белгісізі 11-ден кем, яғни 11-ден кіші сандар: { 10, 9, 8, 7,

    6, 5, 4, 3, 2, 1 }.

    Енді осы жиындардың қиылысуын, яғни екі жиынға да ортақ болып табылатын сандарды табамыз: {9,10} сандары жиындардың қиылысуы болады.

    Презентация. Оқулық, дәптер, маркерлер, қағаз.

    «INSERT»

    әдісі






    Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

    Оқулықтағы №2-тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. Қос теңсіздіктерді шешеді. Шешімдер жиынын сан сәулесінде көрсетеді.

    а) 4<x<11 ә) 7<x>11

    Жаңаны қолдану.

    Оқушылар оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды.



    Shape4



    а) 3 <x<8






    Жауабы:{4, 5, 6, 7}. ә) 4<x<10






    Жауабы:{5, 6, 7, 8, 9 }. б) 2<x<9





    Жауабы:{3, 4, 5, 6, 7, 8}.

    Өткенмен жұмыс

    Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №4-8 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

    Оқулықтағы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға

    берілген 5-тапсырманы топпен «INSERT» әдісі арқылы орындайды.



    Shape5


    Shape6 Shape7


    Shape8



    Арман ойланып, мынадай шешімін ұсынды:

    42 + 30 + 28 – 5 – 10 – 8 + 3 = 80

    100 – 80 = 20.

    Оның қалай шешкенін анықта.

    Әлия есепті Эйлер дөңгелегінің көмегімен шығарып,

    былайша пайымдады:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 4 сынып
    15.04.2024
    731
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации