Материалдар / Математика 4-сынып 4-тоқсан

Математика 4-сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика ҚМЖ 4-сынып 4-тоқсан ҚМЖ 130 бұйрық бойынша жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
333
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тақырып: Қос теңсіздіктер

/Астрономия

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

4-сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

4.2.2.1 қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу;

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

қос теңсіздіктер жөнінде мағлұмат алады.

Бірқатар оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

Кейбір оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алады.





Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

Пәндік лексика және терминология:

қос теңсіздік; қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле. Астрономия дегеніміз не?

Есептеу тәсілін түсіндір.

Жазу:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алу.

Жоспар

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ынталандыру. Шаттық шеңбері.

Балалар, бір-біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы, Жылуым мол бойымда.

- Аспан әлемі туралы не білесіңдер?

Астрономия дегеніміз не?

Астрономия ғылымына қатысты слайд көрсету.

Өзектендіру.

Мұғалім оқулықтағы №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

Өрнектерді есептеп, жауаптарын кестеде көрсетілген тәртіппен орналастыр. Ғарыш кеңістігі мен ондағы нысандарды және жұлдыздар мен галактикаларда болатын өзгерістерді зерттейтін ғылым қалай аталатынын тап.


630 : (270 : 90 ) = 210 А (128 + 472) ∙ 3 =1 800


Р 7700 : (560:80) =1100 И (4 200 + 80 + 200): 20 = 224


С (90∙50) ∙20 = 90 000 М 40 ∙ (90 + 8 + 2) = 4 000


Т 25· (4· 87) = 8 700 Н (14 200 + 3 600) :100 =178


Я 57·(98∙8·0) = 0 О (250 + 50 + 300) :5 =120



1800 90000 8700 1100 120 178 210 4000 224 0


а с т р о н о м и я


Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

Оқулықтағы №2 тапсырманы орындауға береді.

Дәптеріңе теңсіздіктердің шешімдер жиынын жазып және оны сан сәулесінде белгілеуді ұсынады.

а)


Жауабы: {0,1,2 } ә)


{4, 5, 6, 7, 8, 9, …. }

Балалардан қос теңсіздіктің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілеуді сұрайды.

2< х <5

Осыдан мәселелі жағдаят туындайды. Бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.


Шаттық шеңбері.

Презентация.


Оқулық, дәптер.


Жаңаны ашу.

Оқулықтағы 3-тапсырманы жұптасып орындауды ұсынады. Балалар жердің моделін шар түрінде жасайды. Бұл модельді өлшеген кезде, шар 3 килограмдық кіртастан ауыр, бірақ дәл осындай екі кіртастан жеңіл болып шықты. Шардың массасын х кг деп белгілеп, былай теңсіздіктер жаз.

х >3 х< 6

Шардың салмағы 3кг мен 6кг аралығында болады. 3 < х және х < 6 теңсіздіктерінің орнына бір қос теңсіздікті

3 < х < 6 жазуға болады.

Оны былай оқиды: «х белгісізі 3-тен артық және 6-дан кем».

Қос теңсіздік бір жолға жазылған екі теңсіздіктен тұрады. Сен бұл теңсіздіктің шешімдер жиынын сан

сәулесінен көре аласың.

а) 3 < х <6

Оның шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {4, 5}.

ә) 5 < x < 15

Олардың шешімін барлық шешімдердің жиыны түрінде жазуға болады: {6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14}.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Оқушылар оқулықтағы келесі 4-тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. «Миға шабуыл» стратегиясы. Қос теңсіздіктерді жазады.

а) 4< t <9

ә)5 <к< 18 б) 10<m<25 в) 6<n<15

Жаңаны қолдану.

5-тапсырманы орындайды.

Теңсіздіктерді оқиды. Қос теңсіздікті жеке екі теңсіздікке ауыстырады.

7 < a < 12, a>7 және a < 12 15 < b < 96, b>15 және b < 96 18 < c < 75, c>18 және c < 75 21 < d < 49, d>21және d < 49

130 < m < 182, m>130 және m < 182

274 < d < 280, d>274 және d < 280

6А тапсырманы орындайды.

Оқушылар сан сәулесінде белгіленген сандар жиынымен шешімдер жиыны сәйкес келетін қос теңсіздікті жазады.

Алдымен қандай сандар белгіленгенін анықтайды (2, 3, 4,5. 5). Бұл сандар анықтау қажет қос теңсіздіктің шешімдер жиыны: {2, 3, 4, 5}. Олар 1-ден артық және 6-дан кем, яғни х>1 және х<6. Бұл теңсіздіктерді бір қос теңсіздік түрінде жазады.

1< х <6

6Ә тапсырманы оқушылар өз бетімен орындауына болады.

«Буклет» әдісі. Оқушылар алған білімдерін жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады. Буклетке жауаптарын жазады. Өткенмен жұмыс.

Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №7-10 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

8-тапсырма. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға берілген.




Рефлексиялық эссе

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

Алдымен біз былай деп ойладық ... .

Одан кейін біз мына мәселеге тап болдық ... .

Мәселені шешу үшін жасадық.

Бұдан біз көрдік.

Демек, бұл мынаны білдіреді ... .

Сонымен біз деген шешімге келдік

Оқулықтағы үйде орындауға ұсынылған №11 тапсырма жаңа тақырыпты пысықтау үшін міндетті болып табылады.




































  1. сабақ.


Тақырып: Қос теңсіздіктерді шешу

/Астрономия

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

4-сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

4.4.1.3** теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік

қасиеттерін қолдану;

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

Бірқатар оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей


алады.

Кейбір оқушылар:

жиындардың бірігу және қиылысу қасиеттерін қолдануды үйренеді.





Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын айта алады.

Пәндік лексика және терминология:

қос теңсіздік;қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын тап.

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгіле. Астрономия дегеніміз не?

Есептеу тәсілін түсіндір.

Жазу:

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба білу.

Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алу.


Жоспар

Жоспарлан-

ған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Қызығушы- лықты ояту

Ынталандыру. Аққу болып ұшамыз, Көлге келiп қонамыз.

Көлдiң бетiн құшамыз, Қайта самғап ұшамыз.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Астрономия ғылымының даму тарихы туралы өздері іздеп тауып келген ақпараттарымен бөліседі, талқылайды.

Өзектендіру.

Топқа бөлініп, оқулықтағы №1 тапсырманы орындайды.

«Кластер» әдісі. Ойлар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.

а)

А = { а, с, т, р, о, н,

о, м, и, я }

ат, ас, тас, ит, орман.

ә) {0, 1, 2, 3}, {0, 1, 2}, {1, 2, 3}, {3, 4, 5 ...}, {4, 5, 6, 7

...} қайсысы х < 3 теңсіздігінің шешімдер жиыны бола алады?

Жауабы: {0, 1, 2}

б) Бірінші теңсіздікті шешкен кезде мынадай жауап алдық:

{0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}. Екінші теңсіздіктің жауабы {5, 6, 7 ...} болады. Қандай теңсіздіктерді шештік?

х<7, жауабы: {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6}

x>4, жауабы: {5, 6, 7 ...}

Мақсат қою (мәселелі жағдаят).

Мұғалім жетекші сұрақтар қояды.

Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың бірігу

Презентация, тақта.

Оқулық, дәптер.

«Кластер» әдісі.

Shape3


қасиеттерін қалай қолдануға болады?

Қос теңсіздіктерді шешкенде жиындардың қиылысу қасиеттерін қалай қолдануға болады?

Бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.



Мағынаны тану

Жаңаны ашу.

Қос теңсіздіктерді шешу кезінде қалай пайымдауға болады?

х ысалы арқылы қарастырайық.

x>8 және x<11 теңсіздіктерінің шешімдер жиынын табайық. x белгісізі 8-ден артық, яғни 8-ден үлкен сандар: 9, 10, 11, 12,13 және т.б.

x белгісізі 11-ден кем, яғни 11-ден кіші сандар: { 10, 9, 8, 7,

6, 5, 4, 3, 2, 1 }.

Енді осы жиындардың қиылысуын, яғни екі жиынға да ортақ болып табылатын сандарды табамыз: {9,10} сандары жиындардың қиылысуы болады.

Презентация. Оқулық, дәптер, маркерлер, қағаз.

«INSERT»

әдісі






Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Оқулықтағы №2-тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. Қос теңсіздіктерді шешеді. Шешімдер жиынын сан сәулесінде көрсетеді.

а) 4<x<11 ә) 7<x>11

Жаңаны қолдану.

Оқушылар оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды.



Shape4



а) 3 <x<8






Жауабы:{4, 5, 6, 7}. ә) 4<x<10






Жауабы:{5, 6, 7, 8, 9 }. б) 2<x<9





Жауабы:{3, 4, 5, 6, 7, 8}.

Өткенмен жұмыс

Мұғалім оқушылардың жеке қиындықтарына қарай оқулықтағы №4-8 тапсырмаларды орындауды ұсынады.

Оқулықтағы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға

берілген 5-тапсырманы топпен «INSERT» әдісі арқылы орындайды.



Shape5


Shape6 Shape7


Shape8



Арман ойланып, мынадай шешімін ұсынды:

42 + 30 + 28 – 5 – 10 – 8 + 3 = 80

100 – 80 = 20.

Оның қалай шешкенін анықта.

Әлия есепті Эйлер дөңгелегінің көмегімен шығарып,

былайша пайымдады:

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ