Математика
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау тапсырмаларын орындауға арналған
дәптері
5сынып
оқушысы
.........................................................................
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
БЖБ№1
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
Балл
|
1
|
Өрнектің мәнін
тиімді әдіспен
табыңыз:
5084249765084=
|
2
|
b) 5942536747=
|
2
|
Теңдеуді
шешіңіз
және
тексеруді
орындаңыз:
24(78m) 36
|
4
|
3
|
Есепті
шешіңіз:
Көрермендер залында 360 орын бар. 42
адамнан тұратын 8
топ өз
орындарына
отырғаннан
кейін
неше орын бос
қалады?
.............................................................................
.........................................................................................
..........................................................................................
........................................................................................
|
4
|
|
Жалпы
балл
|
10
|
2бет
|
Фигураны жинаған
кезде Е нүктесімен беттесетін нүктелерді
көрсетіңіз.
|
|
Жалпы
балл
|
8
|
14бет
«Натурал сандардың
бөлінгіштігі» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау БЖБ№2
-
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
5, 21, 25, 42, 80
сандарынан:
-
5-ке
еселік;.........................................
-
100-дің
бөлгіштерін;......................................
с)
42 санының
бөлгіштері болмайтын сандарды
таңдап
жазыңыз....................................
|
3
|
2
|
9 метр жібек матасы
сатып алынды. Оның құны 4581 теңге болуы мүмкін бе? Жауабын
түсіндіріңіз. ...
.................................................................................
.................................................................................
|
2
|
3
|
Амалдарды
орындамай-ақ анықтаңыз:
-
қосындысы 12-ге
бөліне ме;
-
көбейтіндісі 11-ге
бөліне ме?
..............................................................................................
..................................................................................................
...................................................................................................
|
4
|
4
|
Сандардың ЕҮОБ және
ЕКОЕ табыңыз:
-
33 және
121; b) 48, 52 және
84.
........................................................................................
......................................................................................
........................................................................................
…........................................................................................
|
5
|
|
Жалпы
балл
|
14
|
3бет
«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
БЖБ
№3
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
бөлшектердің ішінен
бұрыс бөлшектерді таңдап
жазыңыз.
|
2
|
2
|
Аралас сан түрінде
жазыңыз.
а)
Жаяу адам 3 сағатта 20 км жол
жүреді. Жаяу адамның жылдамдығы сағатына неше
километр?
в)
Тік төртбұрыштың ауданы 36
см2. Оның ұзындығы 11 см. Тік
төртбұрыштың ені неше
сантиметр?
|
4
|
3
|
Теңдіктер тура болатындай
етіп, m,
n,
p
және
k
әріптердің орнына қандай
сандарды жазу керек?
1) ; 2)
; 3) ;
4)
|
4
|
|
|
|
4бет
Диаграмма» «Кеңістік
фигураларының жазбалары» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау БЖБ№10
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Атауы
|
Белгіленуі
|
Сызба
|
|
YP
|
|
|
QR
|
|
P
|
Сызба
бойынша шеңбер элементтерінің атауларын анықтап, кестені
толтырыңыз |
3
|
2
|
Кеcтедегі
мәліметтерді пайдаланып, дөңгелек диаграмма
салыңыз:
Әлем мұхиттарының
аудандары
(млн.шаршы км.
есебімен)
|
Тынық
|
180
|
Атлант
|
92
|
Үнді
|
75
|
Солтүстік
Мұзды
|
13
|
|
3
|
3a
|
Берілген жазбаға
сәйкес текшені таңдаңыз.
|
2
|
13бет
«Бұрыштар. Көпбұрыштар» бөлімі
бойынша жиынтық бағалауБЖБ
№9
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Сызбаны қолданып, әр
бұрыштың түріне бір мысал
келтіріңіз.
Бұрыштың
түрі
|
бұрыш
|
Сүйір
бұрыш
|
|
Доғал
бұрыш
|
|
Тік
бұрыш
|
|
Жазыңқы
бұрыш
|
|
Толық
бұрыш
|
|
|
5
|
2
|
Транспортирдің
көмегімен берілген бұрыштарды
салыңыз.
|
2
|
3
|
х айнымалының мәнін
және белгісіз бұрышының градустық өлшемін
табыңыз
AOB=150
|
|
x= |
3
|
|
Жалпы
балл
|
10
|
12бет
4
|
-
Координаталық
сәуледе бөлшектерді кескіндеңіз.
Қандай ұзындықпен бірлік кесіндіні алған
ыңғайлы?
|
3
|
|
Жалпы
балл
|
13
|
5бет
«Жай бөлшектерге амалдар
қолдану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
БЖБ
№4
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Сызбадағы
берілгендерді пайдаланып, жолдардың қайсысы АВС
немесе АDС
қысқа екенін анықтаңыз? Қаншаға
қысқа?
3 км
В 1 км
C
А
2 2 км
D
|
5
|
2
|
Белгісіз көбейткішті
және бөлінгішті табыңыз:
a)
;
b)
|
6
|
3
|
.....................................................................
|
3
|
|
Жалпы
балл
|
14
|
6бет
Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау БЖБ
№8
№
|
Тапсырма 1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Кестені толтырыңыз
Жай бөлшек
|
Ондық
бөлшек
|
Пайыз
|
2
|
0,5
|
|
|
0,03
|
|
|
|
44%
|
|
|
|
|
4
|
2
|
Филателисттің коллекциясында 18800 марка бар, оның 25%-ы спортқа арналған. Қанша марка спортқа арналған?
|
2
|
3
|
Асханада 299 қыз бала тамақтанады, бұл барлық
оқушылардың 65%-ын
құрайды.
Мектепте
неше оқушы
оқиды?
|
2
|
4
|
Мектепте
880 оқушы
оқиды. Оқушылардың
75%
туристтік саяхатқа барды. Туристтердің 55% қыздар екені белгілі болса,
онда
қанша қыз
туристтік
саяхатта
болған?
................................................................................................
................................................................................................
................................................................................................
|
4
|
|
Жалпы
балл
|
12
|
11бет
Жиын» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау БЖБ№7
№
|
Тапсырма 1-нұсқа
|
балл
|
1
|
A
1; 3; 5; 7;
9
жəне
B
6; 7; 8; 9;
10
жиындары
берілген.
а)А және В жиындарының қиылысуын табыңыз;
в)А және В жиындарының бірігуін табыңыз;
с)суретте көрсетілген жұп сандар қандай
жиынға тиісті?
........................................................................
......................................................................
..............................................................................
|
3
|
2
|
Эйлер-Венн
диаграммасын қолданып, есепті
шығарыңыз:
Қалаға 22 турист
келді. Кешкі демалыс кезінде 9 турист драма театрына барғысы келді,
12 турист демалыс паркіне барып дем алғысы келді, ал олардың ішінде
5 турист драма театрына да, демалыс паркіне де барғысы келді.
Қалғандары стадионға барып, футбол ойынын көргісі келді. Неше
турист стадионға барып, футбол ойынын көргісі
келді?
|
4
|
|
Жалпы
балл
|
7
|
10бет
Мәтін есептер» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау БЖБ№5
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Фабрика 3700 көйлек
тікті. Оның -і былғары матадан тігілген.
Былғары матадан тігілген көйлек саны
қанша?
|
1
|
2
|
Жер экваторының
ұзындығы жуық шамамен 20000 км, ал диаметрі
экватордың бөлігін құрайды. Жердің
диаметрі жуық шамамен неге
тең?
|
1
|
3
|
Ардақ 432 бет оқыды,
ол кітаптің -ын
құрайды. Осы
кітапта неше бет бар?
|
2
|
4
|
Ақжар кентінде a үй
бар, оның -і екі қабатты үйлер. Егер екі
қабатты үйлер саны 35 болса, онда Ақжарда неше үй
бар?
|
2
|
7бет
5.Ұста барлық жұмысты 6
сағатта, ал оның оқушысы 8 сағатта
орындайды.
a) Әрқайсысы 1
сағатта жұмыстың қандай бөлігін
орындайды?
b) Олар бірлесіп 1
сағатта жұмыстың қандай бөлігін
орындайды?
c)Жұмыс
өнімділіктері бір қалыпты болғанда, барлық жұмысты қанша уақытта
орындайды?
|
4
|
|
Жалпы
балл
|
10
|
|
8бет
«Ондық бөлшектер және
оларға амалдар қолдану» бөлім бойынша жиынтық
бағалау БЖБ№6
№
|
Тапсырма
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Есептеңіз:
(25,759+12,3121-7,918)-
(17,33-13,22-1,42)
|
4
|
2
|
Футбол қақпаларының
биіктігі 24400 мм. Бұл
неше сантиметр, дециметр және метр болады?
|
3
|
3
|
0,49 бен 0,53 сандарының қосындысын 2,5
есе азайтыңыз.
|
2
|
4
|
Қабырғаларының
өлшемдері 9,85 м 6,4м болатын тік
төртбұрыш пен қабырғасы 7,5 м болатын шаршының аудандарын
салыстырып, үлкенін анықтаңыз. Қаншаға үлкен екенін
есептеңіз.
|
4
|
|
Жалпы
балл
|
13
|
9бет