Апуова Арайлым Бактыгуловна
«Алға мектеп-гимназиясы» КММ математика пәні мұғалімі ,
педагог-сарапшы
Математика
6-сынып
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Статистика. Комбинаторика»
, «Шамалар арасындағы тәуелділіктер» , «Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау
Тақырыптар: 1.
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық
орта,мода, медиана, өзгеріс құлашы 2. Нақты процестердің
графиктерін қолданып шамалар арасындағы тәуелділіктерді
зерттеу . 3.
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеу . 4.
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен
шешу .
Оқу мақсаты: 6.4.3.1
бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс
ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу 6.5.2.10 шынайы
процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы
тәуелділіктерді табу және зерттеу 6.2.2.18 екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын
түсіну 6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу
тәсілі арқылы шешу;
Бағалау критерийі Білім
алушы: * Статистикалық деректер және
олардың сипаттамалары: арифметикалық орта,мода,
медиана, өзгеріс құлашын
анықтайды; *
Шынайы процестердің
графиктерін қолданып,шамалар арасындағы тәуелділіктерді
табады ; * Екі айнымалысы бар
теңдеудің шешімін анықтайды. * Теңдеулер жүйесін алмастыру
тәсілімен шешеді.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері: Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары Орындау уақыты: 25
минут
І
нұсқа
1. 3, 7, 5,8,7 , 21, 18, 19
қатары берілген. Төмендегі сипаттамаларды табыңыз: а) арифметикалық
ортасы ; b) өзгеріс ауқымын; с) қатар
модасы ; d) медианасын.
[4] 2. Суретте саяхатшының
қозғалыс графигі көрсетілген. Графикті пайдаланып,сұрақтарға жауап
беріңіз: a) Саяхатшы жолға қанша уақыт жұмсады? b) Саяхатшы қанша
уақыт демалысқа жұмсады? c) Саяхатшының ең үлкен жылдамдығы қандай
болған? d) 6 сағат пен 12 сағат аралығында саяхатшы қанша жол
жүрген? [4]
3.Берілген (8; - 1,4), (9;
0,5), (14; 1), (–10; –2,6) нүктелерінің
қайсысы
-0,9х+2у-2= -1,4х+у
теңдеуінің шешімі болады? [3]
3. Теңдеулер жүйесін
алмастыру тәсілімен шешіңіз: [4]
2-нұсқа
1. 9, 14, 5,9 , 16, 11, 13
қатары берілген. Төмендегі сипаттамаларды табыңыз: а) арифметикалық
ортасы ; b) өзгеріс ауқымын; с) қатар
модасы ; d) медианасын.
[4]
2. Суретте саяхатшының
қозғалыс графигі көрсетілген. Графикті пайдаланып,сұрақтарға жауап
беріңіз: a) Саяхатшы жолға қанша уақыт жұмсады? b) Саяхатшы қанша
уақыт демалысқа жұмсады? c) Саяхатшының ең үлкен жылдамдығы қандай
болған? d) 3 сағат пен 10 сағат аралығында саяхатшы қанша жол
жүрген? [4]
3.Берілген (7; - 1,4), (3;
2,1), (5; 5,9), (–10; –13,6) нүктелерінің
қайсысы
-1,5х-3у+1,8=2,4х-6у теңдеуінің шешімі болады?
[3]
4. Теңдеулер жүйесін
алмастыру тәсілімен шешіңіз: [4]
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Статистикалық деректер және
олардың сипаттамалары:
арифметикалық орта,мода,
медиана, өзгеріс құлашын
анықтайды;
|
1
|
арифметикалық ортасын
табады
|
1
|
өзгеріс ауқымын
табады
|
1
|
қатар модасын
табады
|
1
|
Медианасын
табады
|
1
|
Шынайы
процестердің
графиктерін
қолданып,
шамалар
арасындағы
тәуелділіктерді
табады
|
2
|
графикті пайдаланып уақытты
есептейді
|
1
|
графикті пайдаланып уақытты
есептейді
|
1
|
графикті пайдаланып
жылдамдықты есептейді
|
1
|
графикті пайдаланып жолды
есептейді
|
1
|
Екі
айнымалысы
бар
теңдеудің
шешімін
анықтайды
|
3
|
екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі
реттелген
сандар жұбы болатынын
тексереді
|
1
|
рационал сандарға арналған
амалдар орындайды
|
1
|
теңдеудің шешімі болатын
сандар жұбын таңдайды
|
1
|
Теңдеулер
жүйесін
алмастыру
тәсілімен
шешеді
|
4
|
теңдеулерді тәсілге байланысты
түрлендіреді
|
1
|
теңдеулер жүйесін шешуде
алмастыру тәсілін дұрыс
қолданады
|
1
|
х/у-тің мәнін
табады
|
1
|
у/х-тің мәнін
табады
|
1
|
Жалпы
балл
|
|
|
15
|