--------------------------------------------
білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
I_ тоқсан _математика__ пәні бойынша
Сынып: _6 _ Оқушылар саны: _10_____
Мұғалім: _____________
Мақсаты:________________
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
|
12 |
10 |
7 |
3 |
|
|
|
БЖБ 2 |
|
12 |
10 |
7 |
3 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
|
20 |
10 |
7 |
3 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ББЖБ 1 |
6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану 6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару 6.1.2.6 шаманы берілген қатынаста бөлу 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану 6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану. |
6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару |
|
ББЖБ 2 |
6.1.2.11 рационал сандардың ішкі жиындарын Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеу 6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу 6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау 6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау 6.1.2.24 координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табу |
6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау |
|
ТЖБ |
6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану 6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару 6.1.2.6 шаманы берілген қатынаста бөлу 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану 6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану. 6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу 6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау 6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау |
6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Жоғары (В): 85-100%,
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
орта (С): 40-84%, ___
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: санның модулі анықтамасын білмеуі таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындай алмауы
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
-
Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кезінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _
-
Күні:__24.10.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика 6 сынып бжб тжб талдау 1 тоқсан
Математика 6 сынып бжб тжб талдау 1 тоқсан
--------------------------------------------
білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
I_ тоқсан _математика__ пәні бойынша
Сынып: _6 _ Оқушылар саны: _10_____
Мұғалім: _____________
Мақсаты:________________
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
|
12 |
10 |
7 |
3 |
|
|
|
БЖБ 2 |
|
12 |
10 |
7 |
3 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
|
20 |
10 |
7 |
3 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ББЖБ 1 |
6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану 6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару 6.1.2.6 шаманы берілген қатынаста бөлу 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану 6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану. |
6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару |
|
ББЖБ 2 |
6.1.2.11 рационал сандардың ішкі жиындарын Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеу 6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу 6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау 6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау 6.1.2.24 координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табу |
6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау |
|
ТЖБ |
6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану 6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару 6.1.2.6 шаманы берілген қатынаста бөлу 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану 6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану. 6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу 6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау 6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау |
6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу |
-
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
-
Жоғары (В): 85-100%,
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
орта (С): 40-84%, ___
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
-
төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________
(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: санның модулі анықтамасын білмеуі таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындай алмауы
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы
-
Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кезінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _
-
Күні:__24.10.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________
шағым қалдыра аласыз













