Математика 83 сабақ.Түсімділік 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика 83 сабақ.Түсімділік 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика Түсімділік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Шоқан Уәлиханов атындағы орта мектебі

Пәні:

Математика

Бөлім:

3А Қозғалысқа түсімділікке берілген есептер

Педагогтің аты-жөні:

Л.Бектасова

Күні:

13.01.2025ж

Сынып: 4 « Б »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

83 Түсімділік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.5.1.2** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділігің пайдалану;

Сабақтың мақсаты:

-есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/егіннің түсімділігіне берілген есептерді шығара алады.

Құндылықтарды дарыту

Құрмет, ынтымақтастық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І.Психоогиялық дайындық

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. №9

ІІІ. «Сабантой» – ұлттық салт-дәстүр ішінде жомарттық пен қайырымдылықтың ынтымақтың, еңбексүйгіш елдің тағы бір қырын көрсететін еңбек мерекесі, әрі той.Мұны егінші ел жасайды. Егін бітік шығып, қырманын

қызылдап, оны төкпей-шашпай, суыққа ұрындармай мезгілінде жинап алған ел күзде «Сабантой» өткізеді. Әрине мұнда да кең дастарқан жайылып, ақсақалдар бата береді. Палуан күрес, ойын-сауық түрлері өткізіледі. Не керек, жұрт қауырт жұмыстан кейін

кең тыныс алып бір жасап қалады. «Сабантой» мереке әрі егіншілердің еңбек қорытындысы десе де болады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Оқушылар өлең жолдарын айтады.













Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!












Слайд 1

Ортасы

25 мин

Жаңа сабақ

1-тапсырма (Ұ.Ж)

1 Сабантой мерекесі қашан өткізілетінін анықта. Түсімді өлшеуге арналған шамалар бірлігін тап. Теңсіздіктер құр.

8т = 8 000кг 8 000кг > 6 100кг, яғни 8т > 6 100кг

5ц 500кг =1000кг, яғни 8т >5ц500кг

2-тапсырма. Топтық жұмыс

3-тапсырма. Өзіндік жұмыс

3 Екі фермер бидай өсірді. Бір фермердің егін алқабындағы бидайдың түсімділігі – 14 ц/га, ал екіншісінікі – 19 ц/га. Егер олардың әрқайсысы бірдей 5 320 ц-ден бидай алған болса, онда екі фермерге бөлінген жердің ауданы қандай?

1) 5 320 : 14 = 380 (га) – 1 егін алқабы

2) 5 320 : 19 = 280 (га) – 2 егін алқабы

3) 380 + 280 = 660 (га) – екі фермерге бөлінген жер

4-тапсырма. «Джигсо» әдісі бойынша

5 Есептерді шығар. А) алгебралық тәсілмен;

Ә) арифметикалық тәсілмен

а)М1=М2=480000г

S1=700 түп

S2=900 түп

m-? г/ түп

Ш:х-таңқурайдың түсімділігі болсын (т)

S=700+900

М= S* m

(700+900)*х=480000

1600*х=480000

х=480000:1600

х=300 г/ түп

Ж:Таңқурайдың түсімділігі 300 г/ түп

ә) m=70 кг/сотық

М1=75 кг

М2=135 кг

S-? сотық

Ш:1)М=М1+М2=75+135=210 кг

2) S=М: m=210:70=3 сотық

Ж:Саяжай иесі 3 сотық жерге бүлдірген отырғызған.

5-тапсырма. Математика күнделікті өмірде

6 Есептің қай сұрағына жауапты әртүрлі тәсілмен алуға болады?

m1=25 m\га

m2=50 m\га

S=30 га

МShape2 Shape1 1-? m ? есе артық

MShape4 Shape3 2-? m ? m артық

Ш:1)М1= m1* S=25*30=750 т (орташа күтім)

2)М2= m2* S=50*30=1500 т (жақсы күтім)

3) 1500:750=2 (есе артық)

4)1500-750=750 т (артық)

Ж:Жақсы күтім жасалған кезде 2 есе артық қызылша немесе 750 т қызылша артық жинауға болады.

6-тапсырма.

7 Тиімді тәсілмен есепте

17*14+13*14=14*(17+13)=14*30=420

19*35+1*35=35*(19+1)=35*20=700

17*23-7*23=23*(17-7)=23*10=230

4*129-3*129=129*(4-3)=129*1=129

47*6-7*6=6*(47-7)=6*40=240

9*21-9*11=9*(21-11)=9*10=90

7-тапсырма.

8 Шешуі бойынша есептің берілуін құрастыр.

Екі фермер бидай өсірді.Бірінші фермерге 5 га жер бөлінсе, ал екіншісіне 3 га жер бөлінді.Егер олардың егін алқабындағы бидайдың түсімділігі 35 m\га болса,онда әр фермер бидайдан қанша түсім алған және бірінші фермер екіншісіне қарағанда қанша тонна артық бидай жианды?

1) 35 · 5 = 175 (т) – 5 га-дан жинады.

2) 35 · 3 = 105 (т) – 3 га-дан жинады.

3) 175 – 105 = 70 (т) – біріншісіне қарағанда екінші жер телімінен осынша тонна артық жинады.

ЕБҚ тапсырмасы

8-тапсырма. Шығармашылық жұмыс

9 Диаграмманы оқы. Әр жемістің массасын анықта. Диаграмма бойынша есеп құрастыр.

Алма-500кг

Барлығы:500*2=1000кг

Қараөрік:1000:8=125 кг

Шабдалы:1000:8=125кг

Алмұрт:1000:4=250кг

Бақтан жиналған жемістің жартысын алма құрайды.Төрттен бір бөлігі-алмұрт,сегізден бір бөлігі-қараөрік және сегізден бір бөлігі-шабдалы.Егер жиналған алманың мөлшері 500кг болса,онда басқа жемістер қанша килограммнан жиналды?

10 Ойлан және жауап бер.

Арықтың ұзындығы -? м

1-ші көмекші-? м , б

2-ші көмекші-? м , б

3-ші көмекші-? м , б

4-ші көмекші-? м , б

5-ші көмекші-? м , б

6-шы көмекші-? м , б

Өзіне қалды-3 қадам

1 қадам=1 метр

Ш:1)7*3=21 м (барлығы) 10)9:3=3 м (V көш.)

2)21:7=3 м (I көм.) 11)9-3=6 м (қалды)

3)21-3=18 м (қалды) 12)6:2=3 м (VI көш)

4)18:6=3 м (II көм.) 13)6-3=3 м (қалды)

5)18-3=15 м (қалды)

6)15:5=3 м (III көм.)

7)15-3=12 м (қалды)

8)12:4=3 м (IV көм.)

9)12-3=9 м (қалды)

Ж:Әрқайсысына 3 метрден тиді,өзіне де 3 м тиді,арықтың ұзындығы 21 қадам болған.





Оқушылар бірдей өлшем бірлікке келтіріп, салыстырады.

Оқушылар егіннің түсімділігі, ауданы, массасының формулаларын пайдаланып, белгісіз шаманы анықтайды.

Есептеп, егістіктерінің ауданы қандай екенін табады.

Берілген есепті алдымен өздері шығарып алып, топ ішінде талқылап, әртүрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасайды. Басқа

топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылайды, идеялармен бөліседі.









Есепті шығарады.





Тиімді тәсілмен есептеп шығарады.





Есептің шешуі бойынша есептің шартын құрады. Берілген шеңберлерге шартын жазады.





Оқушылар диаграмма бойынша кестені толтырып, әрбір жемістің массасын табады. Оқушылар диаграмма бойынша есептер құрастырады.















Дескриптор:

есептің шартын кестеге жазады-1б

-есептің шартын дөңгелек диаграмма түрінде жазады-1б










Дескриптор:

-Алгебралық тәсілмен шығарады-1б

Арифметикалық тәсілмен шығарады-1б










Дескриптор:

-Есептің шартын құрады-1б

-Шешуі мен жауабын жазады-1б










Дескриптор:

- Тиімді тәсілмен есептейді-1б








Дескриптор:

- Шешуі бойынша есептің берілуін құрастырады-1б










Дескриптор:

-диаграмманы оқып, әр жемістің массасын анықтайды-1б

-диаграмма бойынша есеп құрастырады-1б.


Суреттер


Слайд 2
















Слайд 3








Карточкалар


Слайд 4















Слайд 5















Слайд 6













Слайд 7












Слайд 8

Соңы

10 мин

Бекіту. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта

туындаған ойларын тізбектейді:

Алдымен біз былай деп ойладық ...

Одан кейін біз мына мәселеге тап болдық ...

Мәселені шешу үшін ... жасадық.

Бұдан біз ... көрдік.

Демек, бұл мынаны білдіреді ...

Сонымен біз ... деген шешімге келдік.

«Рефлексия

  • Үйге тапсырма.

11

m1=18 ц/га

m2=8 ц/га

S=300 га

М1-? ц

M2-? ц

Ш:1) М1= m1* S=18*300=5400 ц (мол)

2) M2= m2* S=8*300=2400 ц (аз)

Ж:Түсім мол болған жылы 5400 ц, аз болған жылы 2400 ц түсім алынды.





Сұрақтарға жауап береді.







Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды










Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.

Слайд 9




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
203
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі