|
Білім беру ұйымының атауы |
Шоқан Уәлиханов атындағы орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||
|
Бөлім: |
3А Қозғалысқа түсімділікке берілген есептер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Л.Бектасова |
|||||
|
Күні: |
14.01.2025ж |
|||||
|
Сынып: 4 « Б » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№85 Есеп шығару |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.5.1.9** артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шеш 4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен бірі қарама-қарсы бағытта) анықта |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шеше алады. -нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен бірі қарама-қарсы бағытта) анықтап есептейді. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері: |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы 10 мин |
І.Психологиялық дайындық Оқушылар шаттық шеңберін құрып айтады. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру №9 m1=28 м/га m2=35 м/га S=S2=15 га M1-? m M2-? m Ш: 1) M1= m1* S=28*15=420 т 2) M2= m2* S=35*15=525 т Ж:Бірінші жер телімінен 420 т,екінші жер телімінен 525 т түсім жинаған. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау |
Оқушылар психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. Керемет! Жарайсыздар! |
Слайд1 |
||
|
Ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. (Ұ.Ж) №1 Тіктөртбұрыш туралы кейбір мәліметтер белгілі. Белгісіз мәліметті есептеп тап. 1)в=25 м а =16 м Р-? м S-? Ш:Р=(а+в)*2=(16+25)*2=41*2=82 м S=а*в=16*25=400 2)в=28 см Р=126 см а-? см S-? Ш:а=Р:2-в=126:2-28=63-28=35 см S=а*в=35*28=980 Ж:
Тіктөртбұрыштың ұзынд-35 см, ауданы-980 3)а=78 дм S=2808 в-? дм Р- ? дм Ш:в= S:а=2808:78=36 дм Р=(а+в)*2=(78+36)*2=228 дм Ж: Тіктөртбұрыштың ені – 36 дм, Р - 228 дм 4 а S-? Р- ? мм Ш:а=25+15=40 мм Р=(а+в)*2=(40+25)*2=130 мм S=а*в=40*25=1000 Ж:
Тіктөртбұрыштың периметрі – 130 мм,ауданы – 1000
2-тапсырма №2Есепті шығар және оны шығарудың әртүрлі тәсілін тап. Тиімді тәсілді таңда. m m S=25 га M M Ш: 1) m2=60-25=35 т/га 2) M1= m1* S=60*25=1500 т 3) M2= m2* S=35*25=875 т 4)1500-875=625 т Ж:Оңтүстік аймақтарда 625 т орамжапырақ артық өсірілген.
3-тапсырма №3 Есепті шығар. а=60 м в=40 м m m S-? M2-? Кг Ш: 1)
16+(16:2)=24 кг/ 2)
S=а*в=60*40=2400 3) M2= m2* S=24*2400=57600 кг (жаңа сорт) Ж:Жер телімінен қиярдың жаңа сортынан 57600 кг жинап алынды. Мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды. 4-тапсырма №4 Есепті шығар. V1= 12 км/сағ V2=18 км/сағ t=2 сағ S1=2 км S=? км Ш: 1) Vқаш= V1+ V2=12+18=30 км/сағ 2) S2= Vқаш* t=30*2=60 км 3) S= S1+ S2=2+60=62 км Ж: 2 сағаттан кейін олардың арақашықтығы 62 км болады. 5-тапсырма №6 5-тапсырма бойынша өз сұрақтарыңды құрастыр. Оны досыңа қой. Досыңның сұрақтарына жауап бер. 1)3 сағатта шаңғышы 15 км/ сағ жылдамдықпен қозғалса, онда ол қанша км жол жүреді?15*3=45 км 2) 5 км/ сағ жылдамдықпен 20 км жолды шаңғышы қанша уақытта бағындырады? 20:5=4 сағ 6-тапсырма №7 Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті шығар. Осыған ұқсас есеп құрастыр. 1) V1=19 км/ сағ V2=14 км/ сағ t =2 сағ S=? км Ш:1) Vқаш= V1+ V2=19+14=33 км/ сағ 2) S= Vқаш*t=33*2=66 км Ж: 2 сағаттан кейін 2 шаңғышының арасы 66 км болады. 2) V1=60 км/ сағ V2=40 км/ сағ t =3 сағ S=? км Ш: 1) Vқаш= V1+ V2=60+40=100 км/ сағ 2) S= Vқаш*t=100*3=300 км Ж: 3 сағаттан кейін екі көліктің арасы 300 км болады. 7-тапсырма №8 Тапсырманы орында. 25-ке қалай көбейтуге болатынына қара 24*25=(24:4)*100=6*100=600 32*25=(32:4)*100=8*100=800 36*25=(36:4)*100=9*100=900 88*25=(88:4)*100=22*100=2200 84*25=(84:4)*100=21*100=2100 56*25=(56:4)*100=14*100=1400 8-тапсырма №9 Ойлан және жауап бер. Айна - алтын түсті гүлтізбе Әлия - күміс түсті гүлтізбе Дана - алтын түсті ою Бақыт - қызыл түсті жалауша. |
Оқушылар кестеде берілген тіктөртбұрыштың ауданын және периметрін табу формулаларын пайдаланып, есептеуді орындайды.
Жетекші сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы өз беттерімен орындайды, орындау нәтижесін эталонмен салыстырады. Жер телімінен қанша жаңа сортты қияр жинап алынғанын табады. Есептерді шығарады.Арақашықтықты табады. Оқушылар берілген жылдамдық бойынша кестені толтырады. Кестені пайдаланып қозғалыс графигін сызады. Оқушы дәптерлеріне бір координаттық бұрыш сызып, оған бірінші және екінші шаңғышының қозғалыс графигін сызады.
Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті шығарады.
Үлгіні пайдалана отырып, келесі өрнектердің мәнін есептейді.
Зерттеулерге ойланып, жауап береді. |
Дескриптор: -Есепті шығарады және оны шығарудың әртүрлі тәсілін табады-1б - Тиімді тәсілді таңдайды-1б Дескриптор: -есептерді шығарады-1б -жер телімінен қанша жаңа сортты қияр жинап алынғанын табады-1б Дескриптор: - жылдамдық бойынша кестені толтырады-1б -есепті шығарады-1б Дескриптор: - Кестені пайдаланып қозғалыс графигін сызады-1б -өз сұрақтарын құрастырады-1б Дескриптор: -Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті шығарады-1б -ұқсас есептер құрастырады-1б |
Слайд 2 Карточкалар Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Суреттер, қима қағаздар Слайд 7 Слайд 8 |
||
|
Соңы 10 мин |
Сабақты бекіту. Рефлексия
Үйге тапсырма №10 Sж=100 M1=140 көшет M2=260 көшет m1=
m2-? көшет/ S1-? Ш:1)М= M1+ M2=140+260=400 к 2)
m= М:
S=400:100=4 к/ 3) S1= M1:
m=140:4=35 4) S2= M2:
m=260:4=65 Ж:I жер
телімінің ауданы – 35 Бағалау |
Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды. Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды |
Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады. |
Слайд 9 Слайд 10 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика 85 сабақ Есеп шығару 4 сынып
Математика 85 сабақ Есеп шығару 4 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
Шоқан Уәлиханов атындағы орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||
|
Бөлім: |
3А Қозғалысқа түсімділікке берілген есептер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Л.Бектасова |
|||||
|
Күні: |
14.01.2025ж |
|||||
|
Сынып: 4 « Б » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№85 Есеп шығару |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.5.1.9** артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шеш 4.3.3.2 нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен бірі қарама-қарсы бағытта) анықта |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шеше алады. -нысандардың бастапқы орны мен қозғалыс бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен бірі қарама-қарсы бағытта) анықтап есептейді. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері: |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы 10 мин |
І.Психологиялық дайындық Оқушылар шаттық шеңберін құрып айтады. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру №9 m1=28 м/га m2=35 м/га S=S2=15 га M1-? m M2-? m Ш: 1) M1= m1* S=28*15=420 т 2) M2= m2* S=35*15=525 т Ж:Бірінші жер телімінен 420 т,екінші жер телімінен 525 т түсім жинаған. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау |
Оқушылар психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. Керемет! Жарайсыздар! |
Слайд1 |
||
|
Ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. (Ұ.Ж) №1 Тіктөртбұрыш туралы кейбір мәліметтер белгілі. Белгісіз мәліметті есептеп тап. 1)в=25 м а =16 м Р-? м S-? Ш:Р=(а+в)*2=(16+25)*2=41*2=82 м S=а*в=16*25=400 2)в=28 см Р=126 см а-? см S-? Ш:а=Р:2-в=126:2-28=63-28=35 см S=а*в=35*28=980 Ж:
Тіктөртбұрыштың ұзынд-35 см, ауданы-980 3)а=78 дм S=2808 в-? дм Р- ? дм Ш:в= S:а=2808:78=36 дм Р=(а+в)*2=(78+36)*2=228 дм Ж: Тіктөртбұрыштың ені – 36 дм, Р - 228 дм 4 а S-? Р- ? мм Ш:а=25+15=40 мм Р=(а+в)*2=(40+25)*2=130 мм S=а*в=40*25=1000 Ж:
Тіктөртбұрыштың периметрі – 130 мм,ауданы – 1000
2-тапсырма №2Есепті шығар және оны шығарудың әртүрлі тәсілін тап. Тиімді тәсілді таңда. m m S=25 га M M Ш: 1) m2=60-25=35 т/га 2) M1= m1* S=60*25=1500 т 3) M2= m2* S=35*25=875 т 4)1500-875=625 т Ж:Оңтүстік аймақтарда 625 т орамжапырақ артық өсірілген.
3-тапсырма №3 Есепті шығар. а=60 м в=40 м m m S-? M2-? Кг Ш: 1)
16+(16:2)=24 кг/ 2)
S=а*в=60*40=2400 3) M2= m2* S=24*2400=57600 кг (жаңа сорт) Ж:Жер телімінен қиярдың жаңа сортынан 57600 кг жинап алынды. Мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды. 4-тапсырма №4 Есепті шығар. V1= 12 км/сағ V2=18 км/сағ t=2 сағ S1=2 км S=? км Ш: 1) Vқаш= V1+ V2=12+18=30 км/сағ 2) S2= Vқаш* t=30*2=60 км 3) S= S1+ S2=2+60=62 км Ж: 2 сағаттан кейін олардың арақашықтығы 62 км болады. 5-тапсырма №6 5-тапсырма бойынша өз сұрақтарыңды құрастыр. Оны досыңа қой. Досыңның сұрақтарына жауап бер. 1)3 сағатта шаңғышы 15 км/ сағ жылдамдықпен қозғалса, онда ол қанша км жол жүреді?15*3=45 км 2) 5 км/ сағ жылдамдықпен 20 км жолды шаңғышы қанша уақытта бағындырады? 20:5=4 сағ 6-тапсырма №7 Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті шығар. Осыған ұқсас есеп құрастыр. 1) V1=19 км/ сағ V2=14 км/ сағ t =2 сағ S=? км Ш:1) Vқаш= V1+ V2=19+14=33 км/ сағ 2) S= Vқаш*t=33*2=66 км Ж: 2 сағаттан кейін 2 шаңғышының арасы 66 км болады. 2) V1=60 км/ сағ V2=40 км/ сағ t =3 сағ S=? км Ш: 1) Vқаш= V1+ V2=60+40=100 км/ сағ 2) S= Vқаш*t=100*3=300 км Ж: 3 сағаттан кейін екі көліктің арасы 300 км болады. 7-тапсырма №8 Тапсырманы орында. 25-ке қалай көбейтуге болатынына қара 24*25=(24:4)*100=6*100=600 32*25=(32:4)*100=8*100=800 36*25=(36:4)*100=9*100=900 88*25=(88:4)*100=22*100=2200 84*25=(84:4)*100=21*100=2100 56*25=(56:4)*100=14*100=1400 8-тапсырма №9 Ойлан және жауап бер. Айна - алтын түсті гүлтізбе Әлия - күміс түсті гүлтізбе Дана - алтын түсті ою Бақыт - қызыл түсті жалауша. |
Оқушылар кестеде берілген тіктөртбұрыштың ауданын және периметрін табу формулаларын пайдаланып, есептеуді орындайды.
Жетекші сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы өз беттерімен орындайды, орындау нәтижесін эталонмен салыстырады. Жер телімінен қанша жаңа сортты қияр жинап алынғанын табады. Есептерді шығарады.Арақашықтықты табады. Оқушылар берілген жылдамдық бойынша кестені толтырады. Кестені пайдаланып қозғалыс графигін сызады. Оқушы дәптерлеріне бір координаттық бұрыш сызып, оған бірінші және екінші шаңғышының қозғалыс графигін сызады.
Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті шығарады.
Үлгіні пайдалана отырып, келесі өрнектердің мәнін есептейді.
Зерттеулерге ойланып, жауап береді. |
Дескриптор: -Есепті шығарады және оны шығарудың әртүрлі тәсілін табады-1б - Тиімді тәсілді таңдайды-1б Дескриптор: -есептерді шығарады-1б -жер телімінен қанша жаңа сортты қияр жинап алынғанын табады-1б Дескриптор: - жылдамдық бойынша кестені толтырады-1б -есепті шығарады-1б Дескриптор: - Кестені пайдаланып қозғалыс графигін сызады-1б -өз сұрақтарын құрастырады-1б Дескриптор: -Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті шығарады-1б -ұқсас есептер құрастырады-1б |
Слайд 2 Карточкалар Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Суреттер, қима қағаздар Слайд 7 Слайд 8 |
||
|
Соңы 10 мин |
Сабақты бекіту. Рефлексия
Үйге тапсырма №10 Sж=100 M1=140 көшет M2=260 көшет m1=
m2-? көшет/ S1-? Ш:1)М= M1+ M2=140+260=400 к 2)
m= М:
S=400:100=4 к/ 3) S1= M1:
m=140:4=35 4) S2= M2:
m=260:4=65 Ж:I жер
телімінің ауданы – 35 Бағалау |
Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды. Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды |
Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады. |
Слайд 9 Слайд 10 |
||
шағым қалдыра аласыз






б
артық
S2-?













