Басы
10
мин
|
І.Психологиялық дайындық
Оқушылар
шаттық шеңберін құрып айтады.
Қуанамын
мен де,
Қуанасың
сен де,
Қуанайық
достарым,
Арайлап
атқан күнге.
ІІ. Үй
тапсырмасын тексеру
№9
m1=28
м/га
m2=35
м/га
S=S2=15
га
M1-?
m
M2-?
m
Ш: 1) M1=
m1* S=28*15=420 т
2) M2= m2*
S=35*15=525 т
Ж:Бірінші
жер телімінен 420 т,екінші жер телімінен 525 т түсім
жинаған.
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын хабарлау
|
Оқушылар
психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау
Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
Керемет!
Жарайсыздар!
|

Слайд1
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма. (Ұ.Ж)
№1
Тіктөртбұрыш туралы кейбір мәліметтер белгілі. Белгісіз мәліметті
есептеп тап.
1)в=25
м
а =16
м
Р-?
м
S-? 
Ш:Р=(а+в)*2=(16+25)*2=41*2=82 м
S=а*в=16*25=400 
2)в=28
см
Р=126
см
а-?
см
S-? 
Ш:а=Р:2-в=126:2-28=63-28=35 см
S=а*в=35*28=980 
Ж:
Тіктөртбұрыштың ұзынд-35 см, ауданы-980 
3)а=78
дм
S=2808 
в-?
дм
Р- ?
дм
Ш:в= S:а=2808:78=36 дм
Р=(а+в)*2=(78+36)*2=228 дм Ж: Тіктөртбұрыштың ені
– 36 дм, Р - 228 дм
4 )в=25
мм
а -?,15 мм
артық
S-? 
Р- ?
мм
Ш:а=25+15=40 мм
Р=(а+в)*2=(40+25)*2=130 мм
S=а*в=40*25=1000 
Ж:
Тіктөртбұрыштың периметрі – 130 мм,ауданы – 1000 

2-тапсырма
№2Есепті
шығар және оны шығарудың әртүрлі тәсілін тап. Тиімді тәсілді
таңда.
m 1=60
т/га, бұл 25 т/га артық
m 2=?
т/га
S=25
га
M
1-? т
M 2-? Т ? т артық
Ш: 1)
m2=60-25=35 т/га
2) M1= m1*
S=60*25=1500 т
3) M2= m2*
S=35*25=875 т
4)1500-875=625 т
Ж:Оңтүстік
аймақтарда 625 т орамжапырақ артық өсірілген.

3-тапсырма
№3 Есепті
шығар.
а=60
м
в=40
м
m
1=16
кг/
m
2-? кг/ , б
артық
S-? 
M2-? Кг
Ш: 1)
16+(16:2)=24 кг/ (m2)
2)
S=а*в=60*40=2400 
3)
M2= m2* S=24*2400=57600 кг (жаңа
сорт)
Ж:Жер
телімінен қиярдың жаңа сортынан 57600 кг жинап
алынды.
Мұғалімнің
көмегімен тапсырманы орындайды.
4-тапсырма
№4 Есепті
шығар.
V1= 12
км/сағ
V2=18
км/сағ
t=2
сағ
S1=2
км
S=?
км
Ш: 1)
Vқаш= V1+ V2=12+18=30 км/сағ
2)
S2=
Vқаш*
t=30*2=60 км
3) S= S1+
S2=2+60=62 км
Ж: 2
сағаттан кейін олардың
арақашықтығы 62 км болады.
5-тапсырма
№6
5-тапсырма бойынша өз сұрақтарыңды құрастыр. Оны досыңа қой.
Досыңның сұрақтарына жауап бер.
1)3
сағатта шаңғышы 15 км/ сағ жылдамдықпен қозғалса, онда ол қанша км
жол жүреді?15*3=45 км
2) 5 км/
сағ жылдамдықпен 20 км жолды шаңғышы қанша уақытта бағындырады?
20:5=4 сағ
6-тапсырма
№7 Сызбаға
берілген мәліметтерді жаз және есепті шығар. Осыған ұқсас есеп
құрастыр.
1) V1=19
км/ сағ
V2=14 км/
сағ
t =2
сағ
S=?
км
Ш:1) Vқаш=
V1+ V2=19+14=33 км/ сағ
2) S=
Vқаш*t=33*2=66 км
Ж: 2
сағаттан кейін 2 шаңғышының арасы 66 км болады.
2) V1=60
км/ сағ
V2=40 км/
сағ
t =3
сағ
S=?
км
Ш: 1)
Vқаш= V1+ V2=60+40=100 км/ сағ
2) S=
Vқаш*t=100*3=300 км
Ж: 3
сағаттан кейін екі көліктің арасы 300 км болады.
7-тапсырма
№8
Тапсырманы орында. 25-ке қалай көбейтуге болатынына
қара
24*25=(24:4)*100=6*100=600
32*25=(32:4)*100=8*100=800
36*25=(36:4)*100=9*100=900
88*25=(88:4)*100=22*100=2200
84*25=(84:4)*100=21*100=2100
56*25=(56:4)*100=14*100=1400
8-тапсырма
№9 Ойлан
және жауап бер.
Айна -
алтын түсті гүлтізбе
Әлия -
күміс түсті гүлтізбе
Дана -
алтын түсті ою
Бақыт -
қызыл түсті жалауша.
|
Оқушылар кестеде берілген
тіктөртбұрыштың ауданын және периметрін табу формулаларын
пайдаланып, есептеуді орындайды.
Жетекші сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырманы өз беттерімен
орындайды, орындау нәтижесін эталонмен салыстырады. Жер телімінен
қанша жаңа сортты қияр жинап алынғанын
табады.
Есептерді
шығарады.Арақашықтықты табады.
Оқушылар берілген жылдамдық
бойынша кестені толтырады.
Кестені пайдаланып қозғалыс
графигін сызады. Оқушы дәптерлеріне бір координаттық бұрыш сызып,
оған бірінші және екінші шаңғышының қозғалыс графигін
сызады.
Сызбаға берілген мәліметтерді
жаз және есепті шығарады.
Үлгіні пайдалана отырып,
келесі өрнектердің мәнін есептейді.
Зерттеулерге ойланып, жауап
береді.
|
Дескриптор:
-Есепті шығарады және оны шығарудың әртүрлі
тәсілін табады-1б
- Тиімді
тәсілді таңдайды-1б
Дескриптор:
-есептерді шығарады-1б -жер телімінен қанша жаңа
сортты қияр жинап алынғанын табады-1б
Дескриптор:
- жылдамдық бойынша кестені
толтырады-1б
-есепті
шығарады-1б
Дескриптор:
- Кестені пайдаланып қозғалыс графигін
сызады-1б
-өз
сұрақтарын құрастырады-1б
Дескриптор: -Сызбаға берілген мәліметтерді жаз және есепті
шығарады-1б
-ұқсас
есептер құрастырады-1б
|
Слайд
2
Карточкалар
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Суреттер,
қима қағаздар
Слайд
7
Слайд
8
|