Материалдар / МАТЕМАТИКА - ҒЫЛЫМ БАСТАУЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

МАТЕМАТИКА - ҒЫЛЫМ БАСТАУЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жұмысқа ынталандырып, саяхат сабағын жүргізген мұғалімдеріме - мың алғыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
583
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқушы: Бермұханов Мейіржан

Ғылыми Жетекшісі: Тілекбаева Ардақ Сәтбекқызы

Тақырыбы: Математика - ғылым бастауы

Мақсаты: Ғылыми жобаны бастау жолымда мұғалімімнің

Мен алғашында «ғылыми жобамен» айналысуды қиын көретінмін. Бірақ қатысып, орын алып жүрген оқушыларға қызыға қараушы едім. Осы жылы біздің мектепке жаңадан математика пәні мұғалімі Ардақ Сәтбекқызы келіп, біздің сыныпқа сабақ беруін бастап кетті. Мұғаліміміз бізге, сабақ үйретіп, қосымша жарыстарға, ғылыми жұмыспен айналысуға баулыды. Мұғалімім маған «ғылыми жобамен» айналысу үшін, біраз теорияларын үйретті, сонымен қатар, саяхатқа шығып біршама зерттеу – сабақтарын өттік. Сол Саяхат сабағымнан кішкене сыр шертейін:

  • Мен бұл саяхатта, зерттеуде түрлі мағлұматтарды білдім. Жолда біз Артқапы деген орынға бардық. Ол жердегі кеуектермен танысып, толығырақ мәлімет алдық, сол жерде топтық жұмыс жасап, кеуектер жайында мағлұматтармен таныстық. Зерттеу жұмысының расында қалай жасалатынымен таныстық.

Келесі біздер Қараман ата қорымына бардық. Ол жердегі тамдардың басындағы көне белгілердегі таңбаларды байқадым. Олардың белгілері ол адамның қандай адам болғандығын білдіреді. Мысалыға, тарақ, қайшы белгілері болса әйел адамдар, ал қылыш, найза, қалқан болса ер адамдар екенін, егерде жәйнамаз, құман салғынған белгілер ол адамның дін жолындағы адам болғандығын білдіреді. Менің ол жерде тағы байқағаным тамдарда оттың, аттыла адамдардың киікті қуғаны, батырлардың суреттері көптеп кездеседі. Менің ойымша сол кездегі адамдардың бір болған оқиғаны суреттеп тұрған секілді. Маған ең қатты ұнағаны жерасты мешіті, мешіттердің бала оқыту үшін салынғаны, оның үңгір ретінде ойып, қашап жасағандығы, ұрпағын сақтау үшін жерастына салғандығы, аса қызығушылығымды оятты. Келесі біздер Шыңырауға барды. Шыңырау өте терең құдық. Ол жерде тұщы су қоры бар. Кезінде арнайы құдықшылар қазып кеткен. Оны кез – келген адам қаза бермейді, тек арнайы адамдар қаза алатын болған. Құдықтан мал су ішеді, қыста су қатпайды құдықтың ішінде белгілі бір температураны ұстап тұрады.

Мен ойымды түйіндей келе, енді ол жерлерді ғылыми тұрғыда таңбаларды зерттеп, оны басқа қорымдармен салыстырғым келеді,- деп жазып жіберген екен.

Мектепке арнайы шақырылған, Жанбибі, Жантөре апайларымызға, бір күндік табиғат аясында жүргізілген ғылыми-зерттеу сабағының құндылығын бізге көрсетіп, ұғындырғандарыңызға сізге мың алғыс. Жас ұрпақты ғылымға баулып, қасиетті аталарымыздың мешіттерінде алдағы уақытта да, сіздермен бірге зерттеу жүргізгіміз келеді.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!