І. Кіріспе 2 мин | Ұйымдастыру кезеңі:
«Концентрлі шеңберлер»
Топқа бөлу «Түстер»
| Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау. Жұмысқа жағымды көңілді қамтамассыз ету.
Оқушыларды таңдаған түстері бойынша топқа бөлу.Топ басшысына бағалау парағы таратылады, алдағы жұмыс алгоритмін түсіндіру
| Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Сабаққа дайындалады. Сурет бөліктерін жинақтауы бойынша ұжым 5-6 адамнан тұратын 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз басшысын сайлайды. | Түрлі түсті қағаздар, фишкалар, суреттер, маркерлер |
ІІІ. Негізгі бөлім 8 мин. | «Әлемді шарлау» стратегиясы,Жұмыс жеке, жұптық, топтық.
| Мұғалім әр мемлекеттің өз Елбасын, елшісін сайлауды сұрайды. Әр топқа мұғалім тапсырмалар таратады. Тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдаланып, түсінік алуына бағыт береді.
№1Суретте квадрат тәріздес 10 х 10 см жасыл және 20 х 10 см сұр плиткаларды салудың үлгісі көрсетілген.Үлгі үлкен жазықтыққа кеңейтіліп салынған. Жазық бетінің қандай бөлігі жасыл түспен боялған? А. 12,5% В. 25% С. 20% D. 10%
№2Болат қалта шамына АА батареясын сатып алмақшы. Қорапта А-Супер батареясы 499 тг, ал Би-Кул батареясы 329 тг тұрады. А-Супер батареясының жұмыс істеу уақыты 2,5 сағат, ал Би-Кул батареясы - 100 минут. Сіз қай батарея түрін сатып алуға кеңес берер едіңіз?А. А-Супер – тиімді В. Би-Кул – тиімдіС. Айырмашылығы жоқD. Шешім қабылдауға ақпарат аз.
№3Пароль 0-ден 9-ға дейінгі төрт цифрдан тұрады. Цифрлар қайталанбау керек.Қанша түрлі пароль құруға болады?А. 9876 В. 6789С. 10000D. 5040.
№4Тастардың көлденең қимасы трапециялардан құралған. Трапецияның үш қабырғасы тең екендігін ескере отырып, оның ең кіші бұрышын табыңыздар.А. 77,50 В. 800С. 750D. 720
| «Әлемді шарлау» стратегиясы арқылы меңгертіледі. Жұмыс жеке, жұптық, топтық.Оқушылар берілген тапсырмалармен танысады, өз бетімен жұмыс жасайды. Тапсырмаларды орындап болған соң, әр мемлекеттің Елбасысы өз орнында қалып, басқа мемлекеттен келген елшілерге тапсырманы түсіндіреді.№1Жауабы:
№2Жауабы: Батарея сапасы оның жұмыс істеуіне тура пропорционал және бағасына кері пропорцонал. Екі қорап А-Супер батареялары 499*2=998 тг. Олардың жұмыс уақыты 2*2,5=5 (сағ) немесе 300 мин. Үш қорап Би-Кул батареялары 329*3=989 тг; жұмыс уақыты 3*100=300 минут немесе 5 сағат.Екеуінің жұмыс істеу уақытының бірдейлігін ескере отырып, Би-Кул батареясы 9 тг арзан болады.
№3Жауабы:Бірінші орында он цифрдың біреуі тұруы мүмкін. Қолданылған сан келесі орында қайталанбайды. Екінші орында тоғыз цифрдің біреуі тұруы мүмкін. Тағы сол сияқты, үшінші орында – сегіз, төртінші орында – жеті. 10
№4Жауабы:
«Әлемді шарлау» деп өз ойларын айтады.Осылайша топ мүшелері бірін-бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға үйренеді. | Оқулық, А3 форматты қағаз, плакат, маркер |
ІV. Қорытынды2 мин | Бағалау:Оқушылардың өзін-өзі бағалауы.«Нүктелермен дауыс беру » стратегиясы
| Бағалау парағының нәтижесі бойынша журналға баға қойылады. Озық болған оқушыларды мадақтау, өзгелердің уәжін көтеру.
Сіздерге бұл жаттығулар ұнады ма? |
| таратпа қағаздар, стикерлер, бағалау парағы
|