І.
Кіріспе
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Концентрлі
шеңберлер»
Топқа бөлу
«Түстер»
|
Оқушылармен амандасу.
Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау. Жұмысқа жағымды көңілді
қамтамассыз ету.
Оқушыларды таңдаған түстері
бойынша топқа бөлу.
Топ басшысына бағалау парағы
таратылады, алдағы жұмыс алгоритмін
түсіндіру
|
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Сабаққа
дайындалады.
Сурет бөліктерін жинақтауы
бойынша ұжым 5-6 адамнан тұратын 4 топқа
бөлінеді.
Әр топ өз басшысын
сайлайды.
|
Түрлі түсті қағаздар,
фишкалар, суреттер,
маркерлер
|
ІІ.
Тұсаукесер
3
мин
|
«Миға
шабуыл»
|
Сабақ тақырыбы мен мақсаты
айтылады. (таныстырылым)
А уызша
тапсырмалар:
1-тапсырма
Жоғарыдан
қарағандағы түрін
табыңыздар.
А
.
В.
С.
D.
2-тапсырма
Қай бағыт оң жаққа бұрылуды
көрсетеді?
А .
В.
С .
D.
3-тапсырма
Жәшіктерді себеттер
саны аз болатындай қалай орналастыру
керек?
А. 4 В.
3 D. 5
E. 6
4-тапсырма
Арнур 1000 г кем
емес бүлдірген сатып беруді
сұрады.
Ең тиімді ұсынысты
табыңыздар.
А.
В.
С.
D.
|
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады.
Жауаптары:
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
4-тапсырма
В. 400 + 400 + 250 = 1050 г за
$3 +$3 + $2 = $8 – ең тиімді
ұсыныс
|
Танысты-рылым,
Оқулық
|
ІІІ. Негізгі
бөлім
8
мин.
|
«Әлемді шарлау»
стратегиясы,
Жұмыс жеке, жұптық,
топтық.
|
Мұғалім әр мемлекеттің өз
Елбасын, елшісін сайлауды сұрайды. Әр топқа мұғалім тапсырмалар
таратады. Тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдаланып, түсінік
алуына бағыт береді.
№1
С уретте
квадрат тәріздес 10 х 10 см жасыл және 20 х 10 см сұр плиткаларды
салудың үлгісі көрсетілген.
Үлгі үлкен
жазықтыққа кеңейтіліп салынған. Жазық бетінің қандай бөлігі
жасыл түспен боялған?
А. 12,5% В. 25% С. 20% D.
10%
№2
Болат қалта шамына АА
батареясын сатып алмақшы. Қорапта А-Супер батареясы 499 тг, ал
Би-Кул батареясы 329 тг тұрады. А-Супер батареясының жұмыс істеу
уақыты 2,5 сағат, ал Би-Кул батареясы - 100 минут. Сіз қай батарея
түрін сатып алуға кеңес берер
едіңіз?
А. А-Супер –
тиімді
В. Би-Кул –
тиімді
С. Айырмашылығы
жоқ
D. Шешім қабылдауға ақпарат
аз.
№3
П ароль
0-ден 9-ға дейінгі төрт цифрдан тұрады. Цифрлар қайталанбау
керек.
Қанша түрлі пароль
құруға болады?
А.
9876
В.
6789
С.
10000
D.
5040.
№4
Т астардың
көлденең қимасы трапециялардан құралған. Трапецияның үш қабырғасы
тең екендігін ескере отырып, оның ең кіші бұрышын
табыңыздар.
А.
77,50
В.
800
С.
750
D.
720
|
«Әлемді шарлау» стратегиясы
арқылы меңгертіледі. Жұмыс жеке, жұптық,
топтық.
Оқушылар берілген
тапсырмалармен танысады, өз бетімен жұмыс
жасайды.
Тапсырмаларды орындап болған
соң, әр мемлекеттің Елбасысы өз орнында қалып, басқа мемлекеттен
келген елшілерге тапсырманы
түсіндіреді.
№
1
Жауабы:
Осы
бөлік
берілген суретте бірнеше рет
қайталанады.
жасыл плиткалардың бөлігі 10 х 10 /( 2 x 20
x 10 + 10 x 10) = 1 / 5 = 0.2 немесе
20%
№2
Жауабы:
Батарея сапасы оның жұмыс
істеуіне тура пропорционал және бағасына кері
пропорцонал.
Екі қорап А-Супер батареялары
499*2=998 тг. Олардың жұмыс уақыты
2*2,5=5 (сағ) немесе 300
мин.
Үш қорап Би-Кул батареялары
329*3=989 тг; жұмыс уақыты 3*100=300 минут немесе 5
сағат.
Екеуінің жұмыс істеу уақытының
бірдейлігін ескере отырып, Би-Кул батареясы 9 тг арзан
болады.
№3
Жауабы:
Бірінші орында он цифрдың біреуі тұруы мүмкін. Қолданылған сан
келесі орында қайталанбайды. Екінші орында тоғыз цифрдің біреуі
тұруы мүмкін. Тағы сол сияқты, үшінші орында – сегіз, төртінші
орында – жеті.
10 х 9 х 8 х
7 = 90 х 56 = 56 х (100 - 10) = 5600 - 560 =
5040 бұл орын ауыстырулар
саны.
№4
Жауабы:
«Әлемді шарлау» деп өз ойларын
айтады.
Осылайша топ мүшелері
бірін-бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға
үйренеді.
|
Оқулық, А3 форматты қағаз,
плакат, маркер
|
ІV.
Қорытынды
2
мин
|
Бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы.
«Нүктелермен дауыс беру »
стратегиясы
|
Бағалау парағының нәтижесі бойынша журналға баға қойылады.
Озық болған оқушыларды мадақтау, өзгелердің уәжін
көтеру.
|
|
таратпа қағаздар,
стикерлер,
бағалау
парағы
|