Материалдар / МАТЕМАТИКА - ӨМІРДЕ

МАТЕМАТИКА - ӨМІРДЕ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі өмірде математикалық білімнің практикалық қолдануын қарастыру; Әр түрлі мәтіндермен жұмыс істеу. Қажетті ақпаратты таңдап алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Шілде 2018
1135
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспарыСабақтың тақырыбы: Математика - өмірдеМақсатыМатематикалық объектілер мен математикалық ұғымдар туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру және дамыту. Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың математикалық ой-өрісін кеңейту, ойлау қабілетін дамыту;Міндеттері:
  • Қазіргі өмірде математикалық білімнің практикалық қолдануын қарастыру;
  • Әр түрлі мәтіндермен жұмыс істеу. Қажетті ақпаратты таңдап алу;
  • Тапсырманы орындауда алғашқы тапсырмалардың шешулерінің нәтижелерін қолдану;
  • Математика құралдарының көмегімен қоршаған әрекеттердің мәселелерін анықтау;
  • Есептер шығару барысында оқушылардың сыни тұрғыдан талдау қабілеттерін дамыту;


Қолданылғын модульдер: «Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».

Сабақтың әдіс-тәсілі: Жеке, жұпты, топтық жұмысы, сыни ойлау «Миға шабуыл», «Концентрлі шеңберлер», «Әлемді шарлау» стратегиясы, рефлексия «Нүктелермен дауыс беру ».

Сабақ кезеңіЖоспар мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
І. Кіріспе 2 минҰйымдастыру кезеңі:

«Концентрлі шеңберлер»

Топқа бөлу «Түстер»









Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау. Жұмысқа жағымды көңілді қамтамассыз ету.

Оқушыларды таңдаған түстері бойынша топқа бөлу.Топ басшысына бағалау парағы таратылады, алдағы жұмыс алгоритмін түсіндіру

Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Сабаққа дайындалады. Сурет бөліктерін жинақтауы бойынша ұжым 5-6 адамнан тұратын 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз басшысын сайлайды. Түрлі түсті қағаздар, фишкалар, суреттер, маркерлер
ІІ. Тұсаукесер 3 мин

«Миға шабуыл»
Сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады. (таныстырылым)Ауызша тапсырмалар:1-тапсырмаЖоғарыдан қарағандағы түрін табыңыздар.

А. В. С. D.

2-тапсырмаҚай бағыт оң жаққа бұрылуды көрсетеді?А. В.





С. D.









3-тапсырмаЖәшіктерді себеттер саны аз болатындай қалай орналастыру керек?А. 4 В. 3 D. 5 E. 64-тапсырмаАрнур 1000 г кем емес бүлдірген сатып беруді сұрады. Ең тиімді ұсынысты табыңыздар.

А. В. С. D.

Оқушылардың жауаптары тыңдалады.Жауаптары:1-тапсырма































2-тапсырма





























3-тапсырма4-тапсырма

В. 400 + 400 + 250 = 1050 г за $3 +$3 + $2 = $8 – ең тиімді ұсыныс

Танысты-рылым, Оқулық
ІІІ. Негізгі бөлім 8 мин.«Әлемді шарлау» стратегиясы,Жұмыс жеке, жұптық, топтық.











Мұғалім әр мемлекеттің өз Елбасын, елшісін сайлауды сұрайды. Әр топқа мұғалім тапсырмалар таратады. Тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдаланып, түсінік алуына бағыт береді.







№1Суретте квадрат тәріздес 10 х 10 см жасыл және 20 х 10 см сұр плиткаларды салудың үлгісі көрсетілген.Үлгі үлкен жазықтыққа кеңейтіліп салынған. Жазық бетінің қандай бөлігі жасыл түспен боялған? А. 12,5% В. 25% С. 20% D. 10%

№2Болат қалта шамына АА батареясын сатып алмақшы. Қорапта А-Супер батареясы 499 тг, ал Би-Кул батареясы 329 тг тұрады. А-Супер батареясының жұмыс істеу уақыты 2,5 сағат, ал Би-Кул батареясы - 100 минут. Сіз қай батарея түрін сатып алуға кеңес берер едіңіз?А. А-Супер – тиімді В. Би-Кул – тиімдіС. Айырмашылығы жоқD. Шешім қабылдауға ақпарат аз.



№3Пароль 0-ден 9-ға дейінгі төрт цифрдан тұрады. Цифрлар қайталанбау керек.Қанша түрлі пароль құруға болады?А. 9876 В. 6789С. 10000D. 5040.

№4Тастардың көлденең қимасы трапециялардан құралған. Трапецияның үш қабырғасы тең екендігін ескере отырып, оның ең кіші бұрышын табыңыздар.А. 77,50 В. 800С. 750D. 720

«Әлемді шарлау» стратегиясы арқылы меңгертіледі. Жұмыс жеке, жұптық, топтық.Оқушылар берілген тапсырмалармен танысады, өз бетімен жұмыс жасайды. Тапсырмаларды орындап болған соң, әр мемлекеттің Елбасысы өз орнында қалып, басқа мемлекеттен келген елшілерге тапсырманы түсіндіреді.№1Жауабы:









№2Жауабы: Батарея сапасы оның жұмыс істеуіне тура пропорционал және бағасына кері пропорцонал. Екі қорап А-Супер батареялары 499*2=998 тг. Олардың жұмыс уақыты 2*2,5=5 (сағ) немесе 300 мин. Үш қорап Би-Кул батареялары 329*3=989 тг; жұмыс уақыты 3*100=300 минут немесе 5 сағат.Екеуінің жұмыс істеу уақытының бірдейлігін ескере отырып, Би-Кул батареясы 9 тг арзан болады.



№3Жауабы:Бірінші орында он цифрдың біреуі тұруы мүмкін. Қолданылған сан келесі орында қайталанбайды. Екінші орында тоғыз цифрдің біреуі тұруы мүмкін. Тағы сол сияқты, үшінші орында – сегіз, төртінші орында – жеті. 10

№4Жауабы:

«Әлемді шарлау» деп өз ойларын айтады.Осылайша топ мүшелері бірін-бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға үйренеді.
Оқулық, А3 форматты қағаз, плакат, маркер
ІV. Қорытынды2 мин Бағалау:Оқушылардың өзін-өзі бағалауы.«Нүктелермен дауыс беру » стратегиясы

Бағалау парағының нәтижесі бойынша журналға баға қойылады. Озық болған оқушыларды мадақтау, өзгелердің уәжін көтеру.

  • Сіздерге бұл жаттығулар ұнады ма?








  • таратпа қағаздар, стикерлер, бағалау парағы





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ