Материалдар / Математика Ай
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика Ай

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
506
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:25. 01. 19 ж
Сыныбы:1 «Г» сынып
Мұғалімі: Алимкулова Гульмира
Пәні:Математика
Сабақтың тақырыбыАй
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.3.1 шамаларды ажырату: уақыт; оларды өлшеуге қажетті әдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу
Жетістік критерийлеріБарлық оқушылар орындай алады:Уақыт бірліктерін атай алады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады 1 айда неше (30) күн бар екенін айта алады;Кейбір оқушылар орындай алады:Алған білімін тәжірибеде қолдана алады.
Тірек сөздерАй
Алдыңғы оқу:Апта күндері
Ойлау деңгейлері:Білу, түсіну, қолдану
Құндылықтарды дарытуАдамгершілікке баулу.
Пәнаралық байланысДүниетану, жаратылыстану
АктСергіту сәті
Бағалау критерийлері:
  • Ай аттарын атай алады.
  • 1 айда 4 апта бар екенін айта алады.
  • 1 айда 30 немесе 31 күн бар екенін атай алады.
  • Жоспар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минутҚай баланың «бесі» көп,Сол баланың есі көп.Кімдер алса «төртті» көп,Сана сынып көркі деп.Ал баланы «үші» көп, Ойла , шала ісі деп.Кім оқыса «екіге»,Қарама оның бетіне.

    Шаттық шебері



    Сабақтың ортасы



















    15 минут
    Өткен сабақта алған білімдерін тексеру.
  • Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
  • 1 аптада неше күн бар?
  • 7 күнде неше апта бар?
  • Аптаның ретімен атап бер.
  • Бүгінгі сабақта «Ай» тақырыбымен танысамыз.Ай – ұзақ уақыт аралығы. Онда 4 апта және бірнеше күн болады. Айлар бірінен кейін бірі ретімен келеді.Оқулықпен жұмыс.Тапсырма
  • Бүгін қай күн және қай ай?
  • Келесі қай ай?
  • Өзің туған айды ата.
  • Барлық айлардың атын ата.
  • Қыс, көктем, жаз және күз айларын ата.
  • Дескриптор: білім алушы
  • Бүгін қай күн және қай ай екенін айта алады;
  • Келесі қай ай екенін атай алады;
  • Өзі туған айды атай алады;
  • Барлық айлардың атын оқи алады;
  • Қыс, көктем, жаз, күз айларын атай алады.
  • Күнтізбе бойынша анықта.
  • Талғаттың туылған күні – 9 сәуір. Бұл аптаның қай күні?
  • Оқушылар сенбі және жексенбі күндері демалады. Сәуір айында оқушылар неше күн демалады?
  • Дескриптор: білім алушы
  • Аптаның қай күні екенін айта алады.
  • Демалыс күндерді айта алады.


  • Сергіту сәті2 минутМузыкалық әуен ырғағымен жаттығу орындату.

    Аяқталуы

    20 минут



    Орындап көр.Өз сыныптастарыңның туған күндерінің тізімін жаса. Қай айда туған күн иелері көп?Дескриптор: білім алушы
  • Туған күн тізімін құрастыра алады.
  • Шығарып көр.1 қаңтардан кейін 5 ай өтті. Қазір қай ай?Дескриптор: білім алушы
  • 5 айдан кейін қай ай келетінін айта алады.
  • Жазылым:Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды












    Оқулық,



    дәптерлер.

    Сабақтың соңы5 минутРефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    Смайликтер
    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау-оқушы білімінТексеруді қалай жоспарлайсыз?
    Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын.Деңгейлік тапсырмалар беріп отырамын.

    Смайликтер арқылы бағалаймын

    РефлексияСабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды.
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!