Математика "Айнымалылар туралы түсінік. Айнымалысы бар өрнектер" 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика "Айнымалылар туралы түсінік. Айнымалысы бар өрнектер" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалылар туралы түсінік, айнымалысы бар өрнектер тақырыбына сабақ жоспары. Сабақ жоспарында тақырыпқа сай анықтамалар, түсіндірме мысал есептер берілген. Сабақта топтық, ұжымдық, жеке-дара жұмыстар орындалған. Жоспар бойынша шығаратын есептердің шығарылу реті мен шығарылу жолы, Жауаптары берілген. Бекіту кезеңінде, тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар жазылған. Мұғалімдерге дайын сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сугирбаева С. К.

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Айнымалылар туралы түсінік. Айнымалысы бар өрнектер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушыларға құрамында әріптері бар өрнектер туралы түсінік беру. Айнымалының қабылдайтын мәндерін табуды үйрету. Айнымалылары бар өрнектің негізгі қасиетін меңгерту, есептер шығару барысында қолдана білуге дағдылау

Сабақ мақсаттары

Оқушыларға құрамында әріптері бар өрнектер туралы түсінік беру. Айнымалының қабылдайтын мәндерін табуды үйрету

Жетістік

критерийлері

Оқушыларға құрамында әріптері бар өрнектер туралы түсінеді. Айнымалының қабылдайтын мәндерін табуды үйренеді.

Тілдік мақсаттар

Өтілген тақырыптардың ережелерін тұжырымдап беру

Құндылықтарды

дарыту

Оқушыларды тиянақтылыққа, дәлдікке, ұқыптылыққа, сыйластыққа тәрбиелеу

Пәнаралық

байланыстар


Бастапқы білім

Проценттерге есептер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесу.

Топқа бөлу.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

Бүгінгі сабақтың мақсаттарын атап өту.

Тақта, бор


Сабақтың ортасы


Жаңа сабақты меңгерту:

Құрамында әріптері бар өрнек айнымалылары бар өрнек деп аталады.

Айнымалының берілген өрнектің мағынасы болатын мәндерін айнымалының қабылдайтын мәндері деп атайды.

Есептер шығару:

695

Оқулық, тақта, бор


Сабақтың соңы

Есептер шығару:

697

Бекіту кезеңі:

оқушыларға рефлексия жүргізу:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім?

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқандарына сай баға қою.

Үй жұмысы:

Тақырыпты пысықтап оқу

696

Оқулық, тақта, бор


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1.

2.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1485
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі