Материалдар / Математика "Айнымалылар туралы түсінік. Айнымалысы бар өрнектер" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика "Айнымалылар туралы түсінік. Айнымалысы бар өрнектер" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалылар туралы түсінік, айнымалысы бар өрнектер тақырыбына сабақ жоспары. Сабақ жоспарында тақырыпқа сай анықтамалар, түсіндірме мысал есептер берілген. Сабақта топтық, ұжымдық, жеке-дара жұмыстар орындалған. Жоспар бойынша шығаратын есептердің шығарылу реті мен шығарылу жолы, Жауаптары берілген. Бекіту кезеңінде, тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар жазылған. Мұғалімдерге дайын сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сугирбаева С. К.

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Айнымалылар туралы түсінік. Айнымалысы бар өрнектер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушыларға құрамында әріптері бар өрнектер туралы түсінік беру. Айнымалының қабылдайтын мәндерін табуды үйрету. Айнымалылары бар өрнектің негізгі қасиетін меңгерту, есептер шығару барысында қолдана білуге дағдылау

Сабақ мақсаттары

Оқушыларға құрамында әріптері бар өрнектер туралы түсінік беру. Айнымалының қабылдайтын мәндерін табуды үйрету

Жетістік

критерийлері

Оқушыларға құрамында әріптері бар өрнектер туралы түсінеді. Айнымалының қабылдайтын мәндерін табуды үйренеді.

Тілдік мақсаттар

Өтілген тақырыптардың ережелерін тұжырымдап беру

Құндылықтарды

дарыту

Оқушыларды тиянақтылыққа, дәлдікке, ұқыптылыққа, сыйластыққа тәрбиелеу

Пәнаралық

байланыстар


Бастапқы білім

Проценттерге есептер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесу.

Топқа бөлу.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

Бүгінгі сабақтың мақсаттарын атап өту.

Тақта, бор


Сабақтың ортасы


Жаңа сабақты меңгерту:

Құрамында әріптері бар өрнек айнымалылары бар өрнек деп аталады.

Айнымалының берілген өрнектің мағынасы болатын мәндерін айнымалының қабылдайтын мәндері деп атайды.

Есептер шығару:

695

Оқулық, тақта, бор


Сабақтың соңы

Есептер шығару:

697

Бекіту кезеңі:

оқушыларға рефлексия жүргізу:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім?

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқандарына сай баға қою.

Үй жұмысы:

Тақырыпты пысықтап оқу

696

Оқулық, тақта, бор


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1.

2.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!