Материалдар / Математика әлемі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика әлемінде геометриялық фигуралар, кьюзенер таяқшалары, денешь блоктары қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
245
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Тәрбиешінің аты-жөні: Байшина Т.И

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Математика негіздері

Үлгі оқу бағдарламасы бойынша мақсаты: Математикалық терминдерді қолдана білуді қалыптастыру

Тақырыбы:Математика әлемі

Мақсаты:Дьенеш технологиясы,кюзенер таяқшалары,воскобович әдісі арқылы балалардың геометриялық пішіндер туралы білім деңгейлерін анықтай отырып,түрлі шамалармен ерекшелеуге үйрету, ойлау қабілеттерін,қиялдарын дамыту.

Міндеті: Білімдік: Балалардың сөйлеу деңгейін,танымдық қызығушылығын жетілдіру.

Дамытушылық: балалардың зейінін, кеңістікте ойлау қабілеті мен есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: бір-біріне көмек қолын созуға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: геометриялық пішіндер,дьенеш блок,кюзенер таяқшалар

Әдіс-тәсілдер: көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын

Технология: дьенеш блок,кюзинер таяқшалары,воскобович технологиясы,дүрбі әдісі

Билингвалдыкомпонент: геометриялық пішіндер- фигуры

Оқу қызметінің

кезеңдері

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Есеп

+

-

Кіріспе

бөлім

Шаттық шеңбері:

Нейро жаттығу


Нейро жаттығу

арқылы

жүретегі жылулығын

білдіреді







Негізгі

бөлім

Балалар сендерге ертегі ұнай ма? Ендеше біз сендермен математика әлеміне барамыз,онда бізді көптеген қызықтар күтіп тұр. Қызықтын бірі ертегі тындап көрейік. Балалар біреу бізге есік қағып тұрған секілді,бұл кім екен?балалар бізге біреу хат қалтырып кетіпті. Сәлеметсіңдер ме балалар,ертегі елінен хат Ерте ,ерте, ертеде бір ата болыпты,ол жай ата емес,сыйқыршы ата екен ол бір күні өзінің достарына көмектесем деген де сыйқырлы таяқшасының тармақтарын шашып алыпты.Балалар сенерден маған көмек керек? Сыйқырлы таяқшаларды жинап алу үшін.Мына тапсырмаларды орындау керек1.тап « Бос орынға тиісті пішінді салу

М/ы:Стаканды қолдана отырып тиісті пішінді салу

Shape1





Shape2


Shape3


Shape4

Shape5


Shape6


2.тап «Сандар»

Марблес тасытарынын түстері арқылы.Тура және кері санау

Сергіту сәтті

Қарлығаш болып ұшайық

Торғай болып қонайық

Сауысқан болып секіріп,

Бүркіт болып самғайық

Қане қанат жазайық.

Ұшып–ұшып алайық,

Орнымызға қонайық

3.тап « Көрші санды тап»



М/ы:ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Қасықтар арқылы көрші санды табу

4.тап» Кеңістік бағдарлау»

«Сиқырлы асықтар»

Ақ қағаздың ортасында сары түсті асық

2. ақ қағаздың ортасындағы түсі сары асықтын оң жағына жоғарыға қызыл түсті асықты орналастыру

3. ақ қағаздың ортасындағы сары түсті асықтын сол жағына жоғарғы жағына көк түсті асықты орналастыр

4. ақ қағаздың ортасындағы түсі сары асықтын оң жағында төменде үлкен көк төртбұрыш жуан пішін

5 Ақ қағаздың ортасындағы сары түсті асықты сол жағында төменде қызыл түсті асықты орналастыру

5.тап Уақыт. Уақыт бойынша бағдарлау: таңертең, күндіз, кеш, түн.

Мақсаты: Адамдардың таңертең, күндіз, кеш, түнде не істейтіні туралы әңгімелесу.

Марблес тасымен таңертең, күндіз, кеш, түн. белгілеу


Суреттерді

қарастыру




Ия













Әрине көмектесеміз










Тапсырмаларды

орындайды






Балалар қимылдар жасайды





Балалар тапсырмаларды қызыға орындайды







Балалар































Қортынды

бөлім

Ойын «Қол шатыр»

М/ы: Балалрдың ойлау қабілеттерін есте сақтауын дамыту.

Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма?

Қандай тапсырмалар ұнады?


Балалр сұрақтарға толық жауап береді



Күтілетін нәтиже:

Қабылдайды: сандарды, пішіндерді, өлшемдерді ажырата, салыстыра білуі

Түсінеді: көлемдерді ажыратуды игеруі.

Қолданады: сандарды меңгеру.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!