Материалдар / «Математика әлемінде» (3 сыныптарға арналған факультатив курсының бағдарламасы)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Математика әлемінде» (3 сыныптарға арналған факультатив курсының бағдарламасы)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Математика әлемінде» (3 сыныптарға арналған факультатив курсының бағдарламасы)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
607
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СҚО,Петропавл қаласы. «Дарын» мектеп – лицейіЧаукерова Айнаш Айтахметовна.Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: « Футбол ойнаймыз»Сынып:7
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7. Т2.Тыңдалған мітіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпраттың өзектілігін анықтау. 7.О1. Кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну , қолдана білу 7.ТБ.2 Салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:


Мәтінді тыңдайды,түсінеді.


  • Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ме


    Мазмұнын өз сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырады


    Кейбір оқушылар орындай алады:


  • Сұрақтарға жауап береді.Өз ойын дәлелдейді
  • Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:Мәтінді тыңдайды,түсінеді. Мазмұнын өз сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырадыСұрақтарға жауап береді


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


    Қақпаға тұру,ұпай алу, денсаулық кепілі


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:







  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?




  • Талқылауға арналған сұрақтар:


    Футбол ойнағанды ұнатасың ба?Футболға соңғы рет қашан бардың?Үйде футболды кім көреді?Саған қай команда ұнайды?Сен қандай атақты футболшыны білесің?


    Не себепті …. Деп ойлайсыз?


    Не себепті спорт денсаулық кепілі дейді? Маңызы неде?


    ишара:


    смайликтер
    Алдыңғы оқу:Спорттың денсаулыққа пайдасының зор екенін біледі.Спорт туралы мәлімет айта алады.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Басы (5 мин)(2 мин)

    (3 мин) Білу Түсіну



    1. Психологиялық тренинг:«Шаттық шеңбері» Оқушылар дөңгеленіп, жылы лебіздерін білдіреді«Миға шабуыл» статегиясы арқылы оқушыларға анаграмма беріп тақырыпты ашуФутбол ойнаймыз «Жаңбырлы сұрақтар» стратериясыФутбол ойнағанды ұнатасың ба?Футболға соңғы рет қашан бардың?Үйде футболды кім көреді?Саған қай команда ұнайды?Сен қандай атақты футболшыны білесің? Көңілді әуен









    Сандар
    Ортасы (30 мин)10 мин







    7 мин















    3 мин
    3 тапсырма Мәтінді мұқият тыңдаңыз.Рөлге бөліп оқыңдар 4 – тапсырма.Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің синонимін тап. Сол сөздермен сөйлем құра.Сөйлемнің мағынасы өзгерді ме? Түсіндір. 6 тапсырма.Кестені толтыр

















    Саралау:Т/Д: Мәтінді тыңдайды,түсінеді.

    О/Д : Мазмұнын өз сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырадыЖ/Д: Сұрақтарға жауап береді.Өз ойын дәлелдейдіҚ/Б : «Бутерброд» әдісі арқылы
  • жағымды түсініктеме беру
  • құрылымды сын айту
  • жағымды пікір білдіру
  • Сергіту сәті: «Тербеледі ағаштар» әдісі



    ОқулықСуреттер
    Соңы (10 мин)6 мин 1 мин

    3 мин



    Бекіту : 7 тапсырмаҮй тапсырмасы: 1. 1 тапсырма 2. сөздерді жаттауКері- байланыс: «Бағдаршам» әдісін қолданамын


    Қосымша ақпарат
    Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
    Т/Д: Мәтінді тыңдайды,түсінеді. О/Д : Мазмұнын өз сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырадыЖ/Д: Сұрақтарға жауап береді.Өз ойын дәлелдейдіҚ/Б : «Бутерброд» әдісі арқылы

    Қ/Б : «Бутерброд» әдісі арқылы
  • жағымды түсініктеме беру
  • құрылымды сын айту
  • жағымды пікір білдіру


  • Тарих


  • Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!