Осы
сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
7. Т2.Тыңдалған мітіннің
негізгі мазмұнын түсіну, ақпраттың өзектілігін
анықтау.
7.О1. Кесте, диаграмма, сызба,
шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну , қолдана
білу
7.ТБ.2 Салыстырмалы,
күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша
жұмыстарда қолдану
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар орындай алады:
|
Мәтінді
тыңдайды,түсінеді.
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Ме
|
Мазмұнын
өз сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырады
|
Кейбір
оқушылар
орындай
алады:
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады:
Мәтінді
тыңдайды,түсінеді.
Мазмұнын өз сөзімен
баяндайды.Сұрақ құрастырады
Сұрақтарға жауап береді
|
Пәнге
қатысты
сөздік қор мен терминдер:
|
Қақпаға
тұру,ұпай алу, денсаулық кепілі
|
Диалог құруға /
шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
-
Discuss the chart that
is created. Which is the most popular fruit choice?
How do we know?
-
Has every learner’s
choice been recorded? How can we check?
-
Ask learners if they
can think of other questions that we might have investigated. If
ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting –
what else could we have put in the basket? What other things could
we try, to see if people have favourites? What other questions
could we have asked about our fruit basket?
-
Take ideas and ask –
What do you think the result might be? What would the pictogram
look like?
|
Талқылауға
арналған
сұрақтар:
|
Футбол ойнағанды ұнатасың
ба?
Футболға соңғы рет қашан
бардың?
Үйде футболды кім
көреді?
Саған қай команда
ұнайды?
Сен қандай атақты футболшыны
білесің?
|
Не
себепті …. Деп ойлайсыз?
|
Не
себепті спорт денсаулық кепілі дейді? Маңызы
неде?
|
ишара:
|
смайликтер
|
Алдыңғы оқу:
|
Спорттың
денсаулыққа пайдасының зор екенін біледі.Спорт туралы мәлімет айта
алады.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Басы (5
мин)
(2
мин)
(3
мин)
Білу
Түсіну
|
1. Психологиялық
тренинг:
«Шаттық шеңбері»
Оқушылар дөңгеленіп, жылы лебіздерін білдіреді
«Миға шабуыл»
статегиясы арқылы оқушыларға анаграмма беріп тақырыпты
ашу
Футбол
ойнаймыз
«Жаңбырлы сұрақтар»
стратериясы
Футбол ойнағанды ұнатасың
ба?
Футболға соңғы рет қашан
бардың?
Үйде футболды кім
көреді?
Саған қай команда
ұнайды?
Сен қандай атақты футболшыны
білесің?
|
Көңілді
әуен
Сандар
|
Ортасы
(30
мин)
10
мин
7 мин
3
мин
|
3 тапсырма Мәтінді
мұқият тыңдаңыз.Рөлге бөліп оқыңдар
4 – тапсырма.Мәтіндегі
қою қаріппен жазылған сөздердің синонимін тап. Сол сөздермен сөйлем
құра.Сөйлемнің мағынасы өзгерді ме? Түсіндір.
6 тапсырма.Кестені
толтыр
Жаңа
сөздер
|
Бұрынғы
атауы
|
Ұшақ
|
|
Тікұшақ
|
|
Ғарыш
|
|
Үнтаспа
|
|
Ғаламтор
|
|
Талапкер
|
|
Сынып
|
|
Тінтуір
|
|
Саралау:
Т/Д: Мәтінді
тыңдайды,түсінеді.
О/Д : Мазмұнын өз
сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырады
Ж/Д: Сұрақтарға жауап
береді.Өз ойын дәлелдейді
Қ/Б : «Бутерброд» әдісі
арқылы
-
жағымды түсініктеме
беру
-
құрылымды сын
айту
-
жағымды пікір
білдіру
Сергіту
сәті: «Тербеледі ағаштар»
әдісі
|
Оқулық
Суреттер
|
Соңы (10
мин)
6
мин
1 мин
3 мин
|
Бекіту : 7
тапсырма
Үй
тапсырмасы: 1. 1
тапсырма
2. сөздерді
жаттау
Кері-
байланыс: «Бағдаршам» әдісін
қолданамын
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
|
Т/Д: Мәтінді
тыңдайды,түсінеді.
О/Д : Мазмұнын өз
сөзімен баяндайды.Сұрақ құрастырады
Ж/Д: Сұрақтарға жауап
береді.Өз ойын дәлелдейді
Қ/Б : «Бутерброд» әдісі
арқылы
|
Қ/Б : «Бутерброд» әдісі
арқылы
-
жағымды түсініктеме
беру
-
құрылымды сын
айту
-
жағымды пікір
білдіру
|
|