Сабақтың
тақырыбы: «Математика әлеміне
саяхат»
Мақсаты: Білімділік Оқушылардың пәнге қызығушылығын
арттыру, ой-өрісін дамыту, алған білімдерін
пысықтау
Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты
пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзін тәрбиелеуге
тәрбиелеу
Дамытушылық: ұйымдастырушылық қабілетін
дамыту
Көрнекілігі: Үлестірмелі тапсырмалар, логикалық
есептер, презентация т.б.
Түрі: топтық
сайыс
Типі: ойын
түрінде
Жоспары: І. Оқушыларды топқа бөлу
ІІ. Тапқырлық сайысы (әріп бойынша сөзді табу)
ІІІ. Біліктілік сайысы (есептер шығару)
ІV. “Қас –қағым” сәт (берілген сұрақтарға тез жауап беруі
керек)
V. “Ойынды жалғастыр” (мақал-мәтел жалғасын табу)
VІ . Сергіту сәті
VII. Қорытындылау
Кіріспе
сөз.
Бүгінгі шәкірт ертеңгі азамат.
Сол азамат бойында тапқырлықты, алғырлықты қалыптастыру мектеп
қабырғасынан басталады.
«Білімді азамат-ел
ертеңі»,
ал «Ақылды-ойды тәртіпке
келтіретін-математика» демекші, ендеше оқушыларымызды
төрт топқа бөлейік.
І. Оқушыларды топқа
бөлу: алғырлар, тапқырлар,
жасқырандар, математикатер деп оқушыларды төрт топқа
бөлеміз.
ІІ. Тапқырлық сайысы (әріп
бойынша сөзді табу)
Ы
|
Е
|
С
|
Е
|
П
|
О
|
Б
|
Ү
|
С
|
Б
|
О
|
Қ
|
И
|
Ғ
|
А
|
Н
|
Е
|
М
|
А
|
Е
|
Т
|
Т
|
Т
|
Е
|
Р
|
У
|
С
|
І
|
Н
|
Р
|
Ә
|
А
|
Ц
|
И
|
Ф
|
Р
|
Ү
|
Т
|
Б
|
Н
|
С
|
Ң
|
Р
|
А
|
М
|
А
|
Л
|
Ш
|
Ө
|
У
|
І
|
Б
|
Н
|
Б
|
Ш
|
А
|
М
|
А
|
Л
|
Л
|
Л
|
А
|
Е
|
Ү
|
Е
|
Т
|
Л
|
Ж
|
У
|
Л
|
Б
|
І
|
Р
|
К
|
К
|
Г
|
Р
|
Д
|
Ұ
|
И
|
С
|
А
|
П
|
А
|
І
|
Т
|
Л
|
А
|
Ы
|
П
|
Ж
|
И
|
І
|
Л
|
І
|
К
|
Е
|
А
|
Ш
|
Қ
|
1)Ықтималдық
2)Оқиға
3)Үміт
4)Жиілік
5)Сан
7)Цифр
8)Амал
9)Шама
10)Тәсіл
11)Таңба
12)Теру
|
13)Алгебра
14)Шарт
15)Жұп
16)Бөлу
17)Үш
18)Нүкте
19)Екі
20)Сапа
21)Бір
22)Бес
23)Он
24)Есеп
25)Бернулли
|
ІІІ. Біліктілік сайысы
(есептер шығару):
Пазл жинақтау арқылы есептер
шығару.
1)Сөмке шығаратын фабрикада
орташа есеппен 190 сөмкенің 14-і жасырын ақаумен
шығарылады.
А
бағаны
|
В
бағаны
|
Сатып алынған сөмкенің ақаусыз
болу ықтималдығы
|
0,8
|
2) Бакта 3 көбелек, 2 ара ұшып
жүр. Гүлге бірінші болып араның қону ықтималдығын
табыңыз.
3)Фабрикада шығарылатын 7600
детальдің 108-і ақауы бар деталь екенін ескеріп, кестедегі
шамаларды салыстырыңыз, дұрыс тұжырымды
анықта
А
бағаны
|
В
бағаны
|
Кездейсоқ таңдалған детальдің
ақаусыз болуының ықималдығы
|
0,95
|
4)Жәшікте 3 қызыл, 7 сары, 4
көк және 6 жасыл шар бар. Жәшіктен алынған шардың жасыл болу
ықтималдығы қандай?
5)Сабан тойға 12 жорға,
10ақалтеке және 13 бәйге аты қатысады. Сабан тойдың ашылу рәсіміне
бір атты таңдап алу керек.Таңдалалатын аттың бәйге аты болуының
ықтималдығы қандай?
6)Вазада 6 шоколад және 4
карамель, барлығы 10 кәмпит бар. Кездейсоқ 2 кәмпит алды. Екеуі де
карамель болуының ықтималдығын табыңыз.
7)Cыныпта 20 оқушы, олардың
15-і математика үйірмесіне қатысады. Кездейсоқ таңдалған үш
оқушының математика үйірмесіне қатысуының ықтималдығыг
табыңыз.
8)Сатушы әкелінген бәліштерді
санады: шиемен 20 дана, бүлдіргенмен 24 дана, жүзіммен 15 дана,
шоколадпен 16 дана бәліш бар екен. Сатушы бір бәлішті кездейсоқ
таңдап, көрініске қойды. Көріністегі бәліш бүлдіргенмен екенінің
ықтималдығын табыңыз.
9)Конференцияға жоғарғы оқу
орындарының студенттері қатысады. Көлік университетінен 9 студент,
құрылыс университеттен 7, техникалық университетінен 8 студент.
Олардың конференцияда баяндау реті кездейсоқ таңдалады. Бірінші
болып көлік университетінің студенті баяндау ықтималдығын
табыңыз.
10)Симметриялы тиынды 2 рет
лақтырды. Елтаңба жағымен 1 рет түсу ықтималдығын
табыңыз.
11)Х кездейсейсоқ шамасының
таралу заңдылығы төмендегі кестеде
берілген
Х
|
10
|
12
|
14
|
15
|
16
|
P
|
0,1
|
0,4
|
0,1
|
0,1
|
0,3
|
M(x) математикалық үмітін
есептеңіз.
12)5 түрлі қаламнан және 7
әртүрлі дәптерден 3 қалам және 4 дәптерді неше тәсілмен алуға
болады?
ІV.
“Қас –қағым” сәт (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек)
“Қас-қағым сәт” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі
керек)
Алғырлар
тобына:
Тапқырлар
тобына:
Жасқырандар
тобына:
Математиктер
тобына:
-
Саудагер бір затты 7 теңгеге сатып алып оны 8
теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9 теңгеге сатып алып, қайта 10
теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда тапты?
--------------------
-
4 және 5 сандары мен жазылатын барлық екі таңбалы
сандарды ата-----------------------------
V.“Ойымды жалғастыр” (мақал-мәтел жалғасын табу) төрт
топ берілген мақалға бір-бірден жауап
береді.
VІ . Сергіту
сәті
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш,
Бойға жинап
күш.
Жаттығу жасап
алайық,
Бiр дем алып
қалайық.
VII. Қорытындылау. Оқушыларға рефлексия әдісін
пайдаланып, сабақты
қорытындылаймыз.