Күні
|
|
Мұғалімі: Бимбетова
Н
|
Пәннің
атауы
|
Математика 4
сынып
|
Тақырыбы:
|
Бірінен-бірі
қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау
жылдамдығы.
|
Мақсаты:
|
Бір-бірінен қарама-қарсы
қозғалыс бағытын (алыстау) мағынасын ұғынады, қозғалысқа байланысты
есептерді шығаруда сызба, кесте бойынша шығаруға
жаттығады.
1) Мазмұнына
байланысты: Денелердің қозғалыс бағытын
анықтап,есеп мазмұнына сәйкес сызба
сызады,шығарады;
2) Сын тұрғысынан
ойлау: Қозғалыс шамаларының
тәуелділігін есептеуде қолдана білуге
үйренеді;
3) Топпен
жұмыс: Оқушылардың математикалық
ой-белсенділігі қалыптасып сабаққа қызығушылығы
артады;
|
Оқыту
нәтижесі
|
Бірінен-бірі
қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыста жылдамдығын табуды
үйренеді
Есепті өздігінен
талдап, түсініп шығаруға
дағдыланады
Ойлау қабілеті
артады
|
Сілтеме:
|
Математика 4 сынып,
оқулық. «Атамұра»
|
Күтілетін
нәтиже:
|
|
Ақпарат көздері, қолданатын
материалдар
|
тақырыпқа байланысты
парақшалар, А4 форматтағы қағаздар, маркер,
стикер
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
|
Оқыту әдіс
тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен
оқу.
Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету: ашық сұрақтар
қою,
|
Сабақтың
барысы:
|
Мұғалім
әрекеті:
Тапсырмалар
береді.
|
Оқушы
әрекеті:
Тапсырмалар орындайды,
талдайды.
|
Ұйымдастыру
2
минут
|
«Өрмекші»
тренингі
(Бұл тренингте
топтар шеңбер құрап бір-біріне үш тілде тілек
айтады)
Топтастыру.
Сыныпты
топтастыру.
1 топ «Жылдамдық» -
V
2 топ «Уақыт»
-t
3 «Қашықтық»
-S
|
Бұл тренингте топтар
шеңбер құрап бір-біріне үш тілде тілек
айтады
Қима қағаздар арқылы
топтасады.
Топ ережесін еске
түсіреді.
|
Қызығушылығын
ояту
2
минут
|
"Кубизм"
әдісі
Сабағымызды сұрақтардан бастайық. Сұрақтарға жылдам жауап
беріңдер.
1. Жылдамдықтың түрлері? (Алыстау жылдамдығы, жақындау
жылдамдығы)
2.Жылдамдықты қалай табамыз? (Қашықтықты уақытқа
бөлеміз)
3.Ал, уақытты ше? ( қашықтықты жылдамдыққа
бөлеміз)
4.Жылдамдықтың өлшем бірліктері (м/сек, м/сағ, км/
сағ)
-Жарайсыңдар, балалар! Алдымызда 1 желтоқсан «Тұңғыш
президент» күні келе жатыр.
«Кең байтақ Қазақстанның үкілеген үміті сіздерсіздер,
менің жас достарым!» -деп ел басы бізге үлкен үміт артып
отыр. Сол Елбасымыздың
үмітін ақтау мақсатында біз білім шыңына шығып, өз білімімізді
көрсетейік. Іске сәт
!
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
|
Мағынаны
тану
20
минут
|
Жаңа сабақ. «Сандар
сөйлейді» атты жетістік
сатысы
1-баспалдақ
1991 жыл – Н.Ә.Назарбаев
еліміздің президенті болып
сайланды.
№1
есеп
V¹=4 км/сағ t =3сағ
V²=6 км/сағ S = ? км
Уақыт бірлігінде нысандардың бірірінен-бірі алыстауын алыстау
жылдамдығы дейді. Бірінен-бірі қарама - қарсы бағытта қозғалу
кезінде алыстау жылдамдығы жылдамдықтардың қосындысына тең
болады. Біріне-бірі
қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс кезінде
алыстау
жылдамдығы
жылдамдықтардың қосындысына тең. 6+4=10км/сағ.-жаяу
адамдардың бірінен-бірі алыстау
жылдамдығы.
2
баспалдақ.
№2 есеп. Есептердің шартын,
сұрағын, шешуін және жауабын бір-бірімен
салыстыр.
1992
жыл – 4 маусымда-елбасымыз
мемлекеттік Ту, Елтаңба, Әнұран туралы Қазақстан Республикасының
заңына қол қойды.
2-қазан: тұңғыш қазақ ғарышкері Тоқтар
Әубәкіров ғарышқа
ұшты.
Топтық
тапсырма
1
топ.
а) Саяжайдан бір мезгілде екі
велосипедші бірінен-бірі қарама-қарсы бағытта екі жаққа жолға
шықты. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ, ал екіншісінікі 10
км/сағ. Олар 2 сағ. кейін бір-бірінен қандай қашықтықта
болады?
2
топ
ә) Саяжайдан бір мезгілде екі
велосипедші бірінен-бірі қарама-қарсы бағытта екі жаққа жолға
шықты. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ, ал екіншісінікі 10
км/сағ. Неше сағаттан кейін олардың арақашықтығы 44 км
болды?
3-топ
б) Саяжайдан бір мезгілде екі
велосипедші бірінен-бірі қарама-қарсы бағытта екі жаққа жолға
шықты. 2 сағ. кейін олардың арақашықтығы 44 км болды. Біріншісінің
жылдамдығы 12 км/сағ. болса, екіншісі қандай жылдамдықпен
жүрген.
|
V алыстау = V¹ +
V²
6 + 4 = 10 ( км/сағ )- жаяу адамдардың алыстау
жылдамдығы.
а) V1-12
км/сағ
V2-10
км/сағ
t- 2
сағ
S-?
V=V1+V2;
12+10=22
S=
V×t
S=2×22=44
Жауабы: 44
км
ә) S=44
км
V1- 12
км/сағ
V2- 10
км/сағ
t-?
сағ
V=V1+V2;
12+10=22
t = S:
V
44:22=2
Жауабы: 2сағ.
кейін
б) S=44
км
V1- 12
км/сағ
V2- ?
км/сағ
t-2
сағ
V=S:t
V=
44:2=22км
22 км –12 км/сағ =10
км/сағ
Жаубы: 10
км/сағ
|
Сергіту
сәті
1мин
|
Жаңбыр қалай
жауады?
|
Мұғаліммен бірігіп қимыл
қозғалыс жасайды.
|
Тақтамен
жұмыс.
10
минут
|
3
баспалдақ
1995 жыл - 30 тамызда
Конституциясы қабылданды.
№ 3
есеп
Тігін цехы 35 м матадан 7
көйлек тікті. 75 м матадан осындай неше көйлек тігуге
болады.
4
баспалдақ.
1997 жыл - Астана Ақмола
болып жарияланды.
№ 4
есеп.
Динараның 500 тг бар еді. Ол
оның 180 тг. пияз, алқалған ақшасының жартысына картоп сатып
алды.Динараның қанша ақшасы
қалды?
Логикалық
диктант:
1.Кез келген үш
таңбалы сан ойла: -123
2.Оның оң жағына
сондай санды тіркеп жаз:
-123123
3.Сонда шыққан санды жетіге бөл:
123123: 7=17589
4. Бөліндінің мәнін ойлаған санға бөл:
17589 : 123 = 143
5.Нәтижені 11- ге бөл: 143: 11=
13
6.Сонда шыққан санды екі еселе: 13 х 2
= 26
7.Нәтиженің цифрларын қос: 2+6 =
8
5
баспалдақ
2011жыл – Азияда ойындары
өтті
№5 мысал «Шаңғы тебу» ойын
арқылы ойналады
6
баспалдақ
2015 жылдары –қазақ
хандығына 550 жыл толды
2017 - Экспо көрмесі
болды
№6.
«Галереея» әдісімен
орындалады.
Жұптық
жұмыс
№7 ауызша орындалады. Тік және
доғал бұрыштарды белгілеуі бойынша
атау.
|
Шарты;
35м-7
көйлек
75м-?көйлек
Шешуі: 75:
(35:5)=15
Жауабы: 15
көйлек
Ш: (500-180):2=160
тг
Ж: Қалғаны
160тг
8953:7=1279
7080:5=1416 42568:8=5321
30744:9=3416
Оқушылар берілген карточканы жұп болып
тақтаға іледі. 7км834м×4=31км336м
13сағ48мин×5=69сағ 9км7м×8=72км56м
16м
74см:9=186см 16кг752г:8= 2кг94г
1т20кг:4=1020кг:4=255кг 4т8кг:8=4008:8=501кг
14м
35см:5=1435:5=287см 18т8ц:4=188ц:4=47ц
|
Бағалау.
2минут
|
Топ
|
Үй
тапсырмасы
|
1
қадам
|
2
қадам
|
3
қадам
|
4
қадам
|
5
қадам
|
6
қадам
|
қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты
қорытындылау.
|
Шығамын десең биік шыңның
басына,
Адал досың – Біліміңді ал
қасыңа.
Зула, топ жар! Бәйгеге түс,
бекем бол,
Тула, толқы, тебірен, бірақ
тасыма!
|
-дей отыра
сабағымызды аяқтаймыз.
|
Рефлексия
бөлімі.
2
минут
|
Стикерлер
жапсырады.
|