Материалдар / Математика БЖБ ТЖБ талдау 3 тоқсан 5,6,7, 11 сыныптар

Математика БЖБ ТЖБ талдау 3 тоқсан 5,6,7, 11 сыныптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика БЖБ ТЖБ талдау 3 тоқсан 5,6,7, 11 сыныптар
Авторы:
22 Наурыз 2024
403
18 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

III тоқсан математика пәні

Сынып: 5 «ә»

Оқушылар саны: 14

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

14

12

0

11

3

57

100

БЖБ 2

14

11

0

11

3

36

100

БЖБ 3

14

7

0

9

5

50

100

ТЖБ

14

20

0

11

3

64

100

 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

5.1.2.24

санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;
5.5.1.4

санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;


5.5.1.3

жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа);

БЖБ 2

5.1.2.25

бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;

5.1.2.26

ондық бөлшектерді салыстыру;

5.1.2.27

ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.28

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;

5.1.2.29

ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;

5.1.2.31

ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану;

5.5.2.4

ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;

5.1.2.30

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;

5.5.1.5

бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару;


БЖБ 3

5.4.1.5

жиындар арасындағы қатынастардың сипаттамасын анықтау (қиылысатын және қиылыспайтын жиындар);


5.5.1.7

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару;


ТЖБ

5.1.2.24

санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

5.1.2.27

ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.28

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;

5.1.2.29

ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;

5.1.2.31

ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану;
5.4.1.3

берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін символдарын қолданып жазу;

 5.5.1.5

бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару;

5.1.2.31

ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану;

5.5.1.7

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару;









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-



БЖБ 2

-



БЖБ 3

-



ТЖБ

-




2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:


- жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа);

- ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;

- ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;

- бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару;

- Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару;

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:


Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспау, сабақты қалдыру.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.

Күні: 20.03.2024







Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда):





Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау

III тоқсан математика пәні

Сынып: 6 «а»

Оқушылар саны: 13

Педагог:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

13

12

0

11

2

62

100

БЖБ 2

13

12

0

11

2

54

100

БЖБ 3

13

13

0

9

4

31

100

ТЖБ

13

20

0

11

2

62

100

 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.2.2.1

тура санды теңдіктердің қасиеттерін білу және қолдану;

6.2.2.3

бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

6.2.2.4

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;


</

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі