Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Математика-ғалымдар патшасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал математика пәні мұғалімдері өз сабақтарында қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Желтоқсан 2018
3146
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «Математика-ғылымдар патшасы» Сабақтың мақсаты:Білімділік: Математика пәні бойынша білімдерін бақылау; жүйелеу; білім танымын кеңейту; қосымша білімдер беру; олипиадалық қозғалыс және салауаттылық өмір салты принциптерін насихаттау;Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып оқушылар бойындағы қабілетті ашып, талаптарын ұштау; тапқырлыққа баулу; дербестікке; өз бетінше дұрыс ойлап қисынды пікір айта білуге дағдыландыру;Тәрбиелік: Оқушылардың танымдық қабілетін жетілдіре отырып, кез-келген кезеңде тығырықтан шығудың жолын таба білетін, өзін-өзі басқара білуге бағыттау;Ұжым арасында ұйымшылдыққа, көпшілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу;Түрі: Топтық сайыс сабақ.Типі: Ойын түріндеКөрнекілігі: үлестірмелі материалдар, карточкалар, шарлар т.б.Сабақтың барысы: І .Ұйымдастыру кезеңі ( Оқушыларды топқа бөлу)ІІ . Дала ғажайыбыІII . ОйынханаIV. . Сергіту сәтіV . Математикалық лабиринтVI. Қорытындылау, марапаттау Кіріспе сөзҚайырлы кеш, жолдастық кездесу ойынын тамашалаушы қауым!Баршаңызда «Математиканы бес саусағымдай білемін» ұранымен өткелі отырған «Математика – ғылымдар патшасы» атты кешке қош келдіңіздер!І .Ұйымдастыру кезеңі. ( Оқушыларды топқа бөлу)Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді.Математика сырлары,Қызықтырды біздерді.Ойынға бірге қатысуға,Шақырамыз сіздердіОртаға үшбұрыш , төрбұрыш және шеңбер топтарын шақырамыз.Шеберлікті, білімдіСараптап сіздер көріңіздерӘділқазы алқасыӘділ баға беріңіздер! - дей отырып сайыскерлеріміздің біліміне баға беретін әділқазылар алқасын ортаға шақырамыз. Бүгінгі кештің жоспары таныстырылады.Көңілді тапқырлар, білгіштерБар өнерін алдарына салады.Кім білімді көп оқыған болса егер,Бүгінгі күн жеңімпазы болады.Есептен сайысады екі тобымызАлға озар ең мықтысы осы жолдаКөпшілік білімдерін сараламақСұрамақ шығуларын жұрт алдына. ІІ . Дала ғажайыбы : Әр топтан бір оқушы шығып барабанды айналдырады, шыққан ұпай саны бойынша логикалық сұраққа жауап береді.
1) Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат – ұзын(10)2) Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет (20)3) Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?Жауабы: үш (30)4) Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4 мысық (40)5) Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат (50)6) Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге болады? Жауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л (60)7) Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр?Жауабы: Бір ғана мотоцикл (70)8) Мектепте төрт жүз оқушы бар. Олардың ең болмағанда екеуі бір күнде туғанын дәлелдеңіз. Шешімі: (Дирихле принципі) 1 жылда 365, 366 күн бар. Демек, олардың ең болмағанда екеуі бір күнде туған. (80)9) Қорапта 25 кг шеге бар. Табақты таразы мен массасы бір кг гирь тасты қолданып, екі рет өлшеу арқылы қалай 19 кг шеге алуға болады? 12+1кг=13 12/2=6 6=6 13+6=19 (90)10) Суретші Худабеднов бір айда 42 картина салды. Олардың 17-сінде орман, 9-нда өзен, ал 13-нде орманда, өзенде салынған. Қалған картинкаларда түсініксіз суреттер бар. Қанша түсініксіз суреттер бар? Жауабы: Эйлер-Венн диаграммасы. (29-17)-13=33 42-33=9 (100)11) Шахмат турниріне 7 адам қатысты. Әркім әрқайсымен бір партиядан ойнады. Барлық ойналған партиялар саны қанша? Шешімі: 6+5+4+3+2+1=21 партия (110)12) Бір жылда ең көп дегенде неше жексенбі болуы мүмкін? Жауабы: 53 (120)13) Дүкенде 5 әртүрлі кесе және 3 әртүрлі тәрелке бар. Неше әдіспен 1тәрелке мен 1 кесені сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15 (130)14) Тақтада 7 зат есім, 5 етістік, 2 сын есім жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны неше тәслмен жүзеге асыруға болады? Шешімі: 7*5*2=70 (140)15) 8 л, 5 л, 3 л ыдыстар берілсін. 8 л ыдыс суға толы. Енді осы суды екі ыдысқа 4 литрден қалай тең бөлуге болады?Шешімі: 8-5=3 5-3=2 3+3=6 6-2=4 (150)16) Егер фигураның периметрі 32 см екені белгілі болса, онда осы фигураның ауданын табыңыз. Жауабы: 16жағы бар. 32:16=2. Кішкентай квадраттың бір қабырқасының ұзындығы - 2см. Кішкене квадрат ауданы: S=2*2=4 Үлкен квадрат ауданы одан екі есе үлкен S=4*4=16 Kішкене квадраттар -8. S=8*4=32 S=32+16=48 (160)ІII . Ойынхана: Әр топқа 200 ұпайдан беріледі. Осы берілген ұпай бойынша әр топ бір сан таңдап ұтыс жасайды. (Әрбір шығарылған есепке деңгейіне байланысты ұпай қосылады, егер топ есепті дұрыс шешпесе, ұпай кері топқа беріледі).
1)Ұяшықтардағы заңдылықты анықтап, сұрақ белгісінің орнна сәйкес санды табыңыз.
15 | 22 | 7 |
10 | 24 | 14 |
? | 28 | 21 |
А бағаны | В бағаны |
Алғашқы 6 жай санның арифметикалық ортасы | 7 |
А бағаны | В бағаны |
Суреттің көшірмесі | Суреттің түпнұсқасы |
А бағаны | В бағаны |
Қырларының ұзындығы 4 см кубтың массасы 98 грамм | Қырларының ұзындығы 5 см кубтың массасы |
1. Атадан 10 баламызБір - бір жастан арамызҚосылып кейде басымызАзайып кейде қаламызБөлініп кейде арамызКөбейіп те аламыз (цифрлар) | 2. Бүтін сан, бөлшек санБарлығы да бар онда.Бұл қандай сан айтыңдаршы,Оң, теріс сан бәрі сонда. (рационал сан) | 3. Түзудің бір бөлігі,Екі шеткі нүкте көрігі.Ұзындығы әжне бар,Айтшы ұпай сенікі. (Кесінді) |
4. Бірге барып класқа,Бірге үйіңе қайтады.Оның бетін кім ашса,Әр бағаңды айтады./күнделік/ | 5. Он екі парақ -Он екі ақ қанат,Жауабы әсем - ақ,Сызылған тақталап./дәптер/ | 6. Ол – оқушы құралы,Қатеңді түзетіп тұрады./өшіргіш/ |
7. Тебеннің ұшы түйір,Аяғы біреу, қолы жоқ,Шиыр - шиыр жолы көп.Өзі сөйлей білмейді,Салған ізі сөйлейді. /қалам/ | 8. Үлкен, кіші сандарды сен,Ажыратқың келсе егер.Қандай таңба қояр едің,Қане ойлан куәгер. (салыстырмалы белгі) | 9. Биологияда бұл паразит,Көзге зорға көрнер.Информатикада өлшем бірілікАқпараттарды өлшер. (бит) |
10. Жоқ өзінде бас та,Қас та, мойын да,Ұзындығы жазулы тұр бойында./сызғыш/ | 11. Нәрселерді санағанда,Керек ол бізге ауадай,Айтыңдаршы ол қандай сан.Жан - жағыңа қарамай. (натурал сан) | 12. Он бір түйе, 5 жылқы,2 сиыр, 5 ешкі.2 қоян, 3 түлкі,Таба алмасаң бос күлкі. (28) |
13. Дүниеде бүтін нәрсе бола бермейді,Көңілге армандаған қона бермейді.Бүтін нәрсе бөлігін көрсететін,Қай сан бар достарым. (Бөлшек сан) | 14. Бүтін бөлшек бөліктерден,Үтір ажыратып тұрады.Осы санды кім біледі,Аты қандай болады (ондық бөлшек) | 15.Бір сан табыңдар, квадраты өзінің жартысына тең болсын!0,5 |
16. Бір кісінің 2 қыз, 3 ұлы бар. Балалардың бәрінің жастарының қосындысы 26. Ұлдарының жастарының орталамасы (орташа саны) 7. Бір қыз қосылса орташа жас 6-ға түседі. Ендеше ең кіші қызының жасы қаншада?2 жаста | 17. 366 күн болатын жылдарда аптаның барлық күндері 52 рет, тек екі күні 53 рет қайталанады. Ал енді осы жылы (2012) қай күндер 53 рет қайталанады?http://www.balalaralemi.kz/zhumbaktar/view/48Жексенбі және дүйсенбі күндері 53 рет қайталанады. | |
VI. Қорытындылау, марапаттау Білім деген биік шың Бақытқа сені жетелер. Білім деген ақылшыңБиіктерге көтерер. Барлық бөлімнің ұпайлары саналып, көп ұпай жинаған топ жеңіске жетеді және марапатталады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)