2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Математика курсынан "Логарифмдік теңдеулер" тақырыбына сабақ жоспары

Математика курсынан "Логарифмдік теңдеулер" тақырыбына сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика курсынан "Логарифмдік теңдеулер" тақырыбына сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Абай облысы білім басқармасының

«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» КМҚК

Колледждің миссиясы:

Терең білімді, кәсіпқой, әлемнің тұрақты экономикалық дамуына ықпал ететін жаһандық экономиканың көшбасшыларын қалыптастыратын сапалы білім

Колледждің пайымдауы:

Әлемдік білім аренасында танылу, бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауда сапалы білім беру

Сабақ жоспары №1

Бөлім:

Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар.

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

Топ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


23 EA-2




23 EA-4




23 MS-1



Сабақтың тақырыбы

Логарифмдік теңдеулер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.5 - логарифмдік теңдеулерді шеше алу;

Сабақтың мақсаты

- логарифмдік теңдеулерді біледі;

- логарифмдік теңдеулерді тұжырымдайды;

- логарифмдік теңдеулерді шеше алады;.

 Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

1-топ 2-топ 3-топ


II.

Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Көрнекілік заттар

Сабақтың ортасы



Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.


Жеке жұмыс




Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. .

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс табады.



Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-тендеуді шешеді.


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




11 сынып,

Алгебра

А.Әбілқасымова,

В.Корчевский,

З.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» 2019




Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:


Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.



ДК экраны


слайд


Үй тапсырмасы

Тақырыпқа сай 10 есеи құрастыру



А4 бет


Оқытушы ____________ _______________________

(қолы) (аты жөні





Курс тақырыбы: Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар.

Сабақ тақырыбы: Логарифмдік теңдеулер.

  1. Санның логарифмінің анықтамасын беріңдер.

b саны шығу үшін а негізі шығарылатын х дәреже көрсеткішін b санының а негізі бойынша логарифмі деп атайды.

Санның логарифмінің анықтамасын қолдануға тапсырмалар орындайық.



1.



2.



3.



4.



5.



6. lg0,001 = ?



7.



8.

Жауабы: 1) 2; 2) 0; 3) – 4; 4) 4; 5) – 3: 6) – 3; 7) 9; 8) 36.

Логарифмді ойлап тапқан және логарифмдік кесте құрастырған ғалым туралы қысқаша айта кетейік. Джон Непер – шотландияда туған. 16 жасында континентке кетіп, 5 жыл Европаның әртүрлі университеттерінде оқып, математиканы игерген. Кейін астрономия және математикамен терең айналысқан. Логарифмдік есептеулер идеясына Непер 16-ғасырдың 80-жылдарында келген, дегенмен өзінің кестесін 25 жыл есептеулерден кейін 1614 жылы ғана жариялаған. Ол «Логарифмдік керемет кестелер сипаты» деген атпен шыққан. «Логарифм» деген терминнің өзін де Непер ұсынған, ол оны «қолдан жасалған сан» деп аударған. Непердің кестелері мен идеялары тез таралып, қолданықа түскен. «Непер ережесін» және «Непер аналогияларын» сфералық тригонометрияда кездестіруге болады.

Логарифмдік теңдеуді шешудің тәсілдері.

  1. Логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шығарылатын теңдеулер.

Логарифмніңанықтамасыбойынша:   
logax=b түріндегітеңдеулербылай шешіледі.
logax=bx=ab

Мысал: log3(x2 + 4x + 12) = 2.

2. Потенцирлеу әдісін қолдану үшін логарифмдік теңдеуді logaƒ(x) = logag(x) түріне келтіру.

log2(x2 + 7x –5) = log2(4x – 1).

3. Жаңа айнымалы енгізу тәсілі.

Логарифмдік теңдеулерді жаңа белгіні қолданып, шешуге болады. Бастапқы теңдеуге жаңа белгіні қойғаннан кейін, жаңа, барынша қарапайым теңдеу аламыз, оны шешкеннен кейін, алмастыруға қайта оралып, бастапқы теңдеудің түбірлерін табамыз. 

  1. Мүшелеп логарифмдеу тәсілі.

Берілген әдіс потенцирлеу әдісіне “кері” болып табылады, яғни логарифмдері жоқ теңдеулерден оларды қамтитын теңдеулерге көшеміз.

ƒ(x) = g(x)

Бұл әдіс әдетте егер теңдеуде көрсеткіштік функциялар болса қолданылады, логарифмдер көрсеткіште.

  1. Бір негізден екінші негізге көшу.

Егер теңдеуде әртүрлі негізді логарифмдер болса, онда ең алдымен ауысу формуласын қолданып, барлық логарифмдерді бір негізге келтіру қажет.

logax =





1.



2.



3.



4.

24 Маусым 2024
208
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі