Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Математика

    Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі: Математикалық моделдеу

    Күні:

    Сынып:1-сынып

    Мектеп: Өндіріс орта мектебі

    Мұғалімнің аты-жөні: Сеилханова Ж.С.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сандарды салыстыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.5.2.3 Сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру(артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану.

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар: Сандарды қосу, алуды, салыстыруды (артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені қолданады.

    Көптеген оқушылар: Сандарды қосу, алуды, салысыруда көршілес сандарды сандық сәуледе салыстырады.

    Кейбір оқушылар: Сандық сәулені пайдаланып сандарды қосу, алу, салыстыру таңбаларын қолданып мысалдар құрайды.

    Бағалау критерийлері


    Сандарды қосу, алуды, салыстыруды(артық/кем), көрші сандарды, сандық арқылы, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені пайдаланады,

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: Сандарды қосу, алуды, салыстыруды(артық/кем), көрші сандарды, сандық арқылы, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәуледе пайдалана алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: Өз пікірін және ұсынылған математикалық білімді және математикалық терминологияны («теңдік», «қосу», «азайту» және т.б.) қолдану.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Сандық сәуле деген не?

    • Сандық сәуледегі бірінші сан атауын ата.

    • Көршілер сандар деген?

    Құндылықтарды дарыту


    Шығармашылық және сын тұрғысыннан ойлау.

    Жауапкершілік.Өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, көркем еңбек, дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары


    https://yandex.kz/images/search?pos=5&img_url=https%3A%2F%2Fds04.infourok.ru%2Fuploads%2Fex%2F023d%2F00010024-bb3e3bcf%2Fimg2.jpg&text=шаттық+шеңбері+суреті&rpt=simage&lr=29498&noreask=1

    Бастапқы білім


    Күнделікті өмірде заттарды санап қолданады.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    1.Ұйымдастыру кезеңі:«Шеңберде тұрып» санамақ айту.





    5 минут


    Кел санайық санамақ, 

    Саусақтарды даралап. 
    Бас бармағым алғашқы -
    Балаң үйрек жалғасы. 
    Ортан терек - кезекші, 
    Шылдыр шүмек - көмекші. 
    Шынашағым - балапан,
    Бәріне ортақ алақан. 
    Шылдыр шүмек -мен,
    Титтей бөбек - сен. 
    Бір үйде біз нешеуміз? 
    Бір үйде біз бесеуміз.

    «Дұрыс сана» әдісін оқу мақсатын жариялауда қолданамын.

    -Сандарды тура және кері ретпен санайды.

    -Өз қатарында отырған оқушы санын санап айтады.

    -Соңғы партадан бастап санағанда кім бесінші,кім үшінші отырғанын айдады.


    Сабақтың ортасы

    10 минут
































    10 минут




































    3 минут











    10 минут




    (Ұ) 1-тапсырма «Кім жылдам» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Сандық сәулеге 1-ден 10-ға дейінгі сандарды орналастыр, сәуледегі ең үлкен сан ең кіші саннан қанша артық екенін тап.

    Дескриптор:

    • 1.Сандық сәуледе сандарды орналасытырады.

    • 2. Ең үлкен сан ең кіші саннан қаншаға артық екенін табады.

    ҚБ: «Фигуралар» әдісі.

    Шеңбер: Сандық сәуледе сандарды анықтап, оқыса, жазса

    Шаршы: Сандық сәуледе сандарды анықтап, оқуда және жазуда қиналса

    Үшбұрыш: Сандық сәуледе сандарды анықтауда, оқуда және жазуда көмек қажет етсе.

    Саралаудың «Қарқын» әдісін қолданамын.

    Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    Қарқыны жылдам оқушыларға тапсырма беріледі.

    Он көлеміндегі сандардың заңдылығын сақтап жалғастырып жаз.

    1,3,5...

    10,8, 6...




    (Ж) 2- тапсырма «Мен меңгердім» байқап көру әдісін қолданамын.

    Сандардың қалып қойған көршілерін жаз , алдыңғы және кейінгі сандарды салыстыр.

    5...7 10...9 9...8 1...10 2...6 7...3

    2...4 8...5 1...2 4...6 5...3 8...5

    Дескриптор:

    1.Сандық сәуле көмегімен көршілес сандарды анықтайды.

    2. Алдыңғы және кейінгі сандарды салыстырады.


    ҚБ: «Жетон» әдісі:

    Жасыл түс –қалып қойған сандарды жазса және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырса .

    Сары түс- қалып қойған сандарды жазса және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырудан қиналса .

    Қызыл түс- қалып қойған сандарды жазуда және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстыруда көмек қажет етсе.

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолданамын.

    Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    -Сандық сәуледегі ең бірінші сан қалай аталады?

    - 9 неше таңбалы санға жатады?

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

    • Неліктен 10 саны екі таңбалы санға жатады?

    • Қалай ойлайсың 7 саны сандық сәуледе 8 санынын кейін тұруы мүмкін бе?


    Сергіту сәтті:

    https://youtu.be/fwdrbm7Elt4?t=23


    (Д) 3- тапсырма: «Сәйкестендір» әдісі арқылы жүргізіледі.

    Суреттерге қарай отырып мәндері 10-ға тең болатындай заттарды бір-бірімен сәйкестендір, өрнек түрінде жаз.

    Дескриптор:

    • Заттарды 10 саны шығатындай етіп сәйкестендіреді,

    • өрнек түрінде жазады.

    ҚБ: «Түсті қарындаштар» әдісі арқылы

    Жасыл қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастырып, өрнек түрінде жазса

    Сары қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастырып, өрнек түрінде жазуда қиналса;

    Қызыл қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастыруда және өрнек түрінде жазуда қиналса.

    Саралаудың «дереккөз» әдісін қоланамын.

    Кейбір оқушыларға тапсырма беремін

    Берілген сандарды сандық сәулеге кему ретімен орналастыр.

    2,8,4,6,10















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сеилханова Жанат Сейтжановна
    18 Қырқүйек 2022
    711
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    математика. "Математикалық моделдеу" 1-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    математика. "Математикалық моделдеу" 1-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқушыларға сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру(артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын табуды бауулып, есте сақтау мақсатында тапсырмалар беру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Математика

    Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі: Математикалық моделдеу

    Күні:

    Сынып:1-сынып

    Мектеп: Өндіріс орта мектебі

    Мұғалімнің аты-жөні: Сеилханова Ж.С.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сандарды салыстыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.5.2.3 Сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру(артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану.

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар: Сандарды қосу, алуды, салыстыруды (артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені қолданады.

    Көптеген оқушылар: Сандарды қосу, алуды, салысыруда көршілес сандарды сандық сәуледе салыстырады.

    Кейбір оқушылар: Сандық сәулені пайдаланып сандарды қосу, алу, салыстыру таңбаларын қолданып мысалдар құрайды.

    Бағалау критерийлері


    Сандарды қосу, алуды, салыстыруды(артық/кем), көрші сандарды, сандық арқылы, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені пайдаланады,

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: Сандарды қосу, алуды, салыстыруды(артық/кем), көрші сандарды, сандық арқылы, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәуледе пайдалана алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: Өз пікірін және ұсынылған математикалық білімді және математикалық терминологияны («теңдік», «қосу», «азайту» және т.б.) қолдану.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Сандық сәуле деген не?

    • Сандық сәуледегі бірінші сан атауын ата.

    • Көршілер сандар деген?

    Құндылықтарды дарыту


    Шығармашылық және сын тұрғысыннан ойлау.

    Жауапкершілік.Өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, көркем еңбек, дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары


    https://yandex.kz/images/search?pos=5&img_url=https%3A%2F%2Fds04.infourok.ru%2Fuploads%2Fex%2F023d%2F00010024-bb3e3bcf%2Fimg2.jpg&text=шаттық+шеңбері+суреті&rpt=simage&lr=29498&noreask=1

    Бастапқы білім


    Күнделікті өмірде заттарды санап қолданады.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    1.Ұйымдастыру кезеңі:«Шеңберде тұрып» санамақ айту.





    5 минут


    Кел санайық санамақ, 

    Саусақтарды даралап. 
    Бас бармағым алғашқы -
    Балаң үйрек жалғасы. 
    Ортан терек - кезекші, 
    Шылдыр шүмек - көмекші. 
    Шынашағым - балапан,
    Бәріне ортақ алақан. 
    Шылдыр шүмек -мен,
    Титтей бөбек - сен. 
    Бір үйде біз нешеуміз? 
    Бір үйде біз бесеуміз.

    «Дұрыс сана» әдісін оқу мақсатын жариялауда қолданамын.

    -Сандарды тура және кері ретпен санайды.

    -Өз қатарында отырған оқушы санын санап айтады.

    -Соңғы партадан бастап санағанда кім бесінші,кім үшінші отырғанын айдады.


    Сабақтың ортасы

    10 минут
































    10 минут




































    3 минут











    10 минут




    (Ұ) 1-тапсырма «Кім жылдам» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Сандық сәулеге 1-ден 10-ға дейінгі сандарды орналастыр, сәуледегі ең үлкен сан ең кіші саннан қанша артық екенін тап.

    Дескриптор:

    • 1.Сандық сәуледе сандарды орналасытырады.

    • 2. Ең үлкен сан ең кіші саннан қаншаға артық екенін табады.

    ҚБ: «Фигуралар» әдісі.

    Шеңбер: Сандық сәуледе сандарды анықтап, оқыса, жазса

    Шаршы: Сандық сәуледе сандарды анықтап, оқуда және жазуда қиналса

    Үшбұрыш: Сандық сәуледе сандарды анықтауда, оқуда және жазуда көмек қажет етсе.

    Саралаудың «Қарқын» әдісін қолданамын.

    Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    Қарқыны жылдам оқушыларға тапсырма беріледі.

    Он көлеміндегі сандардың заңдылығын сақтап жалғастырып жаз.

    1,3,5...

    10,8, 6...




    (Ж) 2- тапсырма «Мен меңгердім» байқап көру әдісін қолданамын.

    Сандардың қалып қойған көршілерін жаз , алдыңғы және кейінгі сандарды салыстыр.

    5...7 10...9 9...8 1...10 2...6 7...3

    2...4 8...5 1...2 4...6 5...3 8...5

    Дескриптор:

    1.Сандық сәуле көмегімен көршілес сандарды анықтайды.

    2. Алдыңғы және кейінгі сандарды салыстырады.


    ҚБ: «Жетон» әдісі:

    Жасыл түс –қалып қойған сандарды жазса және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырса .

    Сары түс- қалып қойған сандарды жазса және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырудан қиналса .

    Қызыл түс- қалып қойған сандарды жазуда және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстыруда көмек қажет етсе.

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолданамын.

    Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    -Сандық сәуледегі ең бірінші сан қалай аталады?

    - 9 неше таңбалы санға жатады?

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

    • Неліктен 10 саны екі таңбалы санға жатады?

    • Қалай ойлайсың 7 саны сандық сәуледе 8 санынын кейін тұруы мүмкін бе?


    Сергіту сәтті:

    https://youtu.be/fwdrbm7Elt4?t=23


    (Д) 3- тапсырма: «Сәйкестендір» әдісі арқылы жүргізіледі.

    Суреттерге қарай отырып мәндері 10-ға тең болатындай заттарды бір-бірімен сәйкестендір, өрнек түрінде жаз.

    Дескриптор:

    • Заттарды 10 саны шығатындай етіп сәйкестендіреді,

    • өрнек түрінде жазады.

    ҚБ: «Түсті қарындаштар» әдісі арқылы

    Жасыл қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастырып, өрнек түрінде жазса

    Сары қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастырып, өрнек түрінде жазуда қиналса;

    Қызыл қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастыруда және өрнек түрінде жазуда қиналса.

    Саралаудың «дереккөз» әдісін қоланамын.

    Кейбір оқушыларға тапсырма беремін

    Берілген сандарды сандық сәулеге кему ретімен орналастыр.

    2,8,4,6,10















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    18.00.2022
    711
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сеилханова Жанат Сейтжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации