(Ұ) 1-тапсырма «Кім жылдам»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
Сандық сәулеге 1-ден 10-ға
дейінгі сандарды орналастыр, сәуледегі ең үлкен сан ең кіші саннан
қанша артық екенін
тап.
Дескриптор:
ҚБ:
«Фигуралар»
әдісі.
Шеңбер: Сандық сәуледе сандарды
анықтап, оқыса, жазса
Шаршы: Сандық сәуледе сандарды
анықтап, оқуда және жазуда
қиналса
Үшбұрыш: Сандық сәуледе сандарды
анықтауда, оқуда және жазуда көмек қажет
етсе.
Саралаудың
«Қарқын» әдісін
қолданамын.
Қарқыны баяу оқушыларға
қосымша уақыт
беріледі.
Қарқыны жылдам
оқушыларға тапсырма
беріледі.
Он көлеміндегі сандардың
заңдылығын сақтап жалғастырып
жаз.
1,3,5...
10,8,
6...
(Ж) 2- тапсырма «Мен
меңгердім» байқап көру әдісін қолданамын.
Сандардың қалып қойған көршілерін жаз
, алдыңғы және кейінгі сандарды салыстыр.
5...7 10...9 9...8 1...10 2...6
7...3
2...4 8...5 1...2 4...6 5...3
8...5
Дескриптор:
1.Сандық сәуле көмегімен
көршілес сандарды
анықтайды.
2. Алдыңғы және кейінгі
сандарды салыстырады.
ҚБ: «Жетон»
әдісі:
Жасыл
түс –қалып қойған сандарды жазса
және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырса
.
Сары
түс- қалып қойған сандарды жазса
және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырудан қиналса
.
Қызыл
түс- қалып қойған сандарды жазуда
және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстыруда көмек қажет
етсе.
Саралаудың «Диалог және
қолдау көрсету» әдісін
қолданамын.
Көмек қажет ететін
оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
-Сандық сәуледегі ең бірінші
сан қалай аталады?
- 9 неше таңбалы санға
жатады?
Кейбір
оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Сергіту
сәтті:
https://youtu.be/fwdrbm7Elt4?t=23
(Д) 3- тапсырма:
«Сәйкестендір» әдісі арқылы
жүргізіледі.
Суреттерге қарай
отырып мәндері 10-ға тең болатындай заттарды бір-бірімен
сәйкестендір, өрнек түрінде
жаз.
Дескриптор:
ҚБ: «Түсті қарындаштар»
әдісі арқылы
Жасыл
қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай
жұптастырып, өрнек түрінде
жазса
Сары
қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай
жұптастырып, өрнек түрінде жазуда
қиналса;
Қызыл
қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай
жұптастыруда және өрнек түрінде жазуда
қиналса.
Саралаудың
«дереккөз» әдісін
қоланамын.
Кейбір
оқушыларға тапсырма
беремін
Берілген сандарды сандық
сәулеге кему ретімен
орналастыр.
2,8,4,6,10
|