Материалдар / математика. "Математикалық моделдеу" 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

математика. "Математикалық моделдеу" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру(артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын табуды бауулып, есте сақтау мақсатында тапсырмалар беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2022
389
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:Математика

Ұзақ мерізімді жоспар бөлімі: Математикалық моделдеу

Күні:

Сынып:1-сынып

Мектеп: Өндіріс орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Сеилханова Ж.С.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сандарды салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.5.2.3 Сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру(артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Сандарды қосу, алуды, салыстыруды (артық/кем), көрші сандарды, сандық аралықтарды, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені қолданады.

Көптеген оқушылар: Сандарды қосу, алуды, салысыруда көршілес сандарды сандық сәуледе салыстырады.

Кейбір оқушылар: Сандық сәулені пайдаланып сандарды қосу, алу, салыстыру таңбаларын қолданып мысалдар құрайды.

Бағалау критерийлері


Сандарды қосу, алуды, салыстыруды(артық/кем), көрші сандарды, сандық арқылы, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәулені пайдаланады,

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады: Сандарды қосу, алуды, салыстыруды(артық/кем), көрші сандарды, сандық арқылы, сандар тізбегін көрсету үшін сандық сәуледе пайдалана алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: Өз пікірін және ұсынылған математикалық білімді және математикалық терминологияны («теңдік», «қосу», «азайту» және т.б.) қолдану.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Сандық сәуле деген не?

  • Сандық сәуледегі бірінші сан атауын ата.

  • Көршілер сандар деген?

Құндылықтарды дарыту


Шығармашылық және сын тұрғысыннан ойлау.

Жауапкершілік.Өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, көркем еңбек, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары


https://yandex.kz/images/search?pos=5&img_url=https%3A%2F%2Fds04.infourok.ru%2Fuploads%2Fex%2F023d%2F00010024-bb3e3bcf%2Fimg2.jpg&text=шаттық+шеңбері+суреті&rpt=simage&lr=29498&noreask=1

Бастапқы білім


Күнделікті өмірде заттарды санап қолданады.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру кезеңі:«Шеңберде тұрып» санамақ айту.





5 минут


Кел санайық санамақ, 

Саусақтарды даралап. 
Бас бармағым алғашқы -
Балаң үйрек жалғасы. 
Ортан терек - кезекші, 
Шылдыр шүмек - көмекші. 
Шынашағым - балапан,
Бәріне ортақ алақан. 
Шылдыр шүмек -мен,
Титтей бөбек - сен. 
Бір үйде біз нешеуміз? 
Бір үйде біз бесеуміз.

«Дұрыс сана» әдісін оқу мақсатын жариялауда қолданамын.

-Сандарды тура және кері ретпен санайды.

-Өз қатарында отырған оқушы санын санап айтады.

-Соңғы партадан бастап санағанда кім бесінші,кім үшінші отырғанын айдады.


Сабақтың ортасы

10 минут
































10 минут




































3 минут











10 минут




(Ұ) 1-тапсырма «Кім жылдам» әдісі арқылы жүзеге асады.

Сандық сәулеге 1-ден 10-ға дейінгі сандарды орналастыр, сәуледегі ең үлкен сан ең кіші саннан қанша артық екенін тап.

Дескриптор:

  • 1.Сандық сәуледе сандарды орналасытырады.

  • 2. Ең үлкен сан ең кіші саннан қаншаға артық екенін табады.

ҚБ: «Фигуралар» әдісі.

Шеңбер: Сандық сәуледе сандарды анықтап, оқыса, жазса

Шаршы: Сандық сәуледе сандарды анықтап, оқуда және жазуда қиналса

Үшбұрыш: Сандық сәуледе сандарды анықтауда, оқуда және жазуда көмек қажет етсе.

Саралаудың «Қарқын» әдісін қолданамын.

Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

Қарқыны жылдам оқушыларға тапсырма беріледі.

Он көлеміндегі сандардың заңдылығын сақтап жалғастырып жаз.

1,3,5...

10,8, 6...




(Ж) 2- тапсырма «Мен меңгердім» байқап көру әдісін қолданамын.

Сандардың қалып қойған көршілерін жаз , алдыңғы және кейінгі сандарды салыстыр.

5...7 10...9 9...8 1...10 2...6 7...3

2...4 8...5 1...2 4...6 5...3 8...5

Дескриптор:

1.Сандық сәуле көмегімен көршілес сандарды анықтайды.

2. Алдыңғы және кейінгі сандарды салыстырады.


ҚБ: «Жетон» әдісі:

Жасыл түс –қалып қойған сандарды жазса және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырса .

Сары түс- қалып қойған сандарды жазса және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстырудан қиналса .

Қызыл түс- қалып қойған сандарды жазуда және алдыңғы сан мен кейінгі сандарды салыстыруда көмек қажет етсе.

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» әдісін қолданамын.

Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

-Сандық сәуледегі ең бірінші сан қалай аталады?

- 9 неше таңбалы санға жатады?

Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

  • Неліктен 10 саны екі таңбалы санға жатады?

  • Қалай ойлайсың 7 саны сандық сәуледе 8 санынын кейін тұруы мүмкін бе?


Сергіту сәтті:

https://youtu.be/fwdrbm7Elt4?t=23


(Д) 3- тапсырма: «Сәйкестендір» әдісі арқылы жүргізіледі.

Суреттерге қарай отырып мәндері 10-ға тең болатындай заттарды бір-бірімен сәйкестендір, өрнек түрінде жаз.

Дескриптор:

  • Заттарды 10 саны шығатындай етіп сәйкестендіреді,

  • өрнек түрінде жазады.

ҚБ: «Түсті қарындаштар» әдісі арқылы

Жасыл қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастырып, өрнек түрінде жазса

Сары қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастырып, өрнек түрінде жазуда қиналса;

Қызыл қарындаш-Заттарды 10 саны шығатындай жұптастыруда және өрнек түрінде жазуда қиналса.

Саралаудың «дереккөз» әдісін қоланамын.

Кейбір оқушыларға тапсырма беремін

Берілген сандарды сандық сәулеге кему ретімен орналастыр.

2,8,4,6,10















578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!