Материалдар / Математика мектепшілік олимпиада тапсырмаларды шешу

Математика мектепшілік олимпиада тапсырмаларды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мектеп оқушылары және де студенттерге арналған, мектепшілік олимпиада есептерді шешудің оңтайлы әдіс тәслдерін түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
4403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/8-сынып/


1) Үшбұрыштың бір бұрышы 1500 оған қарсы жатқан қабырға 5 см.Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.

/6 ұпай/


2) -нің кез келген натурал мәнінде өрнегі 19-ға бөлінетінін дәлелде.

/4 ұпай/


3) теңдеуінің бүтін мәндерін тап.

/5 ұпай/


4) теңсіздігін дәлелде.

/4 ұпай/


5) Жүк поездің ұзындығы 1км, ол 50 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Егер тоннельдің ұзындығы 1 км болса ол неше минутта тоннельді жүріп өтеді?

/6 ұпай/














Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/8-сынып/


1) Үшбұрыштың бір бұрышы 1500 оған қарсы жатқан қабырға 5 см.Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.

/6 ұпай/


2) -нің кез келген натурал мәнінде өрнегі 19-ға бөлінетінін дәлелде.

/4 ұпай/


3) теңдеуінің бүтін мәндерін тап.

/5 ұпай/


4) теңсіздігін дәлелде.

/4 ұпай/


5) Жүк поездің ұзындығы 1км, ол 50 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Егер тоннельдің ұзындығы 1 км болса ол неше минутта тоннельді жүріп өтеді?

/6 ұпай/















Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/10-сынып/

І тур

1) функциясының ең үлкен мәнін тап.

/6 ұпай/


2) Тақтада ( 4;7;13) сандары жазылған. Егер өшірілетін санды екі еселеп қалған саннан шегеріп орнына жазу процесі жалғасып орындалғанда мына сандар болуы мүмкін бе?

А) 2008

Б) 2009

/4 ұпай/


3) оң сандар болса болатындығын дәлелде.

/4 ұпай/


4) р және р2+2 жай сан болса р3+2 жай сан болатынын дәлелде.

/5 ұпай/


5) Бір уақытта ашылған екі кран бассейіннің бөлігін 18 минутта толтырады.Егер оның біреуі екіншісінен бассейінді 18 мин тезірек толтыратын болса, онда әр кран жеке – жеке бассейінді қанша уақытта толтыра алады.

/6 ұпай/










Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/10-сынып/

І тур

1) функциясының ең үлкен мәнін тап.

/6 ұпай/


2) Тақтада ( 4;7;13) сандары жазылған. Егер өшірілетін санды екі еселеп қалған саннан шегеріп орнына жазу процесі жалғасып орындалғанда мына сандар болуы мүмкін бе?

А) 2008

Б) 2009

/4 ұпай/


3) оң сандар болса болатындығын дәлелде.

/4 ұпай/


4) р және р2+2 жай сан болса р3+2 жай сан болатынын дәлелде.

/5 ұпай/


5) Бір уақытта ашылған екі кран бассейіннің бөлігін 18 минутта толтырады.Егер оның біреуі екіншісінен бассейінді 18 мин тезірек толтыратын болса, онда әр кран жеке – жеке бассейінді қанша уақытта толтыра алады.

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары

/5-сынып/

1) 1 ден 1000-ға дейінгі сандардың көбейтіндісі неше нольмен аяқталады?

/5 ұпай/


2) қосындысы 9-ға бөліне ме?

/5 ұпай/


3) Әріптерді цифрмен алмастыр:

А

+ АБ

АБВ

БВБ

/4 ұпай/


4) Велосипедтің кіші дөңгелегінің 12 тісі бар, ал үлкен дөңгелегінің 18 тісі бар. Кіші және үлкен дөңгелектері бастапқы қалпына келу үшін үлкен дөңгелегі неше айналым жасау керек?

/5 ұпай/



5) 5 л және 7 л-лік шелектердің көмегімен 10 л-дегі судан 6 л суды қалай өлшеп аламыз?

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары

/5-сынып/

1) 1 ден 1000-ға дейінгі сандардың көбейтіндісі неше нольмен аяқталады?

/5 ұпай/


2) қосындысы 9-ға бөліне ме?

/5 ұпай/


3) Әріптерді цифрмен алмастыр:

А

+ АБ

АБВ

БВБ

/4 ұпай/


4) Велосипедтің кіші дөңгелегінің 12 тісі бар, ал үлкен дөңгелегінің 18 тісі бар. Кіші және үлкен дөңгелектері бастапқы қалпына келу үшін үлкен дөңгелегі неше айналым жасау керек?

/5 ұпай/



5) 5 л және 7 л-лік шелектердің көмегімен 10 л-дегі судан 6 л суды қалай өлшеп аламыз?

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/6-сынып/

1) 12 литрлік ыдыс бензинге толған. 5 және 8 литрлік банканы пайдаланып (6 литрден) тең екі бөлікке бөлу керек.

/5 ұпай/


2) Әріптерді цифрмен ауыстыр:

СПОРТ

+

СПОРТ

КРОСС

/4 ұпай/


3) 5 бақа 5 минутта 5 шыбын ұстайды. Неше бақа 50 минутта 50 шыбын ұстайды?

/4 ұпай/


4) Тиімді тәсілді пайдаланып, өрнектің мәнін тап:

.

/6 ұпай/


5) Сыныпта 35 оқушы.Оның 20-сы математикалық үйірмеге, 11-і экологиялық үйірмеге қатысады. 10 оқушы ештеңеге қатыспайды. Неше оқушы екі үйірмеге қатысады?

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/6-сынып/

1) 12 литрлік ыдыс бензинге толған. 5 және 8 литрлік банканы пайдаланып (6 литрден) тең екі бөлікке бөлу керек.

/5 ұпай/


2) Әріптерді цифрмен ауыстыр:

СПОРТ

+

СПОРТ

КРОСС

/4 ұпай/


3) 5 бақа 5 минутта 5 шыбын ұстайды. Неше бақа 50 минутта 50 шыбын ұстайды?

/4 ұпай/


4) Тиімді тәсілді пайдаланып, өрнектің мәнін тап:

.

/6 ұпай/


5) Сыныпта 35 оқушы.Оның 20-сы математикалық үйірмеге, 11-і экологиялық үйірмеге қатысады. 10 оқушы ештеңеге қатыспайды. Неше оқушы екі үйірмеге қатысады?

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/

І тур.

1) 2Х2 таблицасында 4 натурал сан берілген. Тігінен алынған көршілес сан 6-ға артық, көлденеңнен алынған көршілес сан 2 есе артық. Таблицада қандай сан берілген? Таблицада басқа сандар болуы мүмкін бе?

/5 ұпай/


2) 62n +3n+2+3n саны n-нің кез келген мәнінде 11-ге бөлінетінін дәлелде.

/4 ұпай/


3) Қайсысы үлкен:

1234567·1234569 және 12345682

/4 ұпай/


4) Д нүктесі АВС үшбұрышының АВ қабырғасында жатыр, мұндағы АС2=АВ*АД.ВСД бұрышы неге тең, егер , .

/6 ұпай/


5) Теңдеулер жүйесін шеш және зертте:

/6 ұпай/









Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/

І тур.

1) 2Х2 таблицасында 4 натурал сан берілген. Тігінен алынған көршілес сан 6-ға артық, көлденеңнен алынған көршілес сан 2 есе артық. Таблицада қандай сан берілген? Таблицада басқа сандар болуы мүмкін бе?

/5 ұпай/


2) 62n +3n+2+3n саны n-нің кез келген мәнінде 11-ге бөлінетінін дәлелде.

/4 ұпай/


3) Қайсысы үлкен:

1234567·1234569 және 12345682

/4 ұпай/


4) Д нүктесі АВС үшбұрышының АВ қабырғасында жатыр, мұндағы АС2=АВ*АД.ВСД бұрышы неге тең, егер , .

/6 ұпай/


5) Теңдеулер жүйесін шеш және зертте:

/6 ұпай/











Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/

ІІ тур.

1) 42*4* саны 72-ге бөлінетіні белгілі. Осы санның жүздігі мен бірлігін тап.

/4 ұпай/


2) 55х39 мөлшерлі тік төртбұрышты 5х11 мөлшерлі тік төртбұрышқа бөлуге бола ма?

/4 ұпай/


3) Тік бұрышты ұшбұрыштың катеттері 3,4.Центрі гипотенузада жататын, катеттерді жанайтын дөнгелектің ауданын тап.

/6 ұпай/


4) Теңдеуді шеш:

/5 ұпай/


5) АВС үшбұрышының АВ және ВС қабырғасынан сәйкесінше Д және Е нүктелері алынған, мұнда АВ*ВД=СВ*ВЕ

Теңдігі орындалады. А,Д,Е,С нүктелерінің бір шеңберде жататынын дәлелде.

/6 ұпай/












Математикадан мектепішілік олимпиада

тапсырмалары


/9-сынып/

ІІ тур.

1) 42*4* саны 72-ге бөлінетіні белгілі. Осы санның жүздігі мен бірлігін тап.

/4 ұпай/


2) 55х39 мөлшерлі тік төртбұрышты 5х11 мөлшерлі тік төртбұрышқа бөлуге бола ма?

/4 ұпай/


3) Тік бұрышты ұшбұрыштың катеттері 3,4.Центрі гипотенузада жататын, катеттерді жанайтын дөнгелектің ауданын тап.

/6 ұпай/


4) Теңдеуді шеш:

/5 ұпай/


5) АВС үшбұрышының АВ және ВС қабырғасынан сәйкесінше Д және Е нүктелері алынған, мұнда АВ*ВД=СВ*ВЕ

Теңдігі орындалады. А,Д,Е,С нүктелерінің бір шеңберде жататынын дәлелде.

/6 ұпай/






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ