Материалдар / Математика негіздері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазадарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
1198
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТҮСІНІК ХАТ

10- сыныптарда алгебраны оқыту математикалық білім беру жүйесіндегі аяқтаушы кезең емес, аралық кезең болып табылады. Оқушыны ары қарай оқыту оның математикалық дайындығының белгілі бір базасында жүзеге асырылады.

Таңдау курсында стандартты емес есептерді шешу оқушылардың ой-өрісінің кеңеюіне, анализ және синтез жасауына, қорытындылауға, абстракциялауға әсері зор.

Стандартты емес есептерді шешу оқушылардың білімін толықтырып, логикалық ойлау қабілетін дамытып, дұрыс математикалық ұғым жасауына, теорияны өмірде қолдануына ықпал етеді.

Бағдарламаның әдістемелік құндылығы зор. Оқушыларға ой-өрісінің дамуына, өз пікірін білдіруге мүмкіндік береді. Таңдау курсы баланың жеке қабілетін арттырып, белсенділігінің дамуына, кәсіби бағдар болып, болашақ мамандық таңдауына мүмкіндік береді.

Бағдарлама мектептің 5-11 сыныптарының Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартына сәйкес базалық курсына сүйенеді. Сабақта топпен, ұжыммен және жекелей жұмыс істеу түрлері қолданады.

Мақсаты: алгебраны оқыту барысында математикалық ойлау мен есептеу біліктерін тұрақты дамыту.

Міндеттері:

- стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру;

- оқушылардың математиканы оқуға қызығушылығын арттыру;

- оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту;

- ойлануға және өзіне сенімді болуына тәрбиелеу;

- әртүрлi сандарға арифметикалық амалдар қолдану бiлiктерiн дамыту;

- формальды-шапшаң алгебралық аппаратты және оны математикалық және математикалық емес есептердi шығаруда қолдану бiлiгiн игерту;

функционалдық-графиктiк түсiнiктердi қалыптастыру және оларды нақты тәуелдiлiктердi сипаттау және талдау үшiн пайдалануға үйрету;

- статистикалық мәлiметтердi ұсынудың және талдаудың негiзгi тәсiлдерiмен, нақты өмірдегі статистикалық заңдылықтармен таныстыру, мүмкіндігінше қарапайым түсiнiк беру.


10- сынып оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:


  • екі айнымалысы бар қарапайым теңдеулер жүйесін (екі
    теңдеудің біреуі екінші дережелі болып келетін жүйе) шешу;

  • екі айнымалысы бар тендеулер жүйесін қүру әдісімен мәтінді есептер шығару;

  • калькулятор көмегімен синустың, косинустың жөне тангенстің мәнін табу;

  • синустың, косинустың жөне тангенстің мөнін біреуінің берілген мәні бойынша табу;

  • синустың, косинустың жөне тангенстің мөндерін (кестелік) табу үшін келтіру формулаларын қолдану;

  • негізгі тригонометриялық теңбе-теңціктерді, келтіру формулаларьш қолдана отырьш, қарапайым тригонометриялық өрнектерді түрлендіру;

  • берілген формула бойынша арифметикалық жөне геометриялық прогрессиялардың п-ші мүшелерін, алғашқы п мүшесінің қосындысын табу.



Таңдау курсының тақырыптар бойынша сағаттарға бөлінген мазмұны


Күрделі теңдеулер, теңсіздіктерді шешу (8 сағат)


Екі айнымалысы бар тендеу жене оның графигі. Біреуі бірінші дәрежелі, екіншісі екінші дөрежелі тендеу болып келетін тендеулар жүйесін шешу. Жүйе қүру өдісімен мөтінді есептер шығару. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу.Сызықтық емес бірнеше айнымылысы бар теңдеулерді шешу.


Тригонометриялық өрнектер (8 сағат)


Тригонометриялық функциялардың қасиеттері. Тригонометриялық өрнектерді негізгі формулаларды қолдану арқылы ықшамдау. Стандартты емес тригонометриялық өрнектерді ықшамдау


Прогрессиялар (14 сағат)


Арифметикалық жөне геометриялық прогрессиялардың қасиеттеріне байланысты стандартты емес есептерді шешу. Арифметикалық жөне геометриялық прогрессиялардың п-ші мүшесінің және алғашқы п мүшесінің қосыңдысын табу.



Олимпиадалық есептерді шешу (4 сағат)




















Күнтізбелік жоспар

Қолданбалы курс 10-сынып

Аптасына- 1сағат. Жылына-34 сағат

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Қосымша пайдаланылатын әдебиеттер

ресурстар

Күрделі теңдеулер, теңсіздіктерді шешу (8 сағат)

1

Екі айнымалысы бар тендеу жене оның графигі.

1


«Талапкерге». Көкшетау.2004. К.Н.Черенко.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

2,3

Біреуі бірінші дәрежелі, екіншісі екінші дөрежелі тендеу болып келетін тендеулар жүйесін шешу

2


«Шың» ҰБТ-ге даярлау құралы.2008.(авторы:Исмаил Акиол)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

4

Жүйе қүру өдісімен мөтінді есептер шығару.

1


Тестілер жинағы 1999-2010.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

5,6

Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу.

2


М.Сканави. «Сборник конкурсных задач по математике для поступающих в Вузы».Москва-2008.

А3

Оқулық

Элек.оқулық

7

Сызықтық емес бірнеше айнымылысы бар теңдеулерді шешу.


1


Тестілер жинағы 1999-2010.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

8

Тест №1

1


«Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)




Тригонометриялық өрнектер (8 сағат)

9

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

1


М.Сканави. «Сборник конкурсных задач по математике для поступающих в Вузы».Москва-2008.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

10,11,

Келтіру формулалары

2


«Шың» ҰБТ-ге даярлау құралы.2008.(авторы:Исмаил Акиол)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

12,13

Қосу формулалары

2


Журнал «Репетитор».

А3

Оқулық

Элек.оқулық

14,15

Стандартты емес тригонометриялық өрнектерді ықшамдау

2


Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Математика Қазақстан мектебінде».


А3

Оқулық

Элек.оқулық

16

Тест №2

1


«Шың» ҰБТ-ге даярлау құралы.2008.(авторы:Исмаил Акиол)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

Прогрессиялар (14 сағат)



17,18

Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның п мүшесінің формуласы

2


«Шың» ҰБТ-ге даярлау құралы.2008.(авторы:Исмаил Акиол)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

19,20

Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қсындысы

2


«Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

21,22

Геометриялық прогрессияның п мүшесінің формуласы

2


«Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

23,24

Геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қсындысы

2


М.Сканави. «Сборник конкурсных задач по математике для поступающих в Вузы».Москва-2008.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

25,26

Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы

2


«Талапкерге». Көкшетау.2004. К.Н.Черенко.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

27-29

Арифметикалық жөне геометриялық прогрессиялардың қасиеттеріне байланысты стандартты емес есептерді шешу.

3


Тестілер жинағы 1999-2010.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

30

Тест №3

1


«Талапкерге». Көкшетау.2004. К.Н.Черенко.


А3

Оқулық

Элек.оқулық

Олимпиадалық есептерді шешу (4 сағат)



31

Ықтималдық тоериясына қатысты есептер шығару

1


«Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)


А3

Оқулық

Элек.оқулық

32,33

Мәлесе есептерді тендеу құру арқылы шығару

2


Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Математика Қазақстан мектебінде».


А3

Оқулық

Элек.оқулық

34

Тест №4

1


«Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)



Ұсынылатын әдебиеттер тізімі:



Оқушыларға:

  1. «Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)

  2. Тестілер жинағы 1999-2010.

  3. «Талапкерге». Көкшетау.2004. К.Н.Черенко.

  4. «Шың» ҰБТ-ге даярлау құралы.2008.(авторы:Исмаил Акиол)

  5. М.Сканави. «Сборник конкурсных задач по математике для поступающих в Вузы».Москва-2008.

Мұғалімдерге :

  1. «Математикадан ҰБТ-ге даярлау құралы». Алматы 2007. (авторлары: И.П.Рустюмова,С.Т.Рустюмова)

  2. М.Сканави. «Сборник конкурсных задач по математике для поступающих в Вузы».Москва-2008.

  3. Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Математика Қазақстан мектебінде».

  4. Обучение по решению задач как средство развития учащихся:из опыта работы.Методическое пособие для учителя.Киров,ИУУ.1999-С.3-10.

  5. Математика бағдарламалары.2005-2009.

  6. Журнал «Репетитор».

  7. Шевкин А.В. материалы курса «Текстовые задачи в школьном курсе математики»;Лекции 5-8.Москва: «Педагогический университет «Первое сентября»,2006.88с.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!