«Құлыншақ» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 06.10.2020ж.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы:1 цифры туралы өткенді пысықтау. Тез-баяу.Үшбұрыш» (өзге фигуралар арасынан табу)
Мақсаты: 1 цифры туралы өткенді пысықтау, цифрды заттың санымен салыстыруға үйрету, жұмбақтарды көрген мәліметтер негізінде шешуге үйрету, «тез» «баяу» түсініктері туралы білімдерін пысықтау, таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыру және оларды сол белгілеріне қарай біріктіру, үшбұрыштың көлемі жағынан әртүрлі болатыны туралы түсінік қалыптастыру, эстетикалық тәрбие беру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ойынға арналған суреттер, заттық суреттер, баяу, жылдам жүретін аңдар суреті.
Қостілділік компонент: текшелер-кубики, түйе-верблюд, тасбақа-черепаха.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Тәрбиеші жұмбақ жасырады: Таңғажайып кірпішті, Бір –біріне қаладым. Ұнамаса құлатып, Қайта-қайта қаладым. (Текшелер) Доп –домалақ іші қуыс пәле, Қайта қайта семіруде, әне. (Доп) Кезікті кербез сұлу, бір жануар. Үстінде екі тауы бар. (Түйе) |
Балалар жұмбақтың шешуін табады. Жұмбақтың шешуі болып тұрған сөздерге сипаттама береді. -Текшелер. -Доп. -Түйе. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
1-тапсырма. Тәрбиеші: «Неше текше, неше түйе, неше доп бар?» -деп сұрайды. 1 деген цифрдың бір затты білдіретінін түсіндіреді. Балаларға бір дөңгелек пен 1 цифрын бояуын ұсынады. 2 – тапсырма. Тәрбиеші сол жақта тек 1 цифры жазылғанын көрсетеді. Балаларға 1 цифрына сәйкес заттарды бояу беріледі. – Неше шәйнекті боядыңдар? (бір), неше тақия (бір), неше Күн (бір) боядыңдар? Сергіту сәті. Тәрбиеші өз қалауынша ұйымдастырады. 5 –тапсырма. Арыстан мен тасбақа “Пальмаға” кім бірінші жетеді? -деп бәстеседі. Сендер қалай ойлайсыңдар, не бірінші жетуі мүмкін? |
Балалар сұраққа жауап береді. Балалар 1 цифрына сәйкес бояйды. Бір шәйнек, бір тақия, бір Күнді бояйды. |
|
|
‑Неге арыстан бірінші жетеді деп ойлайсыңдар? Тәрбиеші: «жылдам – баяу» түсініктерін сөздік қорларына енгізу жұмыстарын жүргізеді. Тәрбиеші балаларға пальмаға бірінші жеткен аңды бояуға тапсырма береді. 4-тапсырма. Тәрбиеші: жұмбақ жасырады. Үш бұрышы, Үш қабырғасы бар Бұл қандай фигура? Балаларға мынандай сұрақ қояды. -Суреттердің арасынан неше үшбұрыш таптыңдар? ‑Үшбұрыштардың өлшемі қандай? -Үшбұрыштардың ең үлкенін қызыл қарындашпен, одан кішілеуін көкпен, ең кішкентайын жасыл түспен бояңдар. |
Бірінші арыстан жетеді. Өйткені арыстан жылдам жүгіреді, тасбақа баяу жүреді. Балалар арыстанды бояйды. -Үшбұрыш. Балалар суреттен үшбұрыштың үш бұрышын, үш қабырғасын көрсетеді. -Үш, үшбұрыш бар. -Үлкен, кіші, кішкентай. Балалар үшбұрыштарды бояйды. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Тәрбиеші тез жүретін аңдарды атауын сұрайды. |
Балалар өздері жасаған жұмыстарын тәрбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады. Арыстан тез жүігредіі, тасбақа баяу жүреді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 цифрын, үшбұрыштардың көлемі жағынан әртүрлі (үлкен, кіші, кішкентай) болатынын, “тез”, “баяу” ұғымдарын дұрыс пайдалануды.
Игереді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді, жұмбақтарды шеше білуді, көптеген фигуралардың ішінен үшбұрышты таба білуді. Меңгереді: өзіне таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыруды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика негіздері: "1 цифры"
Математика негіздері: "1 цифры"
«Құлыншақ» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 06.10.2020ж.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы:1 цифры туралы өткенді пысықтау. Тез-баяу.Үшбұрыш» (өзге фигуралар арасынан табу)
Мақсаты: 1 цифры туралы өткенді пысықтау, цифрды заттың санымен салыстыруға үйрету, жұмбақтарды көрген мәліметтер негізінде шешуге үйрету, «тез» «баяу» түсініктері туралы білімдерін пысықтау, таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыру және оларды сол белгілеріне қарай біріктіру, үшбұрыштың көлемі жағынан әртүрлі болатыны туралы түсінік қалыптастыру, эстетикалық тәрбие беру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ойынға арналған суреттер, заттық суреттер, баяу, жылдам жүретін аңдар суреті.
Қостілділік компонент: текшелер-кубики, түйе-верблюд, тасбақа-черепаха.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Тәрбиеші жұмбақ жасырады: Таңғажайып кірпішті, Бір –біріне қаладым. Ұнамаса құлатып, Қайта-қайта қаладым. (Текшелер) Доп –домалақ іші қуыс пәле, Қайта қайта семіруде, әне. (Доп) Кезікті кербез сұлу, бір жануар. Үстінде екі тауы бар. (Түйе) |
Балалар жұмбақтың шешуін табады. Жұмбақтың шешуі болып тұрған сөздерге сипаттама береді. -Текшелер. -Доп. -Түйе. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
1-тапсырма. Тәрбиеші: «Неше текше, неше түйе, неше доп бар?» -деп сұрайды. 1 деген цифрдың бір затты білдіретінін түсіндіреді. Балаларға бір дөңгелек пен 1 цифрын бояуын ұсынады. 2 – тапсырма. Тәрбиеші сол жақта тек 1 цифры жазылғанын көрсетеді. Балаларға 1 цифрына сәйкес заттарды бояу беріледі. – Неше шәйнекті боядыңдар? (бір), неше тақия (бір), неше Күн (бір) боядыңдар? Сергіту сәті. Тәрбиеші өз қалауынша ұйымдастырады. 5 –тапсырма. Арыстан мен тасбақа “Пальмаға” кім бірінші жетеді? -деп бәстеседі. Сендер қалай ойлайсыңдар, не бірінші жетуі мүмкін? |
Балалар сұраққа жауап береді. Балалар 1 цифрына сәйкес бояйды. Бір шәйнек, бір тақия, бір Күнді бояйды. |
|
|
‑Неге арыстан бірінші жетеді деп ойлайсыңдар? Тәрбиеші: «жылдам – баяу» түсініктерін сөздік қорларына енгізу жұмыстарын жүргізеді. Тәрбиеші балаларға пальмаға бірінші жеткен аңды бояуға тапсырма береді. 4-тапсырма. Тәрбиеші: жұмбақ жасырады. Үш бұрышы, Үш қабырғасы бар Бұл қандай фигура? Балаларға мынандай сұрақ қояды. -Суреттердің арасынан неше үшбұрыш таптыңдар? ‑Үшбұрыштардың өлшемі қандай? -Үшбұрыштардың ең үлкенін қызыл қарындашпен, одан кішілеуін көкпен, ең кішкентайын жасыл түспен бояңдар. |
Бірінші арыстан жетеді. Өйткені арыстан жылдам жүгіреді, тасбақа баяу жүреді. Балалар арыстанды бояйды. -Үшбұрыш. Балалар суреттен үшбұрыштың үш бұрышын, үш қабырғасын көрсетеді. -Үш, үшбұрыш бар. -Үлкен, кіші, кішкентай. Балалар үшбұрыштарды бояйды. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Тәрбиеші тез жүретін аңдарды атауын сұрайды. |
Балалар өздері жасаған жұмыстарын тәрбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады. Арыстан тез жүігредіі, тасбақа баяу жүреді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 цифрын, үшбұрыштардың көлемі жағынан әртүрлі (үлкен, кіші, кішкентай) болатынын, “тез”, “баяу” ұғымдарын дұрыс пайдалануды.
Игереді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді, жұмбақтарды шеше білуді, көптеген фигуралардың ішінен үшбұрышты таба білуді. Меңгереді: өзіне таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыруды.
шағым қалдыра аласыз













