Математика негіздері: "5 санымен таныстыру"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика негіздері: "5 санымен таныстыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал балабақша тәрбиешілеріне керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жұлдыз» ортаңғы тобының ұйымдастырылған ашық

оқу қызметінің технологиялық картасы


Күні: 13.01.2020 ж.

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің түрі: Қарапайым математика

Тақырыбы: «5 санымен таныстыру»

Мақсаты: Балаларды 5 санымен таныстыру. Ойыншықтар арқылы есеп шығартып,ойлау кабілетін арттыру. Бірден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санау. Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санның орнын білуді үйрету. Есте сақтау қабілеттерін дамыту,

Әдіс - тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын,санамақтар.

Қолданылатын көрнекі құралдар: сандар,ойыншықтар,математикалық плакаттар.


Оқу

қызметінің

кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеттері

Балалардың

іс-әрекеті


Мотивациялық-

қозғаушылық

Ұйымдастыру кезеңі.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым

Арайлап атқан күнге





Балалар шеңбер бойына тұрып орындайды.

.

Ұйымдастырушылық-

ізденістік

-Өткен ҰОҚ қандай санмен таныстық ?

-Дұрыс 4 санымен.

-Кәне кім 4- ке дейін санап береді? 

Есік  қағылады.

Осы кезде Маша келеді, қолында сыйлығы бар.

Балалар амандасады.

-Сыйлығын табыстайды.

-Балалар рахмет айтады.

Сыйлықты ашпай үстелге қоямын.

-Балаларға 5 санын көрсетіп, қандай сан екенін сұраймын.

Бәріңде балалар 5 санын жақсы біледі екенсіңдер.

Бүгінгі ҰОҚ осы 5 санымен танысамыз.

-Балаларға 5 – ке дейінгі сандарды көрсете отырып жолақшаға қоямын.

-Енді осы санды кім ретімен санап береді?

1, 2, 3, 4, 5. ( 1 -2 балаға санатамын)

-Балалар кім 5 –ке дейін санамақ айтады?

-Бір үйде біз нешеуміз.

-Кел санайық екеуміз.

-Бас бармақ –атам.

-Балалы үйрек –әжем.

-Ортан терек –әкем.

-Шылдыр шүмек –апам.

-Кішкене бөбек –мен.

-Бір үйде біз нешеуміз?

-Бір үйде біз бесеуміз.




Тәрбиешінің айтқандарын мұқият тыңдайды.

 



Балалар сұрақтарға жауап береді





Рефлексиялық-

түзету шілік

-Ал,балалар бүгін біз қандай санды танып білдік?

-5 санын үш тілде айтайықшы

    Топтардың қоржынындағы жиналған асықтарды санап, жеңімпаз топты анықтау,марапаттау.

Берілген сұрақтарға жауап береді.

-Бес

-Пять

айф


Күтілетін нәтиже:

Біледі: 5 саны және цифрымен танысып білді.

Игереді: Сандарды дұрыс санауды игерді.

Меңгереді: «Мынау неше?»деген сұраққа дұрыс жауап беруді меңгерді.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2020
941
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі