Материалдар / Математика негіздері. Тақырыбы: Үш бұрыш.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика негіздері. Тақырыбы: Үш бұрыш.

Материал туралы қысқаша түсінік
3-ке дейін санау нәтижесін цифрлар көмегімен белгілей білуді дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оку кызметінің технологиялық картасы.

Өткізу күні:

Тәрбиеші: Зулкарнаева Ж.Х.

Білім беру саласы: «Таным»

Пән: Қарапайым математикалық ұғымдарың қалыптастыру

Өтпелітақырып: «Құстар- біздің досымыз»

Тақырыбы: Үш бұрыш.

Мақсаты :

1.Тәрбиелік: Үш бұрышқа сипаттама беруді, айналадан үшбұрыш пішінді заттар табуды үйрету

2.Дамытушылық: Балалардың жыл маусымдары туралы білімін нақтылау. 7 – ге дейін тура және кері санау машығын

3. Оқыту: 3-ке дейін санау нәтижесін цифрлар көмегімен белгілей білуді дамыту.

Дидактикалық материал: Геометриялық пішіндер (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы) және суреттер,видио көрсету.

Ресурстармен қамтамсыз ету: Үлкенге де, кішіге де көмек беруге тәрбиелеу;

Билингвальді компоненті: Шаршы – квадрат, үшбұрыш – триугольник, дөңгелек – круг;

1. Ұйымдастырушылық кезең:Сәлеметсіңдер ме балалар! Балалар мен сендерді шаттық шеңберіне шақырғым келіп тұр.Қане бәріміз шеңбер жасайық. Біз ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Достарымды көргенде,

Қуана қарсы аламыз.

Сәлем, сәлем, сәлем!

Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілі

Қыс мезгілінде неше ай бар? Үш ай бар.

Үш айды кім атап береді? Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан

2.Негізгі бөлім:

Балалар бүгінгі біздің оқу іс-әрекетіміз математика.

Тақырыбымыз: Үшбұрыштарментанысамыз.

  • Балаларестідіңдерме?

Есіктібіреуқағыптұрғансияқты.

  • Бұлкімекенбалалар?

  • Сендер оны танисыңдарма?

  • Қайданкөрдіңдер?

Қызылтелпек:

  • Мен даладабатбырауықойнапжүріп оны ұшырыпалдым. Балаларсендермағанкөмектесесіздерме?

Балаларқызылтелпеккекөмектесемізбе?


  • Алдыменбізбіріншігеометриялықпішіндерментанысыпалайық.

Геометриялықпішіндердісипаттау, салыстыру.

Балалар, бұлқандайпішін?

  • Түсіқандай?

  • Оныңбұрыштары бар ма?

  • Үшбұрыштыорысшақалайатаймыз?

  • Бұлқандайпішін?

  • Түсіқандай?

  • Шаршыныңорысшасықалай?

  • Бұлқандайпішін?

  • Түсіқандайекен?

  • Оныңбұрыштары бар ма?

  • Орысшақалайатаймыз?

Өтежақсыбалалар!

  • Балаларбүгінбізқандайпішінментолығырақтанысамыз?

  • Неге оны үшбұрышдепатаймыз?

  • Дұрысайтасыңдар 3 бұрышы, 3 қабырғасы бар болғандықтан.Қанекейбіргесанайықшы?

Сергітусәті:  Пішіндерәні

ҰжымдықжұмысВидио көрсету

Балалар кәнекей біз екі топқа бөлініп Қызыл телпекке батбырауық жасап берейік.

Тәрбиеші батбырауық қандай пішіннен тұратынын айтып көрсетеді. Екітоптағабалаларғакөмектеседі.

Екітоптыңжасағанжұмысынтақтағақойыпөздерінекөрсетеді.

Сұрақ-жауапБүгінқандайоқуіс-әрекетінболды? Математика

Қандайтақырыпөттік? Үшбұрыштарментанысамыз.

Қонаққакімкелді? Қызылтелпек

Оған не жасапбердіңдер? Батбырауық.

Балаларды мақтау, мадақтау. Балалар жақсы көңіл-күйде болады.

3. Қортынды :Түстерді ажырата біледі, геометриялық пішіндердің аттарын және бір-бірінен ажырата біледі.Геометриялық пішіндерді салыстырып айырмашылықтарын табуды. Айнала қоршаған ортадан геометриялық пішіндерге ұқсас заттарды табуды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!