Ұйымдастырылған оку
кызметінің технологиялық картасы.
Өткізу
күні:
Тәрбиеші: Зулкарнаева
Ж.Х.
Білім беру
саласы: «Таным»
Пән: Қарапайым математикалық
ұғымдарың қалыптастыру
Өтпелітақырып: «Құстар- біздің
досымыз»
Тақырыбы: Үш
бұрыш.
Мақсаты
:
1.Тәрбиелік: Үш бұрышқа сипаттама беруді,
айналадан үшбұрыш пішінді заттар табуды
үйрету
2.Дамытушылық:
Балалардың жыл маусымдары
туралы білімін нақтылау. 7 – ге дейін тура және кері санау
машығын
3.
Оқыту: 3-ке дейін санау нәтижесін
цифрлар көмегімен белгілей білуді дамыту.
Дидактикалық
материал: Геометриялық пішіндер
(үшбұрыш, дөңгелек, шаршы) және суреттер,видио
көрсету.
Ресурстармен қамтамсыз
ету: Үлкенге де, кішіге де көмек
беруге тәрбиелеу;
Билингвальді
компоненті: Шаршы – квадрат, үшбұрыш –
триугольник, дөңгелек – круг;
1. Ұйымдастырушылық
кезең:Сәлеметсіңдер ме балалар!
Балалар мен сендерді шаттық шеңберіне шақырғым келіп тұр.Қане
бәріміз шеңбер жасайық. Біз ерекше
баламыз,
Айтқан тілді
аламыз.
Достарымды
көргенде,
Қуана қарсы
аламыз.
Сәлем, сәлем,
сәлем!
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі? Қыс мезгілі
Қыс мезгілінде неше ай бар? Үш
ай бар.
Үш айды кім атап береді?
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан
2.Негізгі
бөлім:
Балалар бүгінгі біздің оқу
іс-әрекетіміз математика.
Тақырыбымыз:
Үшбұрыштарментанысамыз.
Есіктібіреуқағыптұрғансияқты.
-
Бұлкімекенбалалар?
-
Сендер оны
танисыңдарма?
-
Қайданкөрдіңдер?
Қызылтелпек:
Балаларқызылтелпеккекөмектесемізбе?
Геометриялықпішіндердісипаттау,
салыстыру.
Балалар,
бұлқандайпішін?
Өтежақсыбалалар!
-
Балаларбүгінбізқандайпішінментолығырақтанысамыз?
-
Неге оны
үшбұрышдепатаймыз?
-
Дұрысайтасыңдар 3 бұрышы, 3 қабырғасы бар
болғандықтан.Қанекейбіргесанайықшы?
Сергітусәті: Пішіндерәні
ҰжымдықжұмысВидио
көрсету
Балалар кәнекей біз екі топқа
бөлініп Қызыл телпекке батбырауық жасап
берейік.
Тәрбиеші батбырауық қандай
пішіннен тұратынын айтып көрсетеді.
Екітоптағабалаларғакөмектеседі.
Екітоптыңжасағанжұмысынтақтағақойыпөздерінекөрсетеді.
Сұрақ-жауапБүгінқандайоқуіс-әрекетінболды?
Математика
Қандайтақырыпөттік?
Үшбұрыштарментанысамыз.
Қонаққакімкелді?
Қызылтелпек
Оған не жасапбердіңдер?
Батбырауық.
Балаларды мақтау, мадақтау.
Балалар жақсы көңіл-күйде болады.
3. Қортынды
:Түстерді ажырата біледі,
геометриялық пішіндердің аттарын және бір-бірінен ажырата
біледі.Геометриялық пішіндерді салыстырып айырмашылықтарын табуды.
Айнала қоршаған ортадан геометриялық пішіндерге ұқсас заттарды
табуды.