Материалдар / Математика оқыту әдістемесі сұрақ жауап
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика оқыту әдістемесі сұрақ жауап

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінің оқыту әдістемесі сұрақ жауаптарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Шілде 2023
714
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Методика- 100 теңдеуінің шешімі

Методика- 100 %

теңдеуінің шешімі:Нөл

теңсіздік шешімі:;;

, формуласы қандай теңдеудің түбірлерін табуда қолданылады?келтірілген квадрат теңдеу;x2+px+q=0 теңдеуін шешуде;тригонометриялық теңдеу

өрнегі келесі санды көрсетеді:Иррационал сан

теңдеуі берілген. Келесі тұжырымдардың дұрыстығы:х=0; х=;x=4;Берілген теңдеудің түбірлері ;Теңдеудің түбірлері

теңдеуінің түбірі:; ;

теңдеуінің шешімі k және m парпметрлерінің қандай мәндерінде болмайды:m ≠ 0, k +3=0;k =-3, m ≠ 0;k

теңдеуінің шешімі m және p параметрінің мәндерінде кез келген нақты сан болады:;m=

теңдеуінің шешімі:

теңдеуінің шешімі:

теңдеуінің шешімі:– 6;– 3!; – 18/3



теңдеуінің шешімі:;3

теңдеуінің шешімі:;х=-1



теңдеуінің шешімі:-0!

теңдігін қанағаттандыратын u-дың мәнін табыңыз:ондай u жоқ;u-дың ондай мәндері жоқ;теңдеуді қанағаттандыратын u-дың мәндері доқ

теңсіздігінің ең үлкен бүтін шешімі:

формулалары нені анықтайды?арифметикалық орта,геометриялық орта;екі санның қосындысының жартысы және екі санның көбейтіндісінің арифметикалық түбірі;екі санның арифметикалық және геометриялық ортасы.

функциясының анықталу облысы:R; (-∞; +∞);-∞

функциясының анықталу обылысы: ; ;

Функциясының туындысын табыңдар:;9х (х-1);9(х2-х)

" Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәнін құрайды:Оқыту формалары мен құралдары ;Математикалық білімнің мақсаты мен мазмұны

"Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі" курсы келесі сұрақтарға жауап береді:Математиканы не үшін оқыту керек;Математиканы қалай оқыту керек,Математикада нені оқыту керек

(ОУ) осі арқылы симметриялы нүкте:(-2,2) және (2,2); (4,4) және (-4;4); (-7,-7) және (7,-7)



(ох) осі симметриялы нүкте: (-3;2) және (-3;-2);(5,5) және (5;-5)

теңдеуінің шешімі:3;;3!/2

мен векторларының арасындағы бұрышты табыңдар:90º;;тік бұрыш

теңдеуінің шешімі:(4;1);4;0!

.

функциясының анықталу облысы:х ≤ 8; ( -∞ ; 8]



функциясының анықталу облысы: (5;∞)

болса, төмендегі жауаптар теңдеудің шешімі бола алмайды:

сан тізбегінің жалпы мүшесін формуланың көмегімен табуға болады;;

теңсіздігінің ең үлкен бүтін шешімі:;-4;-8/2

;

“Квадраттық функция” ұғымын қалыптастыру үшін оқушыларға жаттығу ұсынылады: функцияларының ішінен квадраттық функцияларды бөліп көрсетіңіз. Осы жаттығудың бағытталған мақсаты:

қалыптастыратын ұғымды тануға ;қалыптастырылуын тануға

“квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері” ұғымын қалыптастыру үшін оқушыларға жаттығу ұсынылды:” уквадраттық функция берілген.Берілген А(1;0),В (-2;1),С(0;1),Д(0;0),Е(0;-1) нүктелерінде квадраттық функцияның ең үлкен мәні”.Осы жаттығудың бағытталған мақсаты:қалыптастырылып отырған ұғымның қасиеттерін орнатуға бағытталған; қалыптастырылып отырған ұғымның қасиеттерін тағайындауға бағытталған, қалыптастырылған ұғымның қасиеттерін орнатуға бағытталған

“Квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері” ұғымын қалыптастыру үшін оқушыларға келесі жаттығу ұсынылды: екі оң санның қосындысы 6-ға тең.Осы сандарды табыңыз,егер олардың квадраттарының қосындысы ең кіші болса.Осы сандардың квадраттарының қосындысының ең кіші мәні:Осы жаттығудың бағытталған мақсаты:

берілетін жаңа ұғымның тәжірибелік мәнін көрсетуге бағытталған; жаңа ұғымның практикалық мәнін көрсетуге бағытталған; қарастырылатын жаңа ұғымның практикалық бекіту мәнін көрсетуге бағытталған

« тізбектегі жай сандар тізбегі болама?».Осы есепті шешу барысында қандай математикалық зерттеу әдісі қолданылады:индукция; ойлау қозғалысының жеке жағдайлардан жалпы жағдайларға көшу нәтижесіндегі таным әдісі; жекеден жалпыға өтудегі қорыту
« Индукция » сөзі латынша білдіреді:индукция – бағыттау

«{ тізбегі жай сандар тізбегі болама?» Осы есепті шешу барысында қандай математикалық зерттеу әдісі қолданылады:индукция;анализ;ой қорытулардың түрлері,зерттеу әдістері

«А(1;3) және В(2;7) нүктелері арқылы өтетін түзудің теңдеуін құрыңыз.» Осы есептің іскерлікті қалыптастыруға бағыты:геометриялық тілден аналитикалық тілге аудару іскерлігін қалыптастыруға;берілген есепте аналитикалық тілге аудару іскерлігін қалыптастыруға

«Арифметика кілтінде» атты еңбектің авторы:

әл-Каши;Әл-Коши;Каши
Параллель түзулер туралы аксиома Евклидтің қай постулаты?5;V;бесінші
Квадрат теңдеуді шешудің жалпы әдісін жасау әректтері алғаш рет кімнің еңбегінде кездеседі?Ф. Виет;француз ғалымы Виет;Франсуа Виет

«Жалпы білімділік» мақсаттары:ақиқат шындықты танып білу үшін математикалық әдістерді қолдануды үйрету;оқыту әдісімен өзіндік жұмысқа үйрету

«Индукция» сөзі латынша білдіреді:Индукция-бағыттау

«Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі» курсы келесі сұрақтарға жауап береді:Математиканы не үшін оқыту керек; Математикада нені оқыту керек

«Математиканы оқытудың теориясымен әдістемесі» курсы келесі сұрақтарға жауап береді:математиканы калай оқыту керек; математикада нені оқыту керек

«Математиканы оқытудың теориясымен әдістемесі» пәнін құрайды:оқыту формалары мен құралдары; оқыту әдістері

«Медиана деп, үшбұрыштың қабырғасын қақ бөлетінді айтамыз» деген анықама тұжырымдамасында қателердің түрі:

Тектік ұғым;Тектік ұғымды қалдырып кету;Тектік ұғымды тастап кету

«Методика» сөзінің мағынасы:«әдіс»-«нөл»

«Төртбұрыш» ұғымының тегі:Төртбұрыш ұғымы;Көпбұрыш – төртбұрыш ұғымының тегі;Көпбұрыш

«Тригонометрия» деген сөз грекше қандай ұғымды білдіреді?Үшбұрыштарды өлшеу;Тригоно-үшбұрыш, метрия-өлшеу;Три-үш,гоно-бұрыш,метрия-өлшеу

│х-1│< 3 теңсіздіктің шешімі:х∊(-2,4) ; (-2;4)

….деп заттарға немесе құбылыстарға, олардың кейбір қасиеттері, байланыстары мен қатынастарына сәйкес ұйғарым мазмұндалатын немесе теріске шығарылатын ойды айтады: пайым

10-ға бөлінетін сандар:2400;314240

11 сыныпта дұрыс көпжақтың неше түрін өтеді?5;бес;тетраэдр, куб, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр



2 теңдеуінің шешімі:;1/2;0,5

2-ге бөлінетін сандар:4158;7862

2-ге бөлінетін сандар: 21254

-2х+3>0 теңдігінің түбірі

:-∞<х<3/2;х∊;х</b>

366 күннен тұратын кібісе жылды тұңғыш ұсынған ғалым:Эратосфен;жай сандар елегін тапқан ғалым;жай сандарды електен өткізіп тапқан

3-ке бөлінетін сандар:21255;2469;3723

4-ке бөлінетін сандар:124; 3516

4-ке бөлінетін сандар:2300;3516

5-6 сынып есептерін шешу негізгі тәсілдермен жүзеге асады:Алгебралық;Арифметикалық;Біріктірілген

5-ге бөлінетін сандар:4150; 21225; 7855

-5-ке кері сан:-;1\5;-(5)-1

7 сыныптағы геометрия пәні аптасына неше сағат етіледі?2 сағат;екі сағат;4:2 сағат

8-ге бөлінетін сандар:256128;314240;2408

9- ға бөлінетін сандар:7659:3726:4158

9 сыныптағы алгебра пәнінің жылдық сағаты қанша?136 сағат;жүз отыз алты сағат;бір жүз отыз алты сағат

ABCD ромбысының AB қабырғасы 17см, BD диогоналы 30см,AC диогоналы:80 мм; 8 см

b1=3, bn=96, Sn=189 болса, геометриялық прогрессияның мүшелер санын табыңыз:

6;12/2;4

XIX ғасырдың бірінші жартысындағы ұлы математиктер:Н. Лобачевский, Э. Галуа;Н. Лобачевский;Лейбниц, Ньютон

y=x3; x=1, x=3, y=0 қоршалған фигураның ауданын табыңдар.20;10+10

Абстракция түрлері:Идеялизациялау абстракциясы;Бірдейге саю абстракциясы;Актуалды шексіздік абстракциясы

Абстракциялау деп -объектiнің зерттеушіні қызықтыратын бір немесе бірнеше жақтарын ойша бөліп алу арқылы оның қасиеттерінен ойша алыстау; дерексіздендіру; алыстау.

Абстракциялау қандай мағына береді?алыстау;дерексіздендіру

Адам қабілетінің даму деңгейлері:Талант;Дарындылық

Адамның қабілеті интелектке тығызбайланысты М.И.Акиматовтың, Э.А.Голубьевтың пікірі бойынша интелект негізі: ақыл ой белсенділігі; өзін өзі реттеу; жұмысқа қабілет.

Айналу денелері нешінші сыныпта оқытылады?:11 сыныпта; ХІ сыныпта; он бірінші сыныпта

Айналу денелерін ата: цилиндр, конус, шар; конус, шар; шар, цилиндр.

Айнымалы шамалар немесе жоғары математика кезеңінің өкілдері?

Декарт,Ньютон,Лейбниц;Аналитикалық геометрия, дифференциалдық және интегралдық есептеулер атасы, Декарт, Ньютон, Лейбниц

Аксиома деген не?:дәлелдемесіз алынатын математикалық сөйлем.;ақиқатқа ие болған сөйлем.;Дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем.

Аксиома-бұл ….:ешбір дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем;axioma – бедел, құрмет деген сөзден шыққан.

Аксиомаларға қойылатын талаптар:Тығыздық

Аксиоматикалық әдіс дамуының денгейі:мазмұны;формализацияланған;формальды

Аксиоматикалық әдістің дамуы неше кезеңге бөлінеді?3;үш;6:2

Ақиқаттығы дәлелдеусіз арқылы тағайындалатын математикалық сөйлемді…салдар

Ақпарат алудағы оң маңызды әдістің бірі?бақылау;объектілерді танып білу

Алгебра пәнінің негізін қалаушысы?:Әл-Хорезми

Алгебраның атасы:Хорезми:Мұхаммед ибн Әл - Хорезми:Әл - Хорезми

Алғашқы ұғымдар:Нүкте;Жазықтық

Алғашқы функция тақырыбы қай сыныпта оқытылады?:

11 сыныпта

Анализ дегеніміз не?бүтінді ойша бөліп олардың қасиеттерін жеке-жеке қарастыру

Анализ, грекше analygis - ….. дегенді білдіреді:Талдау ;Бөлшектеу

Анализ, грекше analygis-... дегенді білдіреді:бөлшектеу; талдау

Анализатор мәшелері:нейрон;жүйке жасушасы; рецептор

Аналогия түрлері: Тарамды аналогия

Аналогияның грек тілінен аударғандағы мағынасы?:ұқсастық, сәйкестік

Анықталатын ұғымның пайда болу тегін көрсететін анықтама түрі:генезистік анықтама

Анықтама берілмейтін ұғымдар: Сан;Нүкте; Шама

Арифметикалық прогрессия деген не?: Екiншi мүшесiнен бастап алдыңғы мүшесiне тұрақты санды қосудан шығатын сан тізбегі; an=a1+(n-1)d; а2=a1+d

Арифметикалық түбір ұғымы тақырыбын оқып-білу кезінде оқушыларға жаттығулар ұсынылды:а) 5 саны 25-тің арифметикалық түбірі, б)-7 саны 49-дың арифметикалық түбірі,в) 0,6 саны 0,36-ның арифметикалық түбірі, г) 0 саны 0-дің арифметикалық түбірі;Жаттығулардың атқару қызметі:

Арифметикалық түбір ұғымын түсінуге;Арифметикалық түбір ұғымын білуге;Арифметикалық түбір ұғымын тануға

Арифметикалық түбір:

Арифметиканың негізгі ұғымы?сан;цифр;сандарды санау.

Әдетте қабілет деңгейлерінің мынадай түрлері қарастырылады:репродуктивті өнімсіз; шығармашылық

Әдіс-тәсілдері топтық-жұптық жеке жұмыстар, сұрақ-жауаптар білім жарысына түсу.Білім сабағы: Көкпар-жарыс

Әдістемені неше тарауға бөледі?3; үш

Әңгіме, дәріс, мұғалімнің үйретуші әңгімесі, оқыту әдістер:Дәстүрлі;Оқытудың дәстүрлі;Дәстүрлі оқыту



Бiрден басталатын он бүтін сандар жиыны қалай аталады?:нақты сандар жиыны; рационал сандар жиыны; натурал сандар жиыны.

Бағдарламаланған оқытумен қатар оқытудың ең жаңа перспективті әдісі қандай?проблемалық

Бағдарламалап оқыту принциптерін толық бейнелейтін құрал- ...оқыту бағдарламасы

Бағдарламалық оқыту қанша принципті басшылыққа алады?6

Бақылау деп -ақпарат алудың маңызды әдістерінің бірі; зерттелетін объектiлердiн ерекшеліктері мен белгілері арасындағы өзара байланысты тағайындау әдiсi; зерттелетiн объектiлерді мақсатты және жүйелі түрде тікелей қабылдау арқылы

Бақылау, эксперимент, аналогия, т.б. математиканы оқытудың қандай әдісі?

ғылыми таным;ғылыми-танымдық әдісі

Бақылау-бұл ….:зерттелетін объектінің мақсаты мен жүйелі түрде тікелей қабылдау;ақпарат алудың ең маңызды әдісі;мақсатын анықтау, елеулі қасиеттерін ашу, ақпараттарды есепке алып анықтау, нәтижелерін талдау.

Балалар дамуының дербестігі, жоғарғы нерв қызметінің типтерінің ерекшеліктері ескерілетін оқыту қағидасы:Оқушылардың қабілетін ескеруОқушылардың жеке-дара ерекшелігін ескеру;Оқушылардың дербес ерекшелігін ескеру

Балалардың оқу іс-әрекетіне қызығушылықтарын арттыру, ынталандыру әдістері:

танымдық ойындар, пікір-таластар;логикалық ойындар

Бейнелеу әдісі:плакаттар, кестелер, сұлбаларды көрсету; тақтада суреттер салу; оқулықтағы суреттерді көрсету.

Белгілі бір есепті шығаруға (теореманы дәлелдеуге) қажетті амалдарды тиісті ретпен орындалуын көрсететін нұсқаулар тізімі?:есептеу

Белгісізден белгіліге қарай кеше отырып пайымдау жолы қандай Ғылыми оқыту әдiсiне жатады?:Аналогия; ойша бөліктерге бөлу; бүтінді ойша немесе практикалық бөліктерге бөліп зерттейтін әдіс.

Бес бұрышты пирамидада әр түрлі диагоналдық қимасы бар:Бес;5



болса, төмендегі жауаптар теңдеудің шешімі бола алмайды: x=3; .

Бөлулердің ерекше түрі:жіктеу;логикалық ойлауын жетілдіру

Бөлінген бөліктерді ойша немесе практикалық түрде біріктіру әдісі?:синтез

Бүтін және бөлшек сандар қандай сандарға жатады?:нақты сандар жиыны; рационал сандар жиыны; R-сандар жиыны

Бүтін сандар жиынына кіретін сандар:натурал сандар;натурал санға;0 саны

Бүтінді ойша немесе практикалық түрде құрамды бөліктерге бөліп, ол бөліктерді және олардың қасиеттерін жеке-жеке қарастыру арқылы зерттейтін әдіс?:

анализ

Білімді тексеру сабағы үшін материалдарды: оқытушының өзі

Білімнің сапалық көрсеткіштері :Таным әдісінің дұрыс екенін оқушылар сенімін қамтамасыз ету;Таным процесінің маңызды заңдылықтарын көрсету;Білім мазмұнының қазіргі ғылым деңгейіне сәйкес келуі

Бір айнымалысы бар теңсіздіктерді шешудің орта мектепте негізгі неше әдісі бар?:графиктік, интервалдар, дәлелдеу әдісі

Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын ...деп атаймыз: көпмүше;бірмүшелердің қосындысы;бірнеше бірмүшелердің қосындысы бар мүше

Бірінші жұмысшы жұмысты 10 күнде бітірді, ал екінші жұмысшы сол жұмысты 15 күнде бітіре алады. Екеуі бірлесіп , осы жұмысты неше күнде бітіреді:

4

Вариативтік өзіндік жұмыстарға қандай есептер кіреді?танымдық;дәлелдеудің бірнеше жолдарын қарастырады.

Векторларды бір ғана нүктеден бастап салған кезде олар бір жазықтықта жататын вектордар:Компланар векторлар ;Компланар;Бір жазықтықта жататын векторлар

Галилей қай жылдары өмір сүрді?1564-1642 ж.ж.;16-шы ғасырдың жартысы мен17-ші ғасырдың жартысында өмір сүрген 16-шы ғасырдың жартысы мен17-ші ғасырдың жартысында өмір сүрген;Мың бесжүз алпыс төрт-мың алты жүзқырық екінші жылдары

Генетикалық әдіс кімнің еңбегімен дамыды?:Платон

Геометрия негіздерінің көптеген курстарындағы алғашқы түсініктер қатары:нүкте;жазықтық;түзу

Геометрияда негізгі анықталмайтын ұғымдар:нүкте;жазықтық;түзу



Геометриялық прогрессия деген не?: q=b2/b1; Екiншi мүшесiнен бастап, алдыңғы мүшесiне бiр тұрақты санды көбейтуден шығатын сан тізбегі.;b2=b1∙q

Геометриялық прогрессияда , болса, оның еселігі:3;+3

Геометриялық прогрессияны оқудың алдында, оқушылар арифметикалық прогрессияны және оның қасиеттерін оқиды.Геометриялық прогрессияның анықтамасын айтқан соң, мұғалім сынып оқушыларына келесі тапсырманы береді: «Геометриялық прогрессияның жалпы мүшесінің формуласын жазыңыздар».Оқушылардың ғылыми таным әдісі:Аналогия;Объектілердің кейбір белгілерінің ұқсастығына сүйеніп, олардың басқа белгілерінің де ұқсас болатындығы туралы қорытынды шығаратын таным әдісі;

Ұқсастық (сәйкестік)

Геометриялық түсінік тараулары:ромб

Ғылым тарихында жаңа кезең шартты түрде қай ғасырдан басталады?XVII ғ.;17 ғасырда;он жетінші ғасырда.

Ғылымға «математика» деген терминді енгізген кім?Пифагор;грек математигі;с222 формуласын дәлелдеген математик.

Ғылыми индукция деп аталатын әдіс түрі:Ұқсастық және айырмашылық бірлескен әдісі;Жалғыз ұқсастық әдісі

Ғылыми индукция деп аталатын әдіс түрлері:Жалғыз ұқсастық әдісі;Ұқсастық және айырмашылықтың бірлескен әдісі

Ғылыми индукция деп аталатын әдіс түрлері:Ұқсастық және айырмашылықтың бірлескен әдісі;Жалғыз айырмашылық әдісі

Ғылыми танудың-анализ әдісі нешеге бөлінеді?:өрлей анализ, ылдилай анализ әдісі

Ғылыми танымның жалпы әдісі қандай?диалектикалық әдіс

Д.Пойа есеп шығарудың төмендегідей желісін береді:Есептің табылған шешімін зерттеу ;Есеп шығарудың жоспарын құру және жүзеге асыру; Есептің берілуін түсіну

Д.Пойа есеп шығарудың төмендегідей схемасын береді:

Есеп берілуін түсіну

Данышпандық қасиет: Адамның ақыл-ойы мен іс-әрекетінің ең жоғары дәрежеге көтерілуі;Адамның нақты бір істі нәтижелі орындауға қабілетінің біршама жағымды қасиеттерінің өзара байланысуы түрде үндесуі

Даралап оқытудың бағыттарыСынып ішінде дербестеу, саралау;Оқушыларды қабілеті бойынша топтау; Кәсіби бағдар бойынша топтау

Дарындылықтың сипаттамалары:Нышанның ықпалымен қалыптасқан түрі; Ақыл-ойы мен іс-әрекетінің ең жоғарғы дәрежеге көтерілуі

Дәлелденетін қағида?теорема;"ойлап көремін"

Дәлелдеу ережелері келесі заңдарға сүйенеді:Ақиқаттық

Дәлелдеу ережелері келесі заңдарға сүйенеді:үшіншінің болмауы;қарама – қайшылық;тепе – теңдік

Дәлелдеу тәсілі және демонстрация-…..дәлелдеп тезистің ақиқаттығын түйіндейтін логикалық талқылау;дәлелдің негізінде тезистің дұрыстығы (немесе жалғандығы) туралы қорытынды шығарылатын логикалық пайымдау.

Дәлелдеу тезисі дегеніміз не?

қажет ететін пайым;дәлелдеуді қажет ететін пайым

Дәлелдеуді іздеу:Теріске шығару әдісі; Бөлшектеу әдісі немесе шарттары.

Дәлелдеуді іздеудің жанама әдістері:теріске шығару әдісі;Бөлшектеу әдісі немесе шарттарын бөлу әдісі;"қарсыластық" әдісі

Дәлелдеудің құрамды бөлігі:Тезис;Демонстрациялау;Дәлел ; Көрсету;

Дәлелдеудің логикалық негізін деп атап көрсеткен ғалым?Әл-Фараби;Ұлы ғалым Әл-Фараби (870-950)

Дәлелдеудің тікелей әдістеріне кіретін тәсілдер: Талдаудың бірде шарттын, бірде қорытындысын тізбектей түрлендіру әдісі;Талдау шарттарын өзгерту;Талдау қорытындысын өзгерту

Дәлелдеудің тікелей әдістеріне кіретін тәсілдер:талдаудың бірде шарттын, бірде қорытындысын тізбектей түрлендіру әдісі; талдау шарттарын өзгерту; Талдау қорытындысын өзгерту

Дәріс сабағының тиімділігі?:Ой қорытуға баулиды

Дәстүрлі емес сабақ типіне жататын сабақ типтері:Пәнаралық байланыс сабағы;Кіріктірілген сабақ;Интеграцияланған сабақ

Дәстүрлі емес сабақ “Семинар” сабағының тиімділігі?:

Өздік жұмыстарға баулиды, жинақы сөйлеуге дағдыландырады.

Дәстүрлі емес сабақтардың қайсысында ерекше маңызды қызықты тақырыптарда оқушылардың өзіндік ойлауы, ізденуі пайдаланылады?реферат қорғау, пікір қорғау, іздендіру

Дәстүрлі емес сабақтардың қайсысында үлкен маңызды тақырыптарды қорытындылау пайдалынады ?конференция

Дәстүрлі мектептік білім беру жүйесі Европада, АҚШ-та, Жапонияда қай ғасырда қалыптасты?:XIX ғ

Дәстүрлі сабақтың түрлері:жарыс сабағы

Дедуктивтік әдістің түрлері дұрыс көрсетілген нұсқаны көрсетіңіз?аксиоматикалық, генетикалық, генетика-дедуктивтік;аксиоматикалық, толық, толымсыз

Дедукция дегеніміз не?жалпыдан жекеге өтудегі ой қорыту

Дедукция қандай мағына береді?қорытындылау;шығару

Дедукцияның неше мәні бар?3

Демонстрациялау әдісі қамтиды:Оқу телевидениесін қолдану;Магнитофондағы жазбаларды тыңдау;Кинофильмдер, диафильмдер көрсету

Дербес пікірлерден жалпы пікірге кеше отырып пайымдау жолы кай оқыту әдiсiне жатады?:

Индукция; бағыттау; ойлау қозғалысының жеке жағдайлардан жалпы жағдайға көшу.

Дербес пікірлерден жалпы пікірге көше отырып пайымдалатын оқыту әдісі:индукция;ой салу;бағыттау

Диагоналдары 6 см, 8 см болатын ромбының қабырғалары:0,5 дм;50мм

Дидактикалық мақсатқа қарай есеп үш түрге бөлінеді:танымдық; дамыту есептері

Дидактикалық принциптердің қайсысы оқушылардың білім–дағдыларына дер кезінде бақылау жасап отыруға міндеттейді?білімнің баяндылығы

Дидактикалық мақсатқа қарай есеп бөлінеді:Машықтану есептері;Танымдық есептер;Дамыту есептері

Дидактикалық принциптердің қайсысы мектеп математикасының логикалық желісі арқылы анықталады?жүйелілік және бірізділік

Дидактикалық принциптердің қайсысы оқушылардың әрдайым белсенді және өз бетінше жұмыс істейтіндей етіп ұйымдастыруды көздейді?саналылық пен белсенділік

Дихтология гректің сөзінен аударғанда қандай мағынаны береді?

екі бөлікке жару;екіге бөлу

Дихтомиялық жіктеу дегеніміз қалай жүргізіледі:ұғымдар қарама-қарсы екі ұғымға ажыратылады;ұғымдар қайшылықта болатын екі ұғымға ажыратылады

Додекаэдр жақтарының диагональдары қандай фигура түзеді?бесжұлдыз;төртбұрыш;жұлдыз

Дөңес көпбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы:(n-2)π



Дұрыс жазылған формулалар:;

Дұрыс көпжактарды ата: тетраэдр, октаэдр, додекаэдр, икосаэдр, куб; призма, пирамида, тетраэдр. дұрыс 4 жағы, дұрыс 6 жағы, дұрыс 8ж, дұрыс 12 ж, дұрыс 20 жағы бар; барлық жақтары квадраттар, жақтары дұрыс үшбұрыштар жақтары дұрыс

Дұрыс көпжақтың түрлері нешінші сыныпта оқытылады?

11 сыныпта;ХІ сыныпта;он бірінші сыныпта

Дұрыс пирамиданың бүйір қырларының теңдігіне келесі берілген шарттардың эквиваленттілігі:пирамиданың бүйір қырлары мен пирамида табаны арасындағы бұрыштардың теңдігі;пирамиданың бүйір қырлары мен оның табаны арасындағы бұрыштардың теңдігі

Дұрыс тұжырымдар: тіктөртбұрышты бір қабырғасынан айналдырса, нәтижесінде цилиндр пайда болады;конустың бүйір бетінің ауданы формуласымен есептеледі



Дұрыс үшбұрышты призмасында қимасы жүргізілген. Оның түрі:- теңбүйірлі;

Евклидтің «Бастамалары» еңбегі неше кітаптан тұрады?15;XV;он бес



Евклидтің (б.э.д 4-3 ғ.ғ.) атақты қай еңбегінде сол тұстағы бүкіл математикалық бөлім негіздері белгілі бір әдістемелік жүйе бойынша баяндалады?:Евклид"Бастамалары"алгебра

Егер болса, келесі пропорциялар дұрыс болады:;

Егер a=1, b=d=3, c=5 өрнегінің мәні: ;

Егер дұрыс призманың бейнесі берілсе, келесі тұжырымдардың қайсысы дұрыстығы:1)Бүйір жақтары тең2)Екі жақты бұрыштары тең3)Призма осінің кез келген нүктесі оның екі табанының барлық төбелерінен бірдей қашықтықта4)Призма осінің кез келген нүктесі бір табанының барлық төбелерінен бірдей қашықтықта5)Призма осінің кез келген нүктесі жақтарынан (немесе жазықтықтардан) бірдей қашықтықта6)Призма осінің кез келген нүктесі табандары және жақтарынан бірдей қашықтықта

1,5,4,2;1,2,4,5

Егер параллелограмның диагональдары тең болса, онда ол тiктөртбұрышболады, бұл:керi теорема; аксиома; тура теорема

Егер ұғымның көлемдері беттеспесе, онда ол қандай ұғым?үйлесімсіз;үйлеспейтін

Ежелгі грек математиктері:Фалес, Пифагор, Демокрит;Фалес;Пифагор

Екі өрнектің квадраттарының айырымы;;екі өрнектің айырымының квадраты, сол өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне; (а-в)∙(а+в) – ға тең

Ең бірінші арифмометрді ойлап тапқандар?Паскаль мен Лейбниц;Паскаль;Лейбниц

Ережеде алгоритмнің қасиеттерінің орындалуы. Ереже: «бөлімдері әр түрлі екі бөлшекті қосу үшін:1.Бірінші бөлшектің алымы мен бөлімін еінші бөлшектің бөліміне көбейту;2.Екінші бөлшектің алымы мен бөлімін бірінші бөлшектің бөліміне көбейту;3.Алынған бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек:Детерминациялық (яғни ол бірінші қадамда және келесілерді бірмәнді анықтайды), нәтижелілік;

Көлемділік, дискреттілік (бөлік және аяқталған) және қадамдарының қарапайымдылық, нәтижелілік;Нәтижелілік, көлемділік, дискреттілік; нәтижелілік;нәтижелік, көлемділік, дискреттілік;көлемділік, қадамдардың қарапайымдылық қасиеті

Еркін шұғылданысқа тән сипаттама:шұғылданысқа сағат санының бөлінуі;серіктілік ұстанымы; таным қызметін өзінді басқарушылық

Есеп талабына қарай келесі бөліктерге бөлінеді:зерттеу, салу;есептеу;дәлелдеу

Есепте. :2cos900;0;sin00



Есептеңіз : ;

Есептеңіз: :;

Есептер классификациясы қызметтік ерекшелігі бойынша:Дәлелдеу есептері;Танымдық функциялы есептер;Дидактикалық функциялы есептер

Есептер мазмұны және оны шешу әдістерінің бағыты:Білік қалыптастыру; Дағдыны бекіту

Есептер оқыту құралының қызметі:білім, білік , дағды қалыптастырады; нақты құбылысты моделдеуді оқытады; математикалық қызметті үйретеді.

Есептер түзгіштердің арасындағы байланыстар сипаттамасы бойынша есептер:

жартылай алгоритмдік; эвристикалық.

Есептердің ойлау түріне қарай бөлінуі:Эвристикалық;Алгоритмдік;Жартылай алгоритмдік; Танымдық

Есепті шешу әдістері:талдау мен синтез; барлық жағдайды қарастыру; жоспар құру

Ешбір дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем:аксиома

Жазық үшбұрыш үшін синустар теоремасын дәлелдеген кім?Әл-Фараби;Әбу Насыр Әл-Фараби;Отырарда туылған ғұлама ғалым.

Жазықтықта және кеңістікте орын ауыстырудың ортақ қасиеттері: Орын ауыстыруға кері қосу – орын ауыстыру ;Орын ауыстыруға кері түрлендіру – орын ауыстыру; Екі орын ауыстырудың комбинациясы да – орын ауыстыру

Жазықтықта және кеңістікте орын ауыстырудың ортақ қасиеттері:Орын ауыстыруға кері түрлендіру – орын ауыстыру;Екі орын ауыстырудың комбинациясы да – орын ауыстыру;Теңбе-тең түрлендіру-орын аустыру;Үш орын ауыстырудың комбинатциясында ассоцияцивтік қасиет орындалады орын ауыстырылады, орын ауыстыруға кері қосу-орын ауыстыру;

Жазықтықта қандай бұрыштар тең?:

сыбайлас бұрыштар; вертикаль бұрыштар; тік бұрыштар, доғал бұрыштар,сүйір бұрыш, жазыңқы

Жазықтықта орналасатын фигуралар:Дөңгелек

Жазықтықта орналасатын фигуралар:Жазықтық

Жазықтықта орналасатын фигуралар:Түзу;Нүкте

Жазықтықта орналасқан фигуралар:Квадрат

Жазықтықтағы геометриялық фигуралар: үшбұрыш, шаршы, трапеция, параллелограмм; төртбұрыштар, үшбұрыштар; параллелограмм, ромб, үшбұрыш, трапеция.

Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді оқытудың тәртібі:алдымен жай бөлшектер, одан кейін барып ондық бөлшектер оқытылады

Жай сандар:7; 11; 3

Жалпы білім берген орта мектептер үшін математика бағдарламысының бөлімінде курста оқып үйренетін материалдың мүмкін болатын реті сыныптарға бөлініп және тақырыпты оқуға бөлінген шамамен сағаттар саны көрсетілген:тақырыптық жоспарлауда;оқылатын материалдарын тақырыптық жоспарлауында;бағдарламаның тақырыптық жоспарлауында

Жалпы білім беретін мектеп математикасының қай сыныптарына комбинаторика элементтері тақырыптары енгізілген:

5 – 10 сыныпта;V-X сыныпта;бесінші және оныншы сыныпта

Жалпы білім беретін мектептерде математика неше бағытта оқытылып жүр?2;жаратылыстану және гуманитарлық;екі бағытта

Жалпы білім беретін орта мектептер үшін математика бағдарламасының бөлімінде курста оқып үйренетін материалдардың мүмкін болатын реті сыныптарға бөлініп және тақырыпты оқуға бөлінген шамамен сағаттар саны:бағдарламаның тақырыптық жоспарлануы;тақырыптық жоспарлауда;оқытылатын оқу материалдарын тақырыптық жоспарлау

Жалпы білім беретін орта мектептер үшін математика бағдарламасының бөлімінде математикаға оқытудың жалпы мақсаттары мен мәселелері жазылған:

Түсінік берілетін хатта;Түсініктеме хатта;Пән бағдарламасында

Жалпы білім беретін орта мектептер үшін математика бағдарламасының бөлімінде курста оқып үйренетін материалдың мүмкін болатын реті сыныптарға бөлініп және тақырыпты оқуға бөлінген шамамен сағаттар саны көрсетілген:Тақырыптық жоспарлауда;Оқытылатын оқу материалдарын тақырыптық жоспарлануында

Жалпы пікірден дербес пікірге кеше отырып пайымдау жолы қай оқыту әдiсiне жатады?:Дедукция; қорытындылау; шығару

Жалпыдан жекеге қарай жүретін таным әдісі?:дедукция

Жалпылау – бұл:Қарастырылып отырған объектілерді салыстыру; олардың ішіндегі ең бастысын, жалпы белгілерін бөліп алу;Оларды осы белгі бойынша салыстыру. Объектілердің ішінде ең бастысын, жалпы белгілерін бөліп алу; Объектілерді жалпы белгілері бойынша біріктіру; Олардың ішіндегі ең бастысын, жалпы белгілерін бөліп алу; Бір жиынды қарастырудан оны қамтитын жиынға көшу

Жалпылау деп -теориялық мәселелердің құрылуы мен қорытындылардың көп тарауы; қарастырылып отырған обьектілерді салыстыру; қарастырылып отырған обьектілерді салыстыру, олардың ішіндегі ең бастысын, жалпы белгілерін бөліп алу

Жаңа бағдарлама бойынша теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу нешінші сыныпта оқытылады?

8 сыныпта;сегізінші сыныпта;VIII сыныпта

Жаңа білімді бекітуге арналған оқушылардың өзіндік жұмыстарын сипаты бойынша бөлуге болады:Шығармашыл;Еске түсіргіштік



жауабы : (-2;4) ; ; .

Жекеден жалпыға қарай жүретін таным әдісі?:индукция

Жекеден жалпыға, белгіліден белгісізге қарай қозғалудың логикалық формасы:индукция;ой салу

Жиын түрлері:Бос жиын;Тең жиын, ішкі жиын ; Құр жиын; Универсал жиын

Жиын сөзіне пара пар сөздер: коллекция; жиынтық; жинақ.

Жиын сөзіне пара-пар ұғым:Жинақ;Топ

Жіктеулердің құрамды бөліктері қанша?3;жіктеуші ұғымдар, жіктеу негізгі, жіктеу мүшелері.

Заманауи әдістемелік және психологиялық әдебиеттерде есептер классификациясын сипаттамалық талаптар бойынша бөлеміз:дәлелдеуіне;салынуына

Зертелінетін объектілерді мақсатты және жүйелі түрде тікелей қабылдау арқылы зерттелетін әдіс?:

бақылау

Зерттелетін объектілердің қасиеттерін анықтау мақсатында қажетті жағдайлар туғыза отырып танып білу әдісі:Сынау;Тәжірибе;Эксперимент

Зерттелетін объектілердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ойша тағайындау не деп аталынады?:салыстыру

Зерттелушінің тікелей белсенді араласуы арқылы зерттелетін объектінің қасиеттерін анықтау мақсатында әдейі арнап қажетті жағдайлар туғыза отырып, танып білу әдісі?:тәжірибе

Иллюстрациялау әдісі қамтиды:Оқулықтағы суреттерді көрсету;Тақтада суреттер салу;Плакаттар,кестелер,сұлбаларды көрсету

Индуктивтік әдістің түрлерін ата?толық және толымсыз; объектілер класының барлығын түгел қарастыру арқылы ой қорқыту, барлығын түгел қарастырмайтын тиянақтаулар арқылы жалпы қорытынды ой қорыту.

Индукция (латын сөзі) ұғымының аударма мағынасы?бағыттау;жол көрсету

Индукция әдісі бойынша зерттеу кезеңдері:бақылау және тәжірибе (дербес жағдайда қарастыру);болжам;болжамды негіздеу

Индукция дегеніміз не?:

жеке жағдайдан жалпы жағдайға көшу; ?:жекеден жалпыға өтудегі ой қорыту

Индукция сөзі қай тілден шыққан?латын; «Inductio»

Индукция түрлері:толымсыз индукция;толымды индукция;математикалық индукция

Индукция, дедукция терминдерінің мәні:Материалдарды баяндау формалары;Зерттеу әдістері;Ой қорытулардың түрлері

Индукция, дедукция терминдерінің үш мәні: Зерттеу әдістері; Ғылыми әдістер; Ой қорытулардың түрлері

Индукцияның неше түрі бар?3

Индукцияның 3 түрі болады:толымсыз, толық, математикалық;толық

Интеграл ұғымын енгізудің әдістемелік схемасы неше бөліктен тұрады.2

Интербелсенді оқытудың негізі:сыныптастар тәжірибесі;өз тәжірибесі;тәжірибеслі ұстаздар тәжірибесі

Иррационал өрнектерді түрлендіру келесі амалдар арқылы жүзеге асырылады: иррационалдықтан құтылу тәсілі; рационал өрнектерге қолданылатын ережелер;түйіндестер әдісі арқылы.

Иррационал сан:

;;

Иррационал теңдеулерді шешу тәсілдері: екі жағын квадраттау әдісі; түйіндестер әдісі; аралас жүйесі әдісі.

Квадраттық функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері ұғымын қалыптастыру үшін оқушыларға келесі жаттығу ұсынылды: екі оң санның қосындысы ең кіші болса. Осы сандардың квадраттарының қосындысының ең кіші мәні: Осы жаттығудың бағытталған мақсаты:қарастырылатын жаңа ұғымның практикалық бекіту мәнін көрсетуге бағытталған;берілетін жаңа ұғымның тәжірибелік мәнін көрсетуге бағытталған

Кез келген “модельдік” зерттеудің неше құрылымы болады?

4;мәселені (есепті) қою; модель құру; модель зерттеу; модель арқылы алынған білімдерді түп нұсқаға көшіру.

Кез келген ұғымды немесе ұғымдар арасындағы қатысты қанағаттандырылатын талаптарды баяндайтын математикалық сөйлем:Постулат;Талап, ұсыныс;Ұғымның немесе ұғымдар жүйесі анықтамаларының бөлігі

Кейбір елдегі оқушыларды дайындау деңгейлері.жалпы мәдени деңгейде дайындау;қолданбалы деңгейде дайындау; : кәсіби деңгейде дайындау;ғылыми деңгейде дайындау ; жалпы әскери деңгейде дайындау; ; шығармашылық деңгейде дайындау;

Келесі пікірлердің дұрыстығы:1) Параллелепипед тік бұрышты,егер оның табаны тіктөртбұрыш болса 2) Пирамида – бір жағы көпбұрыш, ал басқалары үшбұрыш болатын көпжақ 3) Пирамиданың табанының диагональ және бүйір қыры арқылы өтетін жазықтық оның диагоналдың қимасы болады 4) Бүйір қырлары тіктөтбұрыш болып келген параллелепипед,тік параллелепипед болады 5) Тік параллелепипедтің диагоналының ұзындығының квадраты оның үш өлшемдерінің квадраттарының қосындысына тең:

5,4,3

Келесі сабаққа әзiрлену нелерден тұрады?:Мақсаты, мазмұны, құрылымы, т.б.;сабақ жоспары түрi, барысы,;Такырыбы, мақсаты, түрi, барысы, т.б.;

Келесілердің болмауы қабілеттің дамуын тежейді: Дағды

Кеңестіктегі түзулер өзара орналасуларына қарай келесі түрлерге бөлінеді:айқас;қиылысатын; Параллель;Перпендикуляр

Кеңістікте орналасқан фигуралар:Шар;Призма;Куб



Кеңістіктегі киылыспайтын түзулер кайсы?:айқас түзулер, параллель түзулер; көлбеу түзулер; перпендикуляр түзулер.

Кеңістіктегі түзулер өзара орналасуына қарай келесі түрде бөлінеді:параллель, қиылысатын.

Кері жору әдісімен дәлелдеуді қалыптастыру үшін қызметтерге тән емес:синтетикалық әдісті қолдану;теоремаларды дәлелдеу кезінде теореманың шартынан оның қортындысына қарай жүретін логикалық тізбектердің құрылуы;теореманың шартынан басталып, бұрыннан белгілі сөйлемдердің логикалық салдары ретінде тағайындалуы

Конус жасаушысы табанымен бұрыш жасағандағы конустың биіктігі:

Координаттық әдісті оқығанда, оқушыларға есеп ұсынылады:

Көпжақтарды ата:

пирамида, призма, параллелепипед; призма, пирамида, тетраэдр; параллелограмм, ромб, үшбұрыш, трапеция, пирамида, призма..

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдері: орын ауыстыру тәсілі;ортақ мүшені жақша сыртына шығару ; топтау тәсілі; Қысқаша көбейту формулаларын пайдалану арқылы

Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар тақырыбы нешінші сыныпта оқытылады?11 сыныпта;он бірінші сыныпта;ХІ сыныпта

Кубтің диоганалы 9см, ал оның толық бетінің ауданы:162; (163-0!);6(1!+26)

Қабылғалары және векторларында салынған үшбұрыштың ауданын таабыңыз, егер және болса:

Қабілет туралы бір-бірінен қайшы келетін көптеген теориялар қалыптасты, соның ішіндегі негізгілері:

К.К.Платонов;В.Д.Шадриков;Б.М.Теплов

Қазіргі кездегі қабілеттің барлық нұсқаларын жинап негізгі типтерге бөлуге болады: іс әрекеттің сан алуан түрлерін табысты орындауды қамтамасыз ететін іскерлік пен дағдылар.

Қазіргі мектепте қалыптасқан негізгі оқыту формаларының жүйесі?:ұжымдық

Қалыпты емес сабақ типіне жататын сабақ типтері:Кіріктірілген сабақ;Интеграцияланған сабақ;Пәнаралық байланыс сабағы

Қарапайымнан күрделіге, белгіліден белгісізге, білімнен білікке т.б. деген сөздер қай принципке тән?жүйелілік пен бірізділік;ғылымилық

Қарапайымнан күрделіге, елестен ұғымға, белгіліден белгісізге, білімнен іскерлікке, іскерліктен дағдыға бағыттау қағидасы:Үйретудегі реттілік;Белгілі бір тәртіпті сақтауы, біртіндеп меңгеру;Жүйелілік; саналылық

Қасиеттері мен арақатынастарын жеке-жеке қарастыру арқылы зертейтін әдіс?:анализ


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!