Математика пәні 2 сынып ашық сабақ тақырыбы Есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика пәні 2 сынып ашық сабақ тақырыбы Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
есеп шығару жолдарымен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ: математика

Мектеп: 10

Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

Күні:09.03.2021

Мұғалімнің аты: Аманова М.И

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.5.1.4. Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есептерді құрастыру жəне салыстыру.

2.5.1.7. 2 амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу жəне шығару.

Сабақ мақсаты

Есептерге сызба таңдап оларды екі амалмен шығатындай етіп толықтырады және шығарады;

Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады;

Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды;

Бағалау критерийлері


1. Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды, шығарады;

2. 2 амалмен орындалатын есептерді модельдеуді жəне шығаруды біледі;.

Тілдік мақсат

Есептер шығару -Вывод отчетов - Reports output;

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын , есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Сұлбаларды пайдаланып, есептің шартын құрастыра аласың ба?
2. Қанша есе артық, есе кем екенін қалай анықтаймыз?
3. Кері есепті қалай құрастырамыз?

Алдыңғы оқу

Есептер шығару

Ишара

Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Қызыл- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар


Басы



Психологиялық дайындық:

Бір, екі, үш

Сынып іші тып- тыныш.

Жалқаулықты тастаймыз,

Біз сабақты бастаймыз.

Үй жұмысын тексеру.

65-19= 46 90-58=32 76-19=57

29+48=77 45+16=61 17+56=73

12+87=99 39+28=67 51-39=12

Өткенді пысықтау. Ауызша есептеулер.

Сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Берілген мәтіні бар. Оған сәйкес шартын құрастырамыз. Шешуін тауып, жауабын жазамыз. Балалар, бұл не деп ойлайсыңдар?

Есептер шығару

Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.

« Ертегі - халық қазынасы» ортақ тақырыпқа сәйкес сұрақтар қою.

Қандай ертегі түрлері бар?

(қиял- ғажайып, тұрмыс- салт, жануарлар туралы)











Суреттер

Ортасы




Дәптермен жұмыс

9 наурыз, Сынып жұмысы, Көркем жазу

2 есеп: ТЖ «Есепті шығар»

Суреттерді және сұлбаларды пайдаланып,өзара кері үш есеп құрастыр.

1-топ

Сөреде-9 кітап

Қорапта-?, 2 есе артық

Шешуі:9*2=18

Жауабы:18 кітап.

2-топ

Сөреде-?, 2 есе кем

Қорапта-18 кітап

Шешуі:18:2=9

Жауабы:9 кітап.

3-топ

Сөреде-9 кітап

Қорапта-18 } ? есе артық,? есе кем

Шешуі:18:9=2

Жауабы:2 есе артық, 2 есе кем.


Дескриптор:

1. Есептің қысқаша шартын жаза алады.

2. Есепті шешу амалын таңдайды және шешуін санды өрнек түрінде жаза алады.

3. Есепті шешу жолдарын түсіндіре алады.


ҚБ «Бағдаршам»

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Қолды алға созамыз.

Бір отырып, бір тұрып,

Орнымызға қонамыз.


3 есеп: Жұппен жұмыс. «Есеп құрастыр»

Орыс ертегілері-10 кітап

Қазақ ертегілері-?, 2 есе артық }? кітап

Шешуі:(10*2)+10=30

1) 10*2=20

2) 10+20=30

Жауабы:барлығы 30 кітап.

Дескриптор:

1. Сұлбаларды пайдаланып, екі амалмен шығатын есеп құрастыра алады.

2. Өрнек құрастыра алады.

3. Есептің мәнін талдайды, шығара алады.


ҚБ «Бағдаршам»

5 мысал: «Өзіңді сынап көр» әдісі. Жеке жұмыс.Тиімді тәсілмен есепте.

1. 45+38+5+2=45+5+38+2=90

2. 6+27+14+3=6+14+27+3=70

3. 17+6+34+3=17+3+6+34=60

Дескриптор:

1.Сандардың қосындысынан толық ондық шығатындай топтай алады.

2.Санды өрнектің мәнін таба алады.


ҚБ «Бағдаршам»

ТЕСТ алу.

(А,В,С деңгейдегі оқушыларға жеке тапсырма беру)


Шығармашылық тапсырма:

«Әрбір шам қай электр қосқышпен жұмыс істейді?»




Оқулық

Сызбалар, суреттер
























Іс-қимылмен көрсетеді























Соңы




Үй тапсырмасы: 75-бет, № 3


Кері байланыс: «Білім ағашы»

«Білім ағашы»

парақшасы, стикер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.05.2021
695
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі