Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Математика

    Мектеп: №10

    Ортақ тақырып: Өзім туралы

    Мұғалімнің аты: Аманова М.И

    Бөлімі: Екі таңбалы сандар

    Күні:

    Сынып: 2 «А»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Натурал сандар және 0 саны. 0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100 саны

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

    Сабақ мақсаттары

    - 100 ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіндіру

    - 100 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санау

    - натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

    - разрядтық бірліктерге жіктеу

    Бағалау критерийлері

    1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын айқындайды,20-ға дейінгі сандарды өсу және кему ретпен санайды, жазады.

    2. Есептің шартын құрады, шешімін тауып, жауабын жазады;

    3. Өрнектердің мәнін тауып, дұрыстығын дәлелдейді.

    4. Сандарды салыстырады, разрядтық бірліктерге жіктейді;

    Тілдік мақсат

    Екі таңбалы сандардың разрядтарын атау, екі таңбалы санға сипаттама беру

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Бірліктер

    Ондықтар

    Разрядтар

    Есептеу

    тура ретте есептеу

    кері ретте есептеу

    артық

    кем

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен санай аласың ба?

    2. Тақ сандар дегеніміз қандай сан?

    3. Жұп сандар дегеніміз қандай сан?

    Құндылықтарды дарыту

    Бірлік сақтауға,бірлесе еңбектенуге, өздігінен білім алуға дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыс

    Дене шынықтыру(сандарды ретімен орналастыру, сергіту сәті), әдебиетті оқу(шартты есепті оқу)

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет желісінен Bilim land kz,Іmektep сайттарынан материалдарды қолдану арқылы бала бойында АКТ дағдыларын қалыптастыру

    Бастапқы білім

    Екі таңбалы сандарды біледі, тура және кері ретпен санайды, салыстырады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі


    ресурстар


    Сабақтың басы


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Қолымызды қысайық,

    Бестік баға алайық.

    Басқа білім толтырып,

    Үйге қуанып қайтайық.

    «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу

    1-топ «Қосу»

    2-топ «Азайту»

    3-топ «Көбейту»

    4-топ «Бөлу»

    Амал таңбаларының суреттері жасырын қойылады, Әр оқушы бір-бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа бөлінеді.

    Оқу мақсатын хабарлау

    Балалар, бүгін біз сендермен 0-ден 100-ге дейінгі сандарды оқимыз, жазамыз, тура және кері ретпен санауды, салыстыруды үйренеміз

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    «Сұрақ жауап» әдісі арқылы

    1. Екі таңбалы сандарды атай аласың ба?

    2. Ең кіші екі таңбалы санды ата.

    3. Ең үлкен екі таңбалы санды ата.

    4. 58 санының алдында қандай екі таңбалы сан тұрады?

    5. 42 мен 44 сандарының арасында қандай екітаңбалы сан тұрады?

    6. Нөлмен аяқталатын екі таңбалы сандарды ата.

    7.Бірдей екі цифрлардан тұратын екі таңбалы сандарды ата.

    8. Сен күнделікті өмірде екі таңбалы сандарды қайда жерде кездестіресің?










    Амал таңбаларының суреттері

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ.

    Белсендіру.

    «Кім жылдам? » әдісі.Ұжымдық жұмыс

    №1.Жазғы демалыста Әлия мен Сырым лагерьде демалды.Суретке қара және сұрақтарға жауап береді.

    Суретте қандай сандарды көріп тұрсың?

    Рисунок 2

    ҚБ «Отшашу»

    Дескриптор:

    - суретке қарап сұраққа жауап береді;

    - сандардағы ондықтар мен бірліктер санын атайды;

    - сандарды өсу және кему ретімен санайды;


    №2. «Ұшақ» ұшыру әдісі. Топтық жұмыс.

    Есепті шығар.

    Спорт жарысына 20 ұл және 30 қыз қатысты. Жарысқа барлығы неше бала қатысты?

    ҚБ Смайлик

    Дескриптор:

    - есептің шартын дұрыс құрады;

    - шешуін табады;

    - жауабын дұрыс жазады;

    Сергіту сәті.

    Геометриялық пішіндерді қимылмен жасау.


    №3. «Өзіңді сынап көр» әдісі. Жеке жұмыс.

    1+3 6-6 40+10 60+40 80-20

    10-7 4+5 10+80 70+20 50+30

    10-8 9-7 10-3 100-60 90-60

    ҚБ Басбармақ

    Дескриптор:

    - өрнектерді қатесіз жазады;

    - өрнекті мәнін тез есептейді;

    - өрнектің дұрыстығын дәлелдейді;


    №4.«Желпуіш» әдісі. Жұптық жұмыс.

    18*16 1онд.5 бірл. *2онд. 12см*1дм 3см

    20*17 1онд.4 бірл.*16 бірл. 2дм*19см

    11*16 18 бірл.*1онд.8 бірл. 20см*1дм


    ҚБ Бағдаршам

    Дескриптор:

    - өрнектерді дұрыс, қатесіз жазады;

    - мәнін дұрыс тауып, салыстырады;

    - разрядтық бірліктерге жіктейді;







    Оқулық














    Оқулық









    Сергіту сәті

    Tolekov.jimbo.com









    Оқулық.










    Оқулық



    Сабақтың соңы


    Кері байланыс

    «Көңіл күй букеті» оқушылар стикерге өз ойларын жазып, гүл сабақтарына іледі.


    Кері байланыс







    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі

    Екі таңбалы сандарды ондықтармен, бірліктермен сана және разрядтық бірліктерге жікте.

    Барлығы: Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, атайды.

    Көпшілігі: Екі таңбалы сандарды тура және кері ретпен санайды.

    Кейбірі: Екі таңбалы сандарды разрядтық бірліктерге жіктейді.

    «Басбармақ»,«Отшашу»,«Бағ-

    даршам» арқылы бағалау.

    Оқушыларды ынталандыруға, қызығушылығын арттыру мақсатында қолданамын.

    Партада түзу отыру, сыныпта

    қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтау, тоқ көздерінен абай болуын қадағалау.

    Сергіту сәтін жасау кезінде арақашықтықты сақтау.


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аманова Мирамкуль Иниятовна
    11 Мамыр 2021
    649
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика пәні 2 сынып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика пәні 2 сынып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    есеп шығару жолдарымен таныстыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Математика

    Мектеп: №10

    Ортақ тақырып: Өзім туралы

    Мұғалімнің аты: Аманова М.И

    Бөлімі: Екі таңбалы сандар

    Күні:

    Сынып: 2 «А»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Натурал сандар және 0 саны. 0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. Толық ондықтар. 100 саны

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

    Сабақ мақсаттары

    - 100 ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіндіру

    - 100 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санау

    - натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

    - разрядтық бірліктерге жіктеу

    Бағалау критерийлері

    1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын айқындайды,20-ға дейінгі сандарды өсу және кему ретпен санайды, жазады.

    2. Есептің шартын құрады, шешімін тауып, жауабын жазады;

    3. Өрнектердің мәнін тауып, дұрыстығын дәлелдейді.

    4. Сандарды салыстырады, разрядтық бірліктерге жіктейді;

    Тілдік мақсат

    Екі таңбалы сандардың разрядтарын атау, екі таңбалы санға сипаттама беру

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

    Бірліктер

    Ондықтар

    Разрядтар

    Есептеу

    тура ретте есептеу

    кері ретте есептеу

    артық

    кем

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен санай аласың ба?

    2. Тақ сандар дегеніміз қандай сан?

    3. Жұп сандар дегеніміз қандай сан?

    Құндылықтарды дарыту

    Бірлік сақтауға,бірлесе еңбектенуге, өздігінен білім алуға дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыс

    Дене шынықтыру(сандарды ретімен орналастыру, сергіту сәті), әдебиетті оқу(шартты есепті оқу)

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет желісінен Bilim land kz,Іmektep сайттарынан материалдарды қолдану арқылы бала бойында АКТ дағдыларын қалыптастыру

    Бастапқы білім

    Екі таңбалы сандарды біледі, тура және кері ретпен санайды, салыстырады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт есебі


    ресурстар


    Сабақтың басы


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Қолымызды қысайық,

    Бестік баға алайық.

    Басқа білім толтырып,

    Үйге қуанып қайтайық.

    «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу

    1-топ «Қосу»

    2-топ «Азайту»

    3-топ «Көбейту»

    4-топ «Бөлу»

    Амал таңбаларының суреттері жасырын қойылады, Әр оқушы бір-бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа бөлінеді.

    Оқу мақсатын хабарлау

    Балалар, бүгін біз сендермен 0-ден 100-ге дейінгі сандарды оқимыз, жазамыз, тура және кері ретпен санауды, салыстыруды үйренеміз

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    «Сұрақ жауап» әдісі арқылы

    1. Екі таңбалы сандарды атай аласың ба?

    2. Ең кіші екі таңбалы санды ата.

    3. Ең үлкен екі таңбалы санды ата.

    4. 58 санының алдында қандай екі таңбалы сан тұрады?

    5. 42 мен 44 сандарының арасында қандай екітаңбалы сан тұрады?

    6. Нөлмен аяқталатын екі таңбалы сандарды ата.

    7.Бірдей екі цифрлардан тұратын екі таңбалы сандарды ата.

    8. Сен күнделікті өмірде екі таңбалы сандарды қайда жерде кездестіресің?










    Амал таңбаларының суреттері

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ.

    Белсендіру.

    «Кім жылдам? » әдісі.Ұжымдық жұмыс

    №1.Жазғы демалыста Әлия мен Сырым лагерьде демалды.Суретке қара және сұрақтарға жауап береді.

    Суретте қандай сандарды көріп тұрсың?

    Рисунок 2

    ҚБ «Отшашу»

    Дескриптор:

    - суретке қарап сұраққа жауап береді;

    - сандардағы ондықтар мен бірліктер санын атайды;

    - сандарды өсу және кему ретімен санайды;


    №2. «Ұшақ» ұшыру әдісі. Топтық жұмыс.

    Есепті шығар.

    Спорт жарысына 20 ұл және 30 қыз қатысты. Жарысқа барлығы неше бала қатысты?

    ҚБ Смайлик

    Дескриптор:

    - есептің шартын дұрыс құрады;

    - шешуін табады;

    - жауабын дұрыс жазады;

    Сергіту сәті.

    Геометриялық пішіндерді қимылмен жасау.


    №3. «Өзіңді сынап көр» әдісі. Жеке жұмыс.

    1+3 6-6 40+10 60+40 80-20

    10-7 4+5 10+80 70+20 50+30

    10-8 9-7 10-3 100-60 90-60

    ҚБ Басбармақ

    Дескриптор:

    - өрнектерді қатесіз жазады;

    - өрнекті мәнін тез есептейді;

    - өрнектің дұрыстығын дәлелдейді;


    №4.«Желпуіш» әдісі. Жұптық жұмыс.

    18*16 1онд.5 бірл. *2онд. 12см*1дм 3см

    20*17 1онд.4 бірл.*16 бірл. 2дм*19см

    11*16 18 бірл.*1онд.8 бірл. 20см*1дм


    ҚБ Бағдаршам

    Дескриптор:

    - өрнектерді дұрыс, қатесіз жазады;

    - мәнін дұрыс тауып, салыстырады;

    - разрядтық бірліктерге жіктейді;







    Оқулық














    Оқулық









    Сергіту сәті

    Tolekov.jimbo.com









    Оқулық.










    Оқулық



    Сабақтың соңы


    Кері байланыс

    «Көңіл күй букеті» оқушылар стикерге өз ойларын жазып, гүл сабақтарына іледі.


    Кері байланыс







    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі

    Екі таңбалы сандарды ондықтармен, бірліктермен сана және разрядтық бірліктерге жікте.

    Барлығы: Екі таңбалы сандарды оқиды, жазады, атайды.

    Көпшілігі: Екі таңбалы сандарды тура және кері ретпен санайды.

    Кейбірі: Екі таңбалы сандарды разрядтық бірліктерге жіктейді.

    «Басбармақ»,«Отшашу»,«Бағ-

    даршам» арқылы бағалау.

    Оқушыларды ынталандыруға, қызығушылығын арттыру мақсатында қолданамын.

    Партада түзу отыру, сыныпта

    қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтау, тоқ көздерінен абай болуын қадағалау.

    Сергіту сәтін жасау кезінде арақашықтықты сақтау.


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    11.05.2021
    649
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аманова Мирамкуль Иниятовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации