Математика пәні бойынша дарынды балармен жұмыс жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика пәні бойынша дарынды балармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды оқушылармен жұмысын жоспарлау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математикадан дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

2024- 2025 оқу жылы


Түсінік хат

«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады», деген Абай.  Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді

  Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті», - деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.

Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.

Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.

Прямоугольник 25  Оқушының танымдық /білім/ іс-әрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы

Прямоугольник 24  Психологиялық жоғары дамуы

Прямоугольник 23  Дені сау, жан-жақты толық дамуы

Прямоугольник 22  Ойлау қабілетінің озық болуы

Прямоугольник 21  Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі

Прямоугольник 20  Туа бітті шығармашылық қабілеттің

Дарындылықтың түрлері

Прямоугольник 19  Интеллектуалды

Прямоугольник 18  Академиялы

Прямоугольник 17  Шығармашылық

Прямоугольник 16  Көсемдік /лидер/

Прямоугольник 15  Көркем орындаушылық

Дарындылықты анықтау критерийлері

Прямоугольник 14  Теориялық материалды толық игеруі

Прямоугольник 13  Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі /бастап кетпеуі/

Прямоугольник 12  Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту

Прямоугольник 11  Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

Прямоугольник 10  Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

Прямоугольник 9  Өзіне-өзі талап қоя білуі

Прямоугольник 8  Тапсырылған жұмысты сапалы орындауы


Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері

Прямоугольник 7  Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі

Прямоугольник 6  Тақырып бойынша модель құруға үйрету

Прямоугольник 5  Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.

Прямоугольник 4  Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

Прямоугольник 3  Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

Прямоугольник 2  Өзіне – өзі талап қоя білуі

Прямоугольник 1  Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.




МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ,

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ


АТЫ-ЖӨНІ

СЫНЫБЫ

ҚАБІЛЕТТІЛІГІ

1

Ф И О

Буздуган Артем

5 «Б»

Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу екпіндісі.


Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз әр адамға көп бағына бермейді;

2

Ф И О

Сапаров Имир

5 «Б»

Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты.


Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады;үнемі ең жақсысына ұмтылады, есеп шығару қабілеті өте жоғары

3

Ф И О

Иминахунов Шахдияр

7 «Б»

Оқуға ынтасы жоғары, зерек. Математика пәні бойынша үлгерімі өте жақсы.


Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады., есте сақтау қабілеті өте жоғары.

4

Ф И О

Анварова Аделят

11 «Ә»

Оқуға ынтасы жоғары, зерек. және көп көлемде білім меңгереді де, оны ұмытпайды. Оқу үлегірімі үздік.


Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; өте ретті жұмыс істейді, күрделі есептерді шығаруды ұнатады; алдына қойған мақсатқа жете біледі.




ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:

1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен

ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;

2. Жан-жақты ақпараттандыру;

3. Коммуникативті бейімдеу;

4. Білімнің бағасын арттыру,

5. Математика бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,

6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру

7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;

















ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

2024 – 2025 ОҚУ ЖЫЛЫ

жұмыстың түрі

мерзімі

қорытындысы

1

Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру

02.09.2024

Жоспар

2

Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.

05.09.2024

Тізімін құру

3

Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау

07.09.2024

Оқушылардың ерекшеліктері

4

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

Жеке жоспар бойынша

Жоспар

5

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар)

Жоспарға байланысты

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

6

Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

Жоспарға байланысты

Сабақ жоспарлары

7

АКТ технологиялар элменттерін пайдалану

Қажеттілігіне қарай

Презентациялары

8

Деңгейлік тапсырмалар дайындау

Қажеттілігіне қарай

Деңгейлік тапсырмалар

9

Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту

Қажеттілігіне қарай

Тест тапсырмалары

10

Сабақ сайын озық тапсырмалар беру

Жыл бойы

Тапсырмалар

11

Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру

Сабақ сайын

Өздік бағалау


























ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ

ТАҚЫРЫБЫ

ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ

МЕРЗІМІ

I –тоқсан

1

Логикалық есептер

Есептер шығару

Қыркүйек-қазан

2

Логикалық есептер

Есептер шығару

3

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

4

Логикалық есептер

Есептер шығару

5

Олимпиадалық есептер

Дәріс

6

Натурал сандар

Есептер шығару

7

Мәтінді есептермен жұмыс

Есептер шығару

8

Мәтінді есептермен жұмыс

Есептер шығару





II-тоқсан

1

Теңдеулер құрастыруға арналған есептер

Дәріс

Қараша- Желтоқсан

2

Теңдеулер құрастыруға арналған есептер

Есептер шығару

3

Жай бөлшектер есептер

Есептер шығару

4

Ондық бөлшектер есептер

Есептер шығару

5

Логикалық есептер

Есептер шығару

6

Логикалық есептер

Есептер шығару

7

Логикалық есептер

Есептер шығару

8

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

ІІІ тоқсан

1

Аралас сандарға есептер

Дәріс

Қаңтар- Науырыз

2

Аралас сандарға есептер

Дәріс

3

Рационалсандарға амалдар қолдану

Есептер шығару

4

Рационалсандарға амалдар қолдану

Есептер шығару

5

Рационалсандарға амалдар қолдану

Есептер шығару

6

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

7

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

8

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

9

Геометриялық есептермен жұмыс

Есептер шығару

10

Алгебралық өрнектерді ықшамдау

Есептер шығару

ІV тоқсан

1

Логикалық есептер

Есептер шығару

Сәуір-мамыр

2

Логикалық есептер

Есептер шығару

3

Логикалық есептер

Есептер шығару

4

Логикалық есептер

Есептер шығару

5

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

6

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

7

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару

8

Олимпиадалық есептер

Есептер шығару





«Садыр атындағы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі





Дарынды оқушылармен жұмыс



Математика пәні мұғалімі Г.М. Машурова







Амангелді ауылы



Бекітемін

Мектеп директоры:

_________М.Р. Жайлыбай











Математика пәнінен

дарынды оқушыларға арналған жұмыс

жоспары











Пән мұғалімі Г.М. Машурова



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
30.01.2025
101
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі