Математикадан дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
2024- 2025 оқу жылы
Түсінік хат
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады», деген Абай. Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді
Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті», - деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.
Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
Оқушының танымдық /білім/
іс-әрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
Психологиялық жоғары дамуы
Дені сау, жан-жақты толық дамуы
Ойлау қабілетінің озық болуы
Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді
етеңе жақын түсінуі
Туа бітті шығармашылық
қабілеттің
Дарындылықтың түрлері
Интеллектуалды
Академиялы
Шығармашылық
Көсемдік /лидер/
Көркем орындаушылық
Дарындылықты анықтау критерийлері
Теориялық материалды толық
игеруі
Мартериалды игеруде табандылық
көрсетуі /бастап кетпеуі/
Алынған білімді әр сабақ сайын
дамыту
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны
пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және
өз алдына шеше алуы
Өзіне-өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра
білдіруі
Тақырып бойынша модель құруға
үйрету
Алынған білімдерді әр сабақ сайын
дамыту.
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны
пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және
өз алдына шеше алуы
Өзіне – өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы
орындалуы.
МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ,
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
|
№ |
АТЫ-ЖӨНІ |
СЫНЫБЫ |
ҚАБІЛЕТТІЛІГІ |
|
1 |
Ф И О Буздуган Артем |
5 «Б» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу екпіндісі. |
|
|
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз әр адамға көп бағына бермейді; |
||
|
2 |
Ф И О Сапаров Имир |
5 «Б» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты. |
|
|
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады;үнемі ең жақсысына ұмтылады, есеп шығару қабілеті өте жоғары |
||
|
3 |
Ф И О Иминахунов Шахдияр |
7 «Б» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек. Математика пәні бойынша үлгерімі өте жақсы. |
|
|
Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады., есте сақтау қабілеті өте жоғары. |
||
|
4 |
Ф И О Анварова Аделят |
11 «Ә» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек. және көп көлемде білім меңгереді де, оны ұмытпайды. Оқу үлегірімі үздік. |
|
|
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; өте ретті жұмыс істейді, күрделі есептерді шығаруды ұнатады; алдына қойған мақсатқа жете біледі. |
||
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
2. Жан-жақты ақпараттандыру;
3. Коммуникативті бейімдеу;
4. Білімнің бағасын арттыру,
5. Математика бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,
6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2024 – 2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
|
№ |
жұмыстың түрі |
мерзімі |
қорытындысы |
|
1 |
Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
02.09.2024 |
Жоспар |
|
2 |
Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу. |
05.09.2024 |
Тізімін құру |
|
3 |
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау |
07.09.2024 |
Оқушылардың ерекшеліктері |
|
4 |
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу |
Жеке жоспар бойынша |
Жоспар |
|
5 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар) |
Жоспарға байланысты |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары |
|
6 |
Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту. |
Жоспарға байланысты |
Сабақ жоспарлары |
|
7 |
АКТ технологиялар элменттерін пайдалану |
Қажеттілігіне қарай |
Презентациялары |
|
8 |
Деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Қажеттілігіне қарай |
Деңгейлік тапсырмалар |
|
9 |
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту |
Қажеттілігіне қарай |
Тест тапсырмалары |
|
10 |
Сабақ сайын озық тапсырмалар беру |
Жыл бойы |
Тапсырмалар |
|
11 |
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру |
Сабақ сайын |
Өздік бағалау |
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
|
№ |
ТАҚЫРЫБЫ |
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ |
МЕРЗІМІ |
|
|
I –тоқсан |
||||
|
1 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
Қыркүйек-қазан |
|
|
2 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
3 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Олимпиадалық есептер |
Дәріс |
||
|
6 |
Натурал сандар |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Мәтінді есептермен жұмыс |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Мәтінді есептермен жұмыс |
Есептер шығару |
||
|
|
|
|
|
|
|
II-тоқсан |
||||
|
1 |
Теңдеулер құрастыруға арналған есептер |
Дәріс |
Қараша- Желтоқсан |
|
|
2 |
Теңдеулер құрастыруға арналған есептер |
Есептер шығару |
||
|
3 |
Жай бөлшектер есептер |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Ондық бөлшектер есептер |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
6 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
ІІІ тоқсан |
||||
|
1 |
Аралас сандарға есептер |
Дәріс |
Қаңтар- Науырыз |
|
|
2 |
Аралас сандарға есептер |
Дәріс |
||
|
3 |
Рационалсандарға амалдар қолдану |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Рационалсандарға амалдар қолдану |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Рационалсандарға амалдар қолдану |
Есептер шығару |
||
|
6 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
9 |
Геометриялық есептермен жұмыс |
Есептер шығару |
||
|
10 |
Алгебралық өрнектерді ықшамдау |
Есептер шығару |
||
|
ІV тоқсан |
||||
|
1 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
Сәуір-мамыр |
|
|
2 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
3 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
6 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
«Садыр атындағы орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Дарынды оқушылармен жұмыс

Математика пәні мұғалімі Г.М. Машурова
Амангелді ауылы
Бекітемін
Мектеп директоры:
_________М.Р. Жайлыбай
Математика пәнінен
дарынды оқушыларға арналған жұмыс
жоспары
Пән мұғалімі Г.М. Машурова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика пәні бойынша дарынды балармен жұмыс жоспары
Математика пәні бойынша дарынды балармен жұмыс жоспары
Математикадан дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
2024- 2025 оқу жылы
Түсінік хат
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады», деген Абай. Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді
Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті», - деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.
Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
Оқушының танымдық /білім/
іс-әрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
Психологиялық жоғары дамуы
Дені сау, жан-жақты толық дамуы
Ойлау қабілетінің озық болуы
Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді
етеңе жақын түсінуі
Туа бітті шығармашылық
қабілеттің
Дарындылықтың түрлері
Интеллектуалды
Академиялы
Шығармашылық
Көсемдік /лидер/
Көркем орындаушылық
Дарындылықты анықтау критерийлері
Теориялық материалды толық
игеруі
Мартериалды игеруде табандылық
көрсетуі /бастап кетпеуі/
Алынған білімді әр сабақ сайын
дамыту
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны
пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және
өз алдына шеше алуы
Өзіне-өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра
білдіруі
Тақырып бойынша модель құруға
үйрету
Алынған білімдерді әр сабақ сайын
дамыту.
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны
пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және
өз алдына шеше алуы
Өзіне – өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы
орындалуы.
МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ,
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
|
№ |
АТЫ-ЖӨНІ |
СЫНЫБЫ |
ҚАБІЛЕТТІЛІГІ |
|
1 |
Ф И О Буздуган Артем |
5 «Б» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу екпіндісі. |
|
|
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз әр адамға көп бағына бермейді; |
||
|
2 |
Ф И О Сапаров Имир |
5 «Б» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Оқу озаты. |
|
|
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады;үнемі ең жақсысына ұмтылады, есеп шығару қабілеті өте жоғары |
||
|
3 |
Ф И О Иминахунов Шахдияр |
7 «Б» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек. Математика пәні бойынша үлгерімі өте жақсы. |
|
|
Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады., есте сақтау қабілеті өте жоғары. |
||
|
4 |
Ф И О Анварова Аделят |
11 «Ә» |
Оқуға ынтасы жоғары, зерек. және көп көлемде білім меңгереді де, оны ұмытпайды. Оқу үлегірімі үздік. |
|
|
Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; өте ретті жұмыс істейді, күрделі есептерді шығаруды ұнатады; алдына қойған мақсатқа жете біледі. |
||
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
2. Жан-жақты ақпараттандыру;
3. Коммуникативті бейімдеу;
4. Білімнің бағасын арттыру,
5. Математика бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,
6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2024 – 2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
|
№ |
жұмыстың түрі |
мерзімі |
қорытындысы |
|
1 |
Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
02.09.2024 |
Жоспар |
|
2 |
Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу. |
05.09.2024 |
Тізімін құру |
|
3 |
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау |
07.09.2024 |
Оқушылардың ерекшеліктері |
|
4 |
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу |
Жеке жоспар бойынша |
Жоспар |
|
5 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар) |
Жоспарға байланысты |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары |
|
6 |
Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту. |
Жоспарға байланысты |
Сабақ жоспарлары |
|
7 |
АКТ технологиялар элменттерін пайдалану |
Қажеттілігіне қарай |
Презентациялары |
|
8 |
Деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Қажеттілігіне қарай |
Деңгейлік тапсырмалар |
|
9 |
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту |
Қажеттілігіне қарай |
Тест тапсырмалары |
|
10 |
Сабақ сайын озық тапсырмалар беру |
Жыл бойы |
Тапсырмалар |
|
11 |
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру |
Сабақ сайын |
Өздік бағалау |
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
|
№ |
ТАҚЫРЫБЫ |
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ |
МЕРЗІМІ |
|
|
I –тоқсан |
||||
|
1 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
Қыркүйек-қазан |
|
|
2 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
3 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Олимпиадалық есептер |
Дәріс |
||
|
6 |
Натурал сандар |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Мәтінді есептермен жұмыс |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Мәтінді есептермен жұмыс |
Есептер шығару |
||
|
|
|
|
|
|
|
II-тоқсан |
||||
|
1 |
Теңдеулер құрастыруға арналған есептер |
Дәріс |
Қараша- Желтоқсан |
|
|
2 |
Теңдеулер құрастыруға арналған есептер |
Есептер шығару |
||
|
3 |
Жай бөлшектер есептер |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Ондық бөлшектер есептер |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
6 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
ІІІ тоқсан |
||||
|
1 |
Аралас сандарға есептер |
Дәріс |
Қаңтар- Науырыз |
|
|
2 |
Аралас сандарға есептер |
Дәріс |
||
|
3 |
Рационалсандарға амалдар қолдану |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Рационалсандарға амалдар қолдану |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Рационалсандарға амалдар қолдану |
Есептер шығару |
||
|
6 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
9 |
Геометриялық есептермен жұмыс |
Есептер шығару |
||
|
10 |
Алгебралық өрнектерді ықшамдау |
Есептер шығару |
||
|
ІV тоқсан |
||||
|
1 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
Сәуір-мамыр |
|
|
2 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
3 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
4 |
Логикалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
5 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
6 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
7 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
|
8 |
Олимпиадалық есептер |
Есептер шығару |
||
«Садыр атындағы орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Дарынды оқушылармен жұмыс

Математика пәні мұғалімі Г.М. Машурова
Амангелді ауылы
Бекітемін
Мектеп директоры:
_________М.Р. Жайлыбай
Математика пәнінен
дарынды оқушыларға арналған жұмыс
жоспары
Пән мұғалімі Г.М. Машурова
шағым қалдыра аласыз













