Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика пәнінен 2 сыныпқа арналған бақылау жұмыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақмола облысы
Бурабай кенті
2 сыныпқа арналған
бақылау жұмыстары
Бастауыш сынып мұғалімі:
Абишева Гульназ Балтабаевна
2018 жыл
Кіріспе
Құрметті ұстаздар! Осы жинағымды сіздерге арнап отырмын, өйткені аз да болса уақытты үнемдеуге, балалармен жұмысты нәтижелі істеуге әсерін тигізеді және әр тақырыпты мақсатты, нәтижелі істеуге, меңгеруге көмектеседі.
Сіздерге математика пәнінен 2 сыныпқа арналған бақылау жұмыстарын ұсынып отырмын. Математика пәні бойынша білім, білік, дағдыларын бақылау, тексеру, анықтау үшін бірнеше тапсырмалардан тұрады. Құрастырылған бақылау жұмысы жаңа бағдарлама талаптарына сай өтілген тақырыптарды түгел қамтиды. Берілген тапсырмалар өз бетімен есептер шығаруға, өздері ізденіп орындайтын тапсырмалардан тұрады. Бақылау жұмысы өтілген тақырып бойынша оқушылардың білімдерін тексеру мақсатында жоспар бойынша өзіндік жұмыс ретінде қолданылады.
Еңбектеріңіз жемісті, ұрпақтарыңыз білімді де келісті болсын!
I тоқсан
Бақылау жұмысы №1
Тарауы:1-сыныпта өткенді қайталау.
Мақсаты:
-
Өтілген материалды меңгеру деңгейін тексеру; оқушылар тарапынан жиі жіберілетін қателерді анықтау.
-
Оқушылардың логикалық ой-ұшқырлықтарын дамыту.
-
Бақылау жұмысына берілген уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Математикалық диктант
• 40 пен 20 сандарының қосындысын жаз;
• 90-нан 50-ді азайт;
• 40-ты 60-қа арттыр;
• 70-ті 30-ға кеміт;
• 80-нен артық, 100-ден кіші толық ондықты жаз;
• 40 пен 40-тың қосындысын тап;
• 80 мен 20 сандарының айырмасын тап;
• 100 санынан 30-ды кеміт.
-
І нұсқа
ІІ нұсқа
-
Есепте.
3+5 7-6 90-40
9-2 9-3 50+20
2+7 4+3 60-30
-
Есепте.
4+5 8-3 80-10
10-4 7-4 40+30
2+8 3+6 100-20
-
Салыстыр.
7*0 10-3*6 100-50*90-70
8*5 5+3*8 70+20*70-20
-
Салыстыр.
7*5 6-3*7 90-50*90-70
9*10 3+3*6 80+20*80-20
-
Есепті шығар.
Айжанда 10 қарындаш бар, ал Нұрланда одан 2 қарындаш кем. Нұрланда неше қарындаш бар?
-
Есепті шығар.
Айгүл 9 сурет салды, ал Балнұр 3 сурет кем салды. Балнұр қанша сурет салды?
-
Теңдеуді шеш.
7+х=9 8-а=2
-
Теңдеуді шеш.
10-а=3 х+4=9
5.Кесінді сыз
Ұзындығы 7см қызыл кесінді сыз.
5. Кесінді сыз
Ұзындығы 5см көк кесінді сыз.
-
Бақылау жұмысы №2
Тарауы: Екінші ондық көлемінде разрядтан аттау арқылы қосу мен азайту.
Мақсаты: Ондықтан аттап қосу және азайтуды тез есептеуге дағдыландыру.
Сабақтың міндеті: 1. Өтілген материалды қайталау арқылы білік дағдыларын тексеру
2. Логикалық ой-өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру
3. Айтқанды мұқият тыңдауға, өзгенің ойымен келісе білуге, сыпайы бола білуге, адамгершілікке тәрбиелеу
-
І нұсқа
ІІ нұсқа
1.Есепте.
9+5 8+3 9+2 6+6
-
14-8 11-8 13-7
1.Есепте.
11-5 14-8 14-9 13-9
6+7 8+4 7+7 8+6
2.Теңдеуді шеш.
Х + 5 = 12 а -9 = 5
2.Теңдеуді шеш.
9 + Х = 13 а — 6 = 6
3.Есепті шығар.
Анасы 14 самса пісірді. Оның 6-ына ет, ал қалғандарының ішіне ірімшік салды. Анасы неше ірімшік салнған самса пісірді?
3.Есепті шығар.
Балаға бірнеше ағылшын сөзін жаттау тапсырылды. Ол 7 сөзді жаттап алғанда, жатталмаған 6 сөз қалды. Оған барлығы неше сөз жаттау керек?
4.Есепте.
9+3 12-5
14-8 14-7
6+5 7+4
13-8 9+5
4.Есепте.
5+9 3+7
14-8 12-5
18-8 15-5
13-4 11-2
-
II тоқсан
Бақылау жұмысы №3
Тарауы:0-ден 100-ге дейінгі сандар. Қосу және азайтудың ауызша тәсілдері.
Мақсаты: 20 көлемінде есептей алу, есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау
Сабақтың міндеті: 1. Өтілген материалды қайталау арқылы білік дағдыларын тексеру
2. Логикалық ой-өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру
3. Айтқанды мұқият тыңдауға, өзгенің ойымен келісе білуге, сыпайы бола білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Математикалық диктант.
-6 мен 9 санының қосындысы
-12 саны шығу үшін 9 санын нешеге арттыру керек.
-8 бен 7 санының қосындысы
-3 санын 9 арттыр
-7 саны шығу үшін 2-ні қандай санға қосу керек.
-13 саны- бұл 7 және неше?
-Бірінші қосылғыш -6, екінші қосылғыш -9. Қосындының мәнін тап.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есепте. 8+7 5+6 9+8 7+8 18-9 12-4 5+0 8+4 |
1.Есепте. 7+5 6+8 7+9 8+7 12-9 14-7 0+9 6+7 |
2. Кесінді сыз.
Ұзындығы 7 cм кесінді сыз |
2. Кесінді сыз.
Ұзындығы 6 см кесінді сыз |
3.Есепті шығар. Бөшкеде 17 литр су болды. Оның бірнеше литрін құйып алғаннан кейін, онда 9 литр су қалды. Бөшкеде неше литр су құйып алынды? |
3.Есепті шығар. Дүкенде 16 литр мақтамайы бар. Бірнеше литр май сатылғаннан кейін, дүкенде 9 литр май қалды. Неше литр май сатылды? |
4.Салыстыр. 7+2*3+9 18-9*16-7 7+0*7-0 16-8*14-7 19-10* 5+4 16-16*16 |
4.Салыстыр.
8+3*4+8 16-8*13-7 9+0*9-0 17-9*13-6 16-10*5+1 14-14*0 |
Бақылау жұмысы №4
Тарауы: 21-ден 100 –ге дейінгі сандардың нумерациясы. Сандардың құрылуы, оқу, жазу, салыстыру
Мақсаты:
1.Екі таңбалы сандардың құрылуымен таныстыру, екі таңбалы сандарды оқи, жаза, салыстыра білу.
2. Табандылыққа, ынталылыққа тәрбиелеу.
3. Оқушылардың есептеу дағдыларын жетілдіру.
Ауызша жаттығулар:
-
2 ондық және 5 бірліктен, 4 ондық және 7 бірліктен тұратын сандарды ата;
-
54, 78, 26 сандарының алдындағы санды ата;
-
92, 26, 77 сандарынан кейінгі сандарды ата;
-
42 және 49, 78 және 84 сандарының арасындағы сандарды ата.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Сандарды жаз. 7 онд. 6 бірл. 8онд. 1 бірл. 10онд. 0 бірл. |
1.Сандарды жаз. 4 онд. 7 бірл. 5 онд. 5 бірл.
|
2.Есепті шығар. Бірінші арықтың ұзындығы 60м, ал екіншісі одан 9м ұзын. Екінші арықтың ұзындығы қанша? |
2.Есепті шығар. Бірінші үйдің биіктігі 30м, бұл екінші үйге қарағанда 10 м аласа. Екінші үйдің биіктігі неше метр? |
3.Тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап. Ұзындығы 5 см, ені 3 см тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап. |
3.Тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап.
Қабырғалары 4 см шаршы сыз. Периметрін тап. |
4.Есепте. 100-(50+20) 60+(10-5) (54-4)+40 |
4.Есепте. (4+9)-10 (90+10)-60 (54-4)+30 |
5.Теңдеуді шеш. 14-х=8 |
5.Теңдеуді шеш. Х+9=16 |
III тоқсан
Бақылау жұмысы №5
Тарауы: 100 көлеміндегі қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері.
Мақсаты:
1. Екі таңбалы санға қосу және екі таңбалы саннан дөңгелек санды азайта алу дағдыларын қалыптастыру. Қосу және азайту тәсілімен таныстыру.
2. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
3. Оқушылардың есептеу дағдыларын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Математикалық диктант
-7 онд. және 5 бірл тұратын санды жаз.
-Санау кезінде 80 алдында тұрат ын санды жаз.
-16 санын 8-ге кеміт.
-20 санын 7-ге арттыр.
-Азайғыш 70, азайтқыш 20. Айырманың мәнін тап.
-8 санын 9-ға арттыр.
-Бірінші қосылғыш 30, екінші қосылғыш 8. Қосындының мәнін тап.
-Қалдырылған санды жаз: 47, ...., 49.
-35 санын 5-ке кеміт.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
1.Есепте.
64+5 47-6 42+5 78-5 |
1.Есепте. 33+3 78-5 81+8 97-5 |
2.Сағат және минутпен өрнекте. 70 мин=..... сағ .....мин 5 дм 6 см = ......см 85 мин = ...... сағ .....мин |
2.Сағат және минутпен өрнекте. 30 см = ....... дм 1 сағ 30 мин = ...... мин
|
3.Есепте. 18-(9+1)= 16-(7+3)= |
3.Есепте.
15-(7+8)= 12-(8+2 )= |
4.Есепті шығар. Зәуреде 45 теңге болды. Анасы оған тағы 30 теңге берді. Зәуре 20 теңгеге бәліш сатып алды. Зуреде неше теңге қалды? |
4.Есепті шығар. Смалда 40 теңге болды. Анасы оған тағы 20 теңге берді. Самал 30 теңгеге бәліш сатып алды. Самалда неше теңге қалды? |
5.Теңдеуді шеш. 60+у=69 |
5.Теңдеуді шеш. 98-а=93 |
Бақылау жұмысы №6
Тарауы: 0-ден 1000-ға дейінгі сандар.
Мақсаты:
1.Есептеу дағдыларының қалыптасу деңгейін, құрама есептер шығара білу, өрнектерді салыстыру, теңдеудің күрделірек түрін шешу дағдыларын тексеру.
2. Оқушылардың логикалық ой-машықтарын дамыту.
3. Оқушыларды өздігінен жұмыс істей алуға тәрбиелей түсу.
Математикалық диктант.
• 47 санын 3-ке арттыр;
• 100 санын 15-ке кеміт;
• 50 мен 12 сандарының айырмасының мәнін жаз;
• Бірінші қосылғыш - 47, екінші қосылғыш - 7.
Қосындының мәнін жаз;
• 90 санынан 70-ті азайт;
• 45 санын 5-ке арттыр;
• 78 бен 13 сандарының қосындысының мәнін жаз;
• 79 санынан 8-ді ал;
• 7 онд. 6 бірліктен тұратын санды жаз.
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
67+7 70-60 (35+6)-41 22-3 87-14 84-(65-5) 45+13 40-2 75-(8+7) 48+12 60-8 86-(30+56) |
48+7 90-60 (27+7)-34 36-7 76-12 73-(8+5) 36+12 50-4 63-(8+5) 54+16 90-4 59-(20+39) |
Аялдамада 27 әйел адам және 8 ер адам тұрды. 10 адам кетіп қалды. Аялдамада неше адам қалды? |
2.Есепті шығар.
Дүкенде 17 көк диван және 8 жасыл диван болды. 6 диван сатылып кетті. Дүкенде неше диван қалды? |
3.Салыстыр.
26+5*25+6 50+9*60-2 54+9*9+54 70-3*70-5 |
3.Салыстыр.
38+6*6+38 80+8*90-1 36+8*8+36 50-8*50-2 |
4.Амалдар таңбасын қой.
17 ... 7=24 78 ... 31=47 8 5 … =80 … 14=14 |
4.Амалдар таңбасын қой.
28 ... 6=34 35 ... 24=11 9 3 ... =90 ... 12=12 |
х+5=85-5 |
5.Теңдеуді шеш.
х+7=48-8 |
Бақылау жұмысы №7
Тарауы: 0-ден 1000-ға дейінгі сандар.
Мақсаты:
-
Есептеу дағдыларының қалыптасу деңгейін, құрама есептер шығара білу, өрнектерді салыстыру, теңдеудің күрделірек түрін шешу дағдыларын тексеру.
2. Оқушылардың логикалық ой-машықтарын дамыту.
3. Оқушыларды өздігінен жұмыс істей алуға тәрбиелей түсу.
-
1-нұсқа
2-нұсқа
1. Есепте.
44 - 16 34 + 12 100 - (70 + 4)
19 + 7 70-3 (50 + 8) + 12
48 - 15 64 - 29 54 - (12 - 6)
80 - 56 73 + 25 68 - (29 + 29)
1. Есепте.
61 - 19 52 + 13 100 - (80 + 2)
18 + 4 80-6 (70 + 2) + 28
78 - 16 37 + 4652 + (14 - 6)
90 - 42 82-59 53 - (18 + 35)
2. Есептішығар.
Саябақта 96 ағаш бар. Оның 38-і қарағаш, 33-і үйеңкі, ал қалғандары - терек. Саябақта нешетерек бар?
2. Есептішығар.
Ықшамауданда 67 тұрғын үй бар. Оның 24-і бес қабатты, 28-і алты қабатты, қалғандары - тоғыз қабатты үйлер. Ықшам ауданда неше тоғыз қабатты үй бар?
3. Бағантүріндеесепте.
67+14 90-24 87-24 46+12
3. Бағантүріндеесепте.
35+48 80-35 98-27 35+24
4. Теңдеудішеш.
75-х= 18+ 12 а +25+ 15 = 80
4. Теңдеудішеш.
67-х =38-18 4 + 17 + а = 90
5. Есепте.
Қабырғаларының ұзындығы 2 және 4 см тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап.
5. Есепте.
Қабырғаларының ұзындығы 3 және 7 см тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап.
Бақылау жұмысы №8
Тарауы:1000 көлемінде ауызша есептеу тәсілдері.Тоқсандық бақылау жұмысы.
Мақсаты: үш таңбалы сандармен есептеуді орындау дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау; есептер шығару, теңдеулер шешу, тіктөртбұрыштың периметрін есептеу дағдыларын тексеру.
• 540 санын 6-ға арттыр;
• Біріншіқосылғыш 19, екіншіқосылғыш 25;
• 180 санын 60-қа кеміт;
• 78 бен 9 сандарының айырмасын жаз;
• 100 санын 46-ға арттыр;
• 679 санын 79-ға кеміт;
• 1000-ның алдындағы санды жаз;
• 899-дан кейінгі санды жаз.
1-нұсқа |
2-нұсқа |
54 + 26 60- 7 (52 - 4) +12 80 - 47 42 - 18 50 - (42 + 8) |
35 + 45 80-6 (63 - 8) + 15 90 - 23 64 - 17 90 - (56 + 4) |
649 – 20596 + 778 1000 – 254700– 546 460 + 88711 + 289 |
560 – 206786 + 94 546 + 454 504 – 46 47 + 888 100 – 238 |
Дүкенде 15 қара нан және 20 ақнанболды. Егер 9 нанқалғанболса, нешеуісатылды? |
4.Есепті шығар: Дүкенде 20 л сүт және 15 л айран болды. Егер 7 л қалғанболса, неше литр сүт тағамдары сатылды? |
70 + х = 150 + 20 у - 8 = 64 - 50 |
5.Теңдеулердішеш. 30 + х = 510 + 20 у - 9 = 76 - 60 |
5.Есепте. Қабырғалары 7 және 3 см тіктөртбұрыш сыз және оның периметрін тап. |
5.Есепте. Қабырғалары 6 және 2 см тіктөртбұрыш сыз және оның периметрін тап. |
IV тоқсан
Бақылау жұмысы №9
Тарауы: Көбейту және бөлу.
Мақсаты:Өткен тақырып бойынша алған білімдерін сараптау мақсатында бақылау жұмыстарын алу. Көбейтуді қосумен алмастыруды қаншалықты игергенін бақылау.
Математикалық диктант.
• 540 санын 6-ға арттыр;
• Бірінші қосылғыш 19, екінші қосылғыш 25;
• 180 санын 60-қа кеміт;
• 78 бен 9 сандарының айырмасын жаз;
• 100 санын 46-ға арттыр;
• 679 санын 79-ға кеміт;
• 1000-ның алдындағы санды жаз;
• 899-дан кейінгі санды жаз.
1-нұсқа |
2-нұсқа |
40 ∙ 2 9 ∙ 3 22 ∙ 3 3 ∙ 5 |
30 ∙ 3 8 ∙ 2 21 ∙ 2 5 ∙ 2 |
Көйлектің 6 түймесі бар. Осындай 4 көйлекте неше түйме бар? |
2.Есепті шығар. Әр қапшықта 5 кг ұн бар. Осындай 4 қапшықта неше килограмм ұн бар?
|
3.Есепте. 620+350 760-230 910-780 350+210 |
480-280 930-520 1000-850 210+720 |
70 + х = 150 + 20 |
4.Теңдеулердішеш. 30 + х = 510 + 20 |
Қабырғалары 7 және 3 см тіктөртбұрыш сыз және оның периметрін тап. |
5.Есепте. Қабырғалары 6 және 2 см тіктөртбұрыш сыз және оның периметрін тап. |
Бақылау жұмысы №10
Тарауы:Көбейту және бөлу.Тоқсандық бақылау жұмысы.
Мақсаты: Көбейту мен бөлуге есептеулер орындау, есептер шығару, теңдеу шешу, тіктөртбұрыштың периметрін есептей алу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау.
Математикалық диктант.
-
80-ді 54-ке кеміт.
-
37 мен 3 сандарының қосындысының мәнін жаз.
-
Азайғыш 569, азайтқыш 9. Айырманың мәнін жаз.
-
999-дан кейінгісанды жаз.
-
Ең кіші төрт таңбалы санды жаз.
-
100 санын 9-ға кеміт.
1-нұсқа |
2-нұсқа |
1.Есепте. 5 ∙ 2 8 ∙ 2 6:2 10:2 |
1.Есепте. 2 ∙3 9 ∙2 18:2 14:2 |
5 ∙2 * 9 ∙ 3 15 : 3 * 15 + 3 3 ∙ 8 * 8 ∙ 3 |
2.Салыстыр. 2 ∙ 3 * 2∙ 5 12 : 2 * 12 : 6 18: 3 * 18 : 6 |
|
|
|
3.Өрнектерді шығар. (650 + 350) - (450 + 50) |
4.Теңдеулерді шеш. 800 - х = 254 + 142 |
4.Теңдеулердішеш. 100 + а = 920 - 540 |
а + 235 = 900 - 124 |
х - 180 = 250 + 162 |
5.Есепте. Қабырғалары 4 см шаршы сыз. Шаршының периметрін тап. |
5.Есепте. Қабырғалары 4 см және 3 см тіктөртбұрыш сыз. Тіктөртбұрыштың периметрін тап. |
Бақылау жұмысы №11
Тарауы: Жылдық бақылау жұмысы
Мақсаты: өтілген материалдар бойынша оқушылардың білімінің, дағдыларының қалыптасу деңгейін бақылау.
1-нұсқа |
2-нұсқа |
Цирк кассасындаүшкүнде 480 билет сатылды. Біріншікүні 120 билет, екіншікүні 140 билет сатылды. Үшінші күні неш билет сатылды? |
Дүкенде 390 велосипед болды. Оның 140-ы - ерлердікі, 100-і - әйелдердікі, қалғаны - балалардікі. Дүкенде неше балалар велосипеді болды? |
|
2. Есепте. |
428 – 239 123 + 254 1000 – 325 356 + 478 897 – 156 238 + 762 570 + 30-20 620-80+20) |
821 – 793 321 + 564 1000 – 547 786 + 127 987 – 253 458 + 542 280+20-40 790-30+70) |
3.Теңдеулердішеш. 800 - х = 1000 - 600 х - 200 = 450 + 50 |
3.Теңдеулердішеш. 900 - х = 600 - 200 х- 300 =160 + 40 |
4.Фигуранысыз және периметрін тап.
Қабырғалары 4 см және 8 см тіктөртбұрыш. |
4.Фигуранысыз және периметрін тап.
Қабырғалары 5 см және 2 см тіктөртбұрыш. |
5.Қосымша тапсырма.
Печенье қанша болса, сонша вафли мен прәндік дайындалды. Вафли 120 кг, печенье 200 кг. Неше килограмм прәндік дайындалды? |
5.Қосымша тапсырма. Неше банан сатылса, сонша алма мен алмұрт сатылды. Алма 140 кг, банан 180 кг. Неше килограмм алмұрт сатылды? |
Пайдаланылған әдебиеттер
-
«Математика оқулығы» Алматыкітап баспасы 2013
Авторлары: Ә.Б. Ақпаева, Л.А Лебедева
-
«Математика әдістемелік»Алматыкітап баспасы 2013 Авторлары: Ә.Б. Ақпаева, Л.А Лебедева
-
«Бастауыш сыныпта оқыту әдістемелігі» №3 2015 жыл
-
«Мектеп- 45 минут» №7 2015 жыл
-
Бастауыш-білім негізі №5 2015 жыл
-
Бастауышмектеп№9-10 2015 жыл
-
Математика жұмыс дәптері Ә.Б. Ақпаева, Л.А. Лебедева. Алматыкітап баспасы 2015 жыл
Мазмұны:
Кіріспе................................................................................................................... 3бет
Бақылау жұмысы №1 ......................................................................................... 4 бет
Бақылау жұмысы № 2 ........................................................................................ 5 бет
Бақылау жұмысы № 3 ........................................................................................ 6 бет
Бақылау жұмысы № 4 ........................................................................................ 7 бет
Бақылау жұмысы № 5 ........................................................................................ 8 бет
Бақылау жұмысы № 6 ........................................................................................ 9 бет
Бақылау жұмысы № 7 ...................................................................................... 10 бет
Бақылау жұмысы № 8 ...................................................................................... 11 бет
Бақылау жұмысы № 9 ...................................................................................... 12 бет
Бақылау жұмысы № 10 .................................................................................... 13 бет
Бақылау жұмысы № 11 .................................................................................... 14 бет
Пайдаланылған әдебиеттер ............................................................................. 15 бет
19