Материалдар / Математика пәнінен мұғалімдерге арналған семинар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика пәнінен мұғалімдерге арналған семинар

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен мұғалімдерге арналған семинар 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
766
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МАТЕМАТИКА пәні бойынша оқу мақсаттарын жүзеге асыру(3- сынып бастауыш мектеп) тамыз 2018 ж


  • Құрметті әріптестер! Жаңа оқу жылында дендеріңізге саулық, отбастарыңызға амандық, істеріңізге сәттілік тілейміз!



  • Оқушылар мектеп қабырғасында болашақ өмірге дайындалады. Соған орай осы кезде білім берудің басымдықтары да өзгеріп отыр. Осы орайда мұғалімнің алдына оқу үдерісіндегі түрлі жағдаяттарды модельдеп, оқу әрекетін оқушы өз бетінше білім алатындай етіп ұйымдастыру міндеті қойылып отыр. Бастауыш сыныпта оқытудың ойындық әдістерін қолдануға ерекше көңіл бөлінеді. Оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін назарларыңызға бірнеше ойындарды ұсынамыз. Оларды математика сабақтарында қолдану мұғалімге өте ыңғайлы, қолдағы құралдарды қолдана отырып, белгілі бір дағдылар мен біліктерді дамытуға болады


  • Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар қолдану арқылы ұйымдастыру. Мұғалімдер тараулар мен бөлімдерді тараудың және тиісті тоқсанның аясында оқу ретін өз бетімен анықтауға құқылы. Бірнеше мақсатқа жетуге бағытталған тапсырмаларды құрастыруға құқылы. Мұғалімдер тақырыпқа /оқу мақсатына берілген сағат санын өз бетімен анықтауларына құқылы. Бұл шешім оқу-әдістемелік бірлестігінде қабылданады. Жоспарлағанда мұғалімдер бекіту және қайталау сабақтарын ескеруге тиісті. Сол себептен дайын күнтізбелік-тақырыптық жоспарды сұрамай, әр мұғалім өзінің сыныбының мүмкіндіктерін ескере отырып, өзі жоспарлағаны дұрыс.


  •  Ғалымдардың зерттеуі бойынша оқушылар оқу ақпараттарын сабақтың қай кезеңінде қабылдау мүмкіндіктері жоғары болатынын дәлелдеді. Сабақтың алғашқы 1-4-минуттарында 60 %, одан кейінгі 5-23-минуттарында 80 %, ал сабақтың 23-34 - минуттарында 45-60 % және 35-45-минуттарында - 6 % болатынын атап көрсетеді. Сондықтан, оқушылардың назарын сабақта өтіліп жатқан материалдарға аудару үшін әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға кеңес береді.Сіздердің назарларыңызға математика сабақтарында пайдаланылатын бірнеше әдістерді ұсынып отырмыз. Тиісті нәтижеге жету жолында тиімді тәсілдерді қолдануда өз көмегін көрсететіне сенімдіміз.


  • Сабақ нәтижелі болу үшін:әдіс-тәсілдердің тиімді таңдалуы; сабақтан алған әсері оқуға қызығушылығын және білімге деген сұранысты арттыруы; сабақ қарқынының оқушыларға қолайлылығы, мұғалім мен оқушы жұмыстарының нәтижелілігі; жұмыс барысында мұғалім мен оқушы арасында тығыз байланыс орнату, әр оқушыға сенім білдіру;мұғалімнің белсенді шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыруы.


  • Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағдарлама бойынша мемлекеттің 30 пилоттық мектебінде апробациядан өтуде. Сіздердің назарларыңызға, жүзеге асыру барысында қиындық туындаған оқу мақсаттары.



  • Бағдарламаның оқу мақсаттарын жүзеге асыруда оқушыларға зерттеуге, іздеуге және сыни ойлауға негізделген тапсырмалар дайындап, оқытуды тереңдетуге арналған қысқаша пікірталастық сұрақтар құрастырса, онда олар оқушыны:
  • Сыни тұрғыдан ойлаудың дамуына көмектеседі
  • Жағдаятты талдауға және бағалауға үйретеді
  • Арифметикалық алгоритмдерді қолдану дағдысын бекітеді
  • Тәжірибелік мәселелерді шешу дағдысын қалыптастырады


  • Жанартылған оқу бағдарламасы келесі мақсаттарды көздейді:
  • Логикалық ойлауды және кеңістіктік қиялды дамытады
  • Коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларды қалыптастырады
  • Топта жұмыс жасау дағдысын дамытады
  • Математиканың есептерін шығару үдерісінде оқушылар тиімді сұрақтарды қолдана отырып нәтижеге келеді, мысалы: Не белгісіз? Қалай анықтауға болады? Не себептен? Қандай мақсатпен? Ол туралы қайдан білдің? Неге? Келесі қадамда не істейсің?Қорытынды жаса


  • Практикалық тапсырмаларды оқушылар орындай отырып:
  • Білімдерін күнделікті өмірде қолданады
  • Зерттеп, қорытынды жасайды
  • Геометриялық сызуларды орындайды
  • Үлгілейді және құрастырады




  • Жеке тұлғалық қасиеттердің кең ауқымды дағдылармен бірлесе дамытылуы білім берудің «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты құндылықтарын бойына сіңіруіне Отанына риясыз қызмет ететін, білімді, білікті, рухани терең азамат болып қалыптасуына негіз болады. Сабақты әзірлеу барысында ұлттық мәдениет көріністеріне ерекше көңіл бөліну керек


  • «Көршілерді ата» әдісі 3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау Мазмұны:Ойыншылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші допты балаға лақтырып, екітаңбалы сандарды атайды. Допты қағып алған ойыншы сол санның «көршісін» атауы тиіс, демек, аталған саннан 1-ге артық не кем санды. Содан кейін ол допты қайтадан жүргізушіге лақтырады.


  • «Шетелдік» әдісі 3.1.1.3 үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу Мазмұны:бір ойыншы ойлаған санның разрядтық құрамын екінші ойыншыға шартты белгілердің көмегімен көрсетеді: егер алақанының қырын үстелдің үстіне тигізсе –бұл қимыл бірлікті, алақанының ішкі жағын тигізсе – ондықты білдіретінін ескертеді


  • 3.5.2.1 көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін қолдану Сабақты ұйымдастыруда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану оқушылардың белсенділігін арттырып, өзара бір-бірінен үйрену жұмыстарын жүзеге асыруға септігін тигізеді. Мысалы, «Көп таңбалы санның графикалық моделі» тақырыбын менгеру үшін, келесі ойынды ұсынуға болады:1. Бірінші ойыншы ойлаған санның графикалық моделін көрсетеді.2. Екінші ойыншы цифрлар жазылған кеспеқағаздарды қолданып, көрген санын құрастырады және оны атайды.3. Әр дұрыс жауап үшін ойыншы бір ұпай алады.4. Ойын бес рет қайталанады. Содан кейін ойыншылар рөлдерімен ауысады.5. Кім көп ұпай жинаса, сол ойыншы жеңімпаз атанады


  • 3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу«Диаграмма»Оқушылар топта ақпаратпен жұмыс жасап, нәтижесін диаграмма түрінде көрсетеді. Мұғалімдердің назарларына: дөнгелек диаграммаларды градус бойынша тереңдетіп сызу қажеті жоқ, оқушылар айырмашылығын көріп, жуықтап көз мөлшерімен үлестерге бөлсе болғаны.Осы ақпаратты дәптерлеріне сызықтық және бағанды диаграммаларда көрсетсін. Есеп. Балалар үйіне жөнелту үшін "Көмек қолын сөз" қайырымдылық қорын өткізіп 200 сыйлық жинады.Диаграммаға қара. Есептеулер арқылы оқушылардың атаулары бойынша әр заттан қаншадан дайындағанын біл. Бағанды диаграммаға деректерді белгілеп көрсет








  • 3.1.3.4 ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2, ) / уақыт (сек,мин, сағ, тәул., ғасыр) бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру «Әліпби» әдісіМақсаты: өтілген материалдарды жүйелеу, ойлауын дамыту, математикалық тілдерін байыту Мұғалім өтілген материалдарды жүйелеу мақсатында алдын-ала дайындалған әліпби жазылған технологиялық картаны толтыруды ұсынады(Маркерді пайдаланып,әр әріптің тұсына өтілген материалдарды толықтыратын сөздерді жазады) Оқушылар кезекпен берілген тақыпты айқындайтын сөздерді жазады.Бір оқушы бірнеше сөз жазуына болады. Оқушылар өз жауаптарын дауыстап айтады және технологиялық картаға жазып шығады. Технологиялық карта толғанша өз түсініктерін жазу жалғасады. Келесі бөлімде оқушылар технологиялық картадан мағыналас ұғымдарды біріктіреді.Рефлексия.Әдістің тиімді болған тұсын ата. Өз біліміңді анықтай алдың ба?






  • «Ауыспақ» әдісіСандармен амалдар. Көбейту және бөлу. Мақсаты:көбейту мен бөлу өзара қарама-қарсы амалдар екендігін түсіну, компоненттер, осы амалдардың қорытындылар арасындағы тәуелділікті анықтау, көбейту кестесін білу.Мысалы:Бірінші көбейткіш 6, екінші көбейткіш 8, көбейтіндінің мәні 48 (иә).Бөлудің компоненттері: бөлінгіш, бөлінгіш, айырма (жоқ).Бөлінгіш 36, бөлгіш 6, бөліндінің мәні 9 (жоқ).


  • 3.5.1.5 жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем», «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); есептерді талдау және шығару «Пирамида» әдісіМақсаты: өтілген материалдарды жүйелеу немесе есепті шығаруда реттілігін сақтау.Оқушыларға есептің шығарылу жолы жазылған немесе суреттер салынған кеспе қағаздар таратылады. Мұғалім басшылығымен жүргізілгеннен кейін оқушылар өздері жүргізулеріне болады.Оқушылар өз жауаптарын түсіндіреді, басқа оқушылардың жұмыстарымен салыстырады.


  • «Домино» әдісіМақсаты:Өткен материалдарды қайталау,есептеу дағдыларын дамытуМазмұны:Мұғалім алдын-ала кеспе қағаздарға тапсырмалар дайындайды. Кеспе қағаздың оң жақ бөлігіне өрнектер,сұрақтар, пікір, түсінік, ал, сол жағына-берілген өрнектің мәні, сұрақтардың жауабы жазылады.Оқушылар кеспе қағаздарды таратып алады.Бірінші оқушы тақтаға шығып, жауабын ауызша хабарлайды.Қолдарындағы жауап сәйкес келген жағдайда тақтаға сәйкестендіріп іледі. Ойын жалғасады.








  • «Сәулетшілер» әдісіМақсаты: меңгерген материалдар мазмұнына сұрыптама жасау.Мазмұны:Жұмысты топта немесе жұпта жүргізуге болады.Әр топ кілт сөзі (фундаментке) жазылған және кілт сөзін айқындайтын сөздер жазылған кеспе қағаздар (қабырғалары) таратылып беріледі.Оқушылар өз нұсқаларын стикерге жазып дайындауға да болады. Топта келісілген жауаптарды «қабырғаларға» жазып, құрылысты жүргізеді. Дайын жұмыстар тақтаға немесе флипчартқа ілініп, топ басшылары өз жұмыстарын қорғайды.Рефлексия.Мақсаты:геометриялық фигуралардың қасиеттерін математикалық тілде баяндай отырып, классификациялау.










  • КӨРІНЕДІ – КӨРІНБЕЙДІ» әдісі 3.1.2.14 санның/шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табуМазмұны: Тақтаға алдын ала дайындалған әр түрлі түстермен, үлкен және кішкентай шрифтпен сандар (12-15) плакатқа жазылып ілінеді. Белгіленген уақыт өткеннен кейін, (40 сек-1 мин) плакат алынады, ал топтар естеріне сақтаған сандарды жазып алады.Кейін өздерінің жазбаларымен алмасады да, тақтада ілінген плакатпен салыстырады. Түзетулер басқа түсті қаламмен енгізіледі








  • .


  • «Музыкамен қозғал» әдісі3.2.1.6 - төрт амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу; екі амалдан артық жақшалы және жақшасыз санды өрнектерді салыстыруМазмұны:Тақтаға қимылдар жазылған плакат ілінеді. Қимылдардың тұсына өрнектердің мәні болатын сандар жазылады.Өрнектер оқылады да, оқушылар мәніне сәйкес сандардың тұсындағы қимылдарды жасайды.
  • Аяқпен топырлатамыз
  • 63 Қолдарымызбен шапалақтаймыз 36 Басымызды изейміз 54 Қолдарымызды көтереміз 85 Қолдарымызды екі жанымызға қоямыз
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!