Материалдар / Математика ҚМЖ 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика ҚМЖ 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледі Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады; күрделі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді пайдаланады. Жүйелейді: 10-нан жоғары сандар жөнінде Қолданады: заттарды саналанда сандарды дұрыс қолданды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2018
34198
246 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №1

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп Мұғалім: Қатысқандар саны:
Күні: Қатыспағандар саны:
Сынып: 2



Сабақтақырыбы:0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар
Оқу мақсаттары

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натуралсандар қатарындағы орнын анықтау
Сабақтың мақсатыЕкінші ондық сандарының құрылуымен таныстыру,20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту.Сандар құрамы жайындағы білімдерін жинақтау.
Бағалау критерийлері0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледіТапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады; күрделі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді пайдаланады.Жүйелейді: 10-нан жоғары сандар жөніндеҚолданады: заттарды саналанда сандарды дұрыс қолданды
Тілдікмақсаттар
  • Санау
  • Қосу
  • Шарты
  • Сұрағы
  • Шешуі
  • Жауабы
  • Құндылықтардыдарытусыйластықжауапкершілік
    ПәнаралықбайланыстарҚазақтілі, дүниетану
    АлдыңғымеңгерілгенбілімЕсептерді әртүрлі әдістермен шығара алады.
    Сабақтыңбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басыІ Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық  дайындықМақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!»Өткенді қайталауКөршілерді тап11 13 16 17 1920-дан 1-ге дейін кері санату«Кім білгіш» ойыны.2+3= 5+2= 8+1=3+3= 6+1= 9+1=4+3= 7+2= 2+1=Бүгінгі сабағымызда өткен сабақпен ұштастыра отырып 11-ден 20 ға дейінгі аралықтағы реттік және есептік санау бөлімін тиянақтаймыз.Тапсырмаларды  орындау барысында қызығушылықты ояту бөлімінде айтқандай көзбен көріп,құлақпен естіп, қолмен жазып,аяқтарымен  шапшан қозғалу арқылы сабақты қызықты әрі тартымды өтуіне тілектеспін Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау.















    Сабақтың ортасы

















    Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!»Математика оқулығымен таныстыру. Шартты белгілерді таныстыру. Не үшін қажет екенін түсіндіре отырып, қалай пайдалануды үйрету.Қосу кестесінің қандай бағандардан тұратынына назар аударуын сұраңыз. Бірінші саннан бастап кестедегi қосудың баған бойынша орналасуындағы ортақ негізгі принципін айтыңыз.Жауабы:2 саны;

    10 саны;8 мысалдың жауабы 9 болады; Олар мыналар: 8 + 1; 7 + 2; 6 + 3; 5 + 4; 4 + 5; 3 + 6; 2 + 7; 1 + 8.

    Ойлан. Тапсырманы барлық оқушылармен бірге орындаңыз.Қандай сандардың қосындысының нәтижесі 10 болатынын кестені зерттей отырып іздеуді ұсы-ныңыз.Жауабы:9 түрлі жағдай:9 + 1; 8 + 2; 7 + 3; 6 + 4; 5 + 5; 6 + 4; 7 + 3; 2 + 8; 1 +Қосу кестесі қосу амалының нәтижесін тез есептеу үшін қажет. Сабақта оқушылар барлық бір таңбалы сандарды қосу үшін қосу кестесін құрастырып және пайдаланып үйренеді. Соның ішінде ондықтан аттап қосуда да кестені пайдаланады. Кестенің көмегімен 20-ға дейінгі сандарды қосып, нәтижесін тауып үйренеді.Жаттығу жұмыстары1-жаттығу. Балалар футбол добын қақпайлаған қақпашының суретін қарастырады. «Гол, соқ!» ойыны түрінде жүргізіледі. Алдымен 2+=10 деген өрнек құрылады. Ал кейіннен балалар сондай саны бар допты таңдап, тура теңдікті шығарады. Одан кейін қосындының мәні өзгеріп, ойын жалғасады. 2-жаттығу. Жалпылама ауызша орындауға болады.3-жаттығу. Нұсқа бойынша таптарда жаппай жұмыс ұйымдастырылады. Кестедегі әр жолға белгілі бір сурет сәйкес келеді. Осы суреттерден тұратын кестенің жанында өрнектер қарастырылған. Балалар кестеден тиісті санды таңдап алып, өрнек құрастырады және олардың мәнін табады. Өрнектер санын алдын ала келісіп алуға болады. 4-жаттығу. өзіндік жұмысы ретінде беруге болады. Соңынан тексеру қажет.5-жаттығу. тақтамен жұмыс. Мұнда оқушылар көшіріп жазуды естеріне түсіреді. Сонан кейін оқушылар мұғалімнің басшылығымен кері есептер құрастырып, оларды ауызша немесе жазбаша орындайды. Егер жұмыс ойдағыдай орындалса, өздік жұмыс дәптеріндегіСонымен балалар бүгінгі сабағымызда 1-20 дейін санаумен қатар математикалық амалдарды қолдаудық. Кубизм арқылы қорытындылау. 1.    1-ден 10- ға дейін ретімен сана? 2.     20- дан 10-ға  дейін кері сана? 3.    6- ның көршілерін ата? 4.    10 -нан 1-ге дейін кері сана ? 5.     1-ден 20 ға дейін сана? 6.     9-дың көршілерін ата? Жауаптары бірдей болатын мысалдарды сызықпен қос. Оқушылар мысалдарды қосу кестесінің көмегімен шешеді және жауаптары бірдей мысалдарды сызықтармен қосады.Жауабы:4+ 5 = 9;3+ 6 = 9;6+ 2 = 8;4+ 4 = 8;8+ 2= 10;7+ 3= 10;3+ 4= 7;2+ 5= 7;4+ 1= 5;3+ 2= 5;3+ 3= 6.4+ 2= 6.Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап.Mысалдарды мұқият қарап шығып, қосу кестесінің көмегімен тапсырмаға сәйкес келетін нұсқаларды табу керек. Сосын олар бірінші қосылғышты көк, ал екіншісін қызыл қарындашпен қоршау керек.а) 2 + 8; 7 + 3; ә) 8 + 1, 4 + 5, 7 + 2; б) 2 + 1; в) 8 + 2, 1 + 9.Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 2. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.





























    Сабақтың соңы

    Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
  • Сабақта не қызық болды?
  • Қандай қиындықтар кездесті?
  • Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?
  • Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау








  • Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беруКері байланыс кестені толтыру арқылы жасау:

    Денсаулық сақтауҚауіпсіздік техникасының сақталуы
    Бағалау



    Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау.

























































































    Қысқа мерзімді жоспар №2





    Күні:Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбыТолық ондықтар.100 саны
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Сабақтың мақсаттарыОндықтармен санауға, ондықтардан тұратын сандарды шығарып алуға және оларды атауға үйрету.Бір ондықты қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру.
    Жетістік критерийлері Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.Есептерді қатесіз шешедіТапсырманы дұрыс орындайды
    Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминология:- Толық сандар, 100 сан;- Қосу мен азайтуды терминдер арқылы орыдауДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: - бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады;- Бір ондықты қосу және азайту тәсілдері- есептеуді тиімді тәсілмен орындау;
    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӨнер,информатика сабағы
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
    Тілдік құзыреттіліксанау
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутБала, бала, балапанҰйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынадыМиға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер?Сұрақтарға жауап алу.-Сендердің әрқайсыңда неше жолақ бар?( 10 немесе бір ондық)-Егер сенің өзіңнің және парталас көршіңнің жолақтарын бірге қосса, сендерде неше ондық шығады? (2 ондық немесе 20)-Ал егер оларға менің қолымдағы жолақшаларды қосса ше?( 3 ондық немесе 30)Осылайша ондықтардан сандар қатары құрылады.Қорытынды жасау.Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады.



    Шаттық шебері













    Сабақтың ортасы8 минут



    Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Друзья по часам» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды.- Әр оқушы әр топтағы хұрбысымен кездесу үшін жұптарын іздейді,

  • Әр түрлі уақыттарда оқушылар әр түрлі тапсырмалар алады. Ойларымен бөлісіп, тапсырманы орындайды.
  • Әр оқушы бірнеше оқушымен жұптасып шығады, бірге тапсырма орындайды.
  • Екі бума таяқша -2 ондыққа немесе 20-ға тең.Үш бума таяқша -3 ондық немесе 30.Төрт бума таяқша -4ондық немесе 40.....№1 тапсырма Сурет бойынша оқушылар бір ондықты қосу және азайту тәсілін түсіндіреді. «Көршілермен ата» ойынын ұйымдастыру.Цифрлар жазылған карточкалар көрсетіледі,оқушылар санның көршілерін атайды.Кез келген ондыққа бір ондықша қосқанда келесі ондық шығады,ал кез келген ондықтан бір ондықты азайтқанда алдыңғы ондық шығады.№2 тапсырмаІле-шала тиянақтау.Ондықтармен сана:





    Дәптермен жұмыс

    Қай тапсырма қиындық туғызды? Қиындық неде болдыЖаңа тақырыпты толық меңгере отырып арнайы тапсырмаларды орындау үшін, «Инсерт» техникасын қолданамызАрнайы белгілермен белгілей отырып текстті оқиды:V — мен бұны білемін;+ — мен үшін жаңа мәлімет;- — мен басқаша деп ойлағам, менің білгеніме қайшы келеді;? — түсініксіз, анықтай отырып түсіндіруді қажет етеді.Этеп рефлексиясы:
  • Қай мәлімет жаңа болды?
  • Сіздің білгеніңізге қайшы келген мәліметті кездестірдіңіз бе?
  • Не түсініксіз болды?
  • Этап рефлексиясында келесі сұрақтардың жауабын нақтылау қажет. Оқушыларға өздігімен сұрақтар құрастырға тапсырма беруге болады.3Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау . Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.



    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті1 минут

    Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Аяқталуы16 минут

    Қызықты тапсырма8 минут


    Теңдеуді шеш: «Сиқырлы шаршы» ойыны арқылы орындалады4+а 7а-627-а1а7-4а2+6 а7-1а3а8 а6______________________ __________4+3 8-627-61

    Өрнектерді цифрлармен жаз. Мәндерін тап.3 онд+6онд9. онд908 онд-3онд5 онд504 онд-2 онд2 онд 205 онд+4 онд9 онд

    Қортындылау.
  • Натурал сандар не үшін қолданылады?
  • Ең кіші натурал сан неше?
  • «+», «-» амалдарының компоненттерін ата;
  • «*», «:» амалдарының компоненттерін ата.








  • Оқулық, дәптерлер.
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Бас бармақтар
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Математикаі сабағындаОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




    Қыс
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!