Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп Мұғалім: Қатысқандар саны: | |
Күні: | Қатыспағандар саны: | |
Сынып: 2 | ||
Сабақтақырыбы: | 0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар | |
Оқу мақсаттары | 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натуралсандар қатарындағы орнын анықтау | |
Сабақтың мақсаты | Екінші ондық сандарының құрылуымен таныстыру,20 көлеміндегі реттік және есептік санауды бекіту.Сандар құрамы жайындағы білімдерін жинақтау. | |
Бағалау критерийлері | 0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледіТапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады; күрделі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді пайдаланады.Жүйелейді: 10-нан жоғары сандар жөніндеҚолданады: заттарды саналанда сандарды дұрыс қолданды | |
Тілдікмақсаттар | ||
Құндылықтардыдарыту | сыйластықжауапкершілік | |
Пәнаралықбайланыстар | Қазақтілі, дүниетану | |
Алдыңғымеңгерілгенбілім | Есептерді әртүрлі әдістермен шығара алады. | |
Сабақтыңбарысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | І Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындықМақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз,Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!»Өткенді қайталауКөршілерді тап11 13 16 17 1920-дан 1-ге дейін кері санату«Кім білгіш» ойыны.2+3= 5+2= 8+1=3+3= 6+1= 9+1=4+3= 7+2= 2+1=Бүгінгі сабағымызда өткен сабақпен ұштастыра отырып 11-ден 20 ға дейінгі аралықтағы реттік және есептік санау бөлімін тиянақтаймыз.Тапсырмаларды орындау барысында қызығушылықты ояту бөлімінде айтқандай көзбен көріп,құлақпен естіп, қолмен жазып,аяқтарымен шапшан қозғалу арқылы сабақты қызықты әрі тартымды өтуіне тілектеспін Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау. | |
Сабақтың ортасы | Қызығушылықты ояту. «Ойлан,тап!»Математика оқулығымен таныстыру. Шартты белгілерді таныстыру. Не үшін қажет екенін түсіндіре отырып, қалай пайдалануды үйрету.Қосу кестесінің қандай бағандардан тұратынына назар аударуын сұраңыз. Бірінші саннан бастап кестедегi қосудың баған бойынша орналасуындағы ортақ негізгі принципін айтыңыз.Жауабы:2 саны; 10 саны;8 мысалдың жауабы 9 болады; Олар мыналар: 8 + 1; 7 + 2; 6 + 3; 5 + 4; 4 + 5; 3 + 6; 2 + 7; 1 + 8. Ойлан. Тапсырманы барлық оқушылармен бірге орындаңыз.Қандай сандардың қосындысының нәтижесі 10 болатынын кестені зерттей отырып іздеуді ұсы-ныңыз.Жауабы:9 түрлі жағдай:9 + 1; 8 + 2; 7 + 3; 6 + 4; 5 + 5; 6 + 4; 7 + 3; 2 + 8; 1 +Қосу кестесі қосу амалының нәтижесін тез есептеу үшін қажет. Сабақта оқушылар барлық бір таңбалы сандарды қосу үшін қосу кестесін құрастырып және пайдаланып үйренеді. Соның ішінде ондықтан аттап қосуда да кестені пайдаланады. Кестенің көмегімен 20-ға дейінгі сандарды қосып, нәтижесін тауып үйренеді.Жаттығу жұмыстары1-жаттығу. Балалар футбол добын қақпайлаған қақпашының суретін қарастырады. «Гол, соқ!» ойыны түрінде жүргізіледі. Алдымен 2+=10 деген өрнек құрылады. Ал кейіннен балалар сондай саны бар допты таңдап, тура теңдікті шығарады. Одан кейін қосындының мәні өзгеріп, ойын жалғасады. 2-жаттығу. Жалпылама ауызша орындауға болады.3-жаттығу. Нұсқа бойынша таптарда жаппай жұмыс ұйымдастырылады. Кестедегі әр жолға белгілі бір сурет сәйкес келеді. Осы суреттерден тұратын кестенің жанында өрнектер қарастырылған. Балалар кестеден тиісті санды таңдап алып, өрнек құрастырады және олардың мәнін табады. Өрнектер санын алдын ала келісіп алуға болады. 4-жаттығу. өзіндік жұмысы ретінде беруге болады. Соңынан тексеру қажет.5-жаттығу. тақтамен жұмыс. Мұнда оқушылар көшіріп жазуды естеріне түсіреді. Сонан кейін оқушылар мұғалімнің басшылығымен кері есептер құрастырып, оларды ауызша немесе жазбаша орындайды. Егер жұмыс ойдағыдай орындалса, өздік жұмыс дәптеріндегіСонымен балалар бүгінгі сабағымызда 1-20 дейін санаумен қатар математикалық амалдарды қолдаудық. Кубизм арқылы қорытындылау. 1. 1-ден 10- ға дейін ретімен сана? 2. 20- дан 10-ға дейін кері сана? 3. 6- ның көршілерін ата? 4. 10 -нан 1-ге дейін кері сана ? 5. 1-ден 20 ға дейін сана? 6. 9-дың көршілерін ата? Жауаптары бірдей болатын мысалдарды сызықпен қос. Оқушылар мысалдарды қосу кестесінің көмегімен шешеді және жауаптары бірдей мысалдарды сызықтармен қосады.Жауабы:4+ 5 = 9;3+ 6 = 9;6+ 2 = 8;4+ 4 = 8;8+ 2= 10;7+ 3= 10;3+ 4= 7;2+ 5= 7;4+ 1= 5;3+ 2= 5;3+ 3= 6.4+ 2= 6.Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап.Mысалдарды мұқият қарап шығып, қосу кестесінің көмегімен тапсырмаға сәйкес келетін нұсқаларды табу керек. Сосын олар бірінші қосылғышты көк, ал екіншісін қызыл қарындашпен қоршау керек.а) 2 + 8; 7 + 3; ә) 8 + 1, 4 + 5, 7 + 2; б) 2 + 1; в) 8 + 2, 1 + 9.Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 2. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша. | |
Сабақтың соңы | Қорытынды. Не үйреніп,не білдік? | |
Дифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беру | Кері байланыс кестені толтыру арқылы жасау: | Денсаулық сақтауҚауіпсіздік техникасының сақталуы |
Бағалау | Өзін-өзі «Жетістік баспалдағы » арқылы бағалау. | |
Күні:Сынып: 2 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Толық ондықтар.100 саны | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | ||
Сабақтың мақсаттары | Ондықтармен санауға, ондықтардан тұратын сандарды шығарып алуға және оларды атауға үйрету.Бір ондықты қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. | |
Жетістік критерийлері | Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.Есептерді қатесіз шешедіТапсырманы дұрыс орындайды | |
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология:- Толық сандар, 100 сан;- Қосу мен азайтуды терминдер арқылы орыдауДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: - бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады;- Бір ондықты қосу және азайту тәсілдері- есептеуді тиімді тәсілмен орындау; | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өнер,информатика сабағы | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | санау | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Бала, бала, балапанҰйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынадыМиға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер?Сұрақтарға жауап алу.-Сендердің әрқайсыңда неше жолақ бар?( 10 немесе бір ондық)-Егер сенің өзіңнің және парталас көршіңнің жолақтарын бірге қосса, сендерде неше ондық шығады? (2 ондық немесе 20)-Ал егер оларға менің қолымдағы жолақшаларды қосса ше?( 3 ондық немесе 30)Осылайша ондықтардан сандар қатары құрылады.Қорытынды жасау.Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады. | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы8 минут | Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Друзья по часам» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды.- Әр оқушы әр топтағы хұрбысымен кездесу үшін жұптарын іздейді, Дәптермен жұмыс Қай тапсырма қиындық туғызды? Қиындық неде болдыЖаңа тақырыпты толық меңгере отырып арнайы тапсырмаларды орындау үшін, «Инсерт» техникасын қолданамызАрнайы белгілермен белгілей отырып текстті оқиды:V — мен бұны білемін;+ — мен үшін жаңа мәлімет;- — мен басқаша деп ойлағам, менің білгеніме қайшы келеді;? — түсініксіз, анықтай отырып түсіндіруді қажет етеді.Этеп рефлексиясы: | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
Аяқталуы16 минут Қызықты тапсырма8 минут | Теңдеуді шеш: «Сиқырлы шаршы» ойыны арқылы орындалады4+а 7а-627-а1а7-4а2+6 а7-1а3а8 а6______________________ __________4+3 8-627-61 Өрнектерді цифрлармен жаз. Мәндерін тап.3 онд+6онд9. онд908 онд-3онд5 онд504 онд-2 онд2 онд 205 онд+4 онд9 онд Қортындылау. | Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. | Бас бармақтар |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Математикаі сабағындаОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз