Материалдар / Математика ҚМЖ 2-сынып 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика ҚМЖ 2-сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика ҚМЖ 2-сынып 4-тоқсан ҚМЖ 130 бұйрыққа сай жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
371
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4.А.Бөлім. Есептердің тиімді тәсілдері

Мектеп

Мұғалім: Қатысқандар саны:

Күні:

Қатыспағандар саны:

Сынып: 2

Сабақ 115-116



Сабақ

тақырыбы:

Тиімді есептеу

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына

сілтемеу)

Математикалық моделдеудің көмегімен есептер шығару


Сабақтың

мақсаты

Сұрақтарға зерттеу нәтижесінде мәліметтерді жинау, жүйелеу, кестеге салу, пиктограмма немесе диаграммалар құру арқылы жауап беру;


Жетістік

критерийлері

  • есепті талдай отырып, сәйкес моделін құра алады;

  • сәйкес тәсілдерді таңдай отырып, есептің дұрыс шешімін таба алады.


Тілдік

мақсаттар

Теңдеу

Жай теңдеу

Күрделі теңдеу

Құндылықтарды

дарыту

сыйластық

жауапкершілік

Пәнаралық

байланыстар

Қазақтілі, дүниетану

Алдыңғы меңгерілген білім

Жай және күрделі теңдеулерді шығара алады.

Сабақтыңбарысы

Сабақ кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық  дайындық

Математика сырлары ,
Қызықтырды біздерді.
Сабаққа бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді.

Сұрақ-жауап бойынша өткен сабақты қайталау

  1. Теңдеу дегеніміз не?

  2. Жай теңдеу мен күрделі теңдеудің айырмашылығы неде?

  3. Күрделі теңдеудің алгоритмін айт?

Математикалық диктант

33+7, 84+6, 56-6, 64+6, 55+5, 76-6, 98-9, 73+8, 92-2

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті ресурстар, оқулық, презентация

Ортасы

Қызығушылықты ояту.

«Бізде не бар?» ойыны

Мұғалім кемпірқосақ түстерін атайды, балалар сол түстерге байланысты парталарының үстінде не барын санайды.

Жасыл түс дегенде –Неше қалам бар?

Қызыл түс- Неше кітап бар?

Кейін шыққан нәтижеге байланысты диаграмма құрастырады. Шыққан нәтижеге сүйеніп, теңдеу құрастыру.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы:Нәтижелерді тексеру және көрсету.

Сабақтың мақсаты: Сұрақтарға зерттеу нәтижесінде мәліметтерді жинау, жүйелеу, кестеге салу, пиктограмма немесе диаграммалар құру арқылы жауап беру;

Жетістік критерийлері:

  • есепті талдай отырып, сәйкес моделін құра алады;

  • сәйкес тәсілдерді таңдай отырып, есептің дұрыс шешімін таба алады.


Бүгінгі сабақтан күтілетін нәтижелер:

  • есептің дұрыс шартын құрастыру,оны шығару, дұрыс шешімін таба білу.

«Ой қозғау».
Мұғалім 1-20 сандарды атайды. Оқушылар бұл сандарды қандай топтарға топтастыруға болатынын атайды. Неліктен?

Не ортақ? Қандай айырмашылығы бар? Сандарды екі топқа топтастыра отыра салыстыру үшін Венн диаграммасын құрастыру.


Жұп сандар, тақ сандар.




Бір таңбалы сандар , екі таңбалы сандар


Тақтамен жұмыс.

1. Математикалық диктант.
1.Мен бір сан ойладым, ол санға 10-ды қосқанда 45 шықты. Мен қандай сан ойладым.
2. Мен бір сан ойладым, ол саннан – 15 –ті азайтқанда 25 пен 15-тің қосындысы шықты.

2.Есепті шығару. 
Алма-80тг,
Картоп- 4есе қымбат 
талдау сұрақтары:

  • Бұл есеп пе?

  • Есеп болу үшін не істеу керек?

  • Неше амалды есеп?

  • Екі амалмен шығарылуы үшін не істейміз?

Топтық жұмыс.

Есептерді теңдеу арқылы шығарып, нәтижесін диаграмма арқылы көрсет



І – топ
Бар еді - 1706қап ұн.

Қалды - 1009қап ұн
Жөнелтілді -? Қап ұн

1009+х=1706

Х=1706-1009

Х= 697______

1009+697=1706

1706=1706


ІІ - топ
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.


399+х=548

Х=548-399

Х= 149______

399+149=548

548=548



ІІІ - топ
Әр қ. 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.


8*5+х=63

40+х=63

Х= 63-40

Х=23______

8*5+23=63

63=63

4-топ

Болды -248 кг күріш

Сатылды-? кг күріш

Қалды- 108 кг күріш


248-х = 108

X=248-108

X=140

248-140 =108

108 =108

Әр топ өз тапсырмасын теңдеу ретінде орындап, диаграммасын құрады.

1. Сандарды жуы ондыққа дейін толықтыр.

89, 67, 58, 29, 78, 99, 59, 57

2. А) Есептеу тәсілін түсіндір.

ә) Есепте. Тақтаға 5 оқушы шақырылады.

. Есепті шығар.

Математика үйірмесіне 34 оқушы қатысады. Олардың 18-і ер бала, ал қалғандары қыздар. Үйірмеге қатысатын қатысатын қыздардың ер балалардан нешеуі артық

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті ресурстар, оқулық, презентация

Соңы

Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?

  • Сабақта не қызық болды?

  • Қандай қиындықтар кездесті?

  • Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Кері байланыс кестені толтыру арқылы жасау:

Сұрақтар

ия

жоқ

1.

Есепті талдай отырып, шартын құра аламын.




2.

Есептің дұрыс шешімін таба аламын.



3.

Есепті теңдеу арқылы шығара аламын




4.

Есептің нәтижесін диаграмма арқылы көрсетуді білемін.








Пән:Математика

4.А.Бөлім. Есептердің тиімді тәсілдері Күні

Сынып: 2

Сабақ 117- 118

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Өрнектегі амалдарды орындау реті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.2.1.1 сандық және әріптік өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/ теңдік және теңсіздіктерді құру, оқу, жазу және тану


Сабақ мақсаттары

  • өрнектің түрлерін айыра біледі

  • әріпті өрнектің мәнін табуды үйренеді

  • әріпті өрнек құрастырады


Бағалау критерийлері

Әріпті өрнекті айра біледі, әріпті өрнектің мәнін табады.

Тілдік мақсаттар


Әріпті өрнек

Құндылықтарды дарыту



Топтық жұмыс барысында өзара жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтары қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Тірек сөздерді қолдану арқылы қазақ тілі ағылшын тілі орыс тілі пәндерімен байланыс орнады.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ – мен байланыс, тренажёр

http://shkolnayastrana.ucoz.uo



Бастапқы білім


Оқушылар күнделікті өмірдегі тәжірибесіне сүйенеді

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық дайындық

Қол алысып, қәне, біз,

 Достасайық бәріміз.

 Айтарым бар сендерге,

 Тез тұрыңдар шеңберге.

 Қандай жақсы бір тұру,

 Достарменен бір жүру!

 Қандай жақсы дос болу!


ОМ таныстыру

  • өрнектің түрлерін айыра білетін боласың әріпті өрнектің мәнін табуды үйренесің.

(Ұ,Т) Оқушыларға тапсырмасы бар кеспеқағаздар таратып беру.

«Өткен аптада кітапханаға 75 оқушы, ал осы аптада кітапханаға а - ға кем оқушы келді. Кітапханаға осы аптада қанша оқушы келді?»

Әр топқа өрнек жазуды ұсыну. (75-a) Бұл өрнектің мәнін қалай табуға болады?

Оқушылар жауап беруге қиналады. Себебі, а - ның мәні белгісіз.

- а - ның орнына қандай санды қоюға болады?.

Топта а-ның мәнін тауып көріңдер.

- Барлық өрнектерден нені байқадыңдар?

(бірінші сан үнемі тұрақты болып, екінші сан өзгеріп отырды). а - ның мәні 76 болуы мүмкін бе? -Жауабын кім түсіндіреді?

- Ауызша есептеу.
- Балалар сендердің алдыларыңда билеттер жатыр, өрнектің мәніне сәйкес вагонға отырыңдар.(Орныңды тап ойыны)
21 - 20
10 - 9
41 - 40
61 - 60
10 - 8
4 - 2
42 - 40
32 - 30
8 - 6
33 - 30
1+2
43 - 40
53 - 50
14 - 10
84 - 80
3+1
74 - 70

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті ресурстар, оқулық, презентация

Ортасы

(Т) Жарыста блиц турнирі.Есепті талқылау.

Өрнек құрастыр

Спорт жарысына 14 қыз бала және а ұл бала қатысты спорт жарысына қанша бала қатысты

Хоккей турниріне 1команда 15 2оманда d шайба соқты. Екі команда қанша шайба соқты?

Жауабы: А (14+a)+14

Ә. 15-b.

Б.с+3

Ереже Санды өрнектер сандардан құралады.Әріпті өрнектер әріптен құралады.


(Ж) Қар қиыршықтары

Қар қиыршықтары өрнектерді әртүрлі тәсілмен оқы. Өрнек болмайтын жазуды тап.Өрнектің мәнін тап Жауабын өзара тексер.

Өрнектер: 82-48; c + n; 100 -36; 28+34-18;

61+a; 61-28+35

Санды өрнектердің мәні: 34,64,44.

(Ж) Шығарып көр

Қайратта а марка, ал Сәкенде в марка бар. а + в, а - в а=60, в= 36

Жауабы:

60+36=96

60-36=24

Өрнек дегеніміз сандар мен әріптер амалдар таңбасымен байланысқан жазу

(Т) Есеп Оқушылар екі есеп сызбасын қарастырып олардың шарттарын салыстырады. Есептің шешуін ламинатталған қағазға шығарады.

Жауабы:

А. 49+a

Ә. (49+a) +49 а= 6


Деңгейлік тапсырмалар. І деңгей

 Теңдіктер тура болатындай жақшалар қой.

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!