Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық
дайындық
Математика сырлары
,
Қызықтырды біздерді.
Сабаққа бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді.
|
Сұрақ-жауап бойынша өткен сабақты
қайталау
-
Теңдеу дегеніміз не?
-
Жай теңдеу мен күрделі теңдеудің айырмашылығы
неде?
-
Күрделі теңдеудің алгоритмін айт?
Математикалық диктант
33+7, 84+6, 56-6, 64+6,
55+5, 76-6, 98-9, 73+8, 92-2
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
жүйесі бойынша бағаланады
|
Тапсырма орындауға
қажетті ресурстар, оқулық, презентация
|
Ортасы
|
Қызығушылықты ояту.
«Бізде не бар?» ойыны
Мұғалім кемпірқосақ түстерін атайды, балалар сол түстерге
байланысты парталарының үстінде не барын
санайды.
Жасыл түс дегенде –Неше қалам бар?
Қызыл түс- Неше кітап бар?
Кейін шыққан нәтижеге байланысты диаграмма құрастырады.
Шыққан нәтижеге сүйеніп, теңдеу құрастыру.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы:Нәтижелерді тексеру
және көрсету.
Сабақтың
мақсаты:
Сұрақтарға
зерттеу нәтижесінде мәліметтерді жинау, жүйелеу, кестеге салу,
пиктограмма немесе диаграммалар құру арқылы жауап
беру;
Жетістік критерийлері:
-
есепті талдай отырып, сәйкес
моделін құра алады;
-
сәйкес тәсілдерді таңдай
отырып, есептің дұрыс шешімін таба
алады.
Бүгінгі сабақтан күтілетін
нәтижелер:
«Ой қозғау».
Мұғалім 1-20 сандарды атайды. Оқушылар бұл сандарды қандай топтарға
топтастыруға болатынын атайды. Неліктен?
Не ортақ? Қандай айырмашылығы бар? Сандарды екі топқа
топтастыра отыра салыстыру үшін Венн диаграммасын
құрастыру.
Жұп сандар, тақ сандар.
|
Бір таңбалы сандар , екі таңбалы
сандар
Тақтамен жұмыс.
1. Математикалық диктант.
1.Мен бір сан ойладым, ол санға 10-ды қосқанда 45 шықты. Мен қандай
сан ойладым.
2. Мен бір сан ойладым, ол саннан – 15 –ті азайтқанда 25 пен 15-тің
қосындысы шықты.
2.Есепті шығару.
Алма-80тг,
Картоп- 4есе қымбат
талдау сұрақтары:
Топтық жұмыс.
Есептерді теңдеу арқылы шығарып, нәтижесін диаграмма
арқылы көрсет
І – топ
Бар еді - 1706қап ұн.
Қалды - 1009қап ұн
Жөнелтілді -? Қап ұн
1009+х=1706
Х=1706-1009
Х=
697______
1009+697=1706
1706=1706
ІІ - топ
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
399+х=548
Х=548-399
Х=
149______
399+149=548
548=548
ІІІ - топ
Әр қ. 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.
8*5+х=63
40+х=63
Х=
63-40
Х=23______
8*5+23=63
63=63
4-топ
Болды -248 кг күріш
Сатылды-? кг күріш
Қалды- 108 кг күріш
248-х = 108
X=248-108
X=140
248-140 =108
108 =108
Әр топ өз тапсырмасын
теңдеу ретінде орындап, диаграммасын құрады.
№1. Сандарды
жуы ондыққа дейін толықтыр.
89, 67, 58,
29, 78, 99, 59, 57
№2. А)
Есептеу тәсілін түсіндір.
ә) Есепте.
Тақтаға 5 оқушы шақырылады.
. Есепті
шығар.
Математика үйірмесіне
34 оқушы қатысады. Олардың 18-і ер бала, ал қалғандары қыздар.
Үйірмеге қатысатын қатысатын қыздардың ер балалардан нешеуі
артық
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
жүйесі бойынша бағаланады
|
Тапсырма орындауға
қажетті ресурстар, оқулық, презентация
|