Сабақтың
басы
15
мин
|
1.«Зейінін
шоғырландыру»
.Сұрақ-жауап
әдісі.
1.Жұлдыз деген сөз қай тілден
енген?
2.Қандай жұлдыздарды
білесің?
3.Жұлдыздарды қандай ғылым
зерттейді?
№1 тапсырма. «Миға
шабуыл».
ә) Түрлі тәсілмен
есепте.«Миға шабуыл»
тәсілі.
225:(3·5)=225:15=15
225:3:5=75:5=15
225: 5:3
=45:5=15
б) Бөлгішті бір таңбалы екі
санның көбейтіндісіне алмастырып, бөлуді
орындайды.
360:72=
360:(8·9)=360:8:9=45:9=5
360:72= 360:(8·9)=360:9:8
=40:8=5
№2
тапсырма.
Дескриптор:
1.Сабақтың мақсатын
айқындайды;
2.Есептерді тиімді тәсілмен
шығарады;
3.Қай тәсілдің тиімді екенін
анықтайды.
|
Сұрақ-жауап әдісі
арқылы диалогқа түседі.
Есептерді үлгі
бойынша орындайды.
Оқушылар бірінші тәсілдің
тиімді екенін анықтайды.
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
Online Mektep
платформасы
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
16
мин
|
Өзіндік жұмыс. №3
тапсырма.
Бір кітапта 60 бет,
екіншісінде 96 бет бар. Егер күніне 6 беттен оқитын болса, осы екі
кітапты қанша күнде оқып шығуға
болады?
Шешуі:
1-тәсіл (60+96):6=26
2-тәсіл
60:6+96:6=26
Жауабы:
26күн
Дескриптор:
1.Есептеудің тиімді тәсілін
анықтайды.
2.Есепті тиімді тәсілмен
шығарады.
№4
тапсырма.
Арман есепті әртүрлі
тәсілмен шығарды. Мектепті жөндеу жұмысына бірдей құтыдағы 90 кг ақ
және 180 кг көк сыр әкелінді. Ақ сыр 18 құты болды. Қанша құты көк
сыр сатып алынды?
1-тәсіл:
1) 90 : 18 = 5 (кг) – бір құтыда.
2) 180 : 5 = 36
(қ.)
2-тәсіл:
1) 180 : 90 = 2 (есе) – ақ сырға қарағанда көк
сыр
неше есе артық
әкелінді?
2) 18 ∙ 2 = 36
(құты)
180 : х =
90 : 18
180:x=5
x=180:5
x=36
Жауабы: 36 құты көк сыр сатып
алынды.
Дескриптор:
1. Ең тиімді әдісті
анықтайды;
2.Есептерді тиімді тәсілмен
шығарады;
3.Теңдеу
құрайды.
|
Саралау тәсілі
«Тапсырма» арқылы.
Кейбір оқушыға қосымша
сұрақтар беріледі.
Есептің шартына байланысты
теңдеу құрады.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
Өзін-өзі
бағалау
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
7мин
|
«Сен
зерттеушісің» Өзіндік жұмыс №8
тапсырма.
Суретте бейнеленген әр
дөңгелекке 1-ден 12-ге дейінгі сандар жазылуы тиіс. Бір түзудің
бойында орналасқан кез келген төрт санның қосындысы 26-ға тең болу
керек.
Дескриптор:
1.Нұсқаларды
ұсынады;
2.Сандарды
орналастырады.
|
Әр оқушы
өз нұсқаларын ұсынып, оны
қорғайды.
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Кері
байланыс
2мин
Үйге
тапсырма
|
«Кері байланыс
күнделігі»
1.Мен сабақтың
тақырыбын-----------------------түсіндім.
2.Оны
---------------------------орындай
аламын.
3.Мен
---------------------------------түсінбедім.
4.Маған ең
қиыны-----------------------------болды.
№9
тапсырма.
|
Оқушылар алдын ала берілген
кері байланыс күнделігін
толтырады.
|
|
|