Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика қызықты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
"Математика қызықты" тақырыбындағы мақала.
Көңілді математикалық материал-бұл мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық идеяларды қалыптастыруға ықпал ететін дидактикалық құралдардың бірі. Оның әсерінен мектеп жасына дейінгі балалардың назары мақсатты, тұрақты болады, есте сақтау, ойлау жетілдіріледі, математикалық терминдерді дұрыс қолдану қалыптасады.
Математика-балаларды геометриялық фигураларды санауға, тануға және атауға, кеңістікте және уақытта жүруге, аптаның, айдың күндерін білуге және тағы басқаларға үйретеді.
Математиканы ойында оқыған жақсы.
Есептегіштер - жетекші анықтау немесе ойындағы рөлдерді бөлу үшін қолданылатын қысқа өлеңдер-балалар фольклорының ең көп таралған жанры. Оқырманды айту немесе тыңдау балаларға үлкен рахат сыйлайды. Көптеген есептегіштердің негізі-санау. Бірақ ересектер жұмбақ есеп туралы ұмытып кетті, ал балалар оны есептегіштерде әлі де қолдана береді. Балалардың санауыштарына деген қызығушылық жоғалған жоқ. Оларды есте сақтау және көбейту балаларға қиындық тудырмайды. Керісінше, олар балаларға қуаныш, рахат сыйлайды, сонымен қатар сандық және реттік санау дағдыларын шоғырландыруға ықпал етеді.
Бір, екі, үш, төрт!
Тышқандар пәтерде тұрды.
Олардың досы оларға құлады,
Крест-үлкен паук.
Бес, алты, жеті, сегіз!
Өрмекші біз бәрін сұраймыз:
"Сен, обжора, ходи»
Ал, Машенка, води.
Бір, екі, үш, төрт,
Мысық сауаттылыққа үйретілді:
Оқымаңыз және жазбаңыз,
Ал тышқандардың артында.
Бір, екі, үш, төрт, бес,
Алты, жеті, сегіз, тоғыз, он.
Ақ ай шығады!
Кім бір айға жетеді,
Сол прятаться жұмсалады.
Тілдік бұрылыстар-бұл қиын өлеңдер мен сөз тіркестерін тез қайталаудың көңілді және зиянсыз ойыны. Бұл баланы сөйлеу бөліктері мен сөз бөліктерін дұрыс, мағыналы қолдануға үйрететін пайдалы грамматикалық жаттығулар, сонымен бірге — еркелету, сүйікті сөзжұмбақ ойыны. Сандарды қолдана отырып, ересек адам мектеп жасына дейінгі балаларды сан есіммен, санмен және жағдаймен үйлестіруге, сандық және реттік сандарды дұрыс қолдануға қызықты түрде үйрете алады.
Жылдам жүгірді
Үш кавалерист.
Үш кавалерист
Догоняли үш жүз.
Аю орманда бал тапты,
Бал аз, аралар көп.
Қамыстағы алты тышқан шуршат.
Ит көпірден өтті,
Төрт аяғы, бесінші құйрығы.
Игнат күрек сатып алуға кетті,
Игнат бес күрек сатып алды.
Тоған арқылы өтті,
Шыбыққа іліңіз.
Игнат құлады-бес күрек жоғалды.
Сұрақтар-әзілдер-жұмбақтардың ерекше түрі. Олар басқалардан ерекшеленеді, өйткені олар жауап бермейді, керісінше олар алдымен дұрыс емес бағытта ойлауға мәжбүр етеді. Мұндай сұрақтардың мәні-тұзақ немесе сөз ойыны. Бұл сұрақтар тапқыр,таңқаларлық жауап. Оларды шешу үшін тапқырлық, тапқырлық, әзіл-оспақты түсіну қажет. Сұрақтардың мәні, яғни негізгі, сондықтан сіз шешім туралы болжай аласыз, жауап бере аласыз, сыртқы қайталама жағдайлармен жасырылады. Мысалы:
"Бес жасында кім боласың?»
(Бесжылдық ребенком)
"Неге ұқсас половинка алма?»
(Екінші лайыкты)
"Өзенде қандай тастар бар?»
(Дымқыл)
"Неліктен тіл аузында?»
(Аш)
"Аспанға не жетесің?»
(Көзқарас)
Сұрақ-әзілдер математикалық ұғымдарды бекітіп қана қоймай, мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ой дамуына ықпал етеді.
Қай сөзде әріптер қанша Сан бар?
(100)
Алда не бар, ал қоянның артында не бар?
(Әрпі "ц»)
Ешкі 7 жаста болғанда, бұдан кейін не болады?
(Сегізінші барады)
Тапсырмалар-тапқырлық балаларға қосу және азайту операцияларының мағынасын түсінуге, тікелей және кері санау дағдыларын нығайтуға, проблемалық жағдайларды жасауға, баланы әртүрлі шешімдерді өз бетінше табуға, зияткерлік жұмысқа байланысты жағымды эмоциялар тудыруға көмектеседі. Тапсырмалар-тапқырлықты балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолдануға болады.
Екі текшенің неше табаны бар?
Жел соғып, жапырақ жыртылды,
Содан кейін тағы біреуі құлады.
Содан кейін бес құлады,
Оларды кім есептей алады?
Үш сары көзді түймедақ,
Екі көңілді көңілді.
Балалар анасына берді,
Гүлде қанша гүл бар?
Бірде қалың орманда,
Қайың бұтасының астында,
Орман саңырауқұлақтары жиналды.
Ал сіз зевай емес, саңырауқұлақтар санау:
Екі кеуде және екі толқын,
Екі шантерелл, екі ащы,
Бізге кім жауап беруге дайын:
Қанша саңырауқұлақ бар?
Тапсырмалар балаларды қиялдауға, санға ғана емес, сонымен қатар пішін, түс, Өлшем, сапа, Өлшем, кеңістіктік және уақытша нұсқаулар және тағы басқаларға қатысты әртүрлі сұрақтарға жауап беруге үйретеді. Мұндай тапсырмаларды тыңдай отырып, бала ертегі жағдайын айқын көрсетеді, оқиғалардың динамикасына үйренеді, сонымен бірге назар, табандылық, шыдамдылықты үйретеді, өйткені тапсырманың соңында қандай сұрақ қойылатыны белгісіз. Балалар ұқсас тапсырмаларды өздері жасай алады, және олар әрқашан, барлық жерде және бәрін-бәрін-айналамыздағы барлық нәрсені санауды үйренеді. Тапсырмалардағы тақырыптар әртүрлі: гүлдер, ағаштар, жануарлар, құстар, жәндіктер, саңырауқұлақтар, киім, көлік, ойыншықтар, көкөністер, жемістер және, әрине, ертегі кейіпкерлері. Дәл осы тәсіл балалардың қоршаған әлем туралы түсінігін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Жануарлар киінді,
Серуендеуге барыңыз.
Шляпадағы аю, қалпақтағы Қасқыр,
Панамкадағы Түлкі, орамалдағы ақуыз,
Ал қоян пилоткада.
Кенеттен қатты жел соғып кетті
Және аю шляпасын сындырды,
Ал түлкі панамку.
Сұрақ: бас киімдерде қанша жануар қалды?
Хрюша гулял саябағында " мен таптым монетку.
Мен қуанып: "Мен не сатып аламын?»
Бір пенни балмұздақ сатып алды,
Тағы біреуі торт сатып алды,
Карусельге мінуге екі тиын жұмсады,
Ал соңында Мен анама әдемі гүл шоғын сатып алдым.
Сұрақ: шошқа қанша тиын тапты?
Антонның туған күніне қонақтар келді.
Макар оған тірі попугая берді.
Степан оған барлық жер үсті көлігін сыйлады.
Лиза оған ағаш конструктор сыйлады.
Валя оған аударылған суреттерді берді.
Сұрақ: Антон қанша сыйлық берді?
Туған күнінде қанша бала болды?
Баланың саусақтарымен ойнау арқылы оны санауға, санау дағдыларын тексеруге, байқауды дамытуға үйретуге болады. Саусақ ойындарын әртүрлі іс-шараларда, сондай-ақ физикалық минуттар ретінде пайдалануға болады.
Бір, екі, үш, төрт, бес -
Саусақтар серуендеуге шықты.
Бір, екі, үш, төрт, бес -
Алматыда үйшік спрятались тағы да.
Бірінші саусақ ең маңызды,
Ол әке сияқты, ол үлкен.
Және индексті анаға өте ұқсас, екінші.
Үшінші Балапан, саусақ орташа.
Сенің інім бесжылдық.
Ал төртінші өте қызық,
Сонымен қатар, безымянный:
Оның күшік сияқты әлі аты жоқ.
Кішкентай саусақ-бесінші саусақ,
Біз оны қалай танымаймыз?
Бұл сен, санауды үйренген балам.
Математика қызықты. Балалар ойлауға, ойлауға, ақыл-ой операцияларын жасауға, мәселелерді өз бетінше шешуге үйренеді. Ойын-сауық материалы балаларға үлкен рахат, математика ғылымымен қарым-қатынастың жағымды сәттерін береді.