Пәні: математика | Мектеп: №76 негізгі мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Карымбекова А |
Сынып: 1 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Тақырыбы: | Реттік санау |
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар | 1.1.1.1 натурал сандардың жəне нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау1.1.1.2 біртаңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстыру
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Реттік санауды біледі, цифр мен санды ажырата алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсіну; |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. |
Тілдік мақсат
| Оқушылар орындай алады: сандарды тура санай алады.Негізгі терминдер мен сөз тіркестерін: |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қанша? (неше?), санау, сан, саны. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сәйкес келетін тіл стилі: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: нешінші ? |
Алдыңғы оқу (бұрыннан бар білімдері) | Заттарды санау |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | І. Ұйымдастыру кезеңі: . Көңіл-күй ахуалы.Бір қосу бір екі ме?Біліп алмай секірме,Бесіктегі бал бөбек,Білмес оны жекіме! Қызығушылығын ояту: Ойын «Көршісін тап» Балаларға сандар беріледі. Әр бала қолындағы санға қарап өз орнын тауып тұрады. Сол санның көршілерін атайды. Сан қатары екені айтылады. Тура, кері санау.
| Суреттер, кеспе қағаздарыЗаттардың суреттері салынған парақшалар, АКТ
|
Ортасы
Айтылым | 10 оқушыны тақтаға шығарып, оларды бір қатарға тұрғызу. «Кім бірінші тұр? Санау бойынша нешінші болады? Нешінші тұр?»Топтық жұмыс. Көңілді клоундар.Клоундардың қайсысы оң жақтан үшінші тұр?Балпақ сол жақтан нешінші тұр?Оймақ оң жақтан нешінші тұр?Сол жақтан жетінші тұрған кім?Оң жақтан оныншы тұрған клоунды ата. Егер сол жақтан бастап санаса, ол нешінші болады?Жауабы:1.Сопақ. 2.Екінші. 3.Бесінші. 4.Сөлпек. 5.Бармақ. Бірінші. Жұптық жұмыс. Шығарып көр.Қабаттарды ретімен сана. Мына сұрақтарға жауап бер:1.Гитарада ойнайтын қыз нешінші қабатта тұрады?2.Ең жоғарғы қабат реті бойынша нешінші қабат болады?3.Теледидар көріп отырған бала нешінші қабатта тұрады?4.Бесінші қабатта не тұрады?Өз бетінше осындай сұрақтар құрастыру.Ойлан.Біз реттік санауды тағы қай жерде қолданамыз? Мысалдар келтіру. |
Оқулық. 7-бет
|
СоңыЖазылым. | Сабақты пысықтау мақсатында қосымша тапсырмалар орындау.3-жұмыс парағы. Дұрыстап санап көр.Оқушылар өз беттерінше қанша затты бір қарындашпен бояу керектігін және нешінші затты басқа қарындашпен қоршап сызу керектігін анықтауы тиіс. Үш зымыранды сары түсті қарындашпен боя, ал сол жақтан үшінші зымыранды қызыл түсті қарындашпен боя.Бес кемені – жасыл, оң жақтан бесінші – қызыл.4-жұмыс парағы.Жарыс.Спортшылар қандай ретпен жүгіріп келеді?Жауабы:1-ші – Әнуар, 2-ші – Әлімхан, 3-ші – Мансұр, 4-ші – Ілияс, 5-ші – Данияр, 6-шы – Серік. |
Жұмыс дәптері |
Бағалау | Оқушылардың саақтың тақырыбын қаншалықты меңгергенін бағалу:1-ден 10-ға дейін реттік нөмірмен санау;10-нан 1-ге дейін реттік нөмірмен санау;Сендер қалай ойлайсыңдар? «Үш үй» мен «үшінші үй» деген сөз тіркесеріндегі айырмашылық қандай?Бүгін сендерде неше сабақ болады?«Жетістік баспалдағымен» өзін-өзі бағалау. |
|
Саралау - оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау - оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланыс Құндылықтармен байланыс: АКТ-мен байланыс: |
Рефлекция: Сабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Жоспарланғансаралау жақсыіске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім жəненеге?
|
|