Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Бірінші кезең
-
минут
Әр есеп 6 балл
-
Егер
, ал
теңдіктері орындалса,
онда
өрнегінің мәні+н
табыңыздар.
-
Мәриям 17 қабатты үйдің 4-подъезіндегі №290 - квартирада тұрады. Әрбір этаждағы және подъздергі пәтерлер саны бірдей болса, Мәриям қай қабатта тұрады?
-
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы және катеттерінің созындысына жанасатын шеңбердің радиусы R-ге тең болса, үшбұрыштың периметрін табыңыз.
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Екінші кезең
15 минут
Әр есеп 7 балл
2-1.
теңдеуінің нақты түбірлерін
табыңыздар.
2-2. tg A + tg B = 2 және ctg A + ctg B = 3 екені белгілі болса.
tg (A + B) - ның мәнін табыңыздар.
2-3.
функционалдық теңдеуін
шешіңіз.
).
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Үшінші кезең
20 минут
Әр есеп 8 балл
3-1.
функциясы берілсе,
онда
теңдеуін
шешіңіздер.
3-2. Сабыр бір аптадан бері қызықты сериялдың барлық бөлімдерін көріп келеді. Кеше ол қатарынан 9 бөлімін, ал бүгін 6 бөлімін көрді. Бір қызығы кеше көрген бөлімдерінің номерлерінің қосындысы бүгін көрген бөлімдерінің номерлерінің қосындысына тең болды. Сабырдың соңғы көрген бөлімінің номері қандай болды? (Сериял бірден бастап натурал сандармен номерленген).
3-3. Егер
және
болса, онда
өрнегінің мәнін
табыңыздар.
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Төртінші кезең
25 минут
Әр есеп 9 балл
4-1. Теңдеуді шешіңіздер:

4-2. Облыстық олимпиадаға 10 тоғызыншы сынып, 15 оныншы сынып және 20 он бірінші сынып оқушылары қатысты. Араларында кемінде 3 тоғызыншы және 3 оныншы сынып оқушылары болатындай тоғыз адамнан тұратын топты қанша жолмен таңдауға болады.
4-3.
Коэффиценттері теріс
емес
көпмүшесі
берілсін.
Егер,
болса, онда
неге тең?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары
Математика сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Бірінші кезең
-
минут
Әр есеп 6 балл
-
Егер
, ал
теңдіктері орындалса,
онда
өрнегінің мәні+н
табыңыздар.
-
Мәриям 17 қабатты үйдің 4-подъезіндегі №290 - квартирада тұрады. Әрбір этаждағы және подъздергі пәтерлер саны бірдей болса, Мәриям қай қабатта тұрады?
-
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы және катеттерінің созындысына жанасатын шеңбердің радиусы R-ге тең болса, үшбұрыштың периметрін табыңыз.
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Екінші кезең
15 минут
Әр есеп 7 балл
2-1.
теңдеуінің нақты түбірлерін
табыңыздар.
2-2. tg A + tg B = 2 және ctg A + ctg B = 3 екені белгілі болса.
tg (A + B) - ның мәнін табыңыздар.
2-3.
функционалдық теңдеуін
шешіңіз.
).
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Үшінші кезең
20 минут
Әр есеп 8 балл
3-1.
функциясы берілсе,
онда
теңдеуін
шешіңіздер.
3-2. Сабыр бір аптадан бері қызықты сериялдың барлық бөлімдерін көріп келеді. Кеше ол қатарынан 9 бөлімін, ал бүгін 6 бөлімін көрді. Бір қызығы кеше көрген бөлімдерінің номерлерінің қосындысы бүгін көрген бөлімдерінің номерлерінің қосындысына тең болды. Сабырдың соңғы көрген бөлімінің номері қандай болды? (Сериял бірден бастап натурал сандармен номерленген).
3-3. Егер
және
болса, онда
өрнегінің мәнін
табыңыздар.
Математика пәні мұғалімдеріне арналған республикалық «Математикалық регата» олимпиадасының аудандық кезеңі
Төртінші кезең
25 минут
Әр есеп 9 балл
4-1. Теңдеуді шешіңіздер:

4-2. Облыстық олимпиадаға 10 тоғызыншы сынып, 15 оныншы сынып және 20 он бірінші сынып оқушылары қатысты. Араларында кемінде 3 тоғызыншы және 3 оныншы сынып оқушылары болатындай тоғыз адамнан тұратын топты қанша жолмен таңдауға болады.
4-3.
Коэффиценттері теріс
емес
көпмүшесі
берілсін.
Егер,
болса, онда
неге тең?
шағым қалдыра аласыз













