+7 (771) 234-55-99

Жұмыс күндері: Дс-Жм, 09:00 - 18:00

Басты бет / Материалдар / Математика / Баяндамалар, реферат / Барлық сыныптар / Математика сабағында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану


Математика сабағында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік

математика пәні мұғалімдеріне

Джалмурзаева Айжан Асановна

03 Қазан 2019

16

0

Материалдың толық нұсқасы

Математика сабағында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру.

Ғылымның дамуы математикалық білім берудің мазмұнының үздіксіз жаңаруын, оқу пәнінің ғылыммен ұштастырылуын, мазмұнының қоғамдағы әлеуметтік қажеттіліктерге сай болуын талап етеді. Біздің қоғамымыздың бір бөлігін даму мүмкіндігі шектеулі азаматтар мен азаматшалар құрайды. Білім беру саласында арнайы түзету мекемелердің өз орны бар. Барлық арнайы түзету мекемелері ҚР «Білім туралы» және «Кемтар балаларды әлеуметтік, медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» заңын басшылыққа ала отырып жұмыс жасайды. Сонымен бірге ақылы кеміс балаларды оқыту процесі терең өзгешелікке ие. Өйткені мұндай балалардың орталық нерв жүйесі органикалық зақымданған, осының салдарынан баланың таным процесінде ауытқулар болады. Ақыл-ойы нашар дамыған балаларда сөз бен әрекеттің ара-қатынасы бұзылған және бұл елестің ұғымға өтуін қиындатады. Сезімдік қабылдаудың жетілмеуіне байланысты оқу материалын түсінуде үлкен қиындықтар пайда болады. Сондықтан дамуды басып озып алға шыққан оқу ғана баланың таяудағы даму аймағын жасайды және ол дамудың бірқатар ішкі процестерін оятып қозғалысқа келтіреді. Бұл жөнінде белгілі ғалым педагог Л. С Выготский «Дұрыс ұйымдастырылған оқыту процесі ғана баланың жеке басының дамуын ілгерлете алады» - деген болатын. Сол себептен көмекші мектептің алдында білім беру мақсатымен қатар түзету-дамыту мақсаттары да бар. Ақыл-ойы бұзылған балалардың білім алудағы ерекше қажеттіліктерінің бірі, оқушыға, оның танымдық мүмкіндігіне және оқудағы шынайы жетістіктеріне қойылатын талаптардың сәйкестігін үнемі бақылау болып табылады. Бұл мақсатта тек қана әрбір мұғалім сабақтарын жаңаша ұйымдастыру арқылы оқушылардың білуге деген ынтасын, қызығушылығын арттырғанда ғана жүзеге асыра алады.

К. Д Ушинский «Қызығушылық оқушының білімге құштарлығын ғана арттырып қоймайды сонымен қатар айналадағы бізге белгісіз жұмбақ сырларға жауап іздеуге итермелейді» - дейді.

Сондықтан оқушылардың қызығушылығын арттыруда мына маңызды мақсаттарды ескерген жөн.

  1. Баланың ішкі психологиялық процестерін қалыптастыру арқылы ықпал ету.

  2. Сабақты ұнатуын, ұнатпауын қадағалау арқылы ықпал ету.

  3. Әр оқушының қабілеті жеткен жерге дейін еңбек етуін ойластыру арқылы ықпал ету.

Қызығу-танымдық іс-әрекеттің қозғаушы күші Г. И Шукиннің зерделуі бойынша оқушылардың қызығушылығының негізгі көзі – оқушыға әкелетін алдағы ақпараттың белгісіздігі, таңқаларлық сезімдерді, айқын құбылыстарға жаңаша қарауға мүмкіндік беруі, ғылыми білімдердің пайда болуы, айқындығы және практикалық мәнін сипаттауы. Оқыту үрдісі кезінде мұғалімнің оқушының қызығушылықтарын оятуы, дамытуы сабақтың мазмұнын терең, қызықты етіп және оқушылардың танымдық әрекеттерінің тәсілдерін әр түрлі шығармашылық тапсырмалармен нәтижелі жасай білуінде. Сондықтан қазіргі таңда педагогика жаңалықтарын қазіргі қолданылып жүрген оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пән ерекшелігіне қарай қолдана білу оқытудың мақсатына жетудегі оқушылардың қызығушылығын арттырудың бірден бір жолы.

Әдіс дегеніміз – оқушылардың танымдық әрекеттерін ұйымдастыру формасы, жолы, біртұтас стратегиялық идеяларымен біріккен жеке методикалық ұстанымның жүйесі. Ал оқыту тәсілі дегеніміз – әдісті құрайтын оның бір бөлігі. Оқыту әдістерінің тиімділігін арттыру сабақтарда үнемі біркелкі әдістерді қолдану емес, әр түрлі бірнеше әдістерді ұштастырып қолдана білуге байланысты. Мысалы: математика сабақтарында талдау және жинақтау, салыстыру және жалпылау, бақылау және тәжірибе, абстрактілеу және нақтылау, мамандандыру және моделдеу әдістері ұштастырылып қолданылады.

Бір әдіс қандай жақсы болса да, ол оқыту үрдісінің барлық міндеттері мен құрылымының бөліктерін қамтамасыз ете алмайды. Оқытудың мақсаттарына қарай, сондай-ақ оқушылардың таным белсенділігінің деңгейіне қарай оқыту әдістерін дидактикалық тұрғыдан әдіскерлер : Д. Е Райков, К. М Верзалин, В. П Есипов, М. А Даниловтар былай топтаған:


Оқыту әдістері


  1. Түсіндіру әдісі

  2. Әңгімелеу, әңгімелесу

(диалогтық)әдісі

  1. Сұрақ-жауап әдісі

  2. Ауызша баяндау әдісі

  3. Оқулықпен жұмыс әдісі

Сөздік Көрнекілік Практикалық

  1. Бақылау әдісі

  2. Өзіндік жұмыс әдісі

  3. Техникалық құралдарды пайдалану әдісі

  4. Көрсету әдістері

  1. Дидактикалық және ұлттық ойындар әдісі

  2. Жаттығу әдісі

  3. Сарамандық, графикалық жұмыстар әдісі









В. А Сухомлинский «Сөз ең маңызды педагогикалық құрал, оны еш нәрсемен алмастыра алмайсыңдар» - дейді. Яғни мұғалім өзінің баяндауын басқа барлық әдіс-тәсілдермен ұштастырып отырады.

XXI ғасыр ғылым мен білімнің ғасыры, ғылым мен техниканың жедел дамыған ақпараттық мәліметтер ағымы күшейген кезең. Сол себепті жоғарыда көрсетілген әдіс-тәсілдер техникалық жаңалықтар мен қазіргі қоғам сұранысына сай өзгертіліп қазіргі таңда оқу-тәрбие үрдісінде қолданылып , айтарлықтай нәтиже беріп жүр. Олардың арасынан өз сабағымда мына әдіс-тәсілдерді қолданып жүрмін.

  1. С И Перовский «көрнекілік» әдісі

  2. Махмутов «Проблемалық дамыта оқыту» әдісі

  3. В Оконь «Көркем әдебиетті пайдалану» әдісі

  4. И Л Лернер «Проблемалық баяндау» әдісі

  5. Г И Щукин «Үлгі жұмыс бойынша топтық эвристикалық» әдісі

  6. Л Занков, Д Элконин «Дамыта оқыту» әдісі

  7. Л Скаткин, Г И Щукин «Топтап оқыту» әдісі

  8. В Н Дьяченко «Жұптап оқыту» әдісі

  9. В Шаталов «Тірек белгілері негзінде оқыту» әдісі

  10. «Моделдеу әдісі»

  11. В Ф Шаталов «Ақпараттық-коммуникативтік» әдіс

  12. Ю Н Бабанский «Өзіндік жұмыс» әдісі

  13. Б.Блумм «Сұрақ қою жүйесі» әдісі

  14. М Монтессори «Ойын әдісі»

  15. Ю Н Бабанский «Оқуға ынталантыру» әдісі

  16. Р Т Лемберг «Өнер құралдарын пайдалану»

  17. В Оконь «Практикалық» әдіс

  18. Топтастыру стратегиясы



Сертификатты жүктеу

Сертификатты “Менің материалдарым” бөлімінде де жүктей аласыз

http://ust.kz/word/matematika_sabagynda_turli_adis_tasilderdi_qoldany-167396.html

Ұқсас сабақ жоспарлары


Сабақ жоспары 10 сынып Орыс тілі қмж

Мектеп баспасы бойынша Орыс тілі пәнінен 10 сынып бойынша ұстаздарға арналған сабақ жоспарлары қамтылған. Файлды сатып алу арқылы сіз Орыс тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарларын және сыйлыққа дидактикалық материалдарды аласыз

Орыс тілі

10-сынып

75

-10% жеңілдік

Бағасы: 1000 тг

900 тг

Сатып алу

Үлгіні көру
Сабақ жоспары 9 сынып Ағылшын қмж ктп бжб тжб

Ағылшын пәнінен 9 сынып бойынша ұстаздарға арналған сабақ жоспарлары қамтылған. Файлды сатып алу арқылы сіз Ағылшын пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарларын және сыйлыққа дидактикалық материалдарды аласыз

Ағылшын

9-сынып

112

Бағасы:

1000 тг

Сатып алу

Үлгіні көру
Сабақ жоспары 4 сынып Математика қмж

Математика пәнінен 4 сынып бойынша ұстаздарға арналған сабақ жоспарлары қамтылған. Файлды сатып алу арқылы сіз Математика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарларын және сыйлыққа дидактикалық материалдарды аласыз

Математика

4-сынып

147

-10% жеңілдік

Бағасы: 1000 тг

900 тг

Сатып алу

Үлгіні көру