|
Пәні: математика |
Мектеп: №34 орта мектеп |
|
|
Күні: 15.03.2021ж |
Мұғалім: Утепова Ж.Д |
|
|
Сынып: 1 «К» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Тақырыбы |
Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге арналған есептер |
|
|
|
|
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.5.1.4 сандарды бірнеше бірлікке арттыру, азайту, айырымдық салыстыруға берілген есептерді талдау және шешу, кері есептерді құру және шешу 1.5.1.1 есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу; есепті шешу үшін тірек схемасын таңдау |
|
|
Бағалау критерийлері |
Санды бірнеше бірлікке арттырады және кемітеді; айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады; кері есептер құрастырады және шығарады; Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдейді; есепті шығару үшін тірек сызбаны таңдайды. |
|
|
Дескрипторлар |
Санды бірнеше бірлікке арттырады және кемітеді |
|
|
Айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады |
||
|
Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдейді |
||
|
Тілдік мақсат |
Есепті сараптауда оқушыларға есептің құрамдас бөліктерін, яғни “Шартын”, “Сұрағын”, “Шешуін”, “Жауабын” атауды және “...-еуі артық”, “... -еуі кем” сөз тіркестерін дұрыс қолдануды, оларды “+” және “–” математикалық амалдармен байланыстыруды үйренеді. |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: артық, кем |
||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: артық-больше – кем-меньше- |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Нешеге артық? 2. Нешеге кем? |
||
|
Ишара: «Басбармақ», «Бағдаршам», «Бес саусақ» әдісі |
||
|
Алдынғы оқу: |
Кері есепті құрастыру және шығару
|
|
|
Жоспар |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал. Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау. Келген қонақтармен амандасу. Музыка сүйемелдеуімен 3 тілде амандасу. |
|
|
Ортасы
|
1 тапсырма Есептің бөліктерін анықтайды. Анықталған бөліктерді сәйкес сөздермен байланыстырады. 1. Есептің шартын анықтау. 2. Есептің сұрағын анықтау. 3.Есептің шешуін анықтау Дискриптор:
2 тапсырма Есеп мәтінін құру
Дискриптор:
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
3 тапсырма. Есеп мәтінін құру
Дискриптор:
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі Дәптермен жұмыс. Жұмыс дәптердің 67-68 беттерінде берілген тапсырмаларды орындау. Дискриптор:
1. Есепке сұрақ ойластыр. Айдынның топтамасында 8 марка бар, ал Әселдің топтамасында 2 марка кем.
2.Егер есеп 6 + 4 = 10 (ашықхат) түрінде шығарылса, есепте қай сөз түсіп қалған? Мәриям саяхат кезінде үйіне 6 ашықхат, ал Нұрай 4 ашықхат жолдады?
3.Есептің шешуін анықтау. Айдынның топтамасында 8 марка бар, ал Әселдің топтамасында 2 марка артық. Әселде неше марка бар? Дискриптор:
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі |
А4 форматы
А4 форматы
|
|
Соңы
|
«Білім бәйгесі» баспалдағы Кері байланыс: «Білім бәйгесі» суретіне әр түрлі қашықтыққа өз аттарының суретін жапсырады. «Аламан бәйге- 50 км » - түсіндім, «Құнан бәйге- 11 км» - түсіндім, бірақ сұрақтарым бар, «Тай бәйге-9 км»- түсінбедім. |
«Білім бәйгесі» баспалдағы
|
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Жекеленген оқушыларға көмек көрсету, сұрақты қайталау, бағыт беру, жолдасының көмегін ұсыну. Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Топтың жалпы ұпайын есептеу, топтық жұмысты тексеру, ойын барысында көршісіне қолдау көрсету, белсенділік таныту.. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді жоспарлау: А оқушы: Есеп мәтінін оқиды. Сұрақтарға жауап береді, шешуін, жауабын анықтай алады. В оқушы: Сұрақтарға жауап береді, шешуін, жауабын анықтай алады. С оқушы: Мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды |
Пәнаралық байланыс: музыка математика, дүниетану, жаратылыстану. Денсаулық және қауіпсіздік: сергіту жаттығу орындалады, Жазу барысында дұрыс отыруы қадағаланады. АКТмен байланыс: видеоролик, презентация пайдаланылады. Құндылықтармен байланыс: шыдамдылыққа, еңбекқорлыққа үйренед, бірін-бірі тыңдау, қолдау көрсету, көмектесу дағдылары жетіледі. |
|
Рефлексия
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? |
|
|
Бүгін оқушылар не үйренді? |
|
|
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
|
|
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) |
|
|
Уақытты қалай пайдаландым? |
|
|
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Теңге ілу» ойыны 2. «Аялдама» әдісі Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.
2.
|
|
Тексерілді Құрманқұлова Р.А.
15.03.2021ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге арналған есептер 1-сынып
Математика Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге арналған есептер 1-сынып
|
Пәні: математика |
Мектеп: №34 орта мектеп |
|
|
Күні: 15.03.2021ж |
Мұғалім: Утепова Ж.Д |
|
|
Сынып: 1 «К» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Тақырыбы |
Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге арналған есептер |
|
|
|
|
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.5.1.4 сандарды бірнеше бірлікке арттыру, азайту, айырымдық салыстыруға берілген есептерді талдау және шешу, кері есептерді құру және шешу 1.5.1.1 есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу; есепті шешу үшін тірек схемасын таңдау |
|
|
Бағалау критерийлері |
Санды бірнеше бірлікке арттырады және кемітеді; айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады; кері есептер құрастырады және шығарады; Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдейді; есепті шығару үшін тірек сызбаны таңдайды. |
|
|
Дескрипторлар |
Санды бірнеше бірлікке арттырады және кемітеді |
|
|
Айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады |
||
|
Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдейді |
||
|
Тілдік мақсат |
Есепті сараптауда оқушыларға есептің құрамдас бөліктерін, яғни “Шартын”, “Сұрағын”, “Шешуін”, “Жауабын” атауды және “...-еуі артық”, “... -еуі кем” сөз тіркестерін дұрыс қолдануды, оларды “+” және “–” математикалық амалдармен байланыстыруды үйренеді. |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: артық, кем |
||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: артық-больше – кем-меньше- |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Нешеге артық? 2. Нешеге кем? |
||
|
Ишара: «Басбармақ», «Бағдаршам», «Бес саусақ» әдісі |
||
|
Алдынғы оқу: |
Кері есепті құрастыру және шығару
|
|
|
Жоспар |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал. Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау. Келген қонақтармен амандасу. Музыка сүйемелдеуімен 3 тілде амандасу. |
|
|
Ортасы
|
1 тапсырма Есептің бөліктерін анықтайды. Анықталған бөліктерді сәйкес сөздермен байланыстырады. 1. Есептің шартын анықтау. 2. Есептің сұрағын анықтау. 3.Есептің шешуін анықтау Дискриптор:
2 тапсырма Есеп мәтінін құру
Дискриптор:
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
3 тапсырма. Есеп мәтінін құру
Дискриптор:
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі Дәптермен жұмыс. Жұмыс дәптердің 67-68 беттерінде берілген тапсырмаларды орындау. Дискриптор:
1. Есепке сұрақ ойластыр. Айдынның топтамасында 8 марка бар, ал Әселдің топтамасында 2 марка кем.
2.Егер есеп 6 + 4 = 10 (ашықхат) түрінде шығарылса, есепте қай сөз түсіп қалған? Мәриям саяхат кезінде үйіне 6 ашықхат, ал Нұрай 4 ашықхат жолдады?
3.Есептің шешуін анықтау. Айдынның топтамасында 8 марка бар, ал Әселдің топтамасында 2 марка артық. Әселде неше марка бар? Дискриптор:
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі |
А4 форматы
А4 форматы
|
|
Соңы
|
«Білім бәйгесі» баспалдағы Кері байланыс: «Білім бәйгесі» суретіне әр түрлі қашықтыққа өз аттарының суретін жапсырады. «Аламан бәйге- 50 км » - түсіндім, «Құнан бәйге- 11 км» - түсіндім, бірақ сұрақтарым бар, «Тай бәйге-9 км»- түсінбедім. |
«Білім бәйгесі» баспалдағы
|
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Жекеленген оқушыларға көмек көрсету, сұрақты қайталау, бағыт беру, жолдасының көмегін ұсыну. Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Топтың жалпы ұпайын есептеу, топтық жұмысты тексеру, ойын барысында көршісіне қолдау көрсету, белсенділік таныту.. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді жоспарлау: А оқушы: Есеп мәтінін оқиды. Сұрақтарға жауап береді, шешуін, жауабын анықтай алады. В оқушы: Сұрақтарға жауап береді, шешуін, жауабын анықтай алады. С оқушы: Мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды |
Пәнаралық байланыс: музыка математика, дүниетану, жаратылыстану. Денсаулық және қауіпсіздік: сергіту жаттығу орындалады, Жазу барысында дұрыс отыруы қадағаланады. АКТмен байланыс: видеоролик, презентация пайдаланылады. Құндылықтармен байланыс: шыдамдылыққа, еңбекқорлыққа үйренед, бірін-бірі тыңдау, қолдау көрсету, көмектесу дағдылары жетіледі. |
|
Рефлексия
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? |
|
|
Бүгін оқушылар не үйренді? |
|
|
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
|
|
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) |
|
|
Уақытты қалай пайдаландым? |
|
|
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Теңге ілу» ойыны 2. «Аялдама» әдісі Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.
2.
|
|
Тексерілді Құрманқұлова Р.А.
15.03.2021ж
шағым қалдыра аласыз















