|
Пән: Дүниетану |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Спорт-денсаулық кепілі! |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтайды. Көптеген оқушылар: спортпен айналысатын адамның бойындағы қабілетін анықтайды. Кейбір оқушылар: спорттың денсаулыққа пайдасына мысалдар келтіреді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтайды. спортпен айналысатын адамның бойындағы қабілетін анықтайды. спорттың денсаулыққа пайдасына мысалдар келтіреді. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Спорт,спорттық сайыс. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай спорт түрімен айналысқан дұрыс? Спортқа келерде алдыңа қандай мақсат қойдың? Адамдар неліктен спорпен айналысады деп ойлайсыңдар? |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану, әдебиеттік оқу пәнінен алған мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерді сақтау және қорғаудың маңыздылығы, ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары,өз ата тегінің шежіресі, спорт түрлері, ауа райының олайсыз жағдайларында өзін- өзі ұстау ережелерін туралы білімдерін қолданады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар ежелгі адамдардың өмірі , ежелгі артефактілер және қалалар , отырықшы және көшпелі өмір сүру салты туралы біледі. Отбасылық қарым-қатынас, мемлекеттік және ұлттық мерекелер, өз өңіріндегі көрнекі жерлер, қоғамдық орындар мен мектептегі әдептілік ережелерін біледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жаңа топ құру. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Айналмалы бекеттер» Әр шағын топты бекетте орналастырып, арандататын сұрақты талқылауға және ойларын қағазға немесе тақтаға жазуға 10 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдағы топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 10 минут сайын болып тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға және барлық топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса береді.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы. Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіруге арналған сұрақтар |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ «Сары кәмпиттер»
2-топ «Көк кәмпиттер»
3-топ «Қызыл кәмпиттер»
Дескриптор: Қандай спорт түрімен айналысқан дұрыс? Спортқа келерде алдыңа қандай мақсат қойдың? Адамдар неліктен спорпен айналысады деп ойлайсыңдар? ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сергіту сәті «Жақсылық тамшысы» |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Галлерияда ой шарлау тапсырмасын орында үшін бірінші берілген мәтінмен танысып алады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
«Нысана» кері байланыс парағы |
|
|
Пән:Қазақ тілі |
Сабақ тақырыбы Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.2.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану; 3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау. 3.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
||
|
Оқушылардың көбі:
|
|||
|
Оқушылардың кейбірі: - тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажыратады және оларды орнымен қолдана біледі; - мәтіннің тақырыбын және ондағы негізгі ойды анықтай алады;
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
- тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажыратады, сөйлеу барысында қолданады; - өз бетінше мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды мұғалімнің көмегімен анықтайды; - кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады; |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік терминология мен тірек сөздер Тура мағыналы сөз, ауыспалы мағыналы сөз Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар: Тіл сөзі қандай мағыналарда қолданылады? Алтын уақыт деп неліктен айтады? Тура және ауыспалы мағыналы сөздердің ерекшеліктерін айт. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Уақытты текке зая кетірмей, пайдалы іске қолдана білуге баулу; Оқушыларды уақытты бағасын білуге, оны қадірлей білуге тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Тіл және сөйлеу, мәтін, мәтін және оның түрлері, Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажырата алады. Қаратпа сөздер және олардың емлесі туралы біледі. Қыстырма сөздер және олардың қандай мағына үстеп тұрғанын ажырата алады. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. (Ұ, Ж, қ) «Достармен кездесу уақыты» әдісі
Мұғалім оқушыларға осындай үлгідегі кеспе қағаз үлестіреді. Әр оқушы өзіне достар жинайды. Сағаттың кездесу уақытының тұсына оқушы аттарын жазады. 3 сағаттың тұсына аттарын жазып болған соң, уақыттары сәйкес келген оқушылар бір топқа бірігіп жұмыс жасау тапсырылады.(МК,Ө) «Бір қадам алға жылжы» әдісі. Мұғалім сынып бөлмесіне кіргеннен бастап, өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды. Ал оқушылар жауап беріп отырады. Егер оқушы жауабы дұрыс болмаса мұғалім артқа шегінеді. Осылайша оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, зейінін шоғырландырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге құрастырылады. Өзара бағалау |
Үлестірме қағаздар |
|
|
Сабақтың ортасы 2 минут 4 минут 6 минут 4 минут 6 минут 3 минут 5 минут 6 минут 3 минут |
ІІ. Негізгі бөлім 3.3.6.1. (МК, Ө) Көркем жазу. Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету. Дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады. Әә ӘӘӘ әәә Әскербектің әтеші әдемі де, әсем. 3.2.2.1 (Ұ; Т; ОТ; Қ) Оқылым. Жұмбақты оқып, шешуін тап. 9-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін табады: (сағат)
Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Суреттер бойынша сағаттың шығу тарихын болжап, ой тұжырым жасайды. Бағалау дескрипторы: - жұмбақты оқып, шешуін табады; - сағаттың шығу тарихын болжайды; - сөздердің қандай мағынада қолданылатынын біледі.
3.2.4.1 (Ө, Т, Ж, қ) Сағаттың шығу тарихын білесің бе? «Сағаттың шығу тарихын білесің бе?» туралы бейнематериалды көру. Оқушылар «Достармен кездесу уақыты» әдісі бойынша топқа біріктіріледі. Негізгі ойды анықтайды. Қосымша 2. Дереккөздерден тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, сағат түрлері, олардың ерекшеліктерімен танысады. 1-топ: «Астанадағы күн сағаты» 2-топ: «Құм сағаты» 3-топ: «Су сағаты» 4-топ: «Қазіргі заманғы сағаттар» Бағалау дескрипторы:
3.2.2.1 (Ө; Т, Ж) 10-жаттығу. Берілген сөздер тобын пайдаланып, сөйлем құрап жаз. Тапсырманы оқиды. Берілген сөздер тобын пайдаланып, сөйлем құрап жазады. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты түсіндіру жұмыстары ұйымдастырылады.
Жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді. «Алтын уақыт» деп неліктен атайды? сұрағын топта талқылап, бір-біріне түсіндіреді, талқылайды. Бағалау дескрипторы:
Сергіту сәті. «Кім тез?» ойынын ұйымдастыру. Айтылған іс әрекетті белгілі уақыт ішінде орындап болу ұсынылады. 3.2.2.1 (Ө; Ж, Ж) Шығармашылық үзіліс. «Сөздерді сәйкестендір!» №2 жұмыс парағы
Оқушылар тапсырманы ақ параққа алдымен өз бетінше орындап, жұпта тексереді. Қате болса, түзетеді. Неліктен ауыспалы, тура мағына екенін бір-біріне дәлелдейді. Бағалау дескрипторы:
3.2.4.1 (Ж, Тж) Сағаты бар шортан. Мұғалім мәтінді оқиды. Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Бірде жұмысшы шортан ұстап алды. Жұмысшы шортанды үйіне алып келді. Шортанның түсі суық екен. Әйелі балықты тазалады. Балықтың ішінен қол сағат шықты. Жұмысшы сағатты бұрады. Сағаттың тілі жүріп кетті. «Балдырған» журналынан
Оқушылар топта мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің мағынасын анықтайды. Тура мағыналы сөздермен алмастырып, ойларымен бөліседі. Бағалау дескрипторы:
|
№1 Дәптермен жұмыс «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.
https://www.youtube.com/watch?v=8_xTzjj9I4Y интерактив ті сағат №1жұмыс парағы №2 жұмыс парағы Интерактив ті тақта қосымша 3 |
|
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: «Стикер» әдісі
«Табыс ағашы» арқылы бүгінгі тапсырмаларды қаншалықты меңгергендерін бағалау. Үй тапсырма сағат ұғымына қатысты дереккөздерге сүйене отырып, сөзжұмбақ құрастыру |
|
|
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Үлес және бөлшек туралы түсінік |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық
оқушылар |
||
|
Бағалау критерийлері |
Бүтін зат, оның жартысы, бөлігі туралы түсінік. Натурал сандарды бөлу дағдылары туралы білімді меңгереді. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты Оқушылар: • күнделікті өмірде толық пәннің бөлігі туралы білімді көрсете білу керек. • оқу, жазу, бөлшектерді салыстыру • санның үлесін табу, үлес бойынша сан Модельдеу,талдау • Үлесті табуға құрама есептерлді өмірлік жағдайларда шамалардың арасындағы тәуелділікті талдау және шешу, • пропорцияны құрастыру арқылы есептерді шығару Пәндік лексика және терминология • үлес, бөлшек, бүтіннің жартысы, жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, алым, бөлгіш • жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, сағат/күн/жыл • уақыт, күнтізбе, тоқсан • компонент, пропорция, шамалар арасында тәуелділігі, формула, алгоритм • жағдайды есепке модельдеу, пропорцияны құрастыру • талдау, салыстыру • күн тәртібі, уақытты үнемдеу |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Бірінші тоқсанда алған білімдері бар. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»
А Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу.1- тапсырмаға арналған суретті қарауды ұсынады. –Алдыңызда тұрған күнтізбе. Ол неше бөлікке бөлінген? (12-ге). –Бұл бөлікті қалай атайды? (Он екіден бір). – Бір ай бір жылдың неше бөлігін құрайды? 1/12. – Көктем айлары қандай бөлікті құрайды? Математикада бұны былай жазуға болады: 3/12. Мұғалім жазбаны торкөзде көрсетеді. Бұл жазбаны бөлшек деп атайды. Сызықтың астындағы сан – бөлімі. Ол неше бөлікке бөлінгенін көрсетеді. Сызықтың үстіндегі сан – алымы. Осындай қанша бөлікті алғанын көрсетеді.1- (ә) тапсырмаға қарауды ұсынады. – Бір күн аптаның қандай бөлігін құрайды? 2 күн ше?(1/7, 2/7). Әрі қарай мұғалім балалардан аптаның жұмыс күндерін, демалыс күндерді бөлшекпен атауды және жазуды сұрайды. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Жұппен орындалатын практикалық жұмыс. Мұғалім балаларға жолақ қағаздарды таратады. Қағазды екіге бүктеп, содан кейін тағы бір бүктеуді ұсынады. Жолақты ашуды сұрайды. –Біз жолақты неше тең бөлікке бөлдік?(4 тең бөлікке бөлінді.)2-ші бөлігін бояуды, бөлшекті атауды, 3-ші бөлігін бояуды – бөлшекті атауды сұрайды. –Бөліктердің қайсысы үлкен? Балалар қорытынды жасайды: бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен болады. Әрі қарай балалар 2- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Жаңаны қолдану. 4- тапсырманы балалар өз беттерімен орындайды. Мұғалім 6- практикалық тапсырманы жұппен орындауды ұсынады. Содан кейін мұғалім дәптердегі қалыптастырушы бағалауы бар тапсырманы орындауды тапсырады. Мен: – суреттен бөлшекті көрсете аламын; – бөлшектерді жазамын; – бөлшектерді салыстырамын. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «СМС» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтан алған әсерлерін хабарлама арқылы ұстазға оқып береді, немесе қалдырады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
математика Үлес туралы түсінік
математика Үлес туралы түсінік
|
Пән: Дүниетану |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Спорт-денсаулық кепілі! |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтайды. Көптеген оқушылар: спортпен айналысатын адамның бойындағы қабілетін анықтайды. Кейбір оқушылар: спорттың денсаулыққа пайдасына мысалдар келтіреді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтайды. спортпен айналысатын адамның бойындағы қабілетін анықтайды. спорттың денсаулыққа пайдасына мысалдар келтіреді. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Спорт,спорттық сайыс. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай спорт түрімен айналысқан дұрыс? Спортқа келерде алдыңа қандай мақсат қойдың? Адамдар неліктен спорпен айналысады деп ойлайсыңдар? |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану, әдебиеттік оқу пәнінен алған мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерді сақтау және қорғаудың маңыздылығы, ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары,өз ата тегінің шежіресі, спорт түрлері, ауа райының олайсыз жағдайларында өзін- өзі ұстау ережелерін туралы білімдерін қолданады. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар ежелгі адамдардың өмірі , ежелгі артефактілер және қалалар , отырықшы және көшпелі өмір сүру салты туралы біледі. Отбасылық қарым-қатынас, мемлекеттік және ұлттық мерекелер, өз өңіріндегі көрнекі жерлер, қоғамдық орындар мен мектептегі әдептілік ережелерін біледі. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жаңа топ құру. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Айналмалы бекеттер» Әр шағын топты бекетте орналастырып, арандататын сұрақты талқылауға және ойларын қағазға немесе тақтаға жазуға 10 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдағы топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 10 минут сайын болып тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға және барлық топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса береді.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы. Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіруге арналған сұрақтар |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ «Сары кәмпиттер»
2-топ «Көк кәмпиттер»
3-топ «Қызыл кәмпиттер»
Дескриптор: Қандай спорт түрімен айналысқан дұрыс? Спортқа келерде алдыңа қандай мақсат қойдың? Адамдар неліктен спорпен айналысады деп ойлайсыңдар? ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сергіту сәті «Жақсылық тамшысы» |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Галлерияда ой шарлау тапсырмасын орында үшін бірінші берілген мәтінмен танысып алады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
«Нысана» кері байланыс парағы |
|
|
Пән:Қазақ тілі |
Сабақ тақырыбы Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.2.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану; 3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау. 3.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
||
|
Оқушылардың көбі:
|
|||
|
Оқушылардың кейбірі: - тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажыратады және оларды орнымен қолдана біледі; - мәтіннің тақырыбын және ондағы негізгі ойды анықтай алады;
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
- тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажыратады, сөйлеу барысында қолданады; - өз бетінше мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды мұғалімнің көмегімен анықтайды; - кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады; |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік терминология мен тірек сөздер Тура мағыналы сөз, ауыспалы мағыналы сөз Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар: Тіл сөзі қандай мағыналарда қолданылады? Алтын уақыт деп неліктен айтады? Тура және ауыспалы мағыналы сөздердің ерекшеліктерін айт. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Уақытты текке зая кетірмей, пайдалы іске қолдана білуге баулу; Оқушыларды уақытты бағасын білуге, оны қадірлей білуге тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Тіл және сөйлеу, мәтін, мәтін және оның түрлері, Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажырата алады. Қаратпа сөздер және олардың емлесі туралы біледі. Қыстырма сөздер және олардың қандай мағына үстеп тұрғанын ажырата алады. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. (Ұ, Ж, қ) «Достармен кездесу уақыты» әдісі
Мұғалім оқушыларға осындай үлгідегі кеспе қағаз үлестіреді. Әр оқушы өзіне достар жинайды. Сағаттың кездесу уақытының тұсына оқушы аттарын жазады. 3 сағаттың тұсына аттарын жазып болған соң, уақыттары сәйкес келген оқушылар бір топқа бірігіп жұмыс жасау тапсырылады.(МК,Ө) «Бір қадам алға жылжы» әдісі. Мұғалім сынып бөлмесіне кіргеннен бастап, өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды. Ал оқушылар жауап беріп отырады. Егер оқушы жауабы дұрыс болмаса мұғалім артқа шегінеді. Осылайша оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, зейінін шоғырландырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге құрастырылады. Өзара бағалау |
Үлестірме қағаздар |
|
|
Сабақтың ортасы 2 минут 4 минут 6 минут 4 минут 6 минут 3 минут 5 минут 6 минут 3 минут |
ІІ. Негізгі бөлім 3.3.6.1. (МК, Ө) Көркем жазу. Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету. Дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады. Әә ӘӘӘ әәә Әскербектің әтеші әдемі де, әсем. 3.2.2.1 (Ұ; Т; ОТ; Қ) Оқылым. Жұмбақты оқып, шешуін тап. 9-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін табады: (сағат)
Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Суреттер бойынша сағаттың шығу тарихын болжап, ой тұжырым жасайды. Бағалау дескрипторы: - жұмбақты оқып, шешуін табады; - сағаттың шығу тарихын болжайды; - сөздердің қандай мағынада қолданылатынын біледі.
3.2.4.1 (Ө, Т, Ж, қ) Сағаттың шығу тарихын білесің бе? «Сағаттың шығу тарихын білесің бе?» туралы бейнематериалды көру. Оқушылар «Достармен кездесу уақыты» әдісі бойынша топқа біріктіріледі. Негізгі ойды анықтайды. Қосымша 2. Дереккөздерден тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, сағат түрлері, олардың ерекшеліктерімен танысады. 1-топ: «Астанадағы күн сағаты» 2-топ: «Құм сағаты» 3-топ: «Су сағаты» 4-топ: «Қазіргі заманғы сағаттар» Бағалау дескрипторы:
3.2.2.1 (Ө; Т, Ж) 10-жаттығу. Берілген сөздер тобын пайдаланып, сөйлем құрап жаз. Тапсырманы оқиды. Берілген сөздер тобын пайдаланып, сөйлем құрап жазады. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты түсіндіру жұмыстары ұйымдастырылады.
Жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді. «Алтын уақыт» деп неліктен атайды? сұрағын топта талқылап, бір-біріне түсіндіреді, талқылайды. Бағалау дескрипторы:
Сергіту сәті. «Кім тез?» ойынын ұйымдастыру. Айтылған іс әрекетті белгілі уақыт ішінде орындап болу ұсынылады. 3.2.2.1 (Ө; Ж, Ж) Шығармашылық үзіліс. «Сөздерді сәйкестендір!» №2 жұмыс парағы
Оқушылар тапсырманы ақ параққа алдымен өз бетінше орындап, жұпта тексереді. Қате болса, түзетеді. Неліктен ауыспалы, тура мағына екенін бір-біріне дәлелдейді. Бағалау дескрипторы:
3.2.4.1 (Ж, Тж) Сағаты бар шортан. Мұғалім мәтінді оқиды. Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Бірде жұмысшы шортан ұстап алды. Жұмысшы шортанды үйіне алып келді. Шортанның түсі суық екен. Әйелі балықты тазалады. Балықтың ішінен қол сағат шықты. Жұмысшы сағатты бұрады. Сағаттың тілі жүріп кетті. «Балдырған» журналынан
Оқушылар топта мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің мағынасын анықтайды. Тура мағыналы сөздермен алмастырып, ойларымен бөліседі. Бағалау дескрипторы:
|
№1 Дәптермен жұмыс «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.
https://www.youtube.com/watch?v=8_xTzjj9I4Y интерактив ті сағат №1жұмыс парағы №2 жұмыс парағы Интерактив ті тақта қосымша 3 |
|
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия: «Стикер» әдісі
«Табыс ағашы» арқылы бүгінгі тапсырмаларды қаншалықты меңгергендерін бағалау. Үй тапсырма сағат ұғымына қатысты дереккөздерге сүйене отырып, сөзжұмбақ құрастыру |
|
|
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
Үлес және бөлшек туралы түсінік |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық
оқушылар |
||
|
Бағалау критерийлері |
Бүтін зат, оның жартысы, бөлігі туралы түсінік. Натурал сандарды бөлу дағдылары туралы білімді меңгереді. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты Оқушылар: • күнделікті өмірде толық пәннің бөлігі туралы білімді көрсете білу керек. • оқу, жазу, бөлшектерді салыстыру • санның үлесін табу, үлес бойынша сан Модельдеу,талдау • Үлесті табуға құрама есептерлді өмірлік жағдайларда шамалардың арасындағы тәуелділікті талдау және шешу, • пропорцияны құрастыру арқылы есептерді шығару Пәндік лексика және терминология • үлес, бөлшек, бүтіннің жартысы, жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, алым, бөлгіш • жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, сағат/күн/жыл • уақыт, күнтізбе, тоқсан • компонент, пропорция, шамалар арасында тәуелділігі, формула, алгоритм • жағдайды есепке модельдеу, пропорцияны құрастыру • талдау, салыстыру • күн тәртібі, уақытты үнемдеу |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||
|
Бастапқы білім |
Бірінші тоқсанда алған білімдері бар. |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»
А Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу.1- тапсырмаға арналған суретті қарауды ұсынады. –Алдыңызда тұрған күнтізбе. Ол неше бөлікке бөлінген? (12-ге). –Бұл бөлікті қалай атайды? (Он екіден бір). – Бір ай бір жылдың неше бөлігін құрайды? 1/12. – Көктем айлары қандай бөлікті құрайды? Математикада бұны былай жазуға болады: 3/12. Мұғалім жазбаны торкөзде көрсетеді. Бұл жазбаны бөлшек деп атайды. Сызықтың астындағы сан – бөлімі. Ол неше бөлікке бөлінгенін көрсетеді. Сызықтың үстіндегі сан – алымы. Осындай қанша бөлікті алғанын көрсетеді.1- (ә) тапсырмаға қарауды ұсынады. – Бір күн аптаның қандай бөлігін құрайды? 2 күн ше?(1/7, 2/7). Әрі қарай мұғалім балалардан аптаның жұмыс күндерін, демалыс күндерді бөлшекпен атауды және жазуды сұрайды. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Жұппен орындалатын практикалық жұмыс. Мұғалім балаларға жолақ қағаздарды таратады. Қағазды екіге бүктеп, содан кейін тағы бір бүктеуді ұсынады. Жолақты ашуды сұрайды. –Біз жолақты неше тең бөлікке бөлдік?(4 тең бөлікке бөлінді.)2-ші бөлігін бояуды, бөлшекті атауды, 3-ші бөлігін бояуды – бөлшекті атауды сұрайды. –Бөліктердің қайсысы үлкен? Балалар қорытынды жасайды: бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен болады. Әрі қарай балалар 2- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды. Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Жаңаны қолдану. 4- тапсырманы балалар өз беттерімен орындайды. Мұғалім 6- практикалық тапсырманы жұппен орындауды ұсынады. Содан кейін мұғалім дәптердегі қалыптастырушы бағалауы бар тапсырманы орындауды тапсырады. Мен: – суреттен бөлшекті көрсете аламын; – бөлшектерді жазамын; – бөлшектерді салыстырамын. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «СМС» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтан алған әсерлерін хабарлама арқылы ұстазға оқып береді, немесе қалдырады. |
|
шағым қалдыра аласыз








сық арқылы
бөлу














