Тақырыбы: «Архимедтің ізбасарлары» интеллектуалдық сайысы
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,
Барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғаілм: Қош келіпсіздер, қымбатты ұстаздар мен оқушылар! Математиканың жанкүйерлері! Адамзат тарихында қай кезеңде болмасын ғұламалар ғылым мен білім мәселелеріне ерекше көңіл бөлген. Білімді болу жүйелі түрде үйренудің, оқығанды зердеге, миға тоқудың нәтижесі. Бүгін біз математиканың қыр-сырымен танысып, көңілді демалып, білім күшімізді сынау үшін жиналдық. -Құрметті қонақтар! Сіздерді 1 - сынып оқушыларының арасында өтетін «Архимедтің ізбасарлары» атты интеллектуалдық сайысын көруге шақырамыз.Әділ-қазылармен таныс болыңыздар: (Әділ-қазылармен таныстыру) Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға, Шақырамыз сіздерді, - дей отырып ортаға алдын ала белгіленген нөмір бойынша сайыскерлерді шақырамыз. Сайысқа 8 сайыскер қатысады.(Сайыскерлер өздерін таныстырып шығады.) Бүгінгі сайысымыз 5 айналымнан тұрады. I айналым - «Бәйге» II айналым - «Көкпар» III айналым - «Білімпаз» IV айналым- «Тапқырлық» - логикалық тапсырмалар . V айналым- Математикалық өлең-есептерді шешу.
I айналым «Бәйге» Бәйгеде әр оқушыға 5 сұрақ беріледі. Тез, дұрыс жауап беру керек.Әр дұрыс жауап 1 ұпай. Сұрақты соңына дейін тыңдап, кейін жауап беру.
№1 1.5+2= 2.Үшбұрыштың қабырғасы не деп аталады? 3.Сәуле деген не? 4.Ағашта 7 торғай отыр еді.Оның 3-еуі ұшып кетті. Неше торғай қалды? 5. 6 санының алдындағы санды ата.
№2. 1. 9-4 2. 8-ден кейінгі санды ата. 3.2+5=7 теңдігіндегі 7 саны қалай аталады? 4. Төртбұрыштың неше қабырғасы бар? 5.1 дм-де неше см бар?
№3. 1. 3+6= 2.5пен 8-дің арасындағы сандарды ата. 3. 6-4=2 теңдігіндегі 6 саны қалай аталады? 4.10см неше дм-ге тең? 5. Бес бұрыштың неше қабырғасы бар?
№4. 1. 7 санының құрамын ата. 2. 3 пен 6 -ның арасындағы сандарды ата. 3.10+0 4. 5+3=8 теңдігіндегі 5 саны қалай аталады? 5. 2-ден 9-ға дейінгі сандарды өсу ретімен ата
№5. 1. 9 санының құрамын ата. 2. 4+6=10 теңдігіндегі 6 саны қалай аталады? 3. 10см мен 1 дм-дің арасына қандай таңба қойылады? 4.2+7 5. 2 таңбалы санды ата.
№6. 1. Ең үлкен 1 таңбалы санды ата. 2.5+2 3.8 санының құрамын ата. 4.Бір нүктеден тарайтын фигураны не деп атайды? 5. Ең кіші екі таңбалы сан?
№7 1. Ең кіші 1 таңбалы санды ата. 2.8-3. 3.Кесіндінің ұзындығын немен өлшейміз? 4.8 санының құрамын ата. 5. Айырма қандай таңбамен белгіленеді?
№8 1. 9-7 2. 1-10 Сандар қатарын кему ретімен атап шық. 3.6 санының құрамын ата. 4. Үшбұрыштың неше қабырғасы бар? 5. Дөңгелек сандарды ата.
II айналым «Көкпар»- Көкпар ойынының шарты бойынша әр ойыншы ұяшық таңдайды. 12 ұяшық бар.Сұраққа жауап беру. Дұрыс жауап-5 ұпай.
1.Қосу амалының компоненттерін ата 2. Азайту амалының компоненттерін ата 3. Тік төртбұрыштың қабырғалары қалай аталады? 4. Оң қолыңда 5жұлдызша,сол қолыңда 4 жұлдызша.Сенде барлығы неше жұлдызша бар? 5.5-3=2 теңдігіндегі 2 саны қалай аталады?6.7+2=9 теңдігіндегі 9 саны қалай аталады? 7. Сәуленің 7 қуыршағы бар еді. Ол 2 қуыршағын Зәуреге берді. Сәуленің неше қуыршағы қалды? 8.Қосылғыштың бірі 2 болатын қосындыларды ата. 9.7-4=3теңдігіндегі 4 саны қалай аталады?
III айналым «Білімпаз»- Сөзді табу.Дұрыс жауапқа 10 ұпай.
1.2 8 3 8 5
4 – 2 = Қ 5 + 3 = А 10 – 7 = Л 5 + 3 = А 9 – 4 = М
2.2 6 3 6 7
3 + 4 = П 9 – 6 = Т 2 + 4 = А 8 – 6 = К 3 + 3 = 1
3.6 4 5 4 9 4
0+4=Е 5+1=Т 3+1= Е 4+1= Р 5+4= З 2+2= Е
4.9 5 7 5 8
3+2=ы 4+3 =с 10-2=қ 5+4= м 0+5=ы 5.
5.10 6 8 2 10
0+2= і 10-4=ү 4+4= ш 9+1= к 7+3= к
6.9 5 7 6 4 5
9-5=н 0+5=а 8-3=а 10-1=м 3+4=ш 4+2=и
7.9 7 5 3 7
3+0 =қ 9-2= ы 8+1= ж 5+0=л 8-1= ы
8.7 6 9 6 7
3+4= қ 2+4 = а 10-1= з 9-3 = а 10-3 = қ
IV айналым- «Тапқырлық»-логикалық тапсырмалар .Дұрыс жауапқа 10ұпай.Оқушыларға фигаралар беріледі.Әр фигуралардың бұрыштарын, қабырғалар санын анықтау.
V айналым- Математикалық өлең- есептерді шешу. Дұрыс жауапқа 5 ұпай.
-
Көлден ұшты жеті қаз, Қайтып қонды екі қаз. Қонбады оның нешеуі? Кәне, кім тез шешеді? ( 5 қаз)
-
Алшаға кеп күнара, Қонушы еді бір ара. Бүгін тоғыз туысын Ертіп келді бұл ара. Сонда бүгін алшаға Келіп қонды қанша ара? (10 ара)
-
Он асықтың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады? (7 асық)
-
Бір-бірімен жарысқан, Төрт аю,екі арыстан, Екі қоян, бір түлкі, Бәрі нешеу кім білді? (9)
-
Екі аяқ пен екі қол Бір ауыз бен бір тілің... Нешеу болды кәне,бол, Санап шығар кім бұрын? (6)
-
Екі көз бен қос құлақ
Бір бас пенен бір мұрын
Нешеу болды кәне,бол,
Санап шығар кім бұрын?! (6) -
6 аламаның 2-ін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады. (4) -
Қолымда 10 алма
4-уін бердім апама,
4-уін бердім атама,
Нешеуі қалды өзімде? (2 алма)
Әділ-қазылар ұпай санын есептегенше «Релаксация» музыкасын тыңдау
Оқушыларды мақтау қағаздарымен марапаттау. Бүгінгі жеңімпазды анықтау.
2 8 3 8 5
9 – 4 = М
5 + 3 = А
10 – 7 = Л
4 – 2 = Қ
5 + 3 = А
9 – 4 = М
2 6 3 6 7
3 + 4 = П
9 – 6 = Т
2 + 4 = А
8 – 6 = К
3 + 3 = і
6 4 5 4 9 4
0+4=Е
5+1=Т
3+1= Е
4+1= Р
5+4= З
2+2= Е
9 5 7 5 8
3+2=Ы
4+3 =С
10-2=Қ
5+4= М
0+5=Ы
10 6 8 2 10
0+2= і
10-4=Ү
4+4= Ш
9+1= К
7+3= К
9 5 7 6 4 5
9-5=Н
0+5=А
8-3=А
10-1=М
3+4=Ш
4+2=И
9 7 5 3 7
3+0 =Қ
9-2= Ы
8+1= Ж
5+0=Л
8-1= Ы
7 6 9 6 7
9-3 = А
2+4 = А
3+4= Қ
10-1= З
10-3=Қ
|
Аты- жөні |
№ саны |
Бәйге 1 ұпай |
Көкпар 5 ұпай |
3.Білімпаз 10 ұпай |
4.Тапқырлық 10 ұпай |
Математикалық жұмбақ 5 ұпай |
|
Дархан |
|
|
|
|
|
|
|
Мадияр |
|
|
|
|
|
|
|
Ақерке |
|
|
|
|
|
|
|
Олжас |
|
|
|
|
|
|
|
Ақдауыт |
|
|
|
|
|
|
|
Нұрасыл |
|
|
|
|
|
|
|
Мәди |
|
|
|
|
|
|
|
Ербұлан |
|
|
|
|
|
|
1 орын-
2 орын
3 орын
Номинациялар:
Білімпаз математик-
Ойшыл математик-
Тапқыр математик-
Жүйрік математик-
Білгір математик-
1 2 3 4 5 6 7 8
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика зерттеушілері
Математика зерттеушілері
Тақырыбы: «Архимедтің ізбасарлары» интеллектуалдық сайысы
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,
Барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғаілм: Қош келіпсіздер, қымбатты ұстаздар мен оқушылар! Математиканың жанкүйерлері! Адамзат тарихында қай кезеңде болмасын ғұламалар ғылым мен білім мәселелеріне ерекше көңіл бөлген. Білімді болу жүйелі түрде үйренудің, оқығанды зердеге, миға тоқудың нәтижесі. Бүгін біз математиканың қыр-сырымен танысып, көңілді демалып, білім күшімізді сынау үшін жиналдық. -Құрметті қонақтар! Сіздерді 1 - сынып оқушыларының арасында өтетін «Архимедтің ізбасарлары» атты интеллектуалдық сайысын көруге шақырамыз.Әділ-қазылармен таныс болыңыздар: (Әділ-қазылармен таныстыру) Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға, Шақырамыз сіздерді, - дей отырып ортаға алдын ала белгіленген нөмір бойынша сайыскерлерді шақырамыз. Сайысқа 8 сайыскер қатысады.(Сайыскерлер өздерін таныстырып шығады.) Бүгінгі сайысымыз 5 айналымнан тұрады. I айналым - «Бәйге» II айналым - «Көкпар» III айналым - «Білімпаз» IV айналым- «Тапқырлық» - логикалық тапсырмалар . V айналым- Математикалық өлең-есептерді шешу.
I айналым «Бәйге» Бәйгеде әр оқушыға 5 сұрақ беріледі. Тез, дұрыс жауап беру керек.Әр дұрыс жауап 1 ұпай. Сұрақты соңына дейін тыңдап, кейін жауап беру.
№1 1.5+2= 2.Үшбұрыштың қабырғасы не деп аталады? 3.Сәуле деген не? 4.Ағашта 7 торғай отыр еді.Оның 3-еуі ұшып кетті. Неше торғай қалды? 5. 6 санының алдындағы санды ата.
№2. 1. 9-4 2. 8-ден кейінгі санды ата. 3.2+5=7 теңдігіндегі 7 саны қалай аталады? 4. Төртбұрыштың неше қабырғасы бар? 5.1 дм-де неше см бар?
№3. 1. 3+6= 2.5пен 8-дің арасындағы сандарды ата. 3. 6-4=2 теңдігіндегі 6 саны қалай аталады? 4.10см неше дм-ге тең? 5. Бес бұрыштың неше қабырғасы бар?
№4. 1. 7 санының құрамын ата. 2. 3 пен 6 -ның арасындағы сандарды ата. 3.10+0 4. 5+3=8 теңдігіндегі 5 саны қалай аталады? 5. 2-ден 9-ға дейінгі сандарды өсу ретімен ата
№5. 1. 9 санының құрамын ата. 2. 4+6=10 теңдігіндегі 6 саны қалай аталады? 3. 10см мен 1 дм-дің арасына қандай таңба қойылады? 4.2+7 5. 2 таңбалы санды ата.
№6. 1. Ең үлкен 1 таңбалы санды ата. 2.5+2 3.8 санының құрамын ата. 4.Бір нүктеден тарайтын фигураны не деп атайды? 5. Ең кіші екі таңбалы сан?
№7 1. Ең кіші 1 таңбалы санды ата. 2.8-3. 3.Кесіндінің ұзындығын немен өлшейміз? 4.8 санының құрамын ата. 5. Айырма қандай таңбамен белгіленеді?
№8 1. 9-7 2. 1-10 Сандар қатарын кему ретімен атап шық. 3.6 санының құрамын ата. 4. Үшбұрыштың неше қабырғасы бар? 5. Дөңгелек сандарды ата.
II айналым «Көкпар»- Көкпар ойынының шарты бойынша әр ойыншы ұяшық таңдайды. 12 ұяшық бар.Сұраққа жауап беру. Дұрыс жауап-5 ұпай.
1.Қосу амалының компоненттерін ата 2. Азайту амалының компоненттерін ата 3. Тік төртбұрыштың қабырғалары қалай аталады? 4. Оң қолыңда 5жұлдызша,сол қолыңда 4 жұлдызша.Сенде барлығы неше жұлдызша бар? 5.5-3=2 теңдігіндегі 2 саны қалай аталады?6.7+2=9 теңдігіндегі 9 саны қалай аталады? 7. Сәуленің 7 қуыршағы бар еді. Ол 2 қуыршағын Зәуреге берді. Сәуленің неше қуыршағы қалды? 8.Қосылғыштың бірі 2 болатын қосындыларды ата. 9.7-4=3теңдігіндегі 4 саны қалай аталады?
III айналым «Білімпаз»- Сөзді табу.Дұрыс жауапқа 10 ұпай.
1.2 8 3 8 5
4 – 2 = Қ 5 + 3 = А 10 – 7 = Л 5 + 3 = А 9 – 4 = М
2.2 6 3 6 7
3 + 4 = П 9 – 6 = Т 2 + 4 = А 8 – 6 = К 3 + 3 = 1
3.6 4 5 4 9 4
0+4=Е 5+1=Т 3+1= Е 4+1= Р 5+4= З 2+2= Е
4.9 5 7 5 8
3+2=ы 4+3 =с 10-2=қ 5+4= м 0+5=ы 5.
5.10 6 8 2 10
0+2= і 10-4=ү 4+4= ш 9+1= к 7+3= к
6.9 5 7 6 4 5
9-5=н 0+5=а 8-3=а 10-1=м 3+4=ш 4+2=и
7.9 7 5 3 7
3+0 =қ 9-2= ы 8+1= ж 5+0=л 8-1= ы
8.7 6 9 6 7
3+4= қ 2+4 = а 10-1= з 9-3 = а 10-3 = қ
IV айналым- «Тапқырлық»-логикалық тапсырмалар .Дұрыс жауапқа 10ұпай.Оқушыларға фигаралар беріледі.Әр фигуралардың бұрыштарын, қабырғалар санын анықтау.
V айналым- Математикалық өлең- есептерді шешу. Дұрыс жауапқа 5 ұпай.
-
Көлден ұшты жеті қаз, Қайтып қонды екі қаз. Қонбады оның нешеуі? Кәне, кім тез шешеді? ( 5 қаз)
-
Алшаға кеп күнара, Қонушы еді бір ара. Бүгін тоғыз туысын Ертіп келді бұл ара. Сонда бүгін алшаға Келіп қонды қанша ара? (10 ара)
-
Он асықтың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады? (7 асық)
-
Бір-бірімен жарысқан, Төрт аю,екі арыстан, Екі қоян, бір түлкі, Бәрі нешеу кім білді? (9)
-
Екі аяқ пен екі қол Бір ауыз бен бір тілің... Нешеу болды кәне,бол, Санап шығар кім бұрын? (6)
-
Екі көз бен қос құлақ
Бір бас пенен бір мұрын
Нешеу болды кәне,бол,
Санап шығар кім бұрын?! (6) -
6 аламаның 2-ін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады. (4) -
Қолымда 10 алма
4-уін бердім апама,
4-уін бердім атама,
Нешеуі қалды өзімде? (2 алма)
Әділ-қазылар ұпай санын есептегенше «Релаксация» музыкасын тыңдау
Оқушыларды мақтау қағаздарымен марапаттау. Бүгінгі жеңімпазды анықтау.
2 8 3 8 5
9 – 4 = М
5 + 3 = А
10 – 7 = Л
4 – 2 = Қ
5 + 3 = А
9 – 4 = М
2 6 3 6 7
3 + 4 = П
9 – 6 = Т
2 + 4 = А
8 – 6 = К
3 + 3 = і
6 4 5 4 9 4
0+4=Е
5+1=Т
3+1= Е
4+1= Р
5+4= З
2+2= Е
9 5 7 5 8
3+2=Ы
4+3 =С
10-2=Қ
5+4= М
0+5=Ы
10 6 8 2 10
0+2= і
10-4=Ү
4+4= Ш
9+1= К
7+3= К
9 5 7 6 4 5
9-5=Н
0+5=А
8-3=А
10-1=М
3+4=Ш
4+2=И
9 7 5 3 7
3+0 =Қ
9-2= Ы
8+1= Ж
5+0=Л
8-1= Ы
7 6 9 6 7
9-3 = А
2+4 = А
3+4= Қ
10-1= З
10-3=Қ
|
Аты- жөні |
№ саны |
Бәйге 1 ұпай |
Көкпар 5 ұпай |
3.Білімпаз 10 ұпай |
4.Тапқырлық 10 ұпай |
Математикалық жұмбақ 5 ұпай |
|
Дархан |
|
|
|
|
|
|
|
Мадияр |
|
|
|
|
|
|
|
Ақерке |
|
|
|
|
|
|
|
Олжас |
|
|
|
|
|
|
|
Ақдауыт |
|
|
|
|
|
|
|
Нұрасыл |
|
|
|
|
|
|
|
Мәди |
|
|
|
|
|
|
|
Ербұлан |
|
|
|
|
|
|
1 орын-
2 орын
3 орын
Номинациялар:
Білімпаз математик-
Ойшыл математик-
Тапқыр математик-
Жүйрік математик-
Білгір математик-
1 2 3 4 5 6 7 8
шағым қалдыра аласыз













