Оқушының
аты-жөні:________________________________
103 сабақ. Екі таңбалы
санды бір таңбалы санға жазбаша
көбейту.
1-тапсырма. Есепте.
23 44 12 12 х 3 х 2 х 3 х 4

32 21 31 24 х 3 х 3 х 3 х 2

22
31 14 41
х
3 х 2 х 2 х 2

2-тапсырма. Теңдеуді
шеш:
5*х=500-460
y:23=36:12
1000-x=600-53
3-тапсырма.
16*2
14*2
10*2
18*2
Оқушының
аты-жөні:________________________________
103 сабақ. Екі таңбалы
санды бір таңбалы санға жазбаша
көбейту.
1-тапсырма. Есепте.
23 44 12 12 х 3 х 2 х 3 х 4

32 21 31 24 х 3 х 3 х 3 х 2

22
31 14 41
х
3 х 2 х 2 х 2

2-тапсырма. Теңдеуді
шеш:
5*х=500-460
y:23=36:12
1000-x=600-53
3-тапсырма.
16*2
14*2
10*2
18*2
Оқушының
аты-жөні:________________________________
104сабақ. Разрядтан аттамай
үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
көбейту.
1-тапсырма. Өрнектерді баған түрінде
жаз және есепте.
212*2= 142*4= 243*2= 301*2= 114*2= 152*3= 314*3= 103*2=
2-тапсырма.
Есепте.

3-тапсырма.Есепте.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
104сабақ. Разрядтан аттамай
үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
көбейту.
1-тапсырма. Өрнектерді баған түрінде
жаз және есепте.
212*2= 142*4= 243*2= 301*2= 114*2= 152*3= 314*3= 103*2=
2-тапсырма.
Есепте.

3-тапсырма.Есепте.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
105сабақ. Разрядтан аттамай
үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
көбейту.
1-тапсырма.
Өрнекті баған түрінде
есепте.
323*2= - Д
144*2 = - г
124*2= - р 282* 2
= - а 231*3= -
и 163* 3 = –
м
2-тапсырма.
Салыстыру.
19мм * 2
см
47 см * 4 дм 7 см 9ц * 90
кг 910
кг * 9 ц 1
кг
3 ц 50 кг * 350
кг 15 см * 150
мм
3-тапсырма.
Өрнек
бойынша есептер
құрастырады
320*2+120*3=
1000 450*2-120*3=
540 320*2 +
120*2=880
4-тапсырма.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
105сабақ. Разрядтан аттамай
үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
көбейту.
1-тапсырма.
Өрнекті баған түрінде
есепте.
323*2= - Д
144*2 = - г
124*2= - р 282* 2
= - а 231*3= -
и 163* 3 = –
м
2-тапсырма.
Салыстыру.
19мм * 2
см
47 см * 4 дм 7 см 9ц * 90
кг 910
кг * 9 ц 1
кг
3 ц 50 кг * 350
кг 15 см * 150
мм
3-тапсырма.
Өрнек
бойынша есептер
құрастырады
320*2+120*3=
1000 450*2-120*3=
540 320*2 +
120*2=880
4-тапсырма.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
106-сабақ. Разрядтан
аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
бөлу.
1-тапсырма.Есепте

2-тапсырма.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
106-сабақ.
Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
бөлу.
1-тапсырма.Есепте

2-тапсырма.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
107сабақ. Разрядтан аттамай екі
таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
бөлу.
1-тапсырма. Екі таңбалы санды бір
таңбалы санға ауызша
бөлу.
-21 мен 3-тің бөліндісі
нешеге тең ?
-63 пен 3-тің бөліндісі
қанша болады ?
-18 бен 2-нің бөліндісі
нешеге тең ?
-88 бен 4-тің бөліндісі
қаншаға тең
болады?
-33 пен 3-тің бөліндісі
нешеге тең ?
-66 пен 3-тің бөліндісі
қанша болады ?
-12 пен 3-нің бөліндісі
нешеге тең ?
-44 бен 2-нің бөліндісі
қаншаға тең
болады?
2-тапсырма. Екі таңбалы санды бір
таңбалы санға жазбаша
бөлу.
12
/ 2 = 14
/ 2 = 36
/ 4 = 66
/ 2 = 39
/ 3= 22 / 2 = 32
/ 4 = 27
/ 3 = 88
/ 2 = 69
/ 3 = 51
/ 3 = 45 /
5 = 18
/ 2 = 99
/ 3 = 44 /
4 = 24 / 2 = 30 /
6=
3-тапсырма.
Бөлінгіш
|
84
|
84
|
86
|
Бөлінгіш
|
3
|
4
|
2
|
Бөлінгіштің
мәні
|
|
|
|
4-тапсырма.

Оқушының
аты-жөні:________________________________
107сабақ. Разрядтан аттамай екі
таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
бөлу.
1-тапсырма. Екі таңбалы санды бір
таңбалы санға ауызша
бөлу.
-21 мен 3-тің бөліндісі
нешеге тең ?
-63 пен 3-тің бөліндісі
қанша болады ?
-18 бен 2-нің бөліндісі
нешеге тең ?
-88 бен 4-тің бөліндісі
қаншаға тең
болады?
-33 пен 3-тің бөліндісі
нешеге тең ?
-66 пен 3-тің бөліндісі
қанша болады ?
-12 пен 3-нің бөліндісі
нешеге тең ?
-44 бен 2-нің бөліндісі
қаншаға тең
болады?
2-тапсырма. Екі таңбалы санды бір
таңбалы санға жазбаша
бөлу.
12
/ 2 = 14
/ 2 = 36
/ 4 = 66
/ 2 = 39
/ 3= 22 / 2 = 32
/ 4 = 27
/ 3 = 88
/ 2 = 69
/ 3 = 51
/ 3 = 45 /
5 = 18
/ 2 = 99
/ 3 = 44 /
4 = 24 / 2 = 30 /
6=
3-тапсырма.
Бөлінгіш
|
84
|
84
|
86
|
Бөлінгіш
|
3
|
4
|
2
|
Бөлінгіштің
мәні
|
|
|
|
4-тапсырма.
