Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№11 орта білім беретін мектеп
«Математикалық деңгейлік тапсырмалар»2 сыныпқа арналған деңгейлік тапсырмаларжинағы
Бастауыш сыныпмұғалімі:Шамшетова Баян
2017-2018 жылІ. ТҮСІНІК ХАТ«Математикалық деңгейлік тапсырмалар»педагогикалық процестің маңызды құрамы оқу ісіндегі субъектілер – оқытушы мен оқушының тұлғалық бағытталған өзара әрекетін ұйымдастыру. . Бұл тапсырмалар арқылы оқушылар негізгі пән «Математика» меңгерген білім, білік, дағдыларын жетілдіре түседі.Профессор Ж.Қараевтың деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы жаңаша өзгерген мақсатпен оқушылардың өздігінен танып, іздену іс-әрекеттерін меңгертуді талап етеді. Бұл технологияда бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударады.Бастауыш мектептердегі пәндерде деңгейлеп оқыту технологиясының принциптеріне сүйене отырып әр сабақты жан – жақты жетілдіріп маңыздылығын арттыру.Өзектілігі:-Егер бастауыш сынып оқушыларының білім деңгейін “Деңгейлік оқытутехнологиясын пайдалану мүмкіндіктерін анықтап оны іс жүзіне жүйелі түрде асырса, онда олардың білім деңгейі жоғарылайды.-Деңгейлеп оқыту әртүрлі категориялардағы балаларға бірдей зейін аударып,олармен саралай жұмыс істеуге мүмкіндік береді.-Деңгейлеп -саралап оқыту құрылымында білім игерудің негізгі үш деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (минималды базалық ), бағдарламалық , күрделенген деңгей.- Базалық деңгей – мемлекеттік стандарт бойынша анықталған ең төменгі шек. Сондықтан оны әрбір оқушы меңгеруі тиіс . Бұл деңгей оқушыға өзінің қызығушылығы мен қабілетін ескере отырып , уақытымен күшін дұрыс пайдалануына мүмкіндік береді. Мақсаты:баланың тұлғалық дамуына бағытталған деңгейлеп-саралап оқыту технологияларын оқу-тәрбие процесіне енгізу. Міндеттері:
Деңгейлеп оқыту технологиясының теориялық әдістемелік негізіне сүйену.
Д о т пайдаланудың педагогикалық-психологиялық алғы шарттарын анықтау.
Бастауыш мектептің математика пәнінде деңгейлеп оқыту технологиясының элементтерін қолдана отырып , оқушыларға деңгейлік тапсырмалар дайындау жүйесін жасау.
Тәжірибе жүзінде тиімділігін тексеру.
Күтілетін нәтиже:- Оқушылардың 100 пайыздық үлгерімі қамтамасыз етіледі.- Оқушылардың жүктемесін оңтайландыруға мүмкіндік туады (үй тапсырмасы азаяды).- Оқушылардың оқу қызметтерінің нәтижелері әділ бағаланады.- Оқушыларда сәтсіздік, қорқыныш, мазасыздық сезімі жойылады.- Дарынды оқушылар дер кезінде анықталып, оларды дамытуға жағдайлар жасалады. - Танымдық процестерді, оқушылардың таным қабілеттерін зерттеу әдістері жүйеленеді.- Олимпиада, конференция жүлдегерлері, шығармашылық жұмыстардың жеңімпаздарының саны артады.
Деңгейлік тапсырмалар.Тақырыбы: Ондықтан аттау арқылы ауызша қосу және азайту.Пысықтау.І деңгей.1.Үлгіге қарап,шығар:8+6=(8+2)+4=10+4=14249+4= 7+7= 8см+4см=
ІІ. Деңгей1.Үлгіге қарап шығар: 48 + 20 = ( 40 + 20 ) + 8 = 6840 845+5=45-5= 40-1= 92+8=23+7= 30-7= 80-4= 95+5=2.а) ( 11+8) өрнегі бойынша есеп құрастыр. ә) Осы есепті екі амалмен шығатындай етіп, түрлендір, шығар.Нұрланда 25 алма, ал Қанатта 9-ы артық алмұрт бар. Қанатта неше алмұрт бар? Нұрланда алма, ал Қанатта одан артық алмұрт. Қанатта алмұрт нешеу?
10+1=8+3=6+5=2+9=4+7=2+9=Қосу амалының қандай қасиетін қолдандық? Соны айтып бер. Берілген қосындыларды қандай қосындылармен алмастырдың? Неліктен?ә)8+3=11 теңдігін пайдаланып, қандай екі таңбалы сандарға 3-ті не 8-ді қосуға болады. Осындай бірнеше теңдік жаз.2. Өрнектердің мәнін тап, мұндағы b=3; 4; 5.B+0 b+3+1 b+b 10-b
ІІІ.Деңгей1.Есепті шығар:а)Мәдинаға 16 сөз жазу керек болды. Ол 6 сөзді жазып қойды. Мәдина енді неше сөз жазуы керек? ә)Кері есеп құрастыр.б) Схемасын құрастыр
Тақырыбы: 11 санының құрамы. Өздік жұмысы.І деңгей.1.Бос торкөзді толтыр.
5
8
3
9
6
7
1
2
2.Салыстыр.6+ (3+1)*(6+3)(10-6)+1*10-(6+1)(4+8)-4*(10-5)(3+7)—2*3+(7-2)(11-2)+2*(7+2)(9+2)-4*(11-4)3.Тура теңдік және теңсіздіктер болатындай қалдырылған сандарды қой:1 > 15 1 = 3 0 > 2070 > 05 <16 < 1 ІІ деңгей.1. «Ойлан тап» ойыны: Тоған суда 11 үйрек жүзіп жүр еді. Оған тағы да сонша үйрек келіп қосылды. Мылтықтың дауысы естілісімен, бірнеше үйрек ұша жөнелді де, суда 8 үйрек қана қалды. Сонда неше үйрек ұшып кетті?2.Есеп құрып, шеш.Данияр бірнеше қызыл шар және 9 көк шар сатып алды. Сонда Даниярда барлығы 19 шар болды. Осы тапсырманы есеп деуге бола ма?Оны есепкеайналдыру үшін не істеуге болады? Өзің сұрақ қойып , есепті шығар.
ІІІ деңгей.1. А)Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр және шығар:а) 1 «а»- 7 бұйым ә) Болғаны- 6 бұзау 1 « ә»- 4 бұйым ? бұйым Әкелінді-5 бұзау ?бұзауӘ)Осы есептің схемасын құрастыр.
Тақырыбы: 12 санының құрамы.Пысықтау.І деңгей.1.Үлгіге қарап,шығар:9+3=9+1+2=12 12-3=12-2-1=91 22 112-6= 12-8= 8+4=6+6= 7+5= 12-5=12-4= 12-8= 12-7=2.Теңдеулерді шеш:12-х=6 х-7=59+х= 12 х+4=12 3 . Өрнектерді пайдаланып, тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр: а+10 а +0 11+а 12-а а-0ІІ.Деңгей.1.Тиісті амал таңбасын қой.12 4= 8 10 2 = 12 11 1=12 9 3= 12 12 8=4 12 6=62. +амалымен шығатын есеп құрастыр.Оны ( + )- амалымен шығатындай түрлендір.
ІІІ.Деңгей1.Есепті шығар.А) Бір гүл шоғында 8 қызғалдақ, ал екіншісінде 4 қызғалдақ гүлі бар.Екі гүл шоғында барлығы неше қызғалдақ гүлі бар?Б) Кері есеп құрастыр.В) Схемасын құрастыр және оны шығар.
Тақырыбы: 12 санының құрамы.. Өздік жұмысы.І Деңгей.1.Бос торкөзді толтыр.
10
7
6
4
3
8
2
5
2. Салыстыр:(12-2)+3*(11+7)-5 (8+5)-3*(10-5)+4(7+8)-7*(16-3)+6(12-8)+4* (10+5)-2 (9+5)-2*(15-6)+3 (14-6)+2*(11+4)-23. Теңдеуді шеш:8+х=12 х+7=12 12-х=8 х-3=9ІІ.Деңгей.1. Ойлан,тап:Сынып бөлмесінде 7 ұл бала және 5 қыз бала ойнап жүр. 4бала үйіне қайтып кетті. Нешесі қалды?2. Есепті шығар.Ұшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы 9 дм 8 см. Бір қабырғасы 3 дм, ал екінші 12 см тең. Үшінші қабырғасының ұзындығын тап.ІІІ.Деңгей.1. Есептерге сызба таңда және оларды шығар. Кері есептер құрастыр және шығар:а) Дүкенде 9 жәшік картоп және 3 жәшік пияз сатылды. Барлығы неше жәшік көкөніс сатылды?ә) Дүкенде 9 жәшік картоп сатылды, бұл пияздан қарағанда 3 жәшік кем. Неше жәшік пияз сатылды?
ІІ.Деңгей.1.а) Бір аквариумда 13 балық бар, ал екіншііндегі балықтардың 4-уі артық. Екінші аквариумда неше балық бар?Есепті (13+4)-7 өрнегі бойынша шығатындай етіп түрлендір, шығар. ә) Тиісті сандарды тауып жаз:( +4 ) +3 = 9 + ( +2 )( 2+ ) +2 = 6+ ( + 4 )( 5+2) + = + ( 2 + 3 )( + 2 ) +6= 9+ ( 3+ )2. а) х+8=13, х-тің орнына 10,11,12 сандарын қой. Қайсысы теңдеудің шешімі болады? Жауабыңды дәлелдеп жаз.ІІІ.Деңгей.1. (13+8)-5 өрнегі бойынша шығатындай есеп құрастыр, шығар.
Тақырыбы: 13 санының құрамы.. Өздік жұмысы.І деңгей.1.Жасырын ертегінің атын тап:
20
70
80
50
60
90
20
30
20
2.Өрнектердің мәндерін тап және салыстыр.(7+6)+2*(13-8)+8(5+8)-4*(13-7)+2(13-9)+9*(8+5)-4(12-6)+7*(7+8)3.Теңдеуді шеш:13-х=8 7+х=13 10+х=13ІІ деңгей.1.Әр толық ондық пен 13-тің қосындыларын
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз