«Ойлан-жұптас
–бөліс»
әдісі (оқушыларға оқулықтағы
мәтін бөліп беріледі,мәтінді оқып топ ішінде талқылайды, ортаға
салып қорғайды).
«Суреттер» физикалық тұрғыда
сөйлейді

Маятник тербелісінің
графигі синусойда немесе косинусойда түрінде
болады.

«Сенің ойың қандай»
әдісі (Оқушыларға жаңа тақырып
бойынша сұрақ қою арқылы оқушылардың пікірінің қаншалықты толық
ашылғанын анықтайды)
1.
Серпімділік күші әрекет ететін
дененің тербеліс периоды?
2.Математикалық маятник деп нені
айтады?
3.Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге
тең?
4.Маятник қай жерлерде пайдаланады? неге тәуелді
болады?
«Венн»
диаграммасы
Математикалық маятник
Серіппелі маятник

Ортақ
қасиеттері
«Серпілген
сауал»
Деңгейлік
тапсырмалар.
А –
денгей.
Серіппеде тербеліп
тұрған жүк 8 с ішінде 32 тербеліс жасады. Тербелістің периодын және
жиілігін анықтаңдар
В –
деңгей. эксперименттік
тапсырма
Штатив, жіп,
секундомер көмегімен жүйенің тербеліс периодын табу
керек.
С –
деңгей.
Неге суық бөлмедегі
сағат нақты уақыттан озады,ал жалрпы бөлмеде керісінше нақты
уақытан қалады
Бағалау
критерийі
|
дескриптор
|
Математикалық және серіппелі
маятниктердің тербелістерді ажырата отырып түсінеді және
формулаларын есептер шығаруда
қолдану
|
А .тербелістер формуласын
пайдалану
|
В . берілген
құралдар мен жұмыс жасау
|
С .
Әртүрлі параметрлерге мысалдар
келтіру
|
|