Материалдар / Математикалық квест ойыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математикалық квест ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Квест ойын ретінде, математика пәні апталығы аясында өткізілген сыныптан тыс шара
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2018
10522
41 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Математикалық квест ойыны

Күні:

Қатысушылар: 6 сынып оқушылары

Мұғалімі: Нуртаева З. И

Көптеген оқушылар математика пәнін қызықсыз әрі іш пыстырарлық деп санайды, алайда осындай көз қарасты өзгерту үшін біз осы математика пәні апталығы кезінде сыныптан тыс шараларды қызықты етіп ұйымдастыра отырып қызықты сайыс ұйымдастырдық . "Математикалық квест"- ойынын саяхат сабақтар қатарына жатқызамыз, күндегі сыныптағыдай партаға отырып емес жүріп орындайтын, қызығымен қатар қиындығы бірге жүретін топтық ойын. Бұл ойынды ойнай жүріп тапсырмаларды орындау барысында есептердің қиын екенін сезбей қызығына батып кететін жағдайлар орын алады. Тапсырмалар біз игерген материалдарды қамтиды: теңдеу шешу, мәтінді есеп, математикалақ амалдар туралы білімі, формулалар, өлшем бірліктер.

Мақсаты:

Білімдері мен біліктерін тәжірибеге негізделген пәнге байланысты қолдана білуге дағдылануы;

Өздігімен қиындықтардан шыға білу дағдысын қалыптастыру;

Ойлау, үйрену, ақпарат алу, тіл табыса алу, еңбекке қабілетті болу және өзін өзі қиындықтан шығуға тырысу сияқты қабілетттерін қалыптастырады;

адамдармен араласу және үйрену барысында пәндік білімдерімен оқулықтан алған білімдерін шын өмірде қаншалықты қолдана алатындығын дәлелдеу;   

Квест тапсырмалары:

Білімділік: тапсырмаларды орындау барысында кездесетін есептеулерде есептеу алгоритмін сақтай отырып орындау;

Дамытушылық: Анализ жасау, салыстыру, қорытынды жасау және тіл байлығын қолданып ойын еркін жеткізу;

Тәрбиелілік: Өз көзқарасын қалыптастыру, өзгелерді тыңдау, диалогқа қатысу, позитивті іскерлестік дағлысын қалыптастыру;

Мәні – ойыннан лаззат алу, өз білімін сынай отырып жаңа білім игеру, көзқарас, проверить и получить знания, расширить кругозор
Қатысушылар: 6 сыныптың 5 оқушысы қатысады.

Жүрісі: Топ мүшелері әрбір тапсырманы орындау үшін шарларға жасырынған жұмбақтарды дұрыс табуы крек, жұмбақты үш тілде дұрыс айту керек





Ұпай қою кезінде тапсырманың дұрыс орындалуына, есепті ңдұрыстығына баса мән беріу керек.

Кіріспе сөз: Құрметті ойынға қатысушы оқушыларүгінгі математикалық квест ойынында сіздерге балалар көптеген матемиатикаға да басқа да көптеген мектеп пәндерінен сұрақтар мен тапсырмалар орындауға тура келеді. Қазіргі ауламызда қай мезгіл балалар? Жас ағзамыз тез өсіп жетілуі үшін және бізді қоршаған әлемнің көптеген жаңалықтарын ашып, білім ғылымды меңгеруіміз үшін бізге күзде өте көп керек болатын не нәрсе? Олай болса балалар біз бүгінгі сабағымызда көптеген жемістер жинап денсаулығымызды мықты ете отырып, қызықты есептерді де шығара отырайық. Ал олай болса кірісеміз бе? Олай болса сабағымызға кіріспес бұрын күзге немесе жеміс жидектерге қатысты кім тақпақ біледі?

Мына күзгі бұлтты күні аспанымызда күн болмағандықтан күнді өзіміз жасаймыз, яғни алдарыңда тұрған стикерлерге сөздердің ағылшынша орысша аудармаларын жапсырып отырайық.

Олай болса балалар бірінші тапсырма мына суретті өз қолдарыңмен жасап көруге қалай қарайсыздар?

Екінші кезекте мына шарларды әрқайсысыларың біреуін таңдау арқылы қандай есепті шығаратындарыңызды өздеріңіз шешесіздер!



1) Қайықтың меншікті жылдамдығы 12 км/сағ ал өзеннің ағысының жылдамдығы 2 км/сағ болса онда қайықтың ағысқа қарсы жылдамдығы неге тең болатынын табыңыздар?


10 км/сағ

2) Бірінші орамада 25,7метр мата бар, ал екінші орамада одан 14,3 метр артық мата бар, ал үшінші орамада 30 метр бар. Барлығы дүкенде қанша метр мата бар?

2) жауабы: м 95,7 метр


3) мектеп спортзалындағы жүріру жолының бір айналамының ұзындығы – 20м. Қайрат пен Сұлтан осы жолда жүгірді, екі дос бірге қанша метр жүгіргенін есепте егер Қайрат 5 айналым, ал Сұлтан 4 айналым жүгірген болса?

3) жауабы: 180м


4) Алматы қаласында өткен қысқы олимпиада кезінде спортшылар Қысқы ойындардың 15 түрінен сайысқа түсті . Олардың 7 еуі шаңғымен ал қалғананың 50% конькимен байланысты спорт түрлері. Сонымен қанша спорт түрі конькимен орындалатынын анықтаңыз?

4) жауабы: 4


5) Екі спортшы екі түрлі спорт базаларынан бірдей уақытта бір біріне қарсы жолға шықты, олардың арасы 240 км. Олар бірдей жылдамдықпен қозғалып отырса қанша уақыттан кейін кездеседі?олардың жылдамдықтары 40км/сағ.

5) Ответ: 3сағ




Сергіту сәті ретінде бірден онға дейінгі сандарды үш тілде қателеспей орындау тапсырмасын қайсыларың шебер орындай алатындарыңды көрейік:

Бір, два , сри, төрт, пять, сикс, жеті, восемь, найн, он

Үшінші тапсырмамыз Өлшем бірліктерді есептеуге арналатын болады:

1 т 5 кг грамм5а айналдыр

1 005 000 грамм

2ц 15кг граммға айналдыр




215 000 грамм

Қабырғалары 19см және 6см болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңыздар


50см

Қабырғалары 10см және 6см болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар


60см. кв

Ең соңында орындалатын амалды көрсетіңіз:

65+(9113+7):13-26

1) “+”; 2) “– “; 3) “·” ; 4) “:” ;

“– “

Төртінші тапсырманы орындай отырып геометриялық суреттерді салатын боламыз:

Кесінді сыз


Сәуле сыз


Үшбұрыш сыз


Тіктөртбұрыш сыз


Квадрат сыз




Мына сурет қиындыларын құрастыра отырып, бүгінгі тақырыпқа қатысты суретті көретін боламыз. Және артқы жағында теңдеу берілісі бар, әр оқушы бір теңдеуден шешетін боламыз:

1)24- x = 15

1) 9

2)13 + x = 37

2) 24

3)x - 391 = 9

3) 400

4)56x + 31x – 79x = 64

4) 8

5) (46 + y) - 13 = 54

5) 21

Ендігі тапсырма логикалық сұрақтар деп аталады:

  1. Біз күнделікті өмірімізде қолданып жүрген сандар қалай аталады? (Араб сандары)

  2. Қолданып жүрген сандарымыздың Отаны қай ел? (Индия)

  3. Бөлінгіш пен бөлгіш тең болса ? (бөлінді 1)

  4. Натурал сандар дегеніміз ..... (бір нәрсені санау үшін қолданылатын сандар).

  5. Түзу сызуға арналған құрал. (Сызғыш)

  6. Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы(S=ab)

  7. 3 санының квадраты неге тең? (9)

  8. 1 километр 1 мм ен неше есе ұзын? (1 000 000 есе ұзын)

  9. Күзгі күні кешкі сағат 10 дарда жаңбыр жауып тұр делік. 48 сағаттан кейін күн шығып тұруы мүмкін бе? (жоқ, түнде күн шықпайды)

  10. Күн мен түн немен аяқталады? (н әріпінен)

  11. Тортты 3 бөлікке бөлу үшін неше рет кесу керек? ( 3 ).

  12. Ұзындығы, ені, көлемі, тереңдігі не биіктігі жок өлшем қалай аталады? (уақыт)

  13. Екі оттықты қолданып он санын айтуға болады? (рим саны Х)

  14. Бір сағатта неше секунд бар? (3600)

  15. Квинтет деп аталатын музыкалық топ неше адамнан құралады? (5)

  16. Қандай сағат тәулігіне тек 2 рет дұрыс уақытты көрсетеді(тұрып қалған сағат)

  17. Ертегідегі ешкінің неше лағы бар?(жеті)

  18. Алманың жартысы неге ұқсайды?(екінші жартысына)

  19. Өзен жағасында екі адам тұр, бір қайық бар және ол тек бір адамға арналған, соған қарамастан екеуі де өзеннен өтті бул қалай?(екі адам өзеннің екі жағасында тұрған)

  20. Дәрігер емделушіге үш укол жазып берді, арасына жарты сағаттан салып алатын, неше сағат ішінде бітіруге болады?























русский english

Осень autumn

Фрукты fruit

Картофель potato

Қайық boat

Жүгіру to run

Мата fabric

Спорт sport

Уақыт time







Кесінді сыз


Сәуле сыз


Үшбұрыш сыз


Тіктөртбұрыш сыз


Квадрат сыз





1 т 5 кг грамм5а айналдыр


2ц 15кг граммға айналдыр




Қабырғалары 19см және 6см болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңыздар


Қабырғалары 10см және 6см болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар


Ең соңында орындалатын амалды көрсетіңіз:

65+(9113+7):13-26

1) “+”; 2) “– “; 3) “·” ; 4) “:” ;












1) Қайықтың меншікті жылдамдығы 12 км/сағ ал өзеннің ағысының жылдамдығы 2 км/сағ болса онда қайықтың ағысқа қарсы жылдамдығы неге тең болатынын табыңыздар?




2) Бірінші орамада 25,7метр мата бар, ал екінші орамада одан 14,3 метр артық мата бар, ал үшінші орамада 30 метр бар. Барлығы дүкенде қанша метр мата бар?



3) мектеп спортзалындағы жүріру жолының бір айналамының ұзындығы – 20м. Қайрат пен Сұлтан осы жолда жүгірді, екі дос бірге қанша метр жүгіргенін есепте егер Қайрат 5 айналым, ал Сұлтан 4 айналым жүгірген болса?



4) Алматы қаласында өткен қысқы олимпиада кезінде спортшылар Қысқы ойындардың 15 түрінен сайысқа түсті . Олардың 7 еуі шаңғымен ал қалғананың 50% конькимен байланысты спорт түрлері. Сонымен қанша спорт түрі конькимен орындалатынын анықтаңыз?



5) Екі спортшы екі түрлі спорт базаларынан бірдей уақытта бір біріне қарсы жолға шықты, олардың арасы 240 км. Олар бірдей жылдамдықпен қозғалып отырса қанша уақыттан кейін кездеседі?олардың жылдамдықтары 40км/сағ.


7


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!