Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математикалық сауаттылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер |
Мектеп:Амангелді жалпы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Утемисова Р.Б. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеулерді шешу |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.6.Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: теңдеу, теңдеудің түбірлері, бүтін рационал өрнек, бөлшек рационал өрнек, квадрат теңдеу, бүтін рационал теңдеу, бөлшек рационал теңдеу, квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы,бөгде түбір. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: бүтін рационал теңдеулер деп….., ….. теңдеуді бөлшек- рационал теңдеу деп атайды Теңдеудің екі жақ бөлігін ……… келтіреміз Егер бөлімдері бірдей болса, онда……. Бөгде түбір деп......... деп атаймыз Егер теңдеудің түбірлері теңдеуді қанағаттандырса..... Егер теңдеудің түбірлері теңдеуді қанағаттандырмаса..... |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Патриоттылыққа, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа, бірін-бірі сыйлауға, достық парызды түсінуге, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға, топпен жұмыс жасауға, сыни тұрғыдан ойлауға қалыптастыру |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, геометрия |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Ортақ бөлімге келтіру, бөлімдері бірдей, бөлімдері әртүрлі, мәндес теңдеулер, квадрат теңдеулер, бүтін рационал өрнектер, бөлшек рационал өрнектерді біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3минут
4 минут
5 минут |
Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару. «Жақсы дос болу үшін....» әдісі арқылы жағымды ахуал орнатамын. Оқушылар бір-біріне қарсы тұрады.Бір-бірін қайталамай жақсы дос болу үшін қандай болу керектігін әр қадам сайын айтып, бір-біріне жақындайды. Cыныпты геoметриялық фигyрaлaр бoйыншa үш тoпқa бөлемін /үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек/ және топ ережесімен таныстырамын. Үй жұмысын «Адасқан әріптер» арқылы тексеру. Есептердің жауаптарын ретімен орналастырса «Ордабасы» сөзі шығады. Ордабасы тауы туралы қысқаша шолу.
Ой қозғау. «Галереяда ой шарлау» әдісі бойынша сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашамын. Сынып қабырғасына теңдеулердің түрлері жазылған парақтар ілінеді. Оқушылар жұптасып жүріп талдайды. Төмендегі сұрақтарға жауап береді: Қандай тақырыпқа арналған? Сендерге таныс емес теңдеулер бар ма ? «Смайликтер» әдісі бойынша бағалау |
Слайд№1
Кесте
Слайд №2 Слайд №3 |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5минут
3 минут
5 минут
6 минут
|
Прoблемaлық oқытy» әдісі- оқушылар жaңa бiлiмдi өз беттерiнше қaлыптacтырaды. Тақырыпқа байланысты жағдаяттар туындатамын. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, негізгі ұғымдарды анықтайды. «Т» кестесі арқылы берілген өрнектердің ішінен бүтін- рационал теңдеулер мен бөлшек- рационал теңдеулерді ажыратып жазады: = ; =7; = ; = ; = ; ; =х =
Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу алгоритмін көрсетемін, сыныпта талқылаймыз. Әр тoпқa жеке тaпcырмa берiледi.Тoптa тaлқылaйды және әр топ тапсырманы тақтада орындайды. Топтық жұмыстың орындалуын бақылаймын. Тaпcырмa 1. Топтық жұмыс.
Дескриптор:
Топтар бір-бірін өзара смайликтер арқылы бағалайды. Саралау: Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға жіберілген қателері туралы нұсқау беремін. Тапсырма 2. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Оқулықпен жұмыс. №173, №174 Әр топқа А, В деңгейіндегі екі тапсырма беріледі. Өз беттерінше орындайды, жұптасып талқылайды. Содан кейін топта талқылайды. Топта тапсырмалардың нәтижелерін салыстырады.Теңдеулерді шешіңдер :
Дескриптор:
Бағалау: «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Саралау: Жоғарғы деңгейлі оқушылар оқу мақсатына жете алмаған оқушылармен жұптық талқылау жасайды. |
Слайд №4
Слайд №5
Есептер жазылған үлестірме қағаз
смайликтер
8 сынып Алгебра оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 4 минут
2 минут
2 минут |
«Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау. Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға, талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамыз.
«Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс аламын. «Плюс» - алған, білімдері жайлы жазады; «Минус»- түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты»-не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.
Үйге тапсырма: «Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу» тақырыбын оқу. № 176 59 бет |
доп
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |