Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Математикалық үрдістерді модельдеу»

    қолданбалы курстың авторлық бағдарламасы

    Сынып: 10-11

    Бағыты: Жаратылыстану-математикалық

    Сағат сағаты: 68

    Іске асыру мерзімі: 1 жыл

    Әзірлеген:

    Ақтанова Ләззат Қазиқызы

    математика пәні мұғалімі

    «педагог-зерттеуші»

    ШҚО білім басқармасы

    Өскемен қаласы бойынша

    білім бөлімінің

    «№42 орта мектебі»КММ

























    Өскемен қаласы

    2021жыл



    Түсінік хат

    Өндірістегі өзгерістерге, нарықтық қатынастарға көшуге, қоғамды ақпараттандырудың жоғары деңгейіне әкеп соқтырған ғылыми-техникалық прогрестің қарқынын жеделдету интеллектуалды жұмыстың үлесін едәуір арттырды, мектеп түлектерінің білім деңгейіне, әр адамның шығармашылық күштері мен қабілеттерін дамытуға, оның кәсіби шеберлігіне қойылатын талаптарды арттырды, икемділік пен ұтқырлық, тәуелсіздік пен көшбасшылық талаптары әлдеқайда жоғарылады. Кәсіби қызметтің көптеген бағыттары жоғары сапалы математикалық дайындықты қажет етеді, өйткені ол логикалық ойлаудың, алгоритмдік мәдениеттің дамуына, практикалық мәселелерді шешуге, нақты үрдістерді математикалық түсініктер: формулалар мен қатынастар (математикалық модельдеу) тілінде сипаттай білуге ​​ықпал етеді. Мектеп оқушыларында нақты процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеудің маңызды құралы ретінде зерттелетін ұғымдар мен әдістер туралы түсінік қалыптастыру маңызды. Математиканы оның қосымшаларымен байланыстыру математикалық модельдерді қолдану арқылы жүзеге асырылады, яғни. математикалық нысандар - геометриялық фигуралар, функциялар, теңдеулер және т.б. , оны зерттеу қойылған сұрақтарға жауап беруі керек.

    Мамандандырылған математикалық дайындықтың 10-11 сыныптарына арналған «Математикалық үрдістерді модельдеу» екі жылдық қолданбалы курсының бағдарламасы орта мектепте математика курсын жалпылауға, кеңейтуге және тереңдетуге, жоғары сынып оқушыларын жоғары оқу орындарына түсуге сапалы дайындауға бағытталған. Бағдарлама орта мектептің математика курсының негізгі бөлімдерін қамтиды, оның теориялық материалы жалпыланады және толықтырылады, ал практикалық тапсырмалар күрделіліктің орташа және жоғары деңгейлеріне сәйкес келеді және қолданбалы сипатта болады. Бұл курстың қажеттілігі оқушылардың білім берудің математикалық бейінін таңдау және пән бойынша білім сапасын арттыру кезіндегі сұраныстарымен дәлелденеді.

    Авторлық бағдарлама қалалық әдістемелік кеңес отырысының 28.10.2020 жылғы №3 хаттамасы бойынша оқу процесін ұйымдастыруды жетілдіру үшін қала мектептерінің мұғалімдерінің тәжірибесіне енгізу ұсынылды.

    Курстың мазмұны оқушылардың толық құнды математикалық іс-әрекетін ұйымдастыруға, математиканы оқуға деген қызығушылықты дамытуға, мамандық таңдауға сапалы назар аудару үшін оқушылардың математикалық және жалпы интеллектуалды қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді.

    Курс оныншы және он бірінші сынып оқушыларына арналған екі жылдық оқу бағдарламасы. Барлығы 68 сағат, аптасына 1 сағат.

    Оқушылардың білімін бақылау тестілеу, жеке тапсырмаларды және т.б. қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқушыларды әр бөлім бойынша тестілеу оқу нәтижесін бағалауды көздейді. (оқу құралдары, презентациялар, дидактикалық карталар, жобалар)

    Бағдарламаның мазмұны Қазақстан Республикасының жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттары негізінде дайындық профилін таңдау кезінде математиканы тереңдетіп оқыту негізінде жасалды. Бұл бағдарламаның апробациясы 2017-2018 ж.ж. 10-11 сынып оқушыларына жүргізілді, оның тиімділігі пәннің сапасын жоғарылатудан көрінеді (53% дейін), сынақ тестілерінің сапасы (68%)

































    Бағдарламаның мақсаты:

    Орта мектеп математика курсының негізгі бөлімдері бойынша білімдер мен дағдыларды жүйелеу, жалпылау және кеңейту.



    Бағдарламаның міндеттері:

    • негізгі мектепте қалыптасқан (өрнектер, теңдеулер, теңсіздіктер, функциялар, есептеулер) математикалық құралды тереңдету, жетілдіру;

    • Логикалық ойлауды дамыту арқылы оқушылардың интеллектуалды және сөйлеу дағдыларын жетілдіру;

    • осы бағдарламаның теориялық материалдарын қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу үшін қолдану қабілеттерін арттыру.

    • зерттеу дағдыларын жетілдіру;

    • түлектерді жоғары оқу орнына түсуге, сондай-ақ жоғары математикалық мәдениетті қажет ететін кәсіби қызметке даярлаудың кепілдендірілген сапасын қамтамасыз ету.



    Осы бағдарламаны оқу нәтижесінде орта мектептің математика курсының негізгі бөлімдері бойынша білім мен білік жалпыланып, жүйеленіп, кеңейтіліп, тереңдетілуі керек. Математиканы сабақтас пәндер мен практикалық қызметте қолдану туралы түсінік, математикалық ұғымдар, теория және әдістер туралы түсінік қалыптасады. Бағдарлама дәстүрлі сабақтарды өткізуді, сонымен қатар дәрістерді, семинарларды, практикумдарды, проблемалық оқытуды кеңінен қолдануды қарастырады. Әр түрлі қызмет түрлерін қолдану болжанады: ұжымдық, топтық, жеке.













    Сабақтың мазмұны мен өткізілуіне арналған әдістемелік ұсыныстар

    Ұсынылған тақырыптар әртүрлі дереккөздерді (ғылыми-көпшілік басылымдар, компьютерлік мәліметтер базасы, интернет-ресурстар) пайдалана отырып, ақпаратты тәуелсіз іздеуді ынталандыру үшін сылтау ретінде қолданылуы керек.

    Осы тақырыптарды оқу процесінде өрнектерді түрлендіру, теңдеулер, теңсіздіктер - әртүрлі тәсілдермен туынды қолдану бойынша қолданбалы сипаттағы есептерді шығару қабілеттілігі туралы материалды игеру дәрежесін тексеру қажет. Параметрлері бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге ерекше назар аударылады.

    Тапсырмаларды шешудің алгоритмдерімен танысудан басқа, оқушыларды тапсырманың шарттарын түсінуді жеңілдететін әдістермен таныстыру қажет. Сабақтарды өткізу кезінде мақсат қою үдерісіне үлкен назар аудару қажет. Оқытылатын материалдың мазмұнын практикалық қолдануға бағыттау қажет.

    Әдістеменің ерекшеліктері.

    1. Материалды ірі блоктарға бөліп жеткізу.

    2. Қосымша жазбалар.

    3. Теорияны игеру бойынша оқушылардың жеке жұмысы.

    4. Практика блогы.

    а) Сыныптағы практикалық жұмыс (ең қиын тест сұрақтары мен тапсырмалары).

    ә) Тәуелсіз шешім.

    б) Орындалған тапсырмаларды өзара шолу.

    5. Білім, білік дағдыларын бағалау және бақылау.

    а) реферат бойынша ауызша сұрау;

    ә) Жұптық және топтық өзара бақылау.

    б) өзін-өзі бақылау.

    в) тестілеу












    Оқушылардың математикалық дайындығына қойылатын талаптар

    Осы қолданбалы курсты аяқтағаннан кейін оқушылар мыналарды білуі керек:

    1) бағдарламаның негізгі курсының формулалары, математикадағы сирек формулалар;

    2) әр түрлі алгебралық түрлендірулерді орындау;

    3) зерттелген материалдың толық бейнесін алу;

    4) аралас тапсырмалар мен жаттығуларды шешу;

    5) есепті шешудің алгоритмін құра білу;

    6) қолданбалы сипаттағы мәселелерді шеше білу

    7) жалпыланған білімді нақты жағдайларда қолдану;

    8) бүкіл курс барысында дайындалған кестелерді, сызбаларды, формулаларды, шаблондарды пайдалану;

    9) орындалған тапсырмаларға өзін-өзі бақылауды жүзеге асыра алу;

    10) өзін-өзі тәрбиелеумен айналысу;

    11)жұмыс кезінде компьютерлік технологияларды қолдану.























    Бағдарламаның мазмұны

    10 сынып

    I. Функциялар және олардың графиктері (12 сағат)

    Білу керек: Қарапайым функциялардың түрлері, олардың қасиеттері және графигі. Функциялар графиктерін түрлендірудің негізгі түрлері; функцияның нүктеде және аралықта үзіліссіздігі туралы түсінік; (функцияның үздіксіздік қасиеті және оны теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде қолдану; кері функция ұғымы); модульмен берілген функциялардың графиктерін салу әдістері; функцияны зерттеу схемаларының негізгі компоненттері және оның кестесі.

    Орындау керек: қарапайым функцияларды зерттеу және олардың графиктерін салу. Функцияның графикалық түрлендірулерін орындау; функцияның мәні, анықталу нүктелері мен асимптоталардың анықталу облысы мен мәндер жиынын табу, теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу кезінде функцияның үздіксіздік қасиетін қолдану; кері функцияны таба алу және оның графигін салу; күрделі, үзік функциялардың графиктерін салу; модульмен берілген функциялардың графиктерін салу; функцияны зерттеп (туынды қолданбай) және оның графигін салу.

    II.Тригонометриялық теңдеулер және теңсіздіктер (8 сағат)

    Білу керек: тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің негізгі формулалары мен әдістері.

    Орындау керек: теңдеулерді шешу тәсілдері бойынша жіктеу, күрделі теңдеулерді қарапайымдылыққа айналдыру.

    III. Функцияның туындысы (12 сағат)

    Білу керек: Шек ұғымы, шектер туралы теоремалар, шекті табу тәсілдері. Функцияның туындысының анықтамасы, туындының геометриялық және физикалық мағынасы; туынды формулалары; дифференциалдау ережелері; туындыны қолданып функцияны зерттеу алгоритмі; экстремумға берілген есептерді шешу алгоритмі.

    Орындау керек: функциялардың шектерін негізгі тәсілдермен таба білу; қарапайым функциялардың туындыларына арналған формулалар; кез-келген функциялардың туындыларын табу кезінде саралау ережелерін қолдану; туынды арқылы функцияларды зерттеп, оның графигін сызу; есептер шығарғанда туындының геометриялық және физикалық мағынасын қолдану; экстремум мәселелерін шешу.

    IV.Қайталау (2 сағат)

    11 сынып

    I. Өрнектерді түрлендіру (6 сағат)

    Білу керек: мономиялық, көпмүшелік, сәйкестілік және ұқсас түрлендірулер туралы түсініктер; факторларды көбейту тәсілдерін; қысқартылған көбейту формулалары, формулалар х n - am, x2R+l + a2R+1; рационалды көрсеткішпен дәреженің қасиеттері; n-дәрежелі тамырлардың қасиеті; бөлшектің бөлгішіндегі иррационалдықтан құтылу жолдары; айнымалылардың рұқсат етілген мәндерінің диапазоны туралы түсінік; сәйкестікті дәлелдеу тәсілдері.

    Орындау керек: Көпмүшелерді әр түрлі жолмен көбейткіштерге жіктеу (ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, формулаларды қолдану, топтау). Өрнектерді түрлендіруді орындау кезінде көбейткіштерге жіктеуді қолдану; рационал және иррационал өрнектердің түрлендірулерді орындау; айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; көпмүшелерді бөлуді орындау; бөлшектерді қысқартуда көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану; берілген айнымалының мәндеріне сәйкес өрнек мәндерін табу; есептер шығару кезінде өрнектерді тепе-тең түрлендіруді қолдану.

    II. Теңдеулер (14 сағат)

    Білу керек: теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің мәндестігі туралы түсінік; теңдеудің анықталу облысы. Теңдеулер мен жүйелерді шешудің негізгі әдістері; теңдеулер мен жүйелерді шешудің стандартты емес тәсілдері; n - дәрежелі алгебралық теңдеудің бүтін түбірлерін табу әдісі; Безу теоремасы; екі айнымалысы бар теңдеулерді шешуде алгебралық тәсілдерді қолдану; ө Крамер ережесі; модульмен және параметрлермен берілген теңдеулердің негізгі түрлері және оларды шешу әдістері.

    Орындау керек: Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерінің мәндестігі туралы түсінік қалыптастыру. Теңдеулер мен олардың жүйелерін шешу әдістерін білужәне қолдану; күрделі теңдеулер мен жүйелерді стандартты емес тәсілдермен шешу; n-дәрежелі алгебралық теңдеулерді Безу теоремасын қолдана отырып шешу; екі айнымалысы бар теңдеулерді шешу; сызықтық теңдеулер жүйесін белгісіздерді жою әдісімен шешу; модульдері мен параметрлері бар теңдеулерді шешу.

    III. Теңсіздіктер (12 сағат)

    Білу керек: Сандық теңсіздіктердің қасиеттері; теңсіздіктерді дәлелдеу тәсілдері. Теңсіздіктер мен олардың жүйелерінің мәндестігі туралы түсінік; теңсіздіктердің мәндестігін бұзбайтын түрлендірулердің түрлері; теңсіздіктердің барлық түрлерін шешудің негізгі жолдары; теңсіздіктер және олардың жүйелерін шешудің стандартты емес әдістері; модульдермен және параметрлермен теңсіздіктерді шешудің тәсілдері.

    Орындау керек: Теңсіздіктер мен олардың жүйелерінің мәндестігі ұғымын айқындау; теңсіздіктердің барлық түрлерін және олардың жүйелерін негізгі тәсілдермен шешу; теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешудің стандартты емес әдістерін қолдану; модульмен және параметрмен берілген теңсіздіктерді шешу.

    ІV. Қайталау (2 сағат)







































    Тақырыптық – күнтізбелік жоспар 10 сынып

    I

    Функциялар және оның графиктері

    Сағат саны

    Олардың ішінде

    Өткізу формасы

    Күтілетін нәтиже

    теория

    практика

    1

    Қарапайым функциялар, олардың қасиеттері, графиктері

    1


    1

    Лекция

    Конспект

    2

    Функцияның анықталу облысы

    2

    0,5

    1,5

    Практикум

    Тақырып бойынша тестер

    3

    Функцияның мәндер жиыны

    3

    1

    2

    Практикум

    Тақырып бойынша тестер

    4

    Функциялардың үзіліссіздігі және үзілістілігі. Үзіліссіз функциялардың қасиеттері. Интервалдар әдісі

    1

    1


    Лекция

    Конспект

    5

    Өзара кері функциялар және олардың графиктері

    1

    0,5

    0,5

    Өздігімен оқу сабағы

    Типтік есептер

    6

    Күрделі функцияның графиктері

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ақтанова Ләззат Қазиқызы
    29 Наурыз 2022
    1058
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Математикалық үрдістерді модельдеу» қолданбалы курстың авторлық бағдарламасы. 10-11 сыныптар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Математикалық үрдістерді модельдеу» қолданбалы курстың авторлық бағдарламасы. 10-11 сыныптар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Орта мектеп математика курсының негізгі бөлімдері бойынша білімдер мен дағдыларды жүйелеу, жалпылау және кеңейту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Математикалық үрдістерді модельдеу»

    қолданбалы курстың авторлық бағдарламасы

    Сынып: 10-11

    Бағыты: Жаратылыстану-математикалық

    Сағат сағаты: 68

    Іске асыру мерзімі: 1 жыл

    Әзірлеген:

    Ақтанова Ләззат Қазиқызы

    математика пәні мұғалімі

    «педагог-зерттеуші»

    ШҚО білім басқармасы

    Өскемен қаласы бойынша

    білім бөлімінің

    «№42 орта мектебі»КММ

























    Өскемен қаласы

    2021жыл



    Түсінік хат

    Өндірістегі өзгерістерге, нарықтық қатынастарға көшуге, қоғамды ақпараттандырудың жоғары деңгейіне әкеп соқтырған ғылыми-техникалық прогрестің қарқынын жеделдету интеллектуалды жұмыстың үлесін едәуір арттырды, мектеп түлектерінің білім деңгейіне, әр адамның шығармашылық күштері мен қабілеттерін дамытуға, оның кәсіби шеберлігіне қойылатын талаптарды арттырды, икемділік пен ұтқырлық, тәуелсіздік пен көшбасшылық талаптары әлдеқайда жоғарылады. Кәсіби қызметтің көптеген бағыттары жоғары сапалы математикалық дайындықты қажет етеді, өйткені ол логикалық ойлаудың, алгоритмдік мәдениеттің дамуына, практикалық мәселелерді шешуге, нақты үрдістерді математикалық түсініктер: формулалар мен қатынастар (математикалық модельдеу) тілінде сипаттай білуге ​​ықпал етеді. Мектеп оқушыларында нақты процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеудің маңызды құралы ретінде зерттелетін ұғымдар мен әдістер туралы түсінік қалыптастыру маңызды. Математиканы оның қосымшаларымен байланыстыру математикалық модельдерді қолдану арқылы жүзеге асырылады, яғни. математикалық нысандар - геометриялық фигуралар, функциялар, теңдеулер және т.б. , оны зерттеу қойылған сұрақтарға жауап беруі керек.

    Мамандандырылған математикалық дайындықтың 10-11 сыныптарына арналған «Математикалық үрдістерді модельдеу» екі жылдық қолданбалы курсының бағдарламасы орта мектепте математика курсын жалпылауға, кеңейтуге және тереңдетуге, жоғары сынып оқушыларын жоғары оқу орындарына түсуге сапалы дайындауға бағытталған. Бағдарлама орта мектептің математика курсының негізгі бөлімдерін қамтиды, оның теориялық материалы жалпыланады және толықтырылады, ал практикалық тапсырмалар күрделіліктің орташа және жоғары деңгейлеріне сәйкес келеді және қолданбалы сипатта болады. Бұл курстың қажеттілігі оқушылардың білім берудің математикалық бейінін таңдау және пән бойынша білім сапасын арттыру кезіндегі сұраныстарымен дәлелденеді.

    Авторлық бағдарлама қалалық әдістемелік кеңес отырысының 28.10.2020 жылғы №3 хаттамасы бойынша оқу процесін ұйымдастыруды жетілдіру үшін қала мектептерінің мұғалімдерінің тәжірибесіне енгізу ұсынылды.

    Курстың мазмұны оқушылардың толық құнды математикалық іс-әрекетін ұйымдастыруға, математиканы оқуға деген қызығушылықты дамытуға, мамандық таңдауға сапалы назар аудару үшін оқушылардың математикалық және жалпы интеллектуалды қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді.

    Курс оныншы және он бірінші сынып оқушыларына арналған екі жылдық оқу бағдарламасы. Барлығы 68 сағат, аптасына 1 сағат.

    Оқушылардың білімін бақылау тестілеу, жеке тапсырмаларды және т.б. қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқушыларды әр бөлім бойынша тестілеу оқу нәтижесін бағалауды көздейді. (оқу құралдары, презентациялар, дидактикалық карталар, жобалар)

    Бағдарламаның мазмұны Қазақстан Республикасының жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттары негізінде дайындық профилін таңдау кезінде математиканы тереңдетіп оқыту негізінде жасалды. Бұл бағдарламаның апробациясы 2017-2018 ж.ж. 10-11 сынып оқушыларына жүргізілді, оның тиімділігі пәннің сапасын жоғарылатудан көрінеді (53% дейін), сынақ тестілерінің сапасы (68%)

































    Бағдарламаның мақсаты:

    Орта мектеп математика курсының негізгі бөлімдері бойынша білімдер мен дағдыларды жүйелеу, жалпылау және кеңейту.



    Бағдарламаның міндеттері:

    • негізгі мектепте қалыптасқан (өрнектер, теңдеулер, теңсіздіктер, функциялар, есептеулер) математикалық құралды тереңдету, жетілдіру;

    • Логикалық ойлауды дамыту арқылы оқушылардың интеллектуалды және сөйлеу дағдыларын жетілдіру;

    • осы бағдарламаның теориялық материалдарын қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу үшін қолдану қабілеттерін арттыру.

    • зерттеу дағдыларын жетілдіру;

    • түлектерді жоғары оқу орнына түсуге, сондай-ақ жоғары математикалық мәдениетті қажет ететін кәсіби қызметке даярлаудың кепілдендірілген сапасын қамтамасыз ету.



    Осы бағдарламаны оқу нәтижесінде орта мектептің математика курсының негізгі бөлімдері бойынша білім мен білік жалпыланып, жүйеленіп, кеңейтіліп, тереңдетілуі керек. Математиканы сабақтас пәндер мен практикалық қызметте қолдану туралы түсінік, математикалық ұғымдар, теория және әдістер туралы түсінік қалыптасады. Бағдарлама дәстүрлі сабақтарды өткізуді, сонымен қатар дәрістерді, семинарларды, практикумдарды, проблемалық оқытуды кеңінен қолдануды қарастырады. Әр түрлі қызмет түрлерін қолдану болжанады: ұжымдық, топтық, жеке.













    Сабақтың мазмұны мен өткізілуіне арналған әдістемелік ұсыныстар

    Ұсынылған тақырыптар әртүрлі дереккөздерді (ғылыми-көпшілік басылымдар, компьютерлік мәліметтер базасы, интернет-ресурстар) пайдалана отырып, ақпаратты тәуелсіз іздеуді ынталандыру үшін сылтау ретінде қолданылуы керек.

    Осы тақырыптарды оқу процесінде өрнектерді түрлендіру, теңдеулер, теңсіздіктер - әртүрлі тәсілдермен туынды қолдану бойынша қолданбалы сипаттағы есептерді шығару қабілеттілігі туралы материалды игеру дәрежесін тексеру қажет. Параметрлері бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге ерекше назар аударылады.

    Тапсырмаларды шешудің алгоритмдерімен танысудан басқа, оқушыларды тапсырманың шарттарын түсінуді жеңілдететін әдістермен таныстыру қажет. Сабақтарды өткізу кезінде мақсат қою үдерісіне үлкен назар аудару қажет. Оқытылатын материалдың мазмұнын практикалық қолдануға бағыттау қажет.

    Әдістеменің ерекшеліктері.

    1. Материалды ірі блоктарға бөліп жеткізу.

    2. Қосымша жазбалар.

    3. Теорияны игеру бойынша оқушылардың жеке жұмысы.

    4. Практика блогы.

    а) Сыныптағы практикалық жұмыс (ең қиын тест сұрақтары мен тапсырмалары).

    ә) Тәуелсіз шешім.

    б) Орындалған тапсырмаларды өзара шолу.

    5. Білім, білік дағдыларын бағалау және бақылау.

    а) реферат бойынша ауызша сұрау;

    ә) Жұптық және топтық өзара бақылау.

    б) өзін-өзі бақылау.

    в) тестілеу












    Оқушылардың математикалық дайындығына қойылатын талаптар

    Осы қолданбалы курсты аяқтағаннан кейін оқушылар мыналарды білуі керек:

    1) бағдарламаның негізгі курсының формулалары, математикадағы сирек формулалар;

    2) әр түрлі алгебралық түрлендірулерді орындау;

    3) зерттелген материалдың толық бейнесін алу;

    4) аралас тапсырмалар мен жаттығуларды шешу;

    5) есепті шешудің алгоритмін құра білу;

    6) қолданбалы сипаттағы мәселелерді шеше білу

    7) жалпыланған білімді нақты жағдайларда қолдану;

    8) бүкіл курс барысында дайындалған кестелерді, сызбаларды, формулаларды, шаблондарды пайдалану;

    9) орындалған тапсырмаларға өзін-өзі бақылауды жүзеге асыра алу;

    10) өзін-өзі тәрбиелеумен айналысу;

    11)жұмыс кезінде компьютерлік технологияларды қолдану.























    Бағдарламаның мазмұны

    10 сынып

    I. Функциялар және олардың графиктері (12 сағат)

    Білу керек: Қарапайым функциялардың түрлері, олардың қасиеттері және графигі. Функциялар графиктерін түрлендірудің негізгі түрлері; функцияның нүктеде және аралықта үзіліссіздігі туралы түсінік; (функцияның үздіксіздік қасиеті және оны теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде қолдану; кері функция ұғымы); модульмен берілген функциялардың графиктерін салу әдістері; функцияны зерттеу схемаларының негізгі компоненттері және оның кестесі.

    Орындау керек: қарапайым функцияларды зерттеу және олардың графиктерін салу. Функцияның графикалық түрлендірулерін орындау; функцияның мәні, анықталу нүктелері мен асимптоталардың анықталу облысы мен мәндер жиынын табу, теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу кезінде функцияның үздіксіздік қасиетін қолдану; кері функцияны таба алу және оның графигін салу; күрделі, үзік функциялардың графиктерін салу; модульмен берілген функциялардың графиктерін салу; функцияны зерттеп (туынды қолданбай) және оның графигін салу.

    II.Тригонометриялық теңдеулер және теңсіздіктер (8 сағат)

    Білу керек: тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің негізгі формулалары мен әдістері.

    Орындау керек: теңдеулерді шешу тәсілдері бойынша жіктеу, күрделі теңдеулерді қарапайымдылыққа айналдыру.

    III. Функцияның туындысы (12 сағат)

    Білу керек: Шек ұғымы, шектер туралы теоремалар, шекті табу тәсілдері. Функцияның туындысының анықтамасы, туындының геометриялық және физикалық мағынасы; туынды формулалары; дифференциалдау ережелері; туындыны қолданып функцияны зерттеу алгоритмі; экстремумға берілген есептерді шешу алгоритмі.

    Орындау керек: функциялардың шектерін негізгі тәсілдермен таба білу; қарапайым функциялардың туындыларына арналған формулалар; кез-келген функциялардың туындыларын табу кезінде саралау ережелерін қолдану; туынды арқылы функцияларды зерттеп, оның графигін сызу; есептер шығарғанда туындының геометриялық және физикалық мағынасын қолдану; экстремум мәселелерін шешу.

    IV.Қайталау (2 сағат)

    11 сынып

    I. Өрнектерді түрлендіру (6 сағат)

    Білу керек: мономиялық, көпмүшелік, сәйкестілік және ұқсас түрлендірулер туралы түсініктер; факторларды көбейту тәсілдерін; қысқартылған көбейту формулалары, формулалар х n - am, x2R+l + a2R+1; рационалды көрсеткішпен дәреженің қасиеттері; n-дәрежелі тамырлардың қасиеті; бөлшектің бөлгішіндегі иррационалдықтан құтылу жолдары; айнымалылардың рұқсат етілген мәндерінің диапазоны туралы түсінік; сәйкестікті дәлелдеу тәсілдері.

    Орындау керек: Көпмүшелерді әр түрлі жолмен көбейткіштерге жіктеу (ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, формулаларды қолдану, топтау). Өрнектерді түрлендіруді орындау кезінде көбейткіштерге жіктеуді қолдану; рационал және иррационал өрнектердің түрлендірулерді орындау; айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; көпмүшелерді бөлуді орындау; бөлшектерді қысқартуда көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қолдану; берілген айнымалының мәндеріне сәйкес өрнек мәндерін табу; есептер шығару кезінде өрнектерді тепе-тең түрлендіруді қолдану.

    II. Теңдеулер (14 сағат)

    Білу керек: теңдеулер мен теңдеулер жүйесінің мәндестігі туралы түсінік; теңдеудің анықталу облысы. Теңдеулер мен жүйелерді шешудің негізгі әдістері; теңдеулер мен жүйелерді шешудің стандартты емес тәсілдері; n - дәрежелі алгебралық теңдеудің бүтін түбірлерін табу әдісі; Безу теоремасы; екі айнымалысы бар теңдеулерді шешуде алгебралық тәсілдерді қолдану; ө Крамер ережесі; модульмен және параметрлермен берілген теңдеулердің негізгі түрлері және оларды шешу әдістері.

    Орындау керек: Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерінің мәндестігі туралы түсінік қалыптастыру. Теңдеулер мен олардың жүйелерін шешу әдістерін білужәне қолдану; күрделі теңдеулер мен жүйелерді стандартты емес тәсілдермен шешу; n-дәрежелі алгебралық теңдеулерді Безу теоремасын қолдана отырып шешу; екі айнымалысы бар теңдеулерді шешу; сызықтық теңдеулер жүйесін белгісіздерді жою әдісімен шешу; модульдері мен параметрлері бар теңдеулерді шешу.

    III. Теңсіздіктер (12 сағат)

    Білу керек: Сандық теңсіздіктердің қасиеттері; теңсіздіктерді дәлелдеу тәсілдері. Теңсіздіктер мен олардың жүйелерінің мәндестігі туралы түсінік; теңсіздіктердің мәндестігін бұзбайтын түрлендірулердің түрлері; теңсіздіктердің барлық түрлерін шешудің негізгі жолдары; теңсіздіктер және олардың жүйелерін шешудің стандартты емес әдістері; модульдермен және параметрлермен теңсіздіктерді шешудің тәсілдері.

    Орындау керек: Теңсіздіктер мен олардың жүйелерінің мәндестігі ұғымын айқындау; теңсіздіктердің барлық түрлерін және олардың жүйелерін негізгі тәсілдермен шешу; теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешудің стандартты емес әдістерін қолдану; модульмен және параметрмен берілген теңсіздіктерді шешу.

    ІV. Қайталау (2 сағат)







































    Тақырыптық – күнтізбелік жоспар 10 сынып

    I

    Функциялар және оның графиктері

    Сағат саны

    Олардың ішінде

    Өткізу формасы

    Күтілетін нәтиже

    теория

    практика

    1

    Қарапайым функциялар, олардың қасиеттері, графиктері

    1


    1

    Лекция

    Конспект

    2

    Функцияның анықталу облысы

    2

    0,5

    1,5

    Практикум

    Тақырып бойынша тестер

    3

    Функцияның мәндер жиыны

    3

    1

    2

    Практикум

    Тақырып бойынша тестер

    4

    Функциялардың үзіліссіздігі және үзілістілігі. Үзіліссіз функциялардың қасиеттері. Интервалдар әдісі

    1

    1


    Лекция

    Конспект

    5

    Өзара кері функциялар және олардың графиктері

    1

    0,5

    0,5

    Өздігімен оқу сабағы

    Типтік есептер

    6

    Күрделі функцияның графиктері

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Авторлық бағдарлама 11 сынып
    29.03.2022
    1058
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ақтанова Ләззат Қазиқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации