САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Алжапбарова Нургул Жаксиликовна |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
Көркем еңбек, 6 сынып |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3 апта, 2 сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Дизайн және технология |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау және дайындау |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі
емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді
жолдарын (немесе әдістерін) анықтау |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тігін
машинасының құрылысымен, жіпті сабақтау тәсілдерімен , тігін
бұйымдарын өңдеуге арналған, құрал-жабдықтармен танысады. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
- Тігін машинасының құрылысымен
танысты |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер: тоқылған, тоқылмаған, тикотаж флис, вискоза,масаты т.б Құрал жабдық. Оборудование. Eguipment |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел»стратегиясы бойынша. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі- құрал-жабдықтар, мата, машина түрлері бағытында ақпарат беру химия- маталардың алыну жолы ақпарат беру тарих – тігін машинасының шығу тарихы |
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2, 3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы: Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау және дайындау Оқу мақсаты: Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдар мен оларды өңдеу6 пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау және тігін машинасын қалыпты күйге келтіруді білу Сабақтың
мақсаты: Тігін машинасының
құрылысымен, жіпті сабақтау тәсілдерімен , тігін бұйымдарын өңдеуге
арналған, құрал-жабдықтармен танысады. Бағалау критерийлері: - Тігін машинасының
құрылысымен танысты Өткен сабақты қайталау. Суреттегі материалдар мен құрал- жабдықтарды анықтап қараңыз! Дескриптор: Тігін машинасының құрал жабдықтарын біледі Техникалық қауіпсіздік ережелерін айтады |
Тақырыпқа жетелеу |
Оқушылардың зейінін жаңа сабаққа шоғырландырады. |
|
Презентация Слайд 1-2 Слайд 3 |
|||
|
10 минут |
Жаңа сабақ Бекіту: |
Тоқыма дамытатын ойыншық пен қуыршақ жасауда өте ыңғайлы. Тоқыма түрлері: тоқылған, тоқылмаған, тикотаж. Тоқылған мақта мата /шыт, бөз, сәтен, т.б/ экологиялық, гигиеналық жағынан пайдалы, аллергия тудырмайды,ашық түсті болып келеді. Жібек көбінесе әрлеу жапсырма үшін қолданылады. Тоқылмаған материалдар/киіз, жұқа киіз т.б/ ыңғайлы жұмыс жасауға. Трикотаж /флис, вискоза,масаты т.б/ созылғыш келеді, шеттері тартылып, бұралып кетуі мүмкін. Тігін машинасының құрлысымен таныстыру:
Жұмыс барысында оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережелері туралы мағлұмат беру. Тапсырма: Қолда бар тоқыма материалдарымен эксперемент жасаңыз, фактурасын зерттеңіз.
Дескриптер
2-Тапсырма: «Негізгі түстер қызығы» ойыны. Шарты: Түстердің ішіндегі сұрақтарға жауап береді. Сұрақтары:
Дескриптор: Тоқыма материалдарына қажетті материалдармен танысады. Кері байланыс
Құрметті оқушы! Бүгінгі сабақта сіздер қуыршақ тігуге арналған материалдар мен құрал жабдықтарын білдіңіздер. Бүгінгі сабағымыз аяқталды сау болыңыздар! |
Жаңа тақырыпты меңгеру. |
Тақырып бойынша оқушылардың алдыңғы білімін |
Сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Презентация Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Слайд 8 Слайд9 |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау және дайындау
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау және дайындау
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Алжапбарова Нургул Жаксиликовна |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
Көркем еңбек, 6 сынып |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3 апта, 2 сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Дизайн және технология |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау және дайындау |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі
емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді
жолдарын (немесе әдістерін) анықтау |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тігін
машинасының құрылысымен, жіпті сабақтау тәсілдерімен , тігін
бұйымдарын өңдеуге арналған, құрал-жабдықтармен танысады. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
- Тігін машинасының құрылысымен
танысты |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер: тоқылған, тоқылмаған, тикотаж флис, вискоза,масаты т.б Құрал жабдық. Оборудование. Eguipment |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел»стратегиясы бойынша. |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі- құрал-жабдықтар, мата, машина түрлері бағытында ақпарат беру химия- маталардың алыну жолы ақпарат беру тарих – тігін машинасының шығу тарихы |
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2, 3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы: Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау және дайындау Оқу мақсаты: Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдар мен оларды өңдеу6 пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау және тігін машинасын қалыпты күйге келтіруді білу Сабақтың
мақсаты: Тігін машинасының
құрылысымен, жіпті сабақтау тәсілдерімен , тігін бұйымдарын өңдеуге
арналған, құрал-жабдықтармен танысады. Бағалау критерийлері: - Тігін машинасының
құрылысымен танысты Өткен сабақты қайталау. Суреттегі материалдар мен құрал- жабдықтарды анықтап қараңыз! Дескриптор: Тігін машинасының құрал жабдықтарын біледі Техникалық қауіпсіздік ережелерін айтады |
Тақырыпқа жетелеу |
Оқушылардың зейінін жаңа сабаққа шоғырландырады. |
|
Презентация Слайд 1-2 Слайд 3 |
|||
|
10 минут |
Жаңа сабақ Бекіту: |
Тоқыма дамытатын ойыншық пен қуыршақ жасауда өте ыңғайлы. Тоқыма түрлері: тоқылған, тоқылмаған, тикотаж. Тоқылған мақта мата /шыт, бөз, сәтен, т.б/ экологиялық, гигиеналық жағынан пайдалы, аллергия тудырмайды,ашық түсті болып келеді. Жібек көбінесе әрлеу жапсырма үшін қолданылады. Тоқылмаған материалдар/киіз, жұқа киіз т.б/ ыңғайлы жұмыс жасауға. Трикотаж /флис, вискоза,масаты т.б/ созылғыш келеді, шеттері тартылып, бұралып кетуі мүмкін. Тігін машинасының құрлысымен таныстыру:
Жұмыс барысында оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережелері туралы мағлұмат беру. Тапсырма: Қолда бар тоқыма материалдарымен эксперемент жасаңыз, фактурасын зерттеңіз.
Дескриптер
2-Тапсырма: «Негізгі түстер қызығы» ойыны. Шарты: Түстердің ішіндегі сұрақтарға жауап береді. Сұрақтары:
Дескриптор: Тоқыма материалдарына қажетті материалдармен танысады. Кері байланыс
Құрметті оқушы! Бүгінгі сабақта сіздер қуыршақ тігуге арналған материалдар мен құрал жабдықтарын білдіңіздер. Бүгінгі сабағымыз аяқталды сау болыңыздар! |
Жаңа тақырыпты меңгеру. |
Тақырып бойынша оқушылардың алдыңғы білімін |
Сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Презентация Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Слайд 8 Слайд9 |
|||
шағым қалдыра аласыз














