Материалдар / Материалдарды өңдеу

Материалдарды өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Шілде 2018
3401
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар





Мектеп: 15 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы: Материалдарды өңдеу

КүніМұғалімнің есімі Шайхисламов Ильяс

СыныпҚатысқандар саныҚатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.2.2.1-заманауи технологиялық машиналардың конструкциялық материалдарды өндеу бойынша күрделі операцияларды орындау.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: : Ағаш өңдеу жолдарын көрсете алады. Ағаш өңдеуге арналған машина түрлерін іріктеп айта аладыОқушылардың басым бөлігі: Заманауи технологиялық машиналардың құрылысына сипаттама бере алады.Кейбір оқушылар: Заманауи технологиялық машиналар арқылы конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу операцияларын орындай алады.
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Түсіңдіру: Суретте берілген машина түрін сипаттап, оның ағашты өңдеу әдісін түсіндіреді.Қолдану:Табиғи және жасанды материалдарды қолдана алады.Талдау: Сурет бойынша интерпретация (талдайды,салыстырады,бағалайды) жасайды.
Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар: Мәдениет, салт, дәстүр, ғұрып, өру, тоқу, ағаш ою, зергерлік, мүсіндеу, бедерлеу, көркем өңдеу,тоқу. Торсық, ожау, алаша, кілем, көрпе, мүлік, ат әбзелдері. Мен ...таңдау себебі, ... Мен бұны ... материалдан жасалғанын білдім. Мен ... пайдалы жақтарын білемін. Мен ... материалдар мен құралдарды қолданғанын білдім. Бұл бұйым ... ерекшеліктерден тұрады.


Терминология Балта-топор-AX Сүргі-рубонок-woodhunt Ағаш-дерево- wood


Сөз тіркестері:
Құндылықтарды дарытуІздену, зерттеу құндылығы оқушыларда мәліметті іздену кезеңінде дами түседі.
Пәнаралық байланыстарТарих, бейнелеу, әдебиет.
АКТ қолдану дағдыларыБейнебаян көрсету үшін АКТ қолданылады.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімҰлттық бұйымдар туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
БасталуыҚызығушылықты ояту.Ширату жаттығуы:«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі бойыншаОқушылар бір- біріне сұрақ қою арқылы өткен тақырыптыарды қайталайды.Тақтаға шығарып, шеңбер құраймыз.Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстырып, оның мақстатын хабарлау. Оқушыларға сұрақтар қою:1.Ағаш өңдеу жайлы не білесіңдер?2.Ағашты өңдейтін қандай құралдарды білесіңдер? 





«Сыртқы және ішкі шеңбер»

Ортасы

 Жаңа ақпаратАғаш өңдеу — Ағаштан жасалған бұйымның арнаулы өңдеуден откізіп кәдеге жарату жолдары.Дайындалатын заттың бетін тегістеу, оймыштап бедер салу, бояу ағаш бетін қыздырылған металлмен қару, біздің ұшымен қарып өрнек, жазу түсіру, т.б. тәсілдер жатады.Аталған тәсілдерді көбінесе үй жиһазы (көбіне ыдыс-аяқ түрлерін), саз аспаптарының, үй, ғимараттың ағаш бөлшектерін (ұстын, тіреу, есік, қақпа және т.б.) өңдеуге қолданған. Ол үшін әшекейленетін ағаш бетіне өрнектің нобайын біз тәрізді өткір аспаппен немесе қызған иненің ұшымен батыра сызып алып, әртүрлі мәнерде иілген теміртек (металл) қалыптарды отқа қыздырып, өрнектің бойын қуалай, қарып (күйдіріп) шығады.Топтастыру әдісіБалта Сүргі



Ағаш өңдеу жабдықтарыБұрауыш Қашау Бұрғы

Ағашты өңдеу тәсілдері:
  • Биологиялық өңдеу;
  • Химиялық өңдеу;
  • Қолмен өңдеу;
  • Механикалық өңдеу.
  • Механикаландырылған аспаптарэлектр ара, электр сүргі, электр қашау, электр бұрғыэлектр фреза, электрлік және пневматикалық ажарлау аспаптары т.б.; механикаландырылған қосалқы аспаптарэлектр және пневматикалық бұрауыш; өлшеу-белгілеу аспаптары — метр, рулетка, сызғыш, кронциркуль, ішкі өлшеуіш, деңгейлік, рейсмус, циркуль т.б. жатады. Жоғары механикаландырылған ағаш өңдеу комбинаттарындашеберханаларда: ірі дөңгелек ағаштар мен бөренелерді тақтай етіп тілетін ағаш тілгіш рамалар; тақтайларды ені және қалыңд. бойынша қысаң білте тәрізді тақтайшаларға келтіретін дөңгелек араларсызықты элементтер жасайтын таспалы аралар; ағаш сүргілеу станоктары; ағаш фрезалау станоктары т.б. қолданылады. Жазылым«Жылқы сұлбасы» стратегиясыСабақ бойынша берілген жаңа ақпаратты сұрыптап, қосымша ақпаратты анықтайды.
  • Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазады.
  • Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпартты
  • қысқаша жазады.
  • Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазады.
  • Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазады..


















































    Аяқталуы

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет

    Қосымша ақпарат

    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?Сынып оқушыларының басым бөлігіне мазмұнға сай жұмыстар ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға нақты дәлемен,шеберлікпен сөйлеу, өз түсініктері бойынша түрлі идеялар ұсынуАКТ мүмкіндіктерін пайдалану арқылы сән әлеміндегі кең етекті үлгідегі белдемше туралы ақпараттар беріледі
    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау.3. Кері байланыс (ауызша)5. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану6. Рефлексия (пирамида)
    Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.




























































    Сабақты жоспарлау алдында алдымен Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының2017-2018 оқу жылында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатының мына бір тұсына тоқталған жөн болар:«Қысқа мерзімді жоспар құрған кезде мұғалімге төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алуына болады:
    • сабақты ұйымдастыру кезінде оқу бағдарламасында және оқу жоспарында көрсетілген мақсаттарды басшылыққа алу қажет;
    • орта мерзімді жоспарда ұсынылған барлық іс-әрекеттерді ұйымдастыру ұсынылады;
    • мұғалімнің қалауы бойынша іс-әрекет түрі қажеттілігіне қарай толықтырылып отырады.
    Жаңа форматты сабақ балаларды оқыту процесіне белсенді тартуды, олардың талқылауларға қатысуын, өткен материалды талдау және қорытуын, зерттеу жүргізуін, бағалау пікірлерін айту, өзін-өзі бағалау және т. б. көздейді.Сабақтың міндетті элементі ретінде оқушыны қолдауға бағытталған мұғалімнің әрекеттерін түзетуге мүмкіндік беретін кері байланыс болуы тиіс. Қысқа мерзімді жоспарлау кезінде мұғалім міндетті түрде мыналарды анықтап, әзірлеуі қажет:– тілдік оқу мақсаттары – терминдермен жұмыс және т.б.; – саралау: білім алушыларға қолдау көрсету қалай жоспарланады? Қабілетті білім алушылардың алдына қандай міндеттер қою жоспарлануда? Білім алушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруге болады?– метапәндік байланыстар;
    • денсаулығы мен қауіпсіздігін, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарымен және АКТ-мен байланысын қамтамасыз ету.
    Мұғалім тек білім көзі ретінде ғана емес, білім алушылардың өздерінің оқу-танымдық әрекеттерінің белсенді ұйымдастырушысы ретінде қызмет етуі тиіс» (2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: Әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2017, 211 б.).Байқап отырғанымыздай, мұнда тілдік мақсаттар, сабақ мақсаттарын саралау, пәнаралық байланыстар, денсаулық пен қауіпсіздік, құндылықтар, АКТ құзіреттілігін дамыту сабақ жоспарының міндетті компоненті ретінде ұсынылады. Бұл мынаны білдіреді: «оқу бағдарламаларының тек пәндік білім мен білікке ғана емес, сонымен қатар кең ауқымды дағдылардың қалыптасуына бағыттылғаны оның ерекше өзгешелігі болып табылады» (Математика. Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бастауыш мектепке (1-4 сыныптар) арналған оқу бағдарламасы. – Астана, 2016, 6 б.).Енді қысқа мерзімді жоспардың үлгісінің әр бабына жеке-жеке тоқталып, оның әрқайсына сипаттама беріп, өз түсінігімді келтіріп кетейін.

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты Сабақтың басты міндеті - оқу мақсатын жүзеге асыру болғандықтан, сабақ жоспары толығымен оқу мақсаттарынан туындайды. Сабақ мақсаты да, бағалау критерийлері мен тапсырмалар да осы бағытта құрастырылады. Бұл туралы әр пәннің оқу бағдарламаларында былайша жазылған: «Нақты пән бойынша күнделікті білім беру үдерісінің мазмұны оқу мақсаттарына бағынады және оқушылардың меңгерген білім, білік және дағдыларын кез келген оқу үдерісінде және өмір жағдаяттарында шығармашылықпен пайдалану даярлылығын қалыптастыруға, жетістікке қол жеткізуде қажырлылықты дамытуға бағытталған, өмір бойы білім алуға ынталандырады» (Математика. Орта білім беру мазмұнын жаңарту 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ